@@ Joulukuisten vk 15 @@
Huomenta!
Ajattelin alotella taasen uutta pinoa uuden viikon kunniaksi =) Vanha alkokin olla jo aikast muhkee ;) Uusia oli taas tullut iso vino pino!! Onnea kaikille!!
En nyt muista nimmaria mutta erään pariskunnan halailut vessanlattialla sai ihan herkistymään :) Muistakaan käydä laittamassa tietonne joulukuisten esittely ja la pinoon =)
Omaa napaa..tänä aamuna oli jo kiire saaha suuhunsa jotain heti noustuaan ylös!! Oli jo sellanen laattaolo aika lähellä!! Pitänee huom,iseks varata jo jotain sängynviereen. Tissit on yllättävän vähän kipeät, ilman liivejä enemmän mutta ei ollenkaan sellaset pinkeet mitä aijemmissä, onkohan niistä tullu jo ihan immuunit kahden imetyksen jälkeen ;D
Musta kanssa tuntuu että mahassa on jotain turvotusta tai jotain. En silmällä mitään erota entiseen mutta kun vaatteet ei taho päälle mahtua!! Pitääkö tässä nyt ostaa isompia vaatteita (just olen kaikki laihiksen myötä myyny pois, siitäs sain) kun äippähousut kumminkin tuntuu aavistuksen liitottelultta vielä...
Jep, pakko mennä ettiin taas suuhun jotain laitettavaa, kuvotus nostaa päätään aika kovalla kädellä
rv 6+1 (?)
Laitoinkin jo eilen esittelyä tuohon joulukuisten pinkkaan ja nyt ehdin sitten ehkä jotain tännekin raapustaa.
Huomenna pitäisi koittaa varata neuvola-aikaa, saas nähdä miten kauas menee ennen kuin sellaisen saa... jännää... Viime raskaudessa käytiin yksityisellä ultrassa viikolla 8 kun jännitti niin kovasti onko kaikki kunnossa. Nyt sellaiseen ei ole varaa joten ei auta kuin jännittää miten tässä käy.
Onko kaikilla muuten vain AAMUpahoinvointia? Mulla on aamut ja päivät suht hyviä jos syön koko ajan jotain. Mutta illat on ihan kamalia. Vedän salmiakkia putkeen koska se on ainoa joka estää oksennuksen tulon. Unen saaminenkin on tosi vaikeaa kun oksettaa koko ajan.
Tosin ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi oli paljon kamalampaa kuin nyt ja kokoaikaista joten olen tyytyväinen tähän iltapahoinvointiin.
Joku kyseli tuosta kelle on kerrottu. Me ei olla kerrottu kuin vain parhaalle kaverini joka myös ainoana ihmisenä tiesi yrityksestämme. Jos nyt malttaisi pitää suun kiinni sinne ultraan asti ? Tulee olemaan vaikeaa... Töissäkin varmaan huomaavat mahan pullotuksen...
Tää vaihe on muuten tosi vaikea kuten joku muukin totesi ettei oikein tiedä mitä laittaa päälle kun omat vaatteet puristaa, siis lähinnä housut. Itse olen huomannut hyväksi tosi matalalantioiset farkut, ne ei paina mahaa jos ei laita vyötä (joka istuessa painaa ikävästi mahaa). Kaikki muunmalliset vanhat housut on laitettu pois käytöstä. On tosiaan hieman liian aikaista mammahousuille ;)
Hyviä vointeja kaikille!
peppipiina rv6 tai jotain...