Mikä on syynä ettei joistakin ihmisistä pidetä?
Kommentit (72)
Varmaan se että ei usko enää toisten valheisiin. Asettaa rajat toisten käytökselle ja siten hän on sit itsekäs nykyään. Ku ei voi pitää kynnysmattona kuten aiemmi. Kun aikansa saa paskaa niskaansa ni lopettaa uskomisen ainakin tiettyihin ihmisiin. Jotka on pettänyt luottamuksen.
Mielenterveys, joka neljännellä on ongelmia.
Kierrä kaukaa, pärjäät helpommalla ja vähemmällä!
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys, joka neljännellä on ongelmia.
Kierrä kaukaa, pärjäät helpommalla ja vähemmällä!
Usein mielenvikaisimmat, esimerkiksi narsistit, ovat juuri niitä sosiaalisesti "suosituimpia". Joten asia tuskin no noin yksinkertainen.
Uskon että eniten kaihdetaan kunnollisia ja rehellisiä ihmisiä, etenkin jos tällainen osaa asettaa rajoja eikä hyväksy huonoa käytöstä muilta. Tai sanotaan, että tällaiset ihmiset jakavat eniten mielipiteitä, joko heitä vihataan tai rakastetaan. Yleensä kaikkein feikeimmät ihmiset pärjäävät ainakin pintapuolisesti parhaiten.
Minulla on oma ystäväpiiri,en tarvitse enempää ystäviä!T:A.S
Vierailija kirjoitti:
Yks tämmöinen on pirun äänekäs. Ei kiva työkaveri avokonttorissa. Hänestä ei paljoa pidetä. Ja ollaan asiasta sanottu, mutta vetoaa vain verilinjaansa, jossa on karjalaista ja italialaista...
Toinen tapaus uhriutuu. Jos kaveriporukassa joku kertoo ilouutisesta, alkaa kerätä säälipisteitä sanomalla, miten hänelle ei koskaan tapahdu mitään kivaa...
Voi kiesus, että nuo itsensä jalustajalle nostajat "kun mussa (varmasti) on (oltava jotain) italialaista / espanjalaista"- verta ja geeniperimää niin siksi on vaan ihan pakko olla mökeltämässä peräsuoli pitkällä aina ja joka paikassa. Minä olen vaan niiiiin temperamenttinen, sosiaalinen ja muita parempi, ettekste tollot tajuu!!?
Tuo on melkeinpä ärsyttävämpää kuin se tuollaisten pitämä joutava meteli.
Ai että. Minulle nämä on juuri niitä syitä, miksi helposti pidän jostain näin ajattelevasta ihmisestä. Todella helppoa ja mutkatonta on vuorovaikutus tämän kaltaisten kanssa.
Mutta minähän olenkin parempi ihminen kuin muut"suomalaiset"!Ai,että teki hyvää todeta niin:)
Ja kuule suomalainen ei oo yhtään mittään eikä saa keltään!Se kusi nousee niin helposti päähän kun ollaan tultu jostain Riihimäeltä stadiin Minä olen aina ollut täällä vaikka stadilaisuudellani ei ole minulla ollut tarvetta ikinä päteä.Mieluummin olen kosmopoliitti kun olen elämässäni saanut paljon matkustella ei silloin joku kurvissa hengasminen tunnu missään T:A.S
T:A.S ,yliopiston professorin ynnä dekaanin tytär:)money talks:D
No, esim Viet muilta lapsikorotukset ja itselläsi palkkio nousee.
Eikä tässä tämän enempää saarnoja ole tulossa,haluan vain olla rauhassa ja elää ihan tavallista,kunniallista elämää täällä ihanan mieheni kanssa.Olen tyytyväinen pienimuotoiseen tavalliseen ja kunnialliseen elämään!T:AS
Btw lisään vielä, että tänään opin, että vauva.fi ilmeisesti sensuroi sanaa "tunke utuja". Vauva.fi, mitä vi ttua, oikeasti? :D