Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tuntuu että naiset kadehtivat miesten seksuaalisuutta

Vierailija
31.08.2025 |

Onhan se vapaata ja villiä ja nautinnollista. Lisäksi miehillä runsas kumppanien määrä nostaa itsetuntoa. Myytti ja stereotypia on että jos naisella on runsaasti seksikumppaneita niin hänellä on huono itsetunto. Tutkimustieto on tätä vastaan. Kuitenkin tälläkin palstalla etenkin naiset leimaavat tällä (heikolla itsetunnolla) paljon seksikumppaneita omaavia naisia.  Tuntuu, että tämä leimaus tulee naisilta, jotka ovat kiinteästi parisuhteessa ( ja katsovat kuuluvansa jonkinlaiseen moraaliseen enemmistöön) ja eivät ilmeisesti usko, että nainen voi ihan vaan nauttia runsaasta ja vaihtelevasta seksistä. Ilman, että sillä ostetaan hyväksyntää tai todistellaan jotain. Miesten 'tuomio' paljon seksikumppaneita omaaville naisille näyttää tulevan lähinnä yksittäisiltä luusereilta ( kyläpyörä-huutelut yms)

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies panee vaikka maksettua ihmistä, ihmiskaupan uhria, kehitysvammaista paritettua naista, päihderiippuvaista, hatkassa olevaa nuorta, lapsipuoltaan, lastaan, oppilastaan, eläintä, puunkoloa, vainajaa - you name it. Tätäkö pitäisi kadehtia? Lol.

Mutta kun se pointti ei ole siinä naisessa vaan miehen pipulissa! Jota naiset kadehtivat :D

Mä(kin,  hippimiehen lisäksi) olen sitä mieltä että yletön pipulikeskeisyys estä miehiä nauttimasta seksistä siinä määrin kuin olisi mahdollista. Pelkkään pipuliin keskittyminen on rajoittavaa. Hauska kapine kyllä, ei siinä. Naiselta kun kysyy erogeenisia osia on helppo osoittaa kyynärpäitä, ne eivät ole.

Okei. Itse en näe siinä mitään sen hauskempaa kuin vaikka peräsuolessakaan. Sillä on oma funktionsa ja tämän funktion puitteissa tietyt luonnolliset tapahtumat tuntuvat miellyttäviltä, ja se siitä. Parittelun kuuluukin tuntua hyvältä, jotta niitä jälkeläisiä syntyisi, ja mies saa siemenen ulos siinä 5 sekunnissa, kun nainen jaksaa tätä katsella. Onnistuuko tämä nykymiehiltä btw? Ei taida onnistua. He ovat itse siis heikentäneet itseään biologisesti "seksillä".

Vierailija
62/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, jos ei halua olla h u o r a???? Vain mies voi kirjoittaa jotain noin typerää 🤣

"Miehet latistavat naisen seksuaalisuuden." Ei, kyllä te teette sen ihan itse toisillenne. M.O.T.  -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies panee vaikka maksettua ihmistä, ihmiskaupan uhria, kehitysvammaista paritettua naista, päihderiippuvaista, hatkassa olevaa nuorta, lapsipuoltaan, lastaan, oppilastaan, eläintä, puunkoloa, vainajaa - you name it. Tätäkö pitäisi kadehtia? Lol.

Sinulla on ollut ankea lapsuus, mutta älä yleistä.

Mulla on ollut oikein hyvä. Monen ihmisen lapsuuden miehen avoin ja rempseä seksuaalisuus on pilannut. En anna aplodeja.

Vierailija
64/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi mitään miehessä. 😄

Vierailija
65/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä heikkolaatuisia ihmisiä. Seksuaalisesti perverssejä, matalasti koulutettuja ja työttömiä suuri osa. Kai tämän totuuden saa sanoa ääneen? Vankilassa lähes poikkeuksetta kaikki seksuaalirikolliset ovat miehiä. Faktaa.

Vierailija
66/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Itse en näe siinä mitään sen hauskempaa kuin vaikka peräsuolessakaan. Sillä on oma funktionsa ja tämän funktion puitteissa tietyt luonnolliset tapahtumat tuntuvat miellyttäviltä, ja se siitä. Parittelun kuuluukin tuntua hyvältä, jotta niitä jälkeläisiä syntyisi, ja mies saa siemenen ulos siinä 5 sekunnissa, kun nainen jaksaa tätä katsella. Onnistuuko tämä nykymiehiltä btw? Ei taida onnistua. He ovat itse siis heikentäneet itseään biologisesti "seksillä".

Taidat olla se palstan siitosihminen? Meillä on hyvin erilaiset näkemykset seksuaalisuudeeta, ollaan varmaan janan ääripäissä. Useimmat varmaan ovat jossain välimaastossa.

Vierailija
67/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa kun tuntuu että kadehtii mua sen takia kun en ole mikään kyläpyörä 🤭🤭

Vierailija
68/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, miehen seksuaalisuus ei herätä kateutta. Pikemminkin sääliä.

Sama. Miesten seksuaalisuus on performatiivista eikä pätkääkään sensuellia.

Tästä mä olen kyllä täsmälleen eri mieltä. Toki stereotypia, mutta kumpi sukupuoli niitä kynttiläkylpyjä samppanjan kera ja ruusunlehtiä satiinilakanoissa vaatii syttyäkseen seksiin? -ap.

