Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin tuntuu että naiset kadehtivat miesten seksuaalisuutta

Vierailija
31.08.2025 |

Onhan se vapaata ja villiä ja nautinnollista. Lisäksi miehillä runsas kumppanien määrä nostaa itsetuntoa. Myytti ja stereotypia on että jos naisella on runsaasti seksikumppaneita niin hänellä on huono itsetunto. Tutkimustieto on tätä vastaan. Kuitenkin tälläkin palstalla etenkin naiset leimaavat tällä (heikolla itsetunnolla) paljon seksikumppaneita omaavia naisia.  Tuntuu, että tämä leimaus tulee naisilta, jotka ovat kiinteästi parisuhteessa ( ja katsovat kuuluvansa jonkinlaiseen moraaliseen enemmistöön) ja eivät ilmeisesti usko, että nainen voi ihan vaan nauttia runsaasta ja vaihtelevasta seksistä. Ilman, että sillä ostetaan hyväksyntää tai todistellaan jotain. Miesten 'tuomio' paljon seksikumppaneita omaaville naisille näyttää tulevan lähinnä yksittäisiltä luusereilta ( kyläpyörä-huutelut yms)

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä välttelevät miehiä, jotka eivät sitoudu.

Mieleltään järkkyneet, narkkarit ja alkoholistit varmaan toimivat toisin.

Vierailija
122/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonnie Blue on naispuolinen versio miehestä joka toteuttaa seksuaalisuuttaan. Voi sitä lokaa mitä hän saa...

Keneltä? Ainakin tuolla Inari Fernandez ketjussa tuntui lyttäys ja halveksunta tulevan naisilta. -ap

Itse olen havainnut sosiaalisessa mediassa naisten kritisoivan kovin sanoin myös näitä Bonnien luo jonottavia miehiä.

On minunkin mielestäni uskomatonta, kuinka miehet jonottavat satapäin naisen luo muutaman kymmenen sekunnin aktia varten. En olisi uskonut tätä ilmiötä todeksi ilman sosiaalisen median julkaisuja. Ajatella, että jollakin miehellä tuossa jonossa ol lappu, jossa jonotuspaikkana numero 1000.

En itse enää edes käsitä miesten seksuaalisuutta, saati että kadehtisin sitä.

- Eri

Ei siinä ole mitään käsitettävää. Nisäkkäissä on eläinlajeja, jotka r aiskaavat samojen lajien poikasia, puunrunkoja, toisten lajien edustajia. Jopa kuoliaiksi asti. Aivot menevät oikosulkuun, pelkkä mekaaninen siitoskäytös ja hurmio, adrenaliini, sekä mielihyvähormonit valtaavat kehon ja ottavat sen täysin haltuunsa. Kuin olisi jonkun vahvan huumeen alaisuudessa, yhtä vammaista toimintaa. 

Lisäksi mitä enemmän miesseksuaalisuutta porukassa, sitä vahemmaksi tämä piirre muuttuu. Esim. uk:ssa homoseksuaali pariskunta r aiskasi adoptoimansa vauvan kuoliaaksi. Samoin armeijat, joilla tämä miesenergia patoutuu, ilmentävät tätä r aiskaa ja tapa -käytöstä. 

Suurimmalla osalla on estoja ja tämä käytös on vain pieni osa arkitietoisuutta. Mutta kuitenkin osa sitä. Pienellä osalla tuo ottaa ylivallan ja alkaa tulemaan uhreja, ja kyytiä saavat niin seksirobotit, piirakat, kuin oikeat ihmisetkin.

Sitten vielä kiinnostaisi se osuus, että mikä tässä oli tarkalleen kadehdittavaa? Se orkkuko, kun r aiskaa jonkun kuoliaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että suuri osa argumentaatiosta perustuu raizkaajiin, petofiileihin ja zoophiileihin, kun keskustellaan miesten ja naisten seksuaalisuudesta. Muutako argumenttia ei löydy? -ap

Huh, arvasin että aloitus voi ravistella rajujakin näkemyksiä, mutta kyllä tuollaiset "orkku kuoliaaksi raiscatessa" fantasiat miehistä vetää jo hiljaiseksi.  -ap

Vierailija
124/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, miehen seksuaalisuus ei herätä kateutta. Pikemminkin sääliä.

