Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@ Joulukuisten vk 15 @@

09.04.2007 |

Huomenta!

Ajattelin alotella taasen uutta pinoa uuden viikon kunniaksi =) Vanha alkokin olla jo aikast muhkee ;) Uusia oli taas tullut iso vino pino!! Onnea kaikille!!

En nyt muista nimmaria mutta erään pariskunnan halailut vessanlattialla sai ihan herkistymään :) Muistakaan käydä laittamassa tietonne joulukuisten esittely ja la pinoon =)

Omaa napaa..tänä aamuna oli jo kiire saaha suuhunsa jotain heti noustuaan ylös!! Oli jo sellanen laattaolo aika lähellä!! Pitänee huom,iseks varata jo jotain sängynviereen. Tissit on yllättävän vähän kipeät, ilman liivejä enemmän mutta ei ollenkaan sellaset pinkeet mitä aijemmissä, onkohan niistä tullu jo ihan immuunit kahden imetyksen jälkeen ;D

Musta kanssa tuntuu että mahassa on jotain turvotusta tai jotain. En silmällä mitään erota entiseen mutta kun vaatteet ei taho päälle mahtua!! Pitääkö tässä nyt ostaa isompia vaatteita (just olen kaikki laihiksen myötä myyny pois, siitäs sain) kun äippähousut kumminkin tuntuu aavistuksen liitottelultta vielä...

Jep, pakko mennä ettiin taas suuhun jotain laitettavaa, kuvotus nostaa päätään aika kovalla kädellä

rv 6+1 (?)

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Helene26 ja tervetuloa joukkoon! Kiva, kun meitä tulee iso sakki kokoon! Kattelin sun la:ta ja raskausviikkoja, oisko painovirhepaholainen tullut joukkoon, jos sulla on la 19.12. ja rv 8+3? Mulla kun on la 9.12. ja rv:t tänään laskujeni mukaan 5+6 ;) Toivottavasti oon nukkunut parin viikon yli ja rv:t oiskin jo enemmän ;) Ois vähemmän aikaa tätä huolehtimista.

Täällä taas vahdataan näitä saamarin nippailuja. Mulla ei oo menkkajomotusta vaan tossa keskellä alamahalla ihmeellistä kipua. Välillä selkäkin reistailee ja kipeytyy ja siitäkös menen paniikkiin :((( Mulla on edellisen raskauden jäljiltä selkä vähän huonona, saas nähdä kuinka jaksan tämän raskauden. Etenkin kun on toi esikko vielä niin pieni ja usein joutuu kanniskelemaan. Meillä lasten ikäeroksi tulee 1v.9kk. Vähän kyllä pelottaa tosiaan. Kuinka teillä, joilla on useempi lapsi, on ruvennut masu kasvamaan edellisissä raskauksissa? Näkyykö aikaisemmin kuin esikosta? Onko ollut samanlaiset kohdunkasvukivut kuin esikosta? Mulla meinaan noi masunippailut on paljon vähemmällä kuin esikosta... Niin, että pitääkös tästäkin sitten jo huolestua taas?

Olen sitten tänään kertonut vauvauutisesta parille parhaimmalle kaverille ja isälleni, kun kävin siellä. Ei sieltä pahemmin onnitteluja herunut, vaihtoi melkein heti puheenaihetta. Vaikea aihe varmaan keskustella... Isäni tykkää esikosta kovin, eiköhän uudestakin ole sitten ihan innoissaan, kun sulattelee ajatusta.

-Terppari 5+6

Vierailija
62/101 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä noiden kahden viimeisimmän ikäero suht sama kun nyt teillä tulee, ja selkä oli ikävä kyllä huonona viime raskaudessa:(

Mutta pysyi sisällä ihan laskettuun aikaan asti.

Massu näky silloin paljon aikaisemmin ja nytkin alkaa jo pientä turvotusta näkyä;)

Ei ole kuitenkaan niin kauhean kauaa edellisestä kerrasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä käymään, ennen lettuja, nam:))

Mun kahden ekan välillä oli tai on vieläkin ikäeroa 1v ja 3kk. Olihan siinä hommaa, en istunu kovinkaan paljon... mutta en kokenu sitä pahana!! mulla oli niin helpot raskaudet ettei tosikaan... samoin oli kolmannenkin, olin elämäni kunnossa:)) ja mitä sitten tämä tulee olemaan, niin saapa nähdä:)) siis sen vaan sanon, että kyllä se siitä, pienessä ikäerossa on omat hyvät puolensa, niinkuin kyllä sitten isossakin. Saa keskittyä vauvaan paremmin, ja isommista on jo oikeesti apuakin.

