Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiireetön työ?

Vierailija
24.11.2024 |

Onko nykyaikana olemassa työtä, jossa ei ole kiirettä ja siihen on edes jonkinlaiset työllistymismahdollisuudet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen.

Vierailija
2/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? En ole vielä löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto, hysss. Kiire on itseaiheutettu tila, muiden odotuksien paineita, oman pään sisällä tuotettu, jollei ole paineensietokykyä.

Vierailija
4/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on. Työelämä on rikki.

Vierailija
5/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjasto, hysss. Kiire on itseaiheutettu tila, muiden odotuksien paineita, oman pään sisällä tuotettu, jollei ole paineensietokykyä.

Ei ole, jos on työtä/asiakkaita enemmän kuin on aikaa ja resursseja.

Vierailija
6/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen, olen valtion virassa, ylitarkastaja. Valtuudet delegoida, siisti ja säännöllinen sisätyö, olemattomaan paineeseen ja työmäärään nähden törkeän hyvä palkka. Sitä en tiedä miten helppo tähän on päästä. Itse hain ja pääsin, mutta hakijoita oli kyllä nelisenkymmentä, ja tuosta on noin 5 vuotta aikaa. Kollega Pohjois-Suomessa taas oli toinen kahdesta hakijasta, joten sitä voi mielestäni sanoa helpoksi. Korkeakoulututkinto vaaditaan, YAMK tai yliopisto ja tietysti virkaruotsin hallitseminen täytyy osoittaa. Tämän virkatehtävän olemassaolo on laissa säädetty, joten irtisanomiset ei uhkaa. Nyt olen parhaillaan perhevapailla ja palaan viranhoitoon 1.1.2025 alkaen.

Vierailija
7/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskelujen aikana puolipäivätöissä yliopiston kirjastossa. Kivaa työtä mutta paskat esimiehet ja huono palkka myös niillä joilla on kirjastoalan koulutus.

Vierailija
8/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei yksikään työ maailmassa ole kiireetön koska suoritatte ihan kaikkea. 

Vierailija
9/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei yksikään työ maailmassa ole kiireetön koska suoritatte ihan kaikkea. 

Minulla ei ole koskaan kiire työssäni. N65

Vierailija
10/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos on työtä/asiakkaita enemmän kuin on aikaa ja resursseja.

Ja tässä näkyy heti teidän naisten ajatusvääristymä. Milloin tajuatte että kun ei pysty niin silloin ei pysty.

Vierailija
11/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaisessa työssä on esimies jolle voi sanoa että nyt ei ehdi. Naiset eivät vaan pysty tähän. 

Vierailija
12/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion opettajana on kuulemma lungit hommat. Vain pari oppituntia päivään ja pitkät lomat. Palkka ei kuulemma ole kummoinen, jotain 4500 e kk, näin kertoili tuttuni.

Vierailija
13/13 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän liiankin kiireetön työ. Toisinaan on enemmän tekemistä, mutta valtaosan ajasta voin tehdä hommat etanatahdissa ja silti jää luppoaikaa.