Sama. Miesten seksuaalisuus on performatiivista eikä pätkääkään sensuellia.

Tästä mä olen kyllä täsmälleen eri mieltä. Toki stereotypia, mutta kumpi sukupuoli niitä kynttiläkylpyjä samppanjan kera ja ruusunlehtiä satiinilakanoissa vaatii syttyäkseen seksiin? -ap.

Suomalainen mieskö järjestää tällaista... päivän vitsi. 

Niin, seksi ei ole miehille meemi tai performanssi, joten tuollaisia järjestävät lähinnä opportunisti miehet naisilleen. -ap

Vierailija
125/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että suuri osa argumentaatiosta perustuu raizkaajiin, petofiileihin ja zoophiileihin, kun keskustellaan miesten ja naisten seksuaalisuudesta. Muutako argumenttia ei löydy? -ap

Huh, arvasin että aloitus voi ravistella rajujakin näkemyksiä, mutta kyllä tuollaiset "orkku kuoliaaksi raiscatessa" fantasiat miehistä vetää jo hiljaiseksi.  -ap

Todennäköisyys ettei muutama mieleltään järkkynyt nainen hyökkää tälläiseen ketjuun paasaamaan = 0. Mitäs läksit. 

Vierailija
126/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vastineesi ketjun kommentteihin.. Valitsit vastata juuri tähän ja juuri tällä tavalla.

Näkemykseni edellä olevasta vastauksestasi on, että sait mitä tulit hakemaan. Et halunnut keskustelua etkä argumentteja, vaan kaikkein sairaimman viestin, joka voi olla kenen tahansa näppikseltä, mutta jonka voi nostaa esiin kauhistelua varten. 

Naiset eivät ole kateellisia miehille villistä, runsaasta, vaihtelevasta ja vapaasta seksistä. Harrastakaa pois vaan. 

-eri

Vierailija
127/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vastineesi ketjun kommentteihin.. Valitsit vastata juuri tähän ja juuri tällä tavalla.

Näkemykseni edellä olevasta vastauksestasi on, että sait mitä tulit hakemaan. Et halunnut keskustelua etkä argumentteja, vaan kaikkein sairaimman viestin, joka voi olla kenen tahansa näppikseltä, mutta jonka voi nostaa esiin kauhistelua varten. 

Naiset eivät ole kateellisia miehille villistä, runsaasta, vaihtelevasta ja vapaasta seksistä. Harrastakaa pois vaan. 

-eri

Palstaillessakin on nähtävissä sukupuolten eriävä moraalikoodisto. Naisilta odotetaan kunnollista käytöstä ja kärkevät, provoisoivat kommentit teilataan vähemmästäkin sairaiksi. Miehet puolestaan saavat liian usein melskata alatyylillä niin paljon kuin mielivät, nämä kommentit usein vain ignoorataan tai poistatetaan kaikessa hiljaisuudessa. Ylipäätään miehiltä sallitaan paljon törkeämpi käytös ja väkivaltaisempi sanasto, koska siihen on totuttu. Nainen, tai naisena esiintyvä, kun heittää radikaalimman, ravistelevan kommentin, niin kyllä kohahtaa ja vaaditaan sanomisiin moraalia ja vastuuta. "Pojat on poikii". 

Vierailija
128/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä. Naisen seksuaalisuus on pitkälti sitä, että hänet hoidetaan hormonivalmistein haluttomaksi, heti kun seksielämä alkaa. Nauti siinä sitten elämästä miehen tyhjennysastiana. 

Vierailija
129/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen elämä perustuu siihen kuinka monta kertaa ja monen eri koiraan siittämäksi hän on tullut niin heikosti menee. Lisäksi ne kaikki pillumutilaatiot, huumausaineet ja muut, mitä ilman sitä siittämistä ei oikein voi turvallisesti olla. No, ymmärrän, että he eivät tiedä paremmasta.