Vierailija
69/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä mä olen kyllä täsmälleen eri mieltä. Toki stereotypia, mutta kumpi sukupuoli niitä kynttiläkylpyjä samppanjan kera ja ruusunlehtiä satiinilakanoissa vaatii syttyäkseen seksiin? -ap.

Suomalainen mieskö järjestää tällaista... päivän vitsi. 

Vierailija
70/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, jos ei halua olla h u o r a???? Vain mies voi kirjoittaa jotain noin typerää 🤣

Yleensä se on täysin toisinpäin. Miehet kelpuuttavat h u o r a n sänkyyn, mutta harva kelpuuttaa sellaisen parisuhteeseen. 

Mutta eivät he ole tätä naista ylempänä, jos panevat tätä. Itse asiasa ovat jopa alempana, kun eivät kykene sen lisäksi parisuhteeseen, mutta nainen kykenisi.

Säälin ihmisiä (sori oli pakko) joiden maailmankuvassa seksi ylentää tai alentaa ihmistä. -ap

Vierailija
71/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin kuutamolla, että tulee varmasti seuraavaksi puhumaan peniskateudesta.

Vain mies voi luulla, että se herättäisi kateutta.

Onhan se kiva. Hiekkapenis, nevövööd. Ajatelkaapa sitä.

Vierailija
72/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa kun tuntuu että kadehtii mua sen takia kun en ole mikään kyläpyörä 🤭🤭

Mees nyt kylille pyöräileen, niin saat ajatuksesi selviämään. Heti aamusta tällaanen seksijumputus.

Vierailija
73/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan? Olet katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia. Nainen kyllä tarvitsee usein pitkän ja kiihottavan esileikin syttyäkseen ja saadakseen orgasmin. Ei se miehillekään varmasti pahaa tekisi. Hellyyttä ja läheisyyttä kai suurin osa ihmisistä tarvitsee myös seksissä.

Vierailija
74/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ymmärtää, että miesten seksuaalisuus on aika oksettavaa...pannaan vaikka lehmää navetassa tai teinityttöjä. Ehkä juuri mieluiten näitä, välittämättä siitä mitä tämä oman halun toteuttaminen sen kohteelle aiheuttaa. En näe tässä kadehdittavaa. 

Vierailija
75/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin kuutamolla, että tulee varmasti seuraavaksi puhumaan peniskateudesta.

Jep. Naiset ovat lähes poikkeuksetta joutuneet tuon upean seksuaalisuuden rikollisten ilmentymien uhriksi jo lapsena. En oikein jaksa kadehtia siihen liittyvää rajattomuutta ja täydellistä egoismia.

Kuinka suuri joukko miehiä tässä suhteessa mielestäsi riittää pilaamaan koko joukon maineen?  Ajatteletko myös, että kaikki X ovat raiskaajia koska tilastot. Laita X tilalle haluamasi etninen attribuutti. -ap

Vierailija
76/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalisuus... 🤮 ei ihme että jotkin naiset ovat lesboja.

Vierailija
77/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naiset ovat lähes poikkeuksetta joutuneet tuon upean seksuaalisuuden rikollisten ilmentymien uhriksi jo lapsena. En oikein jaksa kadehtia siihen liittyvää rajattomuutta ja täydellistä egoismia.

Kuinka suuri joukko miehiä tässä suhteessa mielestäsi riittää pilaamaan koko joukon maineen?  Ajatteletko myös, että kaikki X ovat raiskaajia koska tilastot. Laita X tilalle haluamasi etninen attribuutti. -ap

Valtaosa naisista tulee elämänsä aikana useamman kerran kokemaan seksuaalista ahdistelua tai pahimmillaan väkivaltaa. Valtaosa. Eli sen verran suuri joukko miehiä, että on täysin kornia ajatella että NAISET KADEHTISIVAT miesten seksuaalisuutta, josta saavat usein myös kärsiä ikävin seuraamuksin.

Vierailija
78/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama jankutus miehiltä, että etninen tausta selittää seksuaalisen väkivallan. Ei selitä, vaan selittävä tekijä on se sukupuoli.  Ei kaikki miehet, mutta aina mies. 

Vierailija
79/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallinen tulkinta. Itse säälin miesten seksipakkomielteisyyttä. Se ei ole biologiaa vaan kulttuurillista. Liian monille se on tärkein tai jopa ainoa asia elämässä. Sitten miehet jopa tappavat itsensä jos eivät sitä saa. Mitätön syy. Naisilla tuntuu olevan terveempi suhtautuminen seksiin ja ymmärrys ettei kaikki sellainen hinnalla millä hyvänsä ole sen arvoista. Uskon ettei ihmislajin potentiaali tule esiin 100% siksi että liian moni keskittyy tärkeiden asioiden sijaan itsensä vemputtamiseen.

Naisista taas säälin vain heitä jotka rajoittaa itseään patriarkaatin takia.

Patriarkaatista jauhajalle tiedoksi, että miesten vahva sukupuolivietti nimenomaan ON biologista. Itsestään selvä asia, jos peruskoulun bilsan tunnilla oli hiemankin hereillä.  

Ei noille kannata alkaa faktoista puhumaan.

Vierailija
80/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit itse vaikuttaa tähän miesvalinnalla.

Ihmettelen tätä asiaa täällä todella usein. Valitetaan, kuinka paska mies minulla onkaan. Se tekee sitä ja tätä eikä tee sitä ja tätä. Silti jatketaan saman kanssa ja valitetaan. Ihan kun joku pakottaisi jatkamaan ja joku muu olisi tehnyt sen valinnan miehestä valittajan sijaan.