Nyt mulla on niin sairas nälkä, peppilotta kiukkuaa... pitää mennä. Aamuun ihanaiset:))

Vierailija
64/101 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saada lukea teidän kokemuksia ja ajatuksia raskauden alkuvaiheista. Itselläni on jotenkin epäuskoinen olo raskaudesta, kun juuri mitään oireita ei ole. Pääsiäisen tienoilla oli orastavaa öklötystä, mutta sekin hävisi, kun sain tietää olevani raskaana. Kipuilua on alavatsassa ollut, jatkuva nälkä vaivaa ja väsyttääkin, joten ehkä näiden merkkien pitäisi riittää. Olen miettinyt, pitäisikö testi uusia, kun en ole tehnyt kuin yhden. Siihen kyllä tuli selkeä viiva, ei ihan punaisimmasta päästä, mutta selkeä plussa kuitenkin. Pienessä mielessäni olen uskotellut itselleni, että ei se viiva siihen tule, jos pulla ei ole uunissa:) Kuinka monta kertaa te olette testanneet plussan (siis yhdestä ja samasta raskaudesta?)

Lasten ikäeroasiaan: meillä on ennestään yksi poika, joka ehkä ennättää täyttää jo 5v. ennen kuin kakkonen syntyy (la osuu aika liki esikoisen synttäreitä). Ikäero olis voinut olla vähän pienempikin, mutta kaikkea ei voi saada. Ollaan miehen kanssa tosi onnellisia, että tämä toinen on nyt tulossa. Esikoinen on myöskin innoissaan tulevasta vauvasta, on kysellytkin pikkuveljen tai -siskon perään jo useamman kerran. Uskon, että mustasukkaisuudet jää aika vähiin.

Ihanaa odotusta ja tarrasukkia kaikille!

Marianni + " pulla" , rv. 5+5 (tai jotain siihen suuntaan)

Vierailija
65/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa onnesta sekaisin yllätyksestä. Alkushokista selvittyäni miehen kanssa on olo nyt mitä onnellisin. Ensimmäistä odotellaan ja pelko on todella kova, että joku menee pieleen. Nyt tuntuu alavatassa kipuilua ja pelottaakin, että onkohan nyt kaikki niinkuin pitää? Ollut nyt viikon verran enempi vähempi " menkkakipuja" . Oksetusta ei ole ollut vaikka esim. äitini oksensi kaikki yheksän kuukautta.

Oli mukava saada syy viimeaikaisiin kiukutteluihin, mielettömään väsymykseen ja mielialanmuutoksiin. Oikein tummapunainen viiva tuli 13.4. Vaikka enemmänkin tein testin siksi, että aina kun olen testannut niin menkat on alkanu seuraavana päivänä. Suuri yllätys oli, että punainen viiva tuli kumpaankin ruutuun. Lääkäri joskus sanonut, että mulla olis 5% mahdollisuus tulla raskaaksi. Tässä nyt ollaan ja arvaatkaapa kuinka iloisina!

Laskettu aika olisi tuossa 17.12 ja nyt siis rv 4+6

PELOTTAA!

Vierailija
66/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beibi: paljon onnea, menkkatuntemukset kuuluu asiaan, joillakin on kamalia kouristuksia... ei tarvitse turhaan tehdä uutta testiä, raskaana sinä tukevasti olet, älä huoli, nauti:))

marianni: Älä sinäkään huoli!! Mulla kolme tervettä tyttöä, jo mulla ei ollut niistä minkäänlaisia oireita, ei niin mitään!!! Nyt tässä raskaudessa on ollut rintojen kihelmöintiä, mutta ei muuta. Paitsi toi nälkä... joten ei tarvitse huolestua, ei kaikilla ole oireita, onnellista odotusta!!