Mutta säälittävimpiä eivät ole mielestäni irtoseksinaiset vaan avioseksinaiset. On luonnollisempaa vaihdella kumppania ja olla aikoja yksin, kuukausia, ehkä jopa vuosia, kuin olla jonkun vakireikä, joka tulee siitetyksi monta kertaa viikossa läpi elämänsä. Se vasta oksettavaa onkin.

Olet kyllä täysin sekaisin. Et ole tainnut koskaan saada nautinnollista seksiä.

Synnytys on luonnollinen asia eikä mutilaatio. Miten huumausaineet tähän liittyi? On täysin normaalia haluta synnytyksessä kivunlievitystä. Seksi ja lasten saaminen parisuhteessa on täysin normaaleita asioita.

Vierailija
130/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kyllä. Naisen seksuaalisuus on pitkälti sitä, että hänet hoidetaan hormonivalmistein haluttomaksi, heti kun seksielämä alkaa. Nauti siinä sitten elämästä miehen tyhjennysastiana. 

Tämä on kyllä hyvä pointti. Karuahan tämä on. 

Itse en koskaan suostunut syömään ehkäisyvalmisteita. Eikä kukaan lähipiirin naisistakaan suostunut. Käytetään kondomia tai ei ole seksiä ollenkaan. Hyvin on toiminut ja olen kohta 50.  Ei minun kanssani ole pakko olla. 

Kuinka kukaan uskaltaa edes luottaa seksuaaliterveytensä toisen käsiin? Olen siinä ymmärryksessä, että miehet pettävät paljon. Kondomi on ainut kunnollinen suoja sukupuolitauteja vastaan.

Olisi hyvä jos naiset pitäisivät enemmän itsestään huolta ja vetäisivät tiukempia rajoja seksuaalisuuteensa ja seksuaaliterveyteensä. Kukaan ei pidä itsestäsi yhtä hyvää huolta kuin sinä itse. Ja jos toinen ei ole kiinnostunut hyvinvoinnistasi, hän ei välitä sinusta muutenkaan. Yksinolo on tuolloin parempi vaihtoehto. Muistakaa tämä. 

Vierailija
131/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole fantasiaa vaan todellisuutta. Miesluonnossa on hyvin vähän mitään puoleensavetävää naiselle, ja tämän seksuaalisuus on vieläpä sieltä matalammasta eli epäkiinnostavammasta päästä. Sitä on vaan pakko jonkun verran kohdata, sillä ihmisyhteisöissä miehiä ei kuohita ja siksi kaikki naiset joutuvat seksuaalirikosten uhriksi. Jonkinlainen suhde siihen on siis pakko muodostaa, halusi tai ei.

Se olisikin kiva yhteiskuntamalli, missä ei joutuisi altistetuksi miehen seksuaalisuudelle kuin silloin, jos itse niin valitsee. Veikkaan että aika hiljaista olisi miesten puolella lopulta.

Vierailija
132/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen elämä perustuu siihen kuinka monta kertaa ja monen eri koiraan siittämäksi hän on tullut niin heikosti menee. Lisäksi ne kaikki pillumutilaatiot, huumausaineet ja muut, mitä ilman sitä siittämistä ei oikein voi turvallisesti olla. No, ymmärrän, että he eivät tiedä paremmasta.

Mutta säälittävimpiä eivät ole mielestäni irtoseksinaiset vaan avioseksinaiset. On luonnollisempaa vaihdella kumppania ja olla aikoja yksin, kuukausia, ehkä jopa vuosia, kuin olla jonkun vakireikä, joka tulee siitetyksi monta kertaa viikossa läpi elämänsä. Se vasta oksettavaa onkin.

Olet kyllä täysin sekaisin. Et ole tainnut koskaan saada nautinnollista seksiä.

Synnytys on luonnollinen asia eikä mutilaatio. Miten huumausaineet tähän liittyi? On täysin normaalia haluta synnytyksessä kivunlievitystä. Seksi ja lasten saaminen parisuhteessa on täysin normaaleita asioita.

