Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11011)

Vierailija
8821/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗 

Vierailija
8822/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗 

Tuskinpa Iisa liittyy Petrin bisneksiin mitenkään. Minna on vielä ollut kuvauksissa mukana kun taas Eskosta ei ole mitään havaintoa ollut ainakaan pariin kuukauteen. Todennäköisesti Petri on siis jo poistunut kuvioista tällä hetkellä kuvattavissa jaksoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8823/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Linda ja Kalle kiikaroivat jälleen yhdessä? Tuskin yhdessä saavat mitään selville. Ei olisi Lindallekaan edukasta kertoa Petrin paluusta poliisille, kun Aki kuuluu samaan soppaan. Luultavasti ensin Kalle näkee sen ja valehtelee sitten sen olleen mitätön homma. Linda kuulee kollegoilta myöhemmin jotain ennen kuin laskee 1+1 asiat.

Vierailija
8824/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kun Alex Martin on herrasmies mutta Daniela vaan silti mielessä 🤗 

Vierailija
8825/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin omituista kun Alissa kuvataan naisena joka ei kaipaa tai tarvitse miehiä paitsi kun haluaa seksiä. Hän haluaa, ei muut. Kertoi Jennalle kuinka ylimielinen ja töykeä oli Alexille "kyllä se jotain nikotteli mutta se on sen murhe". 

En ymmärrä oikein tälläistä esitystyyliä kun kyse on nuorista naisista, on ikään kuin boss lady hyve että on miehelle ylimielinen ja töykeä. 

Mutta sitten kuitenkin jossain välissä Alissa haluaa Alexin provider naiseksi. 🤭 

Vierailija
8826/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Alissa jäädä odottelemaan turhaan Alexilta kutsua jos kerta Daniela ja Alex harrastavat seksiä. Mahtaako sekin olla pettämistä :D Kaikki säätää keskenään ja on rakastunut johonkin toiseen. Ihan kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8827/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin omituista kun Alissa kuvataan naisena joka ei kaipaa tai tarvitse miehiä paitsi kun haluaa seksiä. Hän haluaa, ei muut. Kertoi Jennalle kuinka ylimielinen ja töykeä oli Alexille "kyllä se jotain nikotteli mutta se on sen murhe". 

En ymmärrä oikein tälläistä esitystyyliä kun kyse on nuorista naisista, on ikään kuin boss lady hyve että on miehelle ylimielinen ja töykeä. 

Mutta sitten kuitenkin jossain välissä Alissa haluaa Alexin provider naiseksi. 🤭 

Sofia Bélorf on todennäköisesti suomen tunnetuin provider vaimo ja sitten se Eerikäisen exä. 

Vierailija
8828/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun Alex Martin on herrasmies mutta Daniela vaan silti mielessä 🤗 

Rakkaus . Alex on umpirakastunut.

Toivottavasti ennen kesätaukoa  Noel ja jakorasia Joanna  jäävät rysänpäältä kiinni.

Kuitenkin Noel  on pettänyt useasti ja surutta Danielaa.

Jo vuosi sitten Oulussa. Ja Joannan kanssa  aina tilanteen salliessa.

Todellä  väärin, että ensin  Jiri paljasti  Alexin ja Danielan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8829/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen jakso on ensi vuodelta. Mystisesti talvi teki yhtäkkiä tulon. Lunta maassa kohtalaisesti. Mariannan hiusten väri muuttui. Kristian on ruskettunut. Ollin hiukset tulee muuttumaan, mutta vielä ei näkynyt Ollia. Ihmettelin miksi Kallella oli välikausitakki kaupalla, kun muut kerrostautunut paksuihin toppatakkeihin. Näyttääkin siltä että ulkona on useampi pakkasaste ja kylmä.

Vierailija
8830/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8831/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Alissa jäädä odottelemaan turhaan Alexilta kutsua jos kerta Daniela ja Alex harrastavat seksiä. Mahtaako sekin olla pettämistä :D Kaikki säätää keskenään ja on rakastunut johonkin toiseen. Ihan kaikki. 

Kun Alissa huomaa, että hän ei kelpaakaan Alexille, Alex muuttuu hänen viholliseksi tai sitten se kohdistuu Danielaa jos tämä huomaa Daniela Alex kuvion. Joanna ainakin on päättänyt raivata Danielan pois tieltään koska Joanna haluaa Noelin provider vaimoksi. Mutta mitä Noel hyötyy Joannasta loppupeleissä, Joanna ei voi saada lasta. 

Mä arvelen, Daniela ei Paljasta itseään Noelille ja Joannalle, että näki heidät täydessä touhussa. Daniela on järkyttynyt näkemästään ja hämmillään. Daniela taitaa turvautua alkoholiin. Toki hän on näkemästään NAINEN OVELLA, Alexin ovella. Sitten naidaan. 

Saa nähdä rupeaako Daniela puuhaa kostoa petturipariskunnalle? 

Vierailija
8832/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

Ja asunto menee alkais heti jos hieman... Ja kun asunto menee alta, ollaankin jo joku nyytti kainalossa kadulla ja yövytään roskakstoksessa 😎 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8833/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon. 

Vierailija
8834/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisa Havu on Pohjoismaiden suurin huumekuningatar 🤗 

Iisa, uusi NAUMANEN 😁 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8835/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Joanna haluaisi olla enää Noelin kanssa uhkailun jälkeen? Joannasta mennyt maku kun haluaa olla ilkeä Danielalle joka ei ole tehnyt mitään pahaa.

Vierailija
8836/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2026/04/tuhottu_asunto1…

Ajatelkaa jos Iisan asunto olisi oikeasti tälläinen. Petri on siellä vähän.. Rentotunut? 

Vierailija
8837/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2026/04/tuhottu_asunto1…

Ajatelkaa jos Iisan asunto olisi oikeasti tälläinen. Petri on siellä vähän.. Rentotunut? 

https://www.verkkouutiset.fi/a/tuhosiko-vuokralainen-asuntosi-iso-lasku…

Vierailija
8838/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalla on siisti asunto. Se näkyi jo siinä kansikuvassa.

Vierailija
8839/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kertun  valtaisa suru, parkuminen  ja ikävä äitinsä kuoleman johdosta  menee jo liiallisuuksiin.

Kun Kertun äitihän jätti tytön oman onnensa  nojaan,  hylkäsi tytön  ja eli vuosia kadulla. Varasti Kertun  saamat rahat  asunnolta.

Kertun piti yksin pärjätä,  ja nyt päihde hoitoonkin piti puoliväkisin saattaa.

Ja sieltäkin karkasi , ei siis edes halunnut toipua.

Hieman överi tulkinta.

En voi allekirjoittaa tätä. Kerttua ei olla näytetty parkumassa kovin montaa kertaa. Töissähän se on käynyt eikä siellä vollota. Se että Kerttu on pari kertaa itkenyt sängyssä on varmasti sallittavaa jos äiti on kuollut. Lapset ja vanhemmat ovat sellaisia, jotka sietävät yllättävän paljon. 

Miksei Kerttu ole palkallisella sairauslomalla ja hoida äitinsä hautajaisia? 

Vierailija
8840/11011 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Kerttu kirjoittanut kuten sarjan muut teinit? Kertun oikeastan pitäisi olla kirjoittanut ja valkolakki, Kerttu on Matiasta vuoden vanhempi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi