Ryhmäliikunnassa olevat neuvojat
Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, käyn vain salilla, meni hermot neuvojiin. Millainen ihminen kehtaa alkaa neuvomaan KYSYMÄTTÄ, esim kuinka venytellä oikein, onko jumppamattoja järkevää olla 1 vai 2, onko omaa hikipyyhettä mukana, millainen juomapullo on paras ym ym
Eikö se maikka oo siellä antamassa ko. Vinkkejä mieluummin kuin se vieruskaveri?
Usein neuvojat oli lyhyitä ja tanttoja. Varmaan joku alemmuuskompleksi elämässään jota purkaa muihin jumppatunnilla.
Kommentit (183)
Fakta on, että riittävän kova treeni näkyy aina päälle. Miksi painonnostajat näyttävät tietynlaisilta, juoksijat tietynlaisilta, pyöräilijät tietynlaisilta. Jos käy vuosia salilla ja on yhä laihaläski tms. tekee jotain väärin, se on tosiasia.
Ei tuo ole fakta. Mikään määrä treeniä ei vaikuta mihinkään, jos ruokavalio on pielessä. Vaikka treenaisi täydellisesti, mutta vetää napaan pelkkää sipsikaljaa, ei tule ikinä näyttämään urheilijalta.
Vierailija kirjoitti:
Menipä osalla tunteisiin kun kutsutaan toista jo lapseksi tai sanotaan olet säälittävä. Ja inttäminen vaan jatkuu, ei osata lopettaa. Fiksu osaisi. Hah!
No jep. Kohta sama tulee taas huutelee, menee hetki :)
Vierailija kirjoitti:
Menipä osalla tunteisiin kun kutsutaan toista jo lapseksi tai sanotaan olet säälittävä. Ja inttäminen vaan jatkuu, ei osata lopettaa. Fiksu osaisi. Hah!
Niinpä. Fiksu osaisi lopettaa. Sinä et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että riittävän kova treeni näkyy aina päälle. Miksi painonnostajat näyttävät tietynlaisilta, juoksijat tietynlaisilta, pyöräilijät tietynlaisilta. Jos käy vuosia salilla ja on yhä laihaläski tms. tekee jotain väärin, se on tosiasia.
Ei tuo ole fakta. Mikään määrä treeniä ei vaikuta mihinkään, jos ruokavalio on pielessä. Vaikka treenaisi täydellisesti, mutta vetää napaan pelkkää sipsikaljaa, ei tule ikinä näyttämään urheilijalta.
Niin, eli tekee jotain väärin = Ei ole kukaan antamaan neuvoja.
Minä olen törmännyt vaan kyselijöihin, en neuvojiin. Ei haittaa minua jos joku uusi jumppaaja kysyy neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumppasalilta löytyy aina vähintään 1 kuvailemasi henkilö ja pari sellasta jotka jää tuijottaa sitä, jota neuvottiin! Eli katseillaan vielä lyttää ja nolaa lisää, mutteivat paheksu sitä patevää kaikkitietäjää jolta ei edes kysytty!
Räpätädeille omat salit, normaaleille ja sosiaalisesti lahjakkaille omat, kiitos!!
Oisko aika hankkia itsetunto, jos muiden katseet aiheuttavat tuollaisia reaktioita? Itse en mene salille kiinnostumaan muiden mielipiteistä tai katseista, vaan treenaamaan. En edes huomaa, jos joku tuijottelee. Sen kun katsoo. En minä siitä rikki mene :D
Sinunlaiset tuijottajat pilaa muiden elämän!
Samaa mieltä. Hänen nimensä on joko Sanna tai Mirka. Muun nimiset ei ole noin ala-arvoisia dissaajjia!
Negatiivista energiaa viljelet muihin. Itseriittoinen kusipää.
Tässä sinulle jaxuhali: 🤗 Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se pointti oli, että et voi tietää, onko sillä neuvolla kompetenssia antaa neuvoja vai ei. Ei siis kannata naiivisti luottaa pelkän ulkonäön perusteella, että joku osaa neuvoa sinua oikein.
Vierailija kirjoitti:
Yök mikä kiusaaja. Tarttee itse voimia että jaksaa jatkossakin vittuilla. Toiv sulla ei oo lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se pointti oli, että et voi tietää, onko sillä neuvolla kompetenssia antaa neuvoja vai ei. Ei siis kannata naiivisti luottaa pelkän ulkonäön perusteella, että joku osaa neuvoa sinua oikein.
