Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8621/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piritta heittää koko ajan ronskimpaa flirttiä. Kohta ei enää riitä pelkkä jutustelu, jos hänestä tahtoo saada mitään irti. Toisaalta mitä muutakaan voi odottaa, kun psykiatri paneskelee jopa potilaitaan.

Eikös Piritta aikoinaan Sebastianille myöntänyt olevansa itsekin seksiaddikti?

Vierailija
8622/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatu ja Naku. Kallen kalpeassa vartalossa ei kyllä mikään ollut hot vaikka Tatu niin tuumi. Itse en mousta kroppaa olisi mennyt telsun esittelemään. Man boobsit ja kaikki! 🤭 

Tätä mä olen sanonut että katsojan mielipiteellä ei ole merkitystä, kun hahmot ovat joka tapauksessa aina toistensa perään. Oli minkälaisia kehoja tahansa ja mä en edes rehellisesti sanottuna kiinnittänyt mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Nainen ikkunassa, eli Daniela, näkee ensin kun Alex parittelee Alissaa ja sitten myöhemmin kun Noel parittelee Joannaa. Daniela romahtaa ja sortuu alkoholismiin. 

Alex ja Noel parittelee yhtäaikaa Tamaraa.

Vierailija
8624/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Sagasta tulee Taigan äitipuoli.

Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.

Vierailija
8625/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat, siis Kässärit,  he menkööt koulutukseen  > kuinka  tehdään  nykytasolla oleva  juoneltaan 

e t e n e v ä    sarja.

Salkkarien juonet   ovat   "edenneet"   joissakin  juonikuvioissa   viimeiset 10vuotta  noin  10minuuttia kuukaudessa.

Ja  joissakin juonikuvioissa  ( Aaro, Noel, Linda [tiedon pimittäjä] , Marianna, Kalle, Sampo, Petri)    juoni on    j u n n a n n u t     täysin paikallaan  3vuotta !  Täysin  tapittaa kohdassa 2023 ! 

Onks Kässärit  pakkolomalla ? Kun  junnaaminen junnaaminen junnaaminen junnaaminen on junnaamista.

Miten Petrin juoni voi junnata kun se on ollut yli vuoden poissa?

Vierailija
8626/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Sagasta tulee Taigan äitipuoli.

Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.

Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8627/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollista tulisi loistava tyttöystävä Väyryselle 😎 

Vierailija
8628/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen body ei ole hot eikä Kallen pakarat ole piukat. Henrikin pakarat ovat ehkä tiukat mutta ei Kallen 🤭 

Henrik on muutenkin namu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8629/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂 

Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂 

Voi kun lapsellista lässytstä noi Tatun ja Kallen ajatuksen ääneen lukemiset😡👎 

Vierailija
8630/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä salkkaria. Vaikka hetki sitten olisi toisesta sanottu mitä niin sitten pitää tulla se pakollinen anteeksi sitä ja anteeksi tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8631/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂 

Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂 

Voi kun lapsellista lässytstä noi Tatun ja Kallen ajatuksen ääneen lukemiset😡👎 

Vähän huumoria elämään 🤣

Vierailija
8632/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara haastoi hyvin Dahliaa:

Enemmän kuin sä muori ehdit elinaikanas kuluttaa.

Tamara aiheuttaa konflikteja ja draamaa. Mitä nämä nykyajan patut aiheuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8633/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Sagasta tulee Taigan äitipuoli.

Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.

Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.

Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan. 

Vierailija
8634/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Sagasta tulee Taigan äitipuoli.

Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.

Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.

Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan. 

Mua ei kiinnosta yhtään. Ne nähtiin jo tarpeeksi silloin aikanaan. Pepillä ei olisi mitään järkevää roolia. Ei ollut Alissallakaan mitään syytä tulla takas. Akin roolikin on pelkkää täytettä vaikka hahmo vois olla kiinnostava hyvällä käsikirjoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8635/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁 

Vierailija
8636/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon ja Kallen vois jo poistaa tästä sarjasta. Hani oli viimeinen rajamerkki niiden kahden ylipitkälle stoorille 🥱

Vierailija
8637/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁 

Se kommentti, ettei ole tottunut suutelemaan viiksekkäitä miehiä varmasti liittyi jotenkin tähän, mutta mulle se ei auennut mitenkään.

Vierailija
8638/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petri-palaa-salkkareihin-esko-eerik…

En katsonut videota. Maskeeraajat on maskeerannut kasvotatuoinnit peittoon mutta niinhän ne olivat aiemminkin. Se mistä Eerikäinen ei luovu ovat ilmeisesti kynsilakat ja nehän olivat mukana viimeksikin. Miesvartija jolla kynsilakkaa 🤭 

Vierailija
8639/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Pete Lattu ei suudellut Marko Nurmea. Piti suutaan vain auki. Eli ainakaan Kalle ei ole hyvä suutelija 😁 

Se kommentti, ettei ole tottunut suutelemaan viiksekkäitä miehiä varmasti liittyi jotenkin tähän, mutta mulle se ei auennut mitenkään.

Arvoisat alapeukuttajat varmasti kertoo totuuden, kun nähtävästi tietävät. Petrillä ja Sampolla on molemmilla ihan viiksetys parran lisäksi. Kallella nimenomaa ei ole pitkään aikaan ollut miestä, jolla ei olisi naamakarvoitusta. Siksi ihmettelin kovin erikoista sanavalintaa.

Vierailija
8640/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahiksia on lähes  p u o l e t  hahmoista. Sit loput  sateenkaariporukkaa.

Normi hahmoja ...vain pari - kolme.