Rakastuminen on iäkkäämpänä todella vaikeaa!
Ihan jo siitäkin syystä, että viehättäviä kumppaniehdokkaita on äärettömän vähän. Kunpa olisi jo nuorena löytänyt sen loppuelämän kumppanin :(
Kommentit (13)
Onneksi ei tarvitse enää rakastua, tykkään yksin asumisesta eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse enää rakastua, tykkään yksin asumisesta eläkkeellä.
Oletko joskus ollut rakastunut?
Ap
Mitä aloittaja tarkoittaa iäkkäämmällä? Minä löysin vaimoni 30-vuotiaana, äitini nykyisen miehensä 50-vuotiana ja naapurin leskinainen meni uusiin naimisiin 80-vuoitaana leskimiehen kanssa. Kovin näyttävät onnellisilta, kun käsi kädessä tuolla kadulla kävelevät.
Minä en ainakaan enään hakisi ketään .
Minä tunnen useamminkin vanhemmalla iällä rakastuneen. Itsekin olen nyt rakastunut ja ikää 49 v.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloittaja tarkoittaa iäkkäämmällä? Minä löysin vaimoni 30-vuotiaana, äitini nykyisen miehensä 50-vuotiana ja naapurin leskinainen meni uusiin naimisiin 80-vuoitaana leskimiehen kanssa. Kovin näyttävät onnellisilta, kun käsi kädessä tuolla kadulla kävelevät.
Yli nelikymppisenä. 30 on vielä nuori.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisenä. 30 on vielä nuori.
Ap
AIi nelikymppinen " iäkkäämpi "🤣🤣🤣
t. 68 vuotiaana löysin
Suomi on täynnä virkeitä, nuorekkaita, aktiivisia, hyvinhoidettuja, vanhempia naisia. Miksi nämä samanikäiset miehet ovat vanhoja ukkoontuneita rahjuksia, joita ei saa lähtemään mihinkään muualle kuin korkeintaan jääkiekkomatsiin tai pubiin sen kotisohvan lisäksi.
Ei vanhemmiten kiinnosta hössöttää. Rauhallinen kotielämä voi sopia paremmin joillekin. Pariutuminen on monesti jonkinlainen kompromissi. Pitää mukautua naisen tarpeisiin.
Itse en ole vielä ikinä kokenut molemminpuolista rakastumista. Ikää nyt 50. Olishan se kiva kokea.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä virkeitä, nuorekkaita, aktiivisia, hyvinhoidettuja, vanhempia naisia. Miksi nämä samanikäiset miehet ovat vanhoja ukkoontuneita rahjuksia, joita ei saa lähtemään mihinkään muualle kuin korkeintaan jääkiekkomatsiin tai pubiin sen kotisohvan lisäksi.
Tuo nyt ei ainakaan ole hedelmällinen lähtökohta, siis että haukkuu toisen sukupuolen maanrakoon 😆 Nöyryys on parinvalinnassakin hyvä ominaisuus. Itse pitkän matkan kulkijana arvostan rehellisyyttä ja luotettavuutta. Se on jo niin paljon.
Näin se menee.