Mitä olette nyt käyttäneet, kun FAIRY muuttu huonoksi?
Mulle tuli nyt (vasta) eteen huono Fairy. Ja onhan se huono.
Mä olen tarjoushamsteri, että sen takia näinkin pitkään kesti, vaikka päivittäin käytän. Hyvä Fairy riittoisa Fairy. Tää huono on jo puolessa välissä viikossa. Todella laimeeta litkuu ja peseeköhän se edes kunnolla.. Haisoo pahalle. Eikä rasva meinaa lähteä.
Mitä suosittelette tilalle?
Kommentit (91)
Oon ostanut aina ihan vaan halppiksia ja aina ne on ollut ihan hyviä. Esim jotain pirkan halvinta kasitiskiainetta, tai lidlistä niitä litran purkkeja (tosin myykö niitä enää? Ei ole näkynyt vähään aikaan).
Fairyä en ole ostanut, koska ihan ylikallsita saippuaa.
Lv astianpesuaine oli mielestäni riittoisampaa kuin fairy.
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut aina ihan vaan halppiksia ja aina ne on ollut ihan hyviä. Esim jotain pirkan halvinta kasitiskiainetta, tai lidlistä niitä litran purkkeja (tosin myykö niitä enää? Ei ole näkynyt vähään aikaan).
Fairyä en ole ostanut, koska ihan ylikallsita saippuaa.
FAiry on ollut hyvää. Se tippa riitti pesemään rasvat ja liat pois helposti. Yksi pullo riitti siinä missä halpikset kahdesta kolmeen. Fairyssa sai rahoilleen vastinetta.
Vaan ei enää. Siksipä ne vissiin sen muuttikin, kun on persaukisia enemmän nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt Fairykin on pilattu.
SIitä on aikaa 20 vuotta. W5 on suunnilleen vanha Fairy.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän halpismerkkituotteita. Ihan hyviä ovat.
Tässä se ero just on. Halpikset ovat IHAN hyviä, Fairy oli hyvää.
Ecover on paras. Saa hajusteettomana ja väriaineettomana myös.
Vierailija kirjoitti:
Lv astianpesuaine oli mielestäni riittoisampaa kuin fairy.
Kiitos. Laitan listalle.
ap
Yritän löytää jostain kiven kolosta fairy sitruuna. Myyvät enemmän sitä vihreää tököttiä. Tai niillä on usein tyrkyllä oma halpaketjun "sitruuna" joka on kemiallisen tuoksuinen.
Käytän Fairyä. Se on edelleenkin paras.
Se oranssi Fairy on hyvää, käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän löytää jostain kiven kolosta fairy sitruuna. Myyvät enemmän sitä vihreää tököttiä. Tai niillä on usein tyrkyllä oma halpaketjun "sitruuna" joka on kemiallisen tuoksuinen.
Testaapa tätä.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/ecover-astianpesuneste-sitruuna-and-aloe-…
Vierailija kirjoitti:
Ecover on paras. Saa hajusteettomana ja väriaineettomana myös.
Tää on kans aika hyvä, nyt käytössä Saaren Taika astianpesuaine.
Olen tehnyt oman sekoituksen kallista Fairy power maxista ja hajusteettomasta tiskiaineesta. Itsestään tuo Fairy power max on liian vahvaa ja haisee liikaa ja hajusteeton tiskiaine taas haisee spriille eli viinalle tai desinfiointiaineella ja tuo haju menee päähän, eikä ole edes kovin tehokasta. Tämä oma sekoitukseni on kuitenkin tehokasta ja hajukin on laimentunut paljon.
Käytän hajusteetonta Rainbow Sensitive -astianpesuainetta, jolla on sekä ympäristömerkki että allergialiiton suosittelema.
On myös testivoittaja.
Kuluttaja testasi käsitiskiaineet: Voittajaksi edullinen markettituote
Kuluttaja-lehti testasi käsitiskiaineet. Testivoittajaksi nousi Rainbow-tuote.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000007935646.html
Karmean hajuista joo nykyään. Osta hajusteetonta niin ei tarvitse sitä puolta arvailla. Kiilto hajusteeton käsitiskiaine suihkepullossa ollut ainakin hyvä ja näppärä käyttää.
Mä käytän halpismerkkituotteita. Ihan hyviä ovat.