Ei, vaan en luottaisi ihmiseen joka on esim. roimasti epäterveellisesti ylipainoinen, sillä hän ei selkeästi ymmärrä ravintopuolta, joten kyseenalaistaisin hänen tietämyksen treenipuolestakin. Jos taas joku absoluuttisen tikissä oleva tulisi neuvomaan, olisin korvat höröllä, sillä hän selkeästi ymmärtää sekä ravinnosta, että treenistä, sillä sen näkee jo ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök mikä kiusaaja. Tarttee itse voimia että jaksaa jatkossakin vittuilla. Toiv sulla ei oo lapsia
Anna tulla vain! Kaikki paha olo pois. Minä kyllä kestän sinun oksentamisesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumppasalilta löytyy aina vähintään 1 kuvailemasi henkilö ja pari sellasta jotka jää tuijottaa sitä, jota neuvottiin! Eli katseillaan vielä lyttää ja nolaa lisää, mutteivat paheksu sitä patevää kaikkitietäjää jolta ei edes kysytty!
Räpätädeille omat salit, normaaleille ja sosiaalisesti lahjakkaille omat, kiitos!!
Oisko aika hankkia itsetunto, jos muiden katseet aiheuttavat tuollaisia reaktioita? Itse en mene salille kiinnostumaan muiden mielipiteistä tai katseista, vaan treenaamaan. En edes huomaa, jos joku tuijottelee. Sen kun katsoo. En minä siitä rikki mene :D
Sinunlaiset tuijottajat pilaa muiden elämän!
Samaa mieltä. Hänen nimensä on joko Sanna tai Mirka. Muun nimiset ei ole noin ala-arvoisia dissaajjia!
Tai Maarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene uimahalliin pesee pimperoos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se pointti oli, että et voi tietää, onko sillä neuvolla kompetenssia antaa neuvoja vai ei. Ei siis kannata naiivisti luottaa pelkän ulkonäön perusteella, että joku osaa neuvo
Eli luotat naiivisti ulkonäköön, joka voi olla seurausta vaikka vain hyvistä geeneistä, ei suinkaan oikeaoppisesta treenitekniikasta. Paskalla tekniikallakin saa aikaan tuloksia, mutta rikkoo itsensä jossain vaiheessa. Mutta luota vain pelkkään ulkonäköön. Ei se minun kehooni satu, jos sinulta menee polvi paskaksi, kun luotat fitnespimuun pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Peseydyn ennemmin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D
Ei, vaan en luottaisi ihmiseen joka on esim. roimasti epäterveellisesti ylipainoinen, sillä hän ei selkeästi ymmärrä ravintopuolta, joten kyseenalaistaisin hänen tietämyksen treenipuolestakin. Jos taas joku absoluuttisen tikissä oleva tulisi neuvomaan, olisin korvat höröllä, sillä hän selkeästi ymmärtää sekä ravinnosta, että treenistä, sillä sen näkee jo ulospäin.
Olet kyllä harvinaisen hölmö. Ihan kuin sen voisi ihmisen ulkonäöstä nähdä, osaako hän tehdä liikkeet oikein :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Eli luotat naiivisti ulkonäköön, joka voi olla seurausta vaikka vain hyvistä geeneistä, ei suinkaan oikeaoppisesta treenitekniikasta. Paskalla tekniikallakin saa aikaan tuloksia, mutta rikkoo itsensä jossain vaiheessa. Mutta luota vain pelkkään ulkonäköön. Ei se minun kehooni satu, jos sinulta menee polvi paskaksi, kun luotat fitnespimuun pelkän ulkonäön perusteella.
Aika naiivi olet, jos luulet että joku, etenkin mies, pelkkien geeniensä ansiosta automaattisesti näyttää siltä, kuin olisi repinyt 10+ vuotta rautaa salilla. Mutta siinähän se agenda tuli: fitnesspimut!! Niin, miksi helvetissä en luottaisi sellaiseen, joka selkeästi jo ulospäin näyttää tietävän asioista vs. johonkin sohvaperunalta näyttävään, joka selkeästi tekee asiat väärin, mutta EHKÄ tietää jotain?
Miksen hae pukeutumisvinkkejä spurguilta, kyllähän he saattavat tietää?