Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11011)
Vierailija kirjoitti:
Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗
Tuskinpa Iisa liittyy Petrin bisneksiin mitenkään. Minna on vielä ollut kuvauksissa mukana kun taas Eskosta ei ole mitään havaintoa ollut ainakaan pariin kuukauteen. Todennäköisesti Petri on siis jo poistunut kuvioista tällä hetkellä kuvattavissa jaksoissa.
Eli Linda ja Kalle kiikaroivat jälleen yhdessä? Tuskin yhdessä saavat mitään selville. Ei olisi Lindallekaan edukasta kertoa Petrin paluusta poliisille, kun Aki kuuluu samaan soppaan. Luultavasti ensin Kalle näkee sen ja valehtelee sitten sen olleen mitätön homma. Linda kuulee kollegoilta myöhemmin jotain ennen kuin laskee 1+1 asiat.
Voi voi, kun Alex Martin on herrasmies mutta Daniela vaan silti mielessä 🤗
Jotenkin omituista kun Alissa kuvataan naisena joka ei kaipaa tai tarvitse miehiä paitsi kun haluaa seksiä. Hän haluaa, ei muut. Kertoi Jennalle kuinka ylimielinen ja töykeä oli Alexille "kyllä se jotain nikotteli mutta se on sen murhe".
En ymmärrä oikein tälläistä esitystyyliä kun kyse on nuorista naisista, on ikään kuin boss lady hyve että on miehelle ylimielinen ja töykeä.
Mutta sitten kuitenkin jossain välissä Alissa haluaa Alexin provider naiseksi. 🤭
Taitaa Alissa jäädä odottelemaan turhaan Alexilta kutsua jos kerta Daniela ja Alex harrastavat seksiä. Mahtaako sekin olla pettämistä :D Kaikki säätää keskenään ja on rakastunut johonkin toiseen. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin omituista kun Alissa kuvataan naisena joka ei kaipaa tai tarvitse miehiä paitsi kun haluaa seksiä. Hän haluaa, ei muut. Kertoi Jennalle kuinka ylimielinen ja töykeä oli Alexille "kyllä se jotain nikotteli mutta se on sen murhe".
En ymmärrä oikein tälläistä esitystyyliä kun kyse on nuorista naisista, on ikään kuin boss lady hyve että on miehelle ylimielinen ja töykeä.
Mutta sitten kuitenkin jossain välissä Alissa haluaa Alexin provider naiseksi. 🤭
Sofia Bélorf on todennäköisesti suomen tunnetuin provider vaimo ja sitten se Eerikäisen exä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun Alex Martin on herrasmies mutta Daniela vaan silti mielessä 🤗
Rakkaus . Alex on umpirakastunut.
Toivottavasti ennen kesätaukoa Noel ja jakorasia Joanna jäävät rysänpäältä kiinni.
Kuitenkin Noel on pettänyt useasti ja surutta Danielaa.
Jo vuosi sitten Oulussa. Ja Joannan kanssa aina tilanteen salliessa.
Todellä väärin, että ensin Jiri paljasti Alexin ja Danielan .
Huominen jakso on ensi vuodelta. Mystisesti talvi teki yhtäkkiä tulon. Lunta maassa kohtalaisesti. Mariannan hiusten väri muuttui. Kristian on ruskettunut. Ollin hiukset tulee muuttumaan, mutta vielä ei näkynyt Ollia. Ihmettelin miksi Kallella oli välikausitakki kaupalla, kun muut kerrostautunut paksuihin toppatakkeihin. Näyttääkin siltä että ulkona on useampi pakkasaste ja kylmä.
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Alissa jäädä odottelemaan turhaan Alexilta kutsua jos kerta Daniela ja Alex harrastavat seksiä. Mahtaako sekin olla pettämistä :D Kaikki säätää keskenään ja on rakastunut johonkin toiseen. Ihan kaikki.
Kun Alissa huomaa, että hän ei kelpaakaan Alexille, Alex muuttuu hänen viholliseksi tai sitten se kohdistuu Danielaa jos tämä huomaa Daniela Alex kuvion. Joanna ainakin on päättänyt raivata Danielan pois tieltään koska Joanna haluaa Noelin provider vaimoksi. Mutta mitä Noel hyötyy Joannasta loppupeleissä, Joanna ei voi saada lasta.
Mä arvelen, Daniela ei Paljasta itseään Noelille ja Joannalle, että näki heidät täydessä touhussa. Daniela on järkyttynyt näkemästään ja hämmillään. Daniela taitaa turvautua alkoholiin. Toki hän on näkemästään NAINEN OVELLA, Alexin ovella. Sitten naidaan.
Saa nähdä rupeaako Daniela puuhaa kostoa petturipariskunnalle?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
Ja asunto menee alkais heti jos hieman... Ja kun asunto menee alta, ollaankin jo joku nyytti kainalossa kadulla ja yövytään roskakstoksessa 😎
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗
Iisa, uusi NAUMANEN 😁
Miksi Joanna haluaisi olla enää Noelin kanssa uhkailun jälkeen? Joannasta mennyt maku kun haluaa olla ilkeä Danielalle joka ei ole tehnyt mitään pahaa.
https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2026/04/tuhottu_asunto1…
Ajatelkaa jos Iisan asunto olisi oikeasti tälläinen. Petri on siellä vähän.. Rentotunut?
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2026/04/tuhottu_asunto1…
Ajatelkaa jos Iisan asunto olisi oikeasti tälläinen. Petri on siellä vähän.. Rentotunut?
https://www.verkkouutiset.fi/a/tuhosiko-vuokralainen-asuntosi-iso-lasku…
Iisalla on siisti asunto. Se näkyi jo siinä kansikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kertun valtaisa suru, parkuminen ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta menee jo liiallisuuksiin.
Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa nojaan, hylkäsi tytön ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun saamat rahat asunnolta.
Kertun piti yksin pärjätä, ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.
Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.
Hieman överi tulkinta.
En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon.
Miksei Kerttu ole palkallisella sairauslomalla ja hoida äitinsä hautajaisia?
Miksei Kerttu kirjoittanut kuten sarjan muut teinit? Kertun oikeastan pitäisi olla kirjoittanut ja valkolakki, Kerttu on Matiasta vuoden vanhempi?
Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