Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9061/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.

Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.

Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.

Vierailija
9062/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Mitä kunnioitusta tämä sarja ansaitsisi. Juonet niin älyttömiä, että satukirjatkin ovat uskottavampia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Miki varmaankin kärsii elinkautista poliisiaseman putkassa. 

Miki nokkii elinkautista samassa sellissä Joken kanssa. Ovat katsoneet monta kertaa leffan Pako Alcatrazista ja sen pohjalta suunnittelevat omaa pakkaan vankilasta. Ovat jo paperimassasta tehneet tekopäät hämäystä varten ja kaivaneet betonia lusikoilla.

Pakoaan, EI pakkaan.🙄

Vanhoissa kännyköissä sai sentään sen kirotun ennakoivan tekstin syötön pois päältä, mutta näissä nykyisissä Kiinan kapuloissa et saa automaattista tekstin väkisin vääntäjää millään pois päältä. Korjaat kaikkea kirjoittamaasi tuhat kertaa ja silti menee aina joku väärin päin. Näillä on sitten yhtä tuskaa kirjoittaa. Super raskasta.

Ovat jo kaivaneet pikkulusikalla seinää niin pitkälle, että 1cm. jäljellä. Nyt pitää vaan Tatu ja Linta saada harhautettua. Tämäkin onnistuu mainiosti, kun laittavat paperimassapäät tyynyjen kohdalle. Polliisi pari huomaa paon vasta kahden viikon kuluttua.  Polliissit vaan hieman ihmettelevät, että kylläpä poiksparkoja väsyttää Vapun jälkeen. 

Vierailija
9064/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Jossain vaiheessa Mikiä pitäisi käsitellä. Ei voi istua ikuisesti vankilassa.

Vierailija
9065/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Salatuissa eläimissä ei ole yhtään perussuomalaisia on kaikenmoisio homofiileja ulkomaalaisiakin mutta ei yhtäkään peussuimalaista! Kyllä se on nyt niin selvää että kommunistit hallitsee mediaa!

Eikö vieraileviksi tähdiksi sopisi mainiosti Sebastian Tynkkynen  suuntauksensa johdosta tai Timo Soini, vaikkakin on vissiin eronnut persuista.

Vierailija
9066/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9067/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Jossain vaiheessa Mikiä pitäisi käsitellä. Ei voi istua ikuisesti vankilassa.

Eikö vankiloista saa enää soittaa, kun pitää postikortti lähettää😂 

Vierailija
9068/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Salatuissa eläimissä ei ole yhtään perussuomalaisia on kaikenmoisio homofiileja ulkomaalaisiakin mutta ei yhtäkään peussuimalaista! Kyllä se on nyt niin selvää että kommunistit hallitsee mediaa!

Eikö vieraileviksi tähdiksi sopisi mainiosti Sebastian Tynkkynen  suuntauksensa johdosta tai Timo Soini, vaikkakin on vissiin eronnut persuista.

Ismo on persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9069/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Jossain vaiheessa Mikiä pitäisi käsitellä. Ei voi istua ikuisesti vankilassa.

Eikö vankiloista saa enää soittaa, kun pitää postikortti lähettää😂 

Eikä ole valvottuja tapaamisia?

Vierailija
9070/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että Kalle tekee sen, mitä ehdotin aikaisemmin. Näkee myöhemmin valoa Iisalla, varastaa Iisan avaimet kun ovat Ismon kanssa poissa silmistä ja menee omin nokkineen tarkastamaan ja kohtaa Petrin.

.. Mutta ei tunne Petriä, kun sille on laitettu Ismon käyttämä kuminaamari. Kalle toteaa Isä, mitä sä täällä teet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9071/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaa olla Henrikille tarjottu työ Petrin osalta? Ilmeisesti muuta kuin apupojan hommia. Ettei vain joutuisi hakemaan niitä Petrin rahoja jostakin. Kuulemma Henrik voi parissa viikossa tienata tosi hyvin.