Mulla tuli eilen ihan kamala pelko keskenmenoa kohtaan... ihan hirveää! En ole siis kokenut koskaan km:a mutta en tiedä miksi nyt tässä raskaudessa pelkään niin paljon:( oliko se se alun verentulo joka säikäytti, vai se, että nykyään tiedän enemmän kaikesta kuin vuosia sitten kun tytöt sain? Piti oikein eilen tirauttaa kyyneleet senkin takia:( sitten oon muutenkin ÄLYTTÖMÄN herkkä!! Loukkaannun mun miehelle kaikesta mitä se sanoo, vaikkei todellakaan hän tarkoita yhtään mitään pahaa... luin myös eilen illalla vanhoja vauvalehtiä ja itkin JOKA jutusta;) ihan mieletöntä tunnevuoristorataa tässä mennään... muilla samaa??

priscilla ja peppi 3+6

Vierailija
67/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli vähän paremmin nukuttu yö, aamulla tosin heti koittamassa, ettei mitään oo valunut. Viimeksi just tällä viikolla meni kesken...

Voi kun osaisinkin rentiouta... Pois se minusta! Se turha stressaaminen siis!

Kukas se olikaan jo yli 8+ viikoilla? Mullakin on meinaan LA 19.12 ja viikoja nyt siis 4+4... Mulla kyllä on laskettuna tuo ihan oikein, sillä niin tarkkaan oon jännännyt tulosta! =)

Väsymys hiipinyt salakavalasti pitämään seuraa mulle oireille, ja toi tunneherkkyys tosiaan kans! Eilen itkeä pillitin jotain vanhaa biisiä kun kuulin.... Voi että. Ja sitten pe kun katsoin tvstä sen ilman johtolankaa, niin sekin sai kanavat auki =)!!

Tarrasukkia kaikille!! Ihanaa kun ilmat alkaa olemaan jo niin kesäisiä!!

Shani@ rv 4+4 työnimi vielä työn alla =)

Vierailija
68/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisaalta huvittaa tämä ylitunteilu, ukko parka saa kestää suuttumisia ja toinen puoli on se, että kotona sekä työpaikalla oon nauranu välillä ihan hysteerisesti, liikutuksen kyyneleetki on niiiiiiin herkässä:-) Kiva kuulla, että muillakin läikkyy tunteita vähä yli laidanki;-)

Priscilla: arvaa rupesko tekee mieli lättyjä, kun luin tuon viestisi, ehkäpä illalla jaksaa paistaa. Pidetään lippu korkealla ja ollaan tukevasti raskaana!

Nipistysten tarkkailijat huomio! Täällä kans nipistelee, välillä oikein pistää oikealle alamahaan, ja pahenee jos liikkuu, sitten on semmoista venytttävää??? jomotusta. Pitää yrittää vaan karkottaa km pelkoa.

Pahoinvointi on lievittyny huomattavasti parinpäivän takaisesta.

P-M rv 5+0

Vierailija
69/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helene26:

Varhaisultrassakin jo käyty ja paljastui rv.8+3 eli laskettu aikakin varmistui 19.12:) Jospa sitä tuleekin aattovaavi:)

Pahoinvointi alkoi kunnolla eilen, oksensin kaaressa aamupalarahkat ja -kahvit ja sama olo jatkui läpi päivän, tänään ekana kun avasin silmät, sain rynnätä oksulle:( Väsymys on ihan omaa luokkaansa, voisin periaatteessa nukkua vuorokaudet ympäriinsä...mutta eihän se käy kun on jo kolme olemassaolevaa lasta:/

Helene+pikkupossu 8+3

Mä laskin sun LAn viikojen perusteella ja sain 19.11.2007! Oisko sittenkin niin?? =) Kun mietin kun mulla on sama LA ja viikkoja tasan se neljä vähemmän!!

Shani@

Shani@

Vierailija
70/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihanaa aamua aurinko paistaa ja pihatyöt kutsuu...Metsuri kaatoi pihaltamme olme koivua ja härrikyyd sitä pölkyn ja oksien määrää!

Vatsan pohjan nippailut ja terävät kivut ovat minulla ainakin merkki kohdun kasvusta ja sitten oli niitä kiinnikkeitä. Oottakaas mammat muutamat viikot etiäpäin niin vatsaan voi sattua makuulla yskiminen tai nopea nousu makuulta ylös voi vetää kaksinkerroin kivusta, mutta minulla tämä ainakin kuuluu asiaan ja kaikki on sujunut hyvin!

