Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tuntuu että naiset kadehtivat miesten seksuaalisuutta

Vierailija
31.08.2025 |

Onhan se vapaata ja villiä ja nautinnollista. Lisäksi miehillä runsas kumppanien määrä nostaa itsetuntoa. Myytti ja stereotypia on että jos naisella on runsaasti seksikumppaneita niin hänellä on huono itsetunto. Tutkimustieto on tätä vastaan. Kuitenkin tälläkin palstalla etenkin naiset leimaavat tällä (heikolla itsetunnolla) paljon seksikumppaneita omaavia naisia.  Tuntuu, että tämä leimaus tulee naisilta, jotka ovat kiinteästi parisuhteessa ( ja katsovat kuuluvansa jonkinlaiseen moraaliseen enemmistöön) ja eivät ilmeisesti usko, että nainen voi ihan vaan nauttia runsaasta ja vaihtelevasta seksistä. Ilman, että sillä ostetaan hyväksyntää tai todistellaan jotain. Miesten 'tuomio' paljon seksikumppaneita omaaville naisille näyttää tulevan lähinnä yksittäisiltä luusereilta ( kyläpyörä-huutelut yms)

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kyllä mieli niin pahasti nyrjähtänyt että olisi ehkä laitoshoitojakson paikka.

Vierailija
82/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin kuutamolla, että tulee varmasti seuraavaksi puhumaan peniskateudesta.

Vain mies voi luulla, että se herättäisi kateutta.

No miehethän kadehtivat toistensa peniksiä.

Totta. Jokainen palstavässykkä kadehtii mun isoa ja paksua kaluani.

Pate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen miesten seksuaalisuudesta, minusta se lähinnä vaikuttaa elämää rajoittavalta, aggressiiviselta, väkivaltaiselta ja pakkomielteiseltä.

Olen kateellinen miehille siitä, että heidän ei tarvitse kokea 24/7 misogyniaa, sek suaalista väki valtaa, häirintää. Olen myös kateellinen miehille siitä, ettei heiltä odoteta samanlaista korkeaa moraalia ja kunnollisuutta kuin naisilta. Mies voi olla vaikka vaikka kuinka ilkeä ja petollinen tai vaikkapa elämänhallinnan täysin menettänyt alkkis, sitä ei tuomita, kuten vastaavasti nainen tuomittaisi. 

Vierailija
84/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa miesten seksuaalisuus on painostavaa. Joskus, aika useinkin haluaisi mennä lähelle halattavaksi tai suukotella, mutta mies luulee että pienikin läheisyyden osoitus naiselta on kutsu paneskeleen.

Tottakai alkaa heti seisomaan.

Vierailija
85/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonnie Blue on naispuolinen versio miehestä joka toteuttaa seksuaalisuuttaan. Voi sitä lokaa mitä hän saa...

Vierailija
86/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, miehen seksuaalisuus ei herätä kateutta. Pikemminkin sääliä.

Sama. Miesten seksuaalisuus on performatiivista eikä pätkääkään sensuellia.

Voit itse vaikuttaa tähän miesvalinnalla.

Ihmettelen tätä asiaa täällä todella usein. Valitetaan, kuinka paska mies minulla onkaan. Se tekee sitä ja tätä eikä tee sitä ja tätä. Silti jatketaan saman kanssa ja valitetaan. Ihan kun joku pakottaisi jatkamaan ja joku muu olisi tehnyt sen valinnan miehestä valittajan sijaan.

En ole itse jatkanut suhteessa yhdenkään miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole tyydyttävää. Tyydyttäviä miehiä on ollut vaikea löytää. Niin se vain on.

Vierailija
87/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallinen tulkinta. Itse säälin miesten seksipakkomielteisyyttä. Se ei ole biologiaa vaan kulttuurillista. Liian monille se on tärkein tai jopa ainoa asia elämässä. Sitten miehet jopa tappavat itsensä jos eivät sitä saa. Mitätön syy. Naisilla tuntuu olevan terveempi suhtautuminen seksiin ja ymmärrys ettei kaikki sellainen hinnalla millä hyvänsä ole sen arvoista. Uskon ettei ihmislajin potentiaali tule esiin 100% siksi että liian moni keskittyy tärkeiden asioiden sijaan itsensä vemputtamiseen.

Naisista taas säälin vain heitä jotka rajoittaa itseään patriarkaatin takia.

Patriarkaatista jauhajalle tiedoksi, että miesten vahva sukupuolivietti nimenomaan ON biologista. Itsestään selvä asia, jos peruskoulun bilsan tunnilla oli hiemankin hereillä.  

Pakkomielteisyys ei ole biologista

Ja toiset naiset antaa niiden ruiskia...

Vierailija
88/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, miehen seksuaalisuus ei herätä kateutta. Pikemminkin sääliä.

Sama. Miesten seksuaalisuus on performatiivista eikä pätkääkään sensuellia.

Voit itse vaikuttaa tähän miesvalinnalla.

Olen montaa koettanut ja yhden sensuellin löytänyt. Neula heinäsuovassa.

Tai et vedä sen tyyppisiä miehiä puoleesi. Kahden kauppa.

Ehei, naisella ei ole vastuuta tapahtumiin. Mies vaan nyt on sika.

Vierailija
89/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi mitään miehessä. 😄

Mutta olet kuitenkin feministi?