Kumma kun ökyrikkaan hienostoperheen pojalla ei ole mihinkään varaa. Joutuu sotkemaan itsensä huumekiemuroihin rahan takia. Jos Petri painostaisi Henua noihin juttuihin, ei varmasti lupaisi mitään palkkiorahoja. 

Vierailija
9072/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Erikoista. Sarjassa muutto Espooseen riittää pysyvään poistumiseen 

Ja postikortti vankilasta.  Kyllähän Matias ja Laila voisivat käydä isäänsä tapaamassa. Ensikertalaisena Miki olisi jo lusinut ja päässyt ehdonalaiseen.

Jossain vaiheessa Mikiä pitäisi käsitellä. Ei voi istua ikuisesti vankilassa.

Eikö vankiloista saa enää soittaa, kun pitää postikortti lähettää😂 

Eikä ole valvottuja tapaamisia?

No Laila ja Matias tarvitsisikin valvotun tapaamisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9073/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.

Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.  

Vierailija
9074/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin suurta nautintoa, kun Joannan suunnitelma ei toiminutkaan. Tahallaan järjesti itsensä harrastamaan seksiä Noelin kanssa, koska kuuli Piian ja Danielan puhelun. Joanna kuvitteli että Daniela jättää Noelin ja Joanna saa tarjota lohtua jätetylle miehelle. Daniela oli kuin mitään ei olisi tapahtunut Amandassa aamulla. Sepäs neiti Lumijokea otti päähän. Naama oikein norsun v*tulla. Joannan mielestä joskus kaikki keinot on sallittuja.

Päinvastoin !  Juonenkäänne oli paras mahdollinen.

M i k ä ä n     ei  ollut niin ärsyttävää, kuin Noelin ja Joannan rietastelu,  ilman  että he eivät jää kiinni Danielalle.

Nyt oli jo korkea aika Danielan  nähdä omin silmin mikä sika ja törkimys on Noel.

Ja Joanna, hänhän on se jakorasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9075/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevissa jaksoissa näytetään Saga antamassa uusia töitä omalle sihteerilleen.

Vierailija
9076/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.

Tää on hyvä ja toimis. Kyllä ois katsojia paljon.

Vierailija
9077/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin suurta nautintoa, kun Joannan suunnitelma ei toiminutkaan. Tahallaan järjesti itsensä harrastamaan seksiä Noelin kanssa, koska kuuli Piian ja Danielan puhelun. Joanna kuvitteli että Daniela jättää Noelin ja Joanna saa tarjota lohtua jätetylle miehelle. Daniela oli kuin mitään ei olisi tapahtunut Amandassa aamulla. Sepäs neiti Lumijokea otti päähän. Naama oikein norsun v*tulla. Joannan mielestä joskus kaikki keinot on sallittuja.

Päinvastoin !  Juonenkäänne oli paras mahdollinen.

M i k ä ä n     ei  ollut niin ärsyttävää, kuin Noelin ja Joannan rietastelu,  ilman  että he eivät jää kiinni Danielalle.

Nyt oli jo korkea aika Danielan  nähdä omin silmin mikä sika ja törkimys on Noel.

Ja Joanna, hänhän on se jakorasia.

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin Axelsson Company jonka toiminta on jatkunut vuosia 🥱

Vierailija
9078/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.

Tää on hyvä ja toimis. Kyllä ois katsojia paljon.

Ismon voi unohtaa ja kaikki raskaat hahmot.

Vierailija
9079/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläistä ei laiteta Lappiin suorittamaan asevelvollisuutta. Santahamina ensisijainen paikka ja muut etelä-Suomen varuskunnat.😂

Kyllä palveluspaikkaa voi vaihtaa, jos on erittäin painava henkiökohtainen syy

Palveluspaikkaa voidaan muuttaa, mikäli se on asevelvolliselle erittäin tarpeellista erityisen henkilökohtaisen syyn vuoksi. Palveluksen ajankohdan tai paikan muutosta varten sinun tulee lähettää hakemus omaan aluetoimistoosi

Vasta alkanut seurustelu ei ole painava syy.

Max. kaksi viikkoa seukaneet. Tosi painava syy. 

Vierailija
9080/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.

Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.  

Ani on Hanin kaksoissisko.