Minulla on takana monta raskautta ja en ole koskaan oksentanut, heikotus saattaa tulla jos syömisestä liian pitkä aika. Mielitekoja kyllä tulee ja nälkä ;-)

Vatsa kasvaa minulla heti. Minulla alkaa jo nyt olla turvotusta ja viikon 8-12 välillä viimeistään " salaisuus" on nähtävissä...Puoliajasta vatsa ei sitten kasvakkaan enää nopeasti. Monesti on kysytty että joko kohta syntyy, kun viikkoja ollut 20+jotain..

Ikäeroista Esikolla ja kakkosella tuli ikäeroksi neljä vuotta (menetimme näiden välissä vaikeasti sydänvikaisen vauvan) ´kakkosen ja kolmosen väli kaksi vuotta kolmosen ja nelosen 1.3kk ja nelosen ja vitosen 5,5v. Esikoinen oli tosi mustis vauvasta sitten kun tämä lähti kävelemään, oli tosi kovakourainenkin. 1.3kk ikäero oli rankka enkä muista siitä ajasta paljon mitään (Kolme alle kouluikästä ja ekaluokkalainen) mustasukkasuutta ei 1v3kk tuntenut vauvasta ollenkaan, mutta leikki ikäsenä tekivät yhdessä pahojaan koko ajan ;-)

Tämä meidän yksi vuotias on kaikkien isompien lellikki, mustasukkasuutta ei ole ollut kenelläkään, vaikka aihetta voisi ollakin.

Nyt sitten ikäeroksi olisi tulossa 1v9kk, minusta aika kiva, rankkaa, on vaipat varmaan vielä,yms, mutta toisaalta nukkuu vielä päikkäreitä ym.

ponnari 4+6

Vierailija
71/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ensimmäisen liiton lapset (neljä) oli " tehtynä" (eikä lisää pitänyt tullakkaan;-) niin tämä edellinen " uuden elämän" raskaus oli kyllä kropalle shokki, viisi vuotta oli saanut kroppa palautua, eikä ollut ihan tyttökään enää, lonkat ramppas, häpyluuliitos vihotteli, selkä särkyä ja uskon että nyt on tiedossa samoja vaivoja, ellei nyt sitten lyhyt raskausväli pehmentäisi vaivoja, toivon näin!

ponnari taas

Vierailija
72/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hei vaan kaikki! Uusi odottaja liittyisi mukaan :)

Olen 29 vuotias kahden lapsen (-04 ja -06) äiti Savosta. Kolmannella oli lupa tulla ja tulikin yllättävän nopsaan :) La olisi 16.12 mutta luulen että myöhenee kun kierto ollut todella epäsäännöllinen. Ja todennäköisesti vaavi loppuunsa tulee maailmaan vasta vuonna -08 jos ottaa sisaristaan mallia ;)

Eka ulta yksityisellä minulla on 30.päivä et sit nähdään kasvaako siellä todella joku. En osaa surra keskenmenoa. Nyt elän täysillä odtusta ja suren sitten jos on sen aika.

Suuta ei olla taaskaan osattu kiinni pitää vaan suku tietää jo. Kyllähän ne vähän kauhisteli kun just juhlittiin nuorimman 1v synttäreitä et miten pärjään. Meillä on oma yritys/maatila joten mies on todella kiinni siinä. Koti ja lapset jää paljolti minun vastuulle mutta ei haittaa. Tiedän et hädän hetkellä mies on puhelinsoiton päässä ja tulee avuksi :)

Minulla ei ole oikeastaan oireita...Rinnat ehkä tiiviimmät (?), janottaa ja nälkä jatkuvaan. Alamahassa viiltää ja pistää välillä eli sitä normaalia. Pahoinvointia ei ole koskaan ollut... Haamuja olen testannut ja uskonut siihen sit. Tai ekahan oli nega mut kun vaan taas tiesin et jotain on erillälailla niin testasin uusiksi ja plussahan se sit olikin ;) Katsotaan nyt miten tää etenee...

Nyt pitää mennä...epäilyttävän hiljaista talossa :)

Kanelinen ja IitaEemeli rv 5+0

(p.s. mulla on jo nyt tyttöolo ;) oon aiemminkin tienny kumpi tulee. Katsotaan nyt vaihtuuko olotila raskauden edetessä)

Vierailija
73/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et herkkä olen kanssa. Mykkäkoulua pidän miehelle kun ei taas ymmärrä muka minua ;) Vollotin kun luin Kodinkuvalehteä :O ja muutenkin kaikki on taas niin herkkää että. Väärä äänensävy ja minä pillitän ;)

Ah näitä raskaushormooneja!!

