Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Vierailija kirjoitti:
Tatu ja Naku. Kallen kalpeassa vartalossa ei kyllä mikään ollut hot vaikka Tatu niin tuumi. Itse en mousta kroppaa olisi mennyt telsun esittelemään. Man boobsit ja kaikki! 🤭
Tätä mä olen sanonut että katsojan mielipiteellä ei ole merkitystä, kun hahmot ovat joka tapauksessa aina toistensa perään. Oli minkälaisia kehoja tahansa ja mä en edes rehellisesti sanottuna kiinnittänyt mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Nainen ikkunassa, eli Daniela, näkee ensin kun Alex parittelee Alissaa ja sitten myöhemmin kun Noel parittelee Joannaa. Daniela romahtaa ja sortuu alkoholismiin.
Alex ja Noel parittelee yhtäaikaa Tamaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat, siis Kässärit, he menkööt koulutukseen > kuinka tehdään nykytasolla oleva juoneltaan
e t e n e v ä sarja.
Salkkarien juonet ovat "edenneet" joissakin juonikuvioissa viimeiset 10vuotta noin 10minuuttia kuukaudessa.
Ja joissakin juonikuvioissa ( Aaro, Noel, Linda [tiedon pimittäjä] , Marianna, Kalle, Sampo, Petri) juoni on j u n n a n n u t täysin paikallaan 3vuotta ! Täysin tapittaa kohdassa 2023 !
Onks Kässärit pakkolomalla ? Kun junnaaminen junnaaminen junnaaminen junnaaminen on junnaamista.
Miten Petrin juoni voi junnata kun se on ollut yli vuoden poissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.
Ollista tulisi loistava tyttöystävä Väyryselle 😎
Vierailija kirjoitti:
Kallen body ei ole hot eikä Kallen pakarat ole piukat. Henrikin pakarat ovat ehkä tiukat mutta ei Kallen 🤭
Henrik on muutenkin namu.
Vierailija kirjoitti:
Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂
Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂
Voi kun lapsellista lässytstä noi Tatun ja Kallen ajatuksen ääneen lukemiset😡👎
Tyypillistä salkkaria. Vaikka hetki sitten olisi toisesta sanottu mitä niin sitten pitää tulla se pakollinen anteeksi sitä ja anteeksi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂
Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂
Voi kun lapsellista lässytstä noi Tatun ja Kallen ajatuksen ääneen lukemiset😡👎
Vähän huumoria elämään 🤣
Tamara haastoi hyvin Dahliaa:
Enemmän kuin sä muori ehdit elinaikanas kuluttaa.
Tamara aiheuttaa konflikteja ja draamaa. Mitä nämä nykyajan patut aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.
Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.
Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan.
Mua ei kiinnosta yhtään. Ne nähtiin jo tarpeeksi silloin aikanaan. Pepillä ei olisi mitään järkevää roolia. Ei ollut Alissallakaan mitään syytä tulla takas. Akin roolikin on pelkkää täytettä vaikka hahmo vois olla kiinnostava hyvällä käsikirjoituksella.
Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁
Ismon ja Kallen vois jo poistaa tästä sarjasta. Hani oli viimeinen rajamerkki niiden kahden ylipitkälle stoorille 🥱
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁
Se kommentti, ettei ole tottunut suutelemaan viiksekkäitä miehiä varmasti liittyi jotenkin tähän, mutta mulle se ei auennut mitenkään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petri-palaa-salkkareihin-esko-eerik…
En katsonut videota. Maskeeraajat on maskeerannut kasvotatuoinnit peittoon mutta niinhän ne olivat aiemminkin. Se mistä Eerikäinen ei luovu ovat ilmeisesti kynsilakat ja nehän olivat mukana viimeksikin. Miesvartija jolla kynsilakkaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁
Se kommentti, ettei ole tottunut suutelemaan viiksekkäitä miehiä varmasti liittyi jotenkin tähän, mutta mulle se ei auennut mitenkään.
Arvoisat alapeukuttajat varmasti kertoo totuuden, kun nähtävästi tietävät. Petrillä ja Sampolla on molemmilla ihan viiksetys parran lisäksi. Kallella nimenomaa ei ole pitkään aikaan ollut miestä, jolla ei olisi naamakarvoitusta. Siksi ihmettelin kovin erikoista sanavalintaa.
Pahiksia on lähes p u o l e t hahmoista. Sit loput sateenkaariporukkaa.
Normi hahmoja ...vain pari - kolme.
Eikös Piritta aikoinaan Sebastianille myöntänyt olevansa itsekin seksiaddikti?