Vierailija
90/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallinen tulkinta. Itse säälin miesten seksipakkomielteisyyttä. Se ei ole biologiaa vaan kulttuurillista. Liian monille se on tärkein tai jopa ainoa asia elämässä. Sitten miehet jopa tappavat itsensä jos eivät sitä saa. Mitätön syy. Naisilla tuntuu olevan terveempi suhtautuminen seksiin ja ymmärrys ettei kaikki sellainen hinnalla millä hyvänsä ole sen arvoista. Uskon ettei ihmislajin potentiaali tule esiin 100% siksi että liian moni keskittyy tärkeiden asioiden sijaan itsensä vemputtamiseen.

Naisista taas säälin vain heitä jotka rajoittaa itseään patriarkaatin takia.

Patriarkaatista jauhajalle tiedoksi, että miesten vahva sukupuolivietti nimenomaan ON biologista. Itsestään selvä asia, jos peruskoulun bilsan tunnilla oli hiemankin hereillä.  

Kai sekin sitten on biologiaa. Mutta kun lapset on tehty, kiinnostus huonoon seksiin lopahtaa onneksi täysin.

Vierailija
91/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että suuri osa argumentaatiosta perustuu raizkaajiin, petofiileihin ja zoophiileihin, kun keskustellaan miesten ja naisten seksuaalisuudesta. Muutako argumenttia ei löydy? -ap

Vierailija
92/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies panee vaikka maksettua ihmistä, ihmiskaupan uhria, kehitysvammaista paritettua naista, päihderiippuvaista, hatkassa olevaa nuorta, lapsipuoltaan, lastaan, oppilastaan, eläintä, puunkoloa, vainajaa - you name it. Tätäkö pitäisi kadehtia? Lol.

Seksitautien synty on ikävää luettavaa. Eläinparat.

Marilyn Monroen ruu mis katosi tunneiksi kuoleman jälkeen. Ruu mis huoneille palkataan mielummin naisia.

Naiset eivät kadehdi miesten seksiaalisuutta vaan pahimmillaan pelkäävät sitä. En missään nimessä tahtoisi olla mies, niin järkyttäviä väki. Valtauutisia olen elämäni aika lukenut mievistä ja miesten seksuaalisuudesta, joka on liian usein väki. Valtaista. 

Vierailija
93/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies panee vaikka maksettua ihmistä, ihmiskaupan uhria, kehitysvammaista paritettua naista, päihderiippuvaista, hatkassa olevaa nuorta, lapsipuoltaan, lastaan, oppilastaan, eläintä, puunkoloa, vainajaa - you name it. Tätäkö pitäisi kadehtia? Lol.

Ja naiset gambialaisia. Toki pelkästä rakkaudestahan silloin on kyse?

Vierailija
94/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ymmärtää, että miesten seksuaalisuus on aika oksettavaa...pannaan vaikka lehmää navetassa tai teinityttöjä. Ehkä juuri mieluiten näitä, välittämättä siitä mitä tämä oman halun toteuttaminen sen kohteelle aiheuttaa. En näe tässä kadehdittavaa. 

Mitä se sitten aiheuttaa? Miehenä en tiedä. Jos tietäisin että se aiheuttaa pahaa, niin en halukkaita teinityttöjä panisi. Jotenkin se heidän halunsa vaan osoittaa, että ei tässä mitään pahaa ole tapahtumassa, vaan hyvää.

Vierailija
95/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin kuutamolla, että tulee varmasti seuraavaksi puhumaan peniskateudesta.

Vain mies voi luulla, että se herättäisi kateutta.

No miehethän kadehtivat toistensa peniksiä.

Totta. Jokainen palstavässykkä kadehtii mun isoa ja paksua kaluani.

Pate

Jännä muuten että naiset inhoavat miesten seksuaalisuutta, mutta rakastavat isoja kaluja.

Vierailija
96/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi mitään miehessä. 😄

Mutta olet kuitenkin feministi?

En ole.

Vierailija
97/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että suuri osa argumentaatiosta perustuu raizkaajiin, petofiileihin ja zoophiileihin, kun keskustellaan miesten ja naisten seksuaalisuudesta. Muutako argumenttia ei löydy? -ap

Mitä odotit?

Mielestäni niin mies kuin nainen saavat harrastaa seksiä niin monien aktiin suostuvaisten henkilöiden kanssa kuin mieli vain tekee. En ole kateellinen.

En itse ole kiinnostunut harrastamaan seksiä useiden kumppanien kanssa. Eikä minun onneksi tarvitse. Ei tämä minusta kateellista tee. Jokainen eläköön kuten parhaaksi näkee. 

Vierailija
98/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi miesten seksielämää. Saan nykyisen rakastajani kanssa joka kerta 5 - 10 orgasmia, kun hän taas saa vain yhden. Nautin erityisesti seksin laadusta, en määrästä (kuten tuntuu miehillä yleensä olevan?). Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, joista ekassa seksi toimi hyvin, toisessa ei. Seksikumppaneita mulla on ollut n. 25. N. 20 % seksikumppaneistani on ollut hyviä rakastajia. Huonojen kanssa tietysti jäänyt usein yhteen kertaan, mutta tuskin olisi paljon kehittynyt, koska hyvien kanssa seksi on ollut hyvää jo 1. kerralla. T. N45

Vierailija
99/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Sehän vain yksi tarve, joka tekee ihmisestä riippuvaisen. Jonka tyydyttämiseksi pitää nähdä aikaa ja vaivaa. Ja jonka puute häiritsee

Mitä kadehdittavaa tuossa on?

Vierailija
100/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonnie Blue on naispuolinen versio miehestä joka toteuttaa seksuaalisuuttaan. Voi sitä lokaa mitä hän saa...

Keneltä? Ainakin tuolla Inari Fernandez ketjussa tuntui lyttäys ja halveksunta tulevan naisilta. -ap