Vierailija
74/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Mä testasin esikosta kahteen kertaan plussan, tästä raskaudesta oon tehnyt vain yhden testin. Uskottava se on, kun menkatkin on jo pari viikkoa " myöhässä" .

Tänne rantautui pahoinvointi yöllä. Vatsa tuntuu olevan sekaisin ja koko ajan närästää. Yöllä piti nousta syömään, kun oli niin nälkä, eikä uni tullut millään. Lämmintä ruokaa ajatellessakin nousee pala kurkkuun. Järsin siis ruisleipää ja hedelmätkin menettelee.

Meillä on ihan kamala sotku täällä kotona. Kääk. Millään en jaksaisi siivota sitten yhtään. Mies on nukkuu krapulaansa pois, oli eilen juhlimassa. Siitä on turha kuvitella apuja tälle päivälle. Esikko meni just päiväunille ja mullakin ois mahdollisuus levätä nyt sitten. Paitsi noi siivoushommat, jotka ei vois vähempää kiinnostaa.

Olin aamulla esikon kanssa ulkoilemassa. Jotenkin huono omatunto, kun en jaksa puuhata hänen kanssaan niin paljon kuin itse haluaisin. Etenkin näihin viikonloppuihin tahtoisin oikein panostaa, kun viikolla ollaan töissä. Mutta nyt ei oikein jaksa.

Mullakin on sellaista vihlovaa särkyä alamahalla kuin joku kuvasikin. Ei menkkajomotusta vaan ihan kunnon vihlontaa. Ihan erilaista kuin esikosta. Mutta niin kai ne raskaudet on erilaisia kaikki.

Nyt lepäämään, siivoomaan jne... Huoh!

-Terppari 6+0

Vierailija
75/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli paljon uusia, jee!!

Itellä edelleen pahaolo on kaverina lähes kokoa ajan mutta esim. mahassa ei tunnu mitään..mikä toisaalta huolettaa että kasvaako se kohtu ollenkaan =/ Keskiviikkonahan se sitten selviää onko siellä ketään!

Mulla on tuon kertomisen kanssa periaatteessa kova hinku ainakin perheelle kun veljen vaimon synttäreitä vietetään viikon päästä ja ne ei todellakaan ole kuivat juhlat! En jaksais alkaa selitellä mitään stooria miks en juo! Onneks on tuo ultra ennen niin tietää sitten onko jotain kerrottavaa vai ei! Samoin isälleni tekis kovasti mieli kertoa!! Ja varmaan kerrotaankin kun tulee ultran ajaks vahtimaan isompia tyttöjä. (mun vanhemmat on siis ihan naimisissa mutta isin kanssa paaaljon läheisemmät välit ja käy yleensä yksin tyttöjämme hoitamassa)

Ikäeroista on ollu kovasti juttua. Meillä esikon ja kuopuksen välillä on 1v11kk ikäeroa ja tällä kertaa eroa tulis 2,5v. Mä elättelen toivoa että nyt uhmakausi olis ohi sitten vauvan tuloon mennessä ohi!! Ainakin se nyt tuntuu olevan kovimmillaan! Ekassa erässä uhma sekotti kuvioita aika pahasti (varsinkin kun oli tottunu lapseen joka ei edes oikeestaan itkeny koskaan, ja yhtäkkiä se potkii ja pärrää ja sylkee lattialla =O Toki tällä kerralla on sitten varmaan kehissä mustasukkaisuus jota ei viimeeks esiintyny.

Tosin meillä molemmat on ihan hirmu vauvarakkaita. Kerhoissa yms. on tämä nuorempiki aina vauvaoja hoitamassa. Ja esikolla onkin jo ihan hirmunen vauvakuume =) Ootan innolla että pääsen hälle kertomaan että nyt vihdoin siellä äitin masussa ON vauva..toivotaan että on kanssa!!

Mä en jotenki osaa pelätä varsinaista km mut jotenki pelottaa että on tyhjä tuo kohtu elikkä tuulimuna. Nää oireet on jotenki niin erillaiset kuin noista kahdesta, tai siis suurin osa puuttuu. Ja kaipa pahoinvointia on vaikka olis tuulimunakin??