No jaa. Tosiaan hedelmällinen parittelu on luonnollista ELÄIMILLE, mutta onko ihminen enemmän eläimen kuin jumalan kaltainen, siinäpä pohdittavaa. Moni tuntuu ajattelevan, että ihminen on eläin, toisinkin ajattelevia kuitenkin löytyy. Aika vähän suomesta tosin, ollaan sen verran takapajuinen puskakansa.

Nautintoa on ollut elämässäni yllin kyllin ja joskus nuorempana näihin kokemuksiin ovat liittyneet miehetkin. Kunnes ymmärsin, että mies ei ole siinä yhtälössä välttämätön tai edes kokemusta parantava tekijä, jonka jälkeen olen miesten osallistamisesta nautintoihini luopunut.

Käytän kyllä miesten posti- ja huoltopalveluita. Eli eivät he ihan yhtä tyhjän kanssa ole. Sänkyyni en päästä.

Vierailija
133/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan noilla steroideilla hoidetaan nainen hedelmättömäksi, jotta maskuliininen siitoskäytös voidaan maksimoida ja naisen seksuaalisuus eliminoida. Ja nuo steroidit vaikuttavat myös mielialaan, laittaen naisen raskaudenkaltaiseen olotilaan. Onhan se sellaista, elää koko elämänsä huumattuna ja mutiloituna s eksiorjana...

Vierailija
134/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus on äitiys. Nopea siitos, 9kk vauvaa joka tuottaa hormonaalisia nautintoja kohdun sisältä käsin, ja sen jälkeen tisuliinin lusuttelua ihanassa lusikassa pesimässä vauveliinin kanssa muutaman vuoden.

Miehellä ei ole tuossa juuri mitään roolia. 

Vierailija
135/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset, vähän kunnioitusta itseä ja muita naisia kohtaan, kiitos.

Kenenkään ei tarvitse käyttää ylimääräisiä hormoneja jos ne eivät sovi tai ei muuten halua, eikä kenenkään tarvitse elää elämäänsä kenenkään tyhjennysastiana.

Naisen seksuaalisuus voi olla pitkälti juuri sitä mitä hän itse haluaa, naistenkin on lupa nauttia seksistä. Silloin ei tarvitse ketään kadehtia, eikä tuomita.

Vierailija
136/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo käsitys. Ehkä nuorena osa luulee että mies on jotenkin pätevä ja osaava. Paljastuu räpeltäjäksi ja turha ihailu. Myöhemmin naisella voi olla omat elämät, seksuaalisuus tai ilman sitä. Ei ole sen huonompi. Henkisyys on naisille tärkeää ja pehmeät arvot, lämpö.

Vierailija
137/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on haukuttu tällä palstalla huo raksi, jako rasiaksi, lut kaksi yms. vain sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Muita miehiä mulla ei ole, mutta silti olen muka huo ra, jakorasia tms. 

Mulle seksi on yhteinen nautinto eikä vain miehen tyydytystä. Onneksi tämä varattu mies haluaa myös mun nauttivan. Meidän seksi on nautinnollista ja olen oppinut itsestäni uusia puolia seksin suhteen. En halua mitään hidasta ja rauhallista hipsuttelua vaan haluan kunnon panoa. Tämän miehen kanssa saan elämäni parhainta seksiä. 

Vierailija
138/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset inhoavat miehissä juuri tuota ominaisuutta kaikkein eniten. Korkeintaan sääliä se herättää, ei todellakaan kateutta.

Vierailija
139/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään että joku yrittäisi työntää jormaansa. 

Vierailija
140/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on haukuttu tällä palstalla huo raksi, jako rasiaksi, lut kaksi yms. vain sen vuoksi, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Muita miehiä mulla ei ole, mutta silti olen muka huo ra, jakorasia tms. 

Mulle seksi on yhteinen nautinto eikä vain miehen tyydytystä. Onneksi tämä varattu mies haluaa myös mun nauttivan. Meidän seksi on nautinnollista ja olen oppinut itsestäni uusia puolia seksin suhteen. En halua mitään hidasta ja rauhallista hipsuttelua vaan haluan kunnon panoa. Tämän miehen kanssa saan elämäni parhainta seksiä. 

Tämä kuitenkin ehkä vähän asian vierestä? Vastaisitko vielä aloituksen väittämiin?