Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin tuntuu että naiset kadehtivat miesten seksuaalisuutta

Vierailija
31.08.2025 |

Onhan se vapaata ja villiä ja nautinnollista. Lisäksi miehillä runsas kumppanien määrä nostaa itsetuntoa. Myytti ja stereotypia on että jos naisella on runsaasti seksikumppaneita niin hänellä on huono itsetunto. Tutkimustieto on tätä vastaan. Kuitenkin tälläkin palstalla etenkin naiset leimaavat tällä (heikolla itsetunnolla) paljon seksikumppaneita omaavia naisia.  Tuntuu, että tämä leimaus tulee naisilta, jotka ovat kiinteästi parisuhteessa ( ja katsovat kuuluvansa jonkinlaiseen moraaliseen enemmistöön) ja eivät ilmeisesti usko, että nainen voi ihan vaan nauttia runsaasta ja vaihtelevasta seksistä. Ilman, että sillä ostetaan hyväksyntää tai todistellaan jotain. Miesten 'tuomio' paljon seksikumppaneita omaaville naisille näyttää tulevan lähinnä yksittäisiltä luusereilta ( kyläpyörä-huutelut yms)

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla aika nuori? Aivan turha yleistää kaikkiin miehiin. Omassa parisuhteessa mies on paljon vähemmän aktiivinen kuin minä, mutta mitä sitten. Olen hänen kanssaan ihan muista syistä. Ja muiden seksielämä tai elämättömyys ei kyllä kiinnosta pätkääkään. 

Vierailija
142/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mistä tiedät minkälaista naisen seksuaalisuus on? Vaikutat siltä, ettei sulla ole paljon kokemuksia naisista.

Ihanko hihasta vedit?

Tosiasiassa heteronaisena voin kertoa sulle, että aika moni mies on hyvinkin kaavoihin kangistunut, pelokas eikä kovin hyvä rakastaja. Eivät osaa tai halua tyydyttää naista. Aktiivinen nainen pelottaa heitä. Harvoilla on kestävyys ja taidot sillä tasolla, että nainen voisi nauttia aktista. 

Tutkimusten mukaan naisten kanssa seksiä harrastavat naiset ovat paljon tyytyväisempiä seksielämäänsä ja saavat enemmän orgasmeja verrattuna heteronaisiin, joiden kumppani on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonnie Blue on naispuolinen versio miehestä joka toteuttaa seksuaalisuuttaan. Voi sitä lokaa mitä hän saa...

Keneltä? Ainakin tuolla Inari Fernandez ketjussa tuntui lyttäys ja halveksunta tulevan naisilta. -ap

Itse olen havainnut sosiaalisessa mediassa naisten kritisoivan kovin sanoin myös näitä Bonnien luo jonottavia miehiä.

On minunkin mielestäni uskomatonta, kuinka miehet jonottavat satapäin naisen luo muutaman kymmenen sekunnin aktia varten. En olisi uskonut tätä ilmiötä todeksi ilman sosiaalisen median julkaisuja. Ajatella, että jollakin miehellä tuossa jonossa ol lappu, jossa jonotuspaikkana numero 1000.

En itse enää edes käsitä miesten seksuaalisuutta, saati että kadehtisin sitä.

- Eri

Jos miehet ovat niin vaarallisia kuin esität, niin sittenhän heidät pitäisi sulkea kalterien taakse heti teini-iässä.