Jep, nyt laittaa perheelle ruoaa, tai jos ylipuhuis miehen ;)

Vierailija
76/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Nyt olette saaneet niin muhkean pinon aikaiseksi, etten jaksanut koko pinoa lukea, mutta selatessani havaitsin monta tuttua nikkiä. On tosi kiva huomata kuinka moni onkaan plussannut. Kaikista parasta on tietysti päästä liittymään teidän plussanneiden seuraan :) Toivottavasti täällä myös pysyn.

Taustaa hieman: rankka yritysvuosi on takana ja loppumetreillä olen ollut jo niin masentunut tilanteesta, etten ole jaksanut edes kuumepuolelle kirjoittaa. Meillä on ihanainen tyttö (05/05). Halusimme hänelle ihanaisen sisaruksen ja jätimme ehkäisyn pois 01/06, aktiivisesti aloimme yrittää 05/06. Sen jälkeen olemme saaneet kolme tärppiä ja kolme km rv:lla 6-7. Nyt totisesti toivomme tämän asukin pysyvän matkassa. Huomenna aion heti tilata ajan ultraan, että näemme onko siellä ketään (tässä vaiheessa nyt ei näy muuta kuin ruskuaispussi, mutta sekin olisi hyvä alku :) ). Toiveet korkealla ja optimistisin mielin.

Aurinkoista kevätpäivää kaikille!

Iksu rv 4+6

Vierailija
77/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos nyt uskaltautuisin jo ilmottautua joukkoonne, pari päivää sitten tein testin ja plussaahan se näytti, jonka jälkeen osasikin jo yhdistää viime viikkojen mielialojen vaihtelut raskauteen :)

väsymystä, ärtyisyyttä, " menkka" -kipuja alamahassa, jano, vilu... mut kertaakaan ei oo ollu pahaolo! Nyt itseasiassa eka päivä kun ei oo ollu minkäänlaisia tuntemuksia ja se on vähän jo kerinny säikäyttämään, mut jostain taas luin että oireet saatta hävitä ja tulla sitten taas myöhemmin uudestaan kiusaamaan, joten kaipa tässä vielä ootellaan :)

rv 5+4

Vierailija
78/101 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä lievitystä jalkaturvotukseen? :(

Eilen piti kipittää lähikauppaan hakemaan eläimille ruokaa ja laitoin kiusallakin uudet ihanat nilkkurit jalkaan. Ehdin 20 askelta kävellä (turvotus oli laskenut sen verran, että kengät menivät kevyesti jalkaan) ja miettiä, miten ihanat noi kengät onkaan jalassa, kun alkoi vetää suonta kummastakin jalkapohjasta :P Samaa tapahtuu nykyään myös lenkkareilla. Voin taas käyttää vain yhtiä kenkiä...

Näin viime yönä unta, että sain pojan :) Toivottavasti on hyvä enne ja raskaus jatkuu normaalisti. Pelottaa myös vähän se, että maha on jo todella iso, turvotusta suurin osa, mutta kaupan ikkuna ei ainakaan jättänyt epäilyn varaa asiasta. Harmittaa vähän, kun en tahtoisi vielä kertoa kellekään, en ainakaan ennen ensimmäistä ultraa. Joudun varmaan linnottautumaan kotiin ja kieltäytymään kaikista tapaamisista.

Nuni ja Ötö 6+1

Vierailija
79/101 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsinkäinen, mikä se yhteisö juttu on? mitä se niinku meinaa?? blondi ei tajunnu.. =)

Vierailija
80/101 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo " yhteisö" on joulukuisten omat sivut joissa keskustelee vain joulukuiset. Siellä toimitaan omilla nimillä, sinne saa laitettua kuvia esim. sitten jouluna pienistä kääröistä ja sitä ennen ihania odotuskuvia tottakai =). Siellä tullaan yleensä paljon tutummiksi kuin pelkästään näin täällä nimimerkkien kanssa. Viestit saa luettua joko omasta sähköpostista tai porukan omilta sivuilta. Ja tosiaan suljettuna sinne ei ole asiaa muilla kuin kutsun saaneena.

Tää nyt lyhykäisyydessään mutta ite kuulun esim. kuopuksesta sellaiselle listalle ja on ollut erittäin iso tuki ja turva kokoa 2 vuoden ajan!! Ja tunnetaan toisemme paremmin kuin hyvin..niitä riitojakin ollaan aikaseks saatu mitä kaikissa " parisuhteissa" on ;D