Ryhmäliikunnassa olevat neuvojat
Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, käyn vain salilla, meni hermot neuvojiin. Millainen ihminen kehtaa alkaa neuvomaan KYSYMÄTTÄ, esim kuinka venytellä oikein, onko jumppamattoja järkevää olla 1 vai 2, onko omaa hikipyyhettä mukana, millainen juomapullo on paras ym ym
Eikö se maikka oo siellä antamassa ko. Vinkkejä mieluummin kuin se vieruskaveri?
Usein neuvojat oli lyhyitä ja tanttoja. Varmaan joku alemmuuskompleksi elämässään jota purkaa muihin jumppatunnilla.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut ryhmäliikunnassa käymisen, koska ne vetäjät ovat täysin urpoja. Minulla on jokunen vamma pitkän elämän varrelta, ja ne estävät tiettyjen liikkeiden tekemisen ja rajoittavat liikkuvuutta tiettyihin asentoihin. Vielä en ole keksinyt, miten jumppaohjaaja pääsisi tästä yli. Sieltä huudetaan koko salin yli, että sinä siellä, miksi et tee liikettä. Tai huomautellaan, että nyt tuo sinun asentosi ei ole se, mikä piti tässä venytyksessä olla.
Olen kokeillut sanoa ennen tuntia, tai olla sanomatta. Sama lopputulos. Olen joskus huutanut takaisin, joskus ollut kuin en olisi kuullutkaan. Ei auta.
Ei tuollaista tapahdu oikeassa elämässä. Ryhmäliikunta on vapaaehtoinen harrastus. Siellä saa tehdä tai olla tekemättä ihan niin kuin itse haluaa. Miksi jauhat paskaa?
No minulle on tapahtunut useamman kerran. Ihan oikeassa elämässä. Niinhän se on vapaaehtoinen harrastus, mutta ohjaajat eivät sitä ymmärrä. Käytän siis vapauttani olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen "ammattitaitoon"? Onko tämä hypoteettinen plösö tässä kuvitteellisessa tilanteessa joku palkattu fitness-ammattilainen? Itse käsitin, että tässä puhutaan jostain satunnaisesta salikohtaamisesta, jossa random-tyyppi neuvoo toista. Mikä siinä on niin outoa, että ihmiset ottavat myös ulkonäön huomioon arvioidessaan muita? Sä puhut niin kuin se olisi joku synti jos ottaa vinkit huomioon todennäköisemmin sellaista ihmiseltä, jolla on se mitä tavoittelet. Miksi ottaisin sijoitus/taloudenhoitovinkkejä persaukiselta hummaajalta mielummin kuin varakkaalta säästäjältä? Miksi ottaisin vinkkejä syömiseen liittyen sairaalloisen ylipainoiselta 2-tyypin diabeetikolta kuin atleettiselta ja terveeltä? Jos mä näen ihmisen jolla on hyvä lihaksikas kroppa, ja mun tavoitteeni on saada hyvä lihaksikas kroppa, niin sun universumissa loogisinta on olettaa, että tämä lihaksikas ihminen ei tiedä mitään, mutta se salin viereisessä mäkkärissä istuva pullero on todennäköisesti joku fitness-tietäjä, jolla sattuu olemaan massakausi päällä?
Miksi kysyä tyylineuvoja ihmiseltä, joka mielestäsi pukeutuu tyylikkäästi, kun voit kysyä siltä kollareihin, skeittisämpylöihin ja huppariin pukeutuvalta, kun voihan olla, että hän tietää kaiken tyylikkyydestä, muttei itse hyödynnä sitä tietoa.
Onko ihmisillä nykyään kusta päässä kun kaikki mahdollinen käy hermoille?