Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä viikolla tapahtuu? Vertti ja Matias magnus,Jiri lähtee siis? Kerttu ja Henrik koittaa sopua,? Kerttu käskee Henrikin painua? Kaipa se Petri on myös nyt siellä iisan asunnossa
Petri nimenomaan on siellä.
Joanna ja Noel ovat ilmeisesti panneet monta kertaa ensimmäisen ja toisen petoksen jälkeen. Ihan Amandan huoneen jälkeen muissakin hotelleissa. Joanna jotain flirttaili kuinka kuumottavaa on asua naapureita kun ovat panneet Joannan huoneessa. Noel oli aika tyly sen jälkeen Joannalle :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä viikolla tapahtuu? Vertti ja Matias magnus,Jiri lähtee siis? Kerttu ja Henrik koittaa sopua,? Kerttu käskee Henrikin painua? Kaipa se Petri on myös nyt siellä iisan asunnossa
Vertin vika kohtaus on muuten tänään jo. Huomenna lähtee Magnus, Matias ja Jiri.
Järkky tuo Matiaksen naisen kaula-aukko kyltty!
Syökää jo kakkaa!! Mua ei kiinnosta pätkääkään ettekö tajua. Piereskelijät.
Miten te jaksatte piereskellä koko aika? Eikö se järkyttävä kakan käry yhtään häiritse?? Hyi hitto 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä viikolla tapahtuu? Vertti ja Matias magnus,Jiri lähtee siis? Kerttu ja Henrik koittaa sopua,? Kerttu käskee Henrikin painua? Kaipa se Petri on myös nyt siellä iisan asunnossa
Vertin vika kohtaus on muuten tänään jo. Huomenna lähtee Magnus, Matias ja Jiri.
Lähtis kaikki loputkin hahmot pois ja tulis parempia.
Nautin kailottavan majatalon emännän ja pullan paistajan kuolemista.
Tamara tukehduttaa Gunnarin kun ei se muistisairaus millään tappanut.
Vierailija kirjoitti:
Järkky tuo Matiaksen naisen kaula-aukko kyltty!
Järkky koko mies, toivottavasti ei palaa enää sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää jo kakkaa!! Mua ei kiinnosta pätkääkään ettekö tajua. Piereskelijät.
Miksi tänne pitää kertoa jostain omista parafilioista? Edelleenkään nämä eivät liity millään tavalla Salkkareihin.
Minusta tuntuu, että täällä kirjoittelee salkkareiden käsikirjoittajat, etsivät täältä juonen käänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää jo kakkaa!! Mua ei kiinnosta pätkääkään ettekö tajua. Piereskelijät.
Miksi tänne pitää kertoa jostain omista parafilioista? Edelleenkään nämä eivät liity millään tavalla Salkkareihin.
Minusta tuntuu, että täällä kirjoittelee salkkareiden käsikirjoittajat, etsivät täältä juonen käänteitä.
No miksi ei sitten mitään tapahdu vaan jankataan samaa Noel on toimitusjohtaja huoh ja huumekuviota?
Tamarasta tulee päähahmo ja kunnon pahis. Miesten kuin naistenkin kohtalo saattaa olla povella tyttöjen armoilla.
Mä oon esitellyt näitä tyttöjä kakskytyks vuotta.
Voiko hullumpaa kohtausta käsikirjoittajat keksineet. Lääkäri makaa alastonmallina.
Ja sinne tulee poliisihomo, joka harrastaa maalaamista ja rupeaa maalaamaan tuota homokaveriaan, joka on lääkäri. Sanon vaan käsikirjoittajat haistakaa pask* .
Keksikää parempaa.
Jos otat, et saa.. Jakson nimi taitaa liittyä Kerttuun ja Henrikkiin?
Alan katsomaan..
Vierailija kirjoitti:
Voiko hullumpaa kohtausta käsikirjoittajat keksineet. Lääkäri makaa alastonmallina.
Ja sinne tulee poliisihomo, joka harrastaa maalaamista ja rupeaa maalaamaan tuota homokaveriaan, joka on lääkäri. Sanon vaan käsikirjoittajat haistakaa pask* .
Keksikää parempaa.
Lääkäri istuu aina samassa potilashuoneessa ja poliisi samassa kuulusteluhuoneessa 🤣
Jotenkin ei yllätä että jos Alissa ja Jenna kävelee kadulla, miten ihmeessä kykenee arvaamaan että kohta siihen tilanteeseen kävelee Jiri. 🤭
On kyllä käsittämätöntä, että Henrik ei huomaa tai tajua että enerkiajuoma vaikuttaa jotenkin omituisesti? Vähän kuten Petri ei muka huomannut että Sampo antoi sille alkohollisen paukun? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkky tuo Matiaksen naisen kaula-aukko kyltty!
Järkky koko mies, toivottavasti ei palaa enää sarjaan.
Homppariksi muutettu Matias oli iso pettymys! 🥱
Olen. Joka puolelle nykyään ängetään englantia. Meillä kotikuntaan puuhattiin kauppahallia. Sitten kerrottiin, että sen nimeksi tulisi Life Style Hub! 🤣