Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi kohtuullinen määrä toimistopäiviä etätöissä?

Vierailija
31.08.2025 |

Verkkokauppa.com:n työntekijät protestoivat Hesarissa uutta kahden toimistopäivän pakkoa viikossa.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tietää uskooko HR:n jakkukalkkuna edes itse noihin höpinöihinsä avokonttorin "hyödyistä" vai maksaako joku sille palkkaa tämän scheissen suoltamisesta vielä vapaallakin?

Tässäpä esimerkki suorittavan portaan ikuisesta katkeruudesta parempiaan kohtaan.

Vinkki kaikille: jos sä olet 100% etätöissä, sä olet 100% korvattavissa intialaisilla ja koneoppimisella (kun sen hinta laskee)

Tatan intialaisia reppureita on kyllä saanut suomalaisille toimistoille ostaa touhoamaan jo 15-20 vuotta.

Siis jos joku jossain heidän jälkeensä on tyytyväinen.

Vierailija
142/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tietää uskooko HR:n jakkukalkkuna edes itse noihin höpinöihinsä avokonttorin "hyödyistä" vai maksaako joku sille palkkaa tämän scheissen suoltamisesta vielä vapaallakin?

Tässäpä esimerkki suorittavan portaan ikuisesta katkeruudesta parempiaan kohtaan.

Vinkki kaikille: jos sä olet 100% etätöissä, sä olet 100% korvattavissa intialaisilla ja koneoppimisella (kun sen hinta laskee)

Tatan intialaisia reppureita on kyllä saanut suomalaisille toimistoille ostaa touhoamaan jo 15-20 vuotta.

Siis jos joku jossain heidän jälkeensä on tyytyväinen.

Ja hekin tekee kaiken toimistollaan Intiassa. Kait ovat sitten niin "innovaattoreita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toimistolla 2-3 päivää ja kotona 2-3 päivää viikossa. Mulle toimivin tahti.

Vierailija
144/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toimistolla 2-3 päivää ja kotona 2-3 päivää viikossa. Mulle toimivin tahti.

Missä oot 1 - 3 päivää viikossa? Mökillä?

Vierailija
145/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimistoille on pakko tulla että porukka ostais mun bensikseltä polttoainetta, maksais mun parkkihallissa parkkeerauksesta ja hakis lounasta mun ravintolasta ja tähän päälle heidän työnantajansa vuokrais mun toimistotiloja ja siivouspalveluita.

Siis ihan väärin sellanen että ihmiset säästäis luontoa ja rahaa sekä firmat toimitilakustannuksia.

Vierailija
146/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen täysin etänä, ainoa kerta kun näen työkavereita livenä on pikkujoulut ja kesätapahtuma. Poikaystävä kaksi päivää vuosineljänneksen aikana.

Vierailija
147/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan mainitsen.

Vinkki: jos ainoa mitattavissa oleva asia jota sä tuotat firmalle on avokonttorissa päivittäin vietetyt tunnit niin sä olet ihan ensimmäisenä irtisanottavien listalla seuraavissa yt-neuvotteluisa.

Tosin sä et joudu pelkäämään tekoälyä kun sun hommissa ei ole mitään järkeä nytkään. Pelkkää oleskelua nimetyssä avokonttorin pahvikarsinassa. Tähän ei tekoäly kykene!

Vierailija
148/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kotona piileskellessä tule ihan mökkihöperöksi ja ihmisaraksi ? Sosiaaliset taidot katoaa. 

Minä menen ja olen toimistolla, koska on mukava työporukka ja hyvät jutut. Joka päivä nauretaan ääneen, ( tilannehuumoria, omille kommelluksille, asiakkaillekin ym ). Kotona yksin en ääneen nauraisi.

Lisäksi  en tietäisi kaikkia uusia pakollisiakaan asioita työn tekemisen kannalta. Koska tieto ei kulkisi hyvin. 

Vierailija
149/149 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kotona piileskellessä tule ihan mökkihöperöksi ja ihmisaraksi ? Sosiaaliset taidot katoaa. 

Minä menen ja olen toimistolla, koska on mukava työporukka ja hyvät jutut. Joka päivä nauretaan ääneen, ( tilannehuumoria, omille kommelluksille, asiakkaillekin ym ). Kotona yksin en ääneen nauraisi.

Lisäksi  en tietäisi kaikkia uusia pakollisiakaan asioita työn tekemisen kannalta. Koska tieto ei kulkisi hyvin. 

Meillä nauretaan joko chatissa tai telcossa. Kukaan tiimistä ei ole edes samassa kaupungissa niin aika turhaa olis mennä toimistolle teamsia käyttämään.

Se että sinä et osaa hankkia tietoa kuin kahviautomaatilla sössöttäen ei estä muita onnistumasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä