Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäliikunnassa olevat neuvojat

Vierailija
10.09.2025 |

Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, käyn vain salilla, meni hermot neuvojiin. Millainen ihminen kehtaa alkaa neuvomaan KYSYMÄTTÄ, esim kuinka venytellä oikein, onko jumppamattoja järkevää olla 1 vai 2, onko omaa hikipyyhettä mukana, millainen juomapullo on paras ym ym

Eikö se maikka oo siellä antamassa ko. Vinkkejä mieluummin kuin se vieruskaveri?

Usein neuvojat oli lyhyitä ja tanttoja. Varmaan joku alemmuuskompleksi elämässään jota purkaa muihin jumppatunnilla.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tunneilla varmaan 30 vuotta ja en ole koskaan tavannut tällaisia ihmisiä.

Vierailija
2/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu jumppaope puuttuisi tuollaiseen muistuttamalla jumpparauhasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä besserwissereitä joilla on kova pätemisentarve, huonosta itsetunnosta kumpuaa. Isäni on just tuollainen, että mä häpesin nuorena sitä muiden alentuvaa neuvomista ja valistamista.

Vierailija
4/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ryhmäliikunnassa yli 20v eikä ikinä kukaan ole neuvonut kysymättä. 

Vierailija
5/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen osaa ihan itse sanoa, jos tuollainen ärsyttää. Kyse ei ole mistään pikkulasten satujumpasta, jossa open pitää torua, jos paha täti sanoo jotain. 

Vierailija
6/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nillittäjä sanoi, kun kerroit, että osaat ihan itse huolehtia venyttelyistäsi jne.?

Vierailija
7/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit pitänyt vähän hauskaa 😁 "IHANKO TOTTA, vitsi KIITOS! Hienoa kun sä tiedät noin paljon näistä asioista!" Semmoiseen täysin överiin tyyliin 😁

Vierailija
8/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt ryhmäliikunnassa yli 20v eikä ikinä kukaan ole neuvonut kysymättä. 

Sama juttu. Ihan vieraalta kuulosti ap:n aloitus.

Vierailija
9/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen osaa ihan itse sanoa, jos tuollainen ärsyttää. Kyse ei ole mistään pikkulasten satujumpasta, jossa open pitää torua, jos paha täti sanoo jotain. 

No jotkut ei usko kun itse sanoo, vaan uskoo auktoriteettia tai sitä ammatti-ihmistä joka on nyt tuossa hetkessä se jumppaope!

Vierailija
10/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ei usko kun itse sanoo, vaan uskoo auktoriteettia tai sitä ammatti-ihmistä joka on nyt tuossa hetkessä se jumppaope!

Kyllä uskoo. Kasva aikuiseksi äläkä roiku open helmoissa kuin pikkuvauva. 

Vierailija
11/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tässä on alemmuuskompleksi?

Vierailija
12/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä tällaista tapahtuu? Omaa kokemusta ryhmäliikunnasta noin 10 eri paikkakunnalta reilun 30v ajalta eikä ole missään tullut vastaan tuollaista. 

Vierailija
13/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on selkeästi alemmuuskompleksi.

Vierailija
14/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän fiiliksen, kerran mietin kolme sekuntia, minkä painoiset levyt laittaisin tankoon, niin enkö sivusilmällä jo nähnyt kun joku lähestyy ja neuvoo minkä painon laitan ja katseli kehoani arvioiden onko minulla voimaa siihen ja tuohon!

ja tämä tapahtui bodypumpissa ja neuvoja oli kuvailemasi tantta!

Vierailija
15/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä tässä on alemmuuskompleksi?

Niinpä. Jos joku alkaisi kertoa minulle, miten venytellään, toteaisin vain "Kiitos, mutta huolehdin venyttelyt omalla tavallani". 

Vierailija
16/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän fiiliksen, kerran mietin kolme sekuntia, minkä painoiset levyt laittaisin tankoon, niin enkö sivusilmällä jo nähnyt kun joku lähestyy ja neuvoo minkä painon laitan ja katseli kehoani arvioiden onko minulla voimaa siihen ja tuohon!

ja tämä tapahtui bodypumpissa ja neuvoja oli kuvailemasi tantta!

Sulla on alemmuuskompleksi! 

Vierailija
17/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskoo. Kasva aikuiseksi äläkä roiku open helmoissa kuin pikkuvauva. 

Älä hermostu, stressi-erkki! Kyl mä osaan itseäni puolustaa. 

Vierailija
18/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kuitenkaan mitään tämänkaltaista. 😂 Onneksi tilanne ei ole "aito". Mutta voisin kuvitella jo joogamaton herättävän ihmetystä, harmonisoinnista puhumattakaan.

Vierailija
19/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, koska ne vetäjät ovat täysin urpoja. Minulla on jokunen vamma pitkän elämän varrelta, ja ne estävät tiettyjen liikkeiden tekemisen ja rajoittavat liikkuvuutta tiettyihin asentoihin. Vielä en ole keksinyt, miten jumppaohjaaja pääsisi tästä yli. Sieltä huudetaan koko salin yli, että sinä siellä, miksi et tee liikettä. Tai huomautellaan, että nyt tuo sinun asentosi ei ole se, mikä piti tässä venytyksessä olla.

Olen kokeillut sanoa ennen tuntia, tai olla sanomatta. Sama lopputulos. Olen joskus huutanut takaisin, joskus ollut kuin en olisi kuullutkaan. Ei auta.

Vierailija
20/183 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jotkut jatkaa ja jatkaa silti vaikka sanotaankin! Ei kai nyt kukaan niin tyhmä ole että hiljaa vaan antaa tollasen komentaa! Jotkut on niin autisteja että tottelee vain paperilapulla olevaa anna jumpparauha ohjetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan