Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen Amandan peliluolan tilanne on? Se oli aikoinaan iso juttu, kunnes unohtui? Ilmeisesti Aki kävi kerran Lindan kanssa paneskelemassa siellä kun tulivat sieltä lokerikosta ulos, mutta muuten heikosti hoidettu. Sama pätee Sergein kämpän entiseen salahuoneeseen. Kenen asunto se nykyään onkaan?
Eihän Amandassa mitään pelihuonetta ole ollut. Moosessa oli, mutta ei ole enää. Sergein kämppä on se teinien kämppä.
Johtava ylilääkäri taitelijoiden mallina? Tatu ja Naku. Tuo Kalle on kyllä jo nolo. Salatut elämät on huumorisarja.
Vierailija kirjoitti:
Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.
Ettekö muista
Vierailija kirjoitti:
Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.
Tämä Katariinan näyttelijänvaihdoshan johtui aikoinaan samasta syystä kuin minkä takia myös Cindyn ja Isabellan näyttelijät pistettiin pihalle sarjasta. Cindyn, Katariinan ja Isabellan näyttelijät perustivat keskenään firman jonka heidät pystyi buukkaamaan mm. näyttelijöiksi, juontajiksi, jne.. Ilmeisesti tämä oli jollain tapaa ristiriidassa sarjan työsopimuksen ehtojen kanssa ja kaikki kolme saivat sarjasta lähtöpassit.
Toivottavasti Vertti ja Matiab tulee takas sarjaan. Olen alkanut tykätä heistä. Mutta ärsyttää jos sitä Iisan mieshahmoa venytetään kuten sarjassa on tapana juoneja venyttää. Onko se ukko Iisan asunnossa Petri? Pitkä mies selvästi ja Esko Eerikäinen on melko pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Johtava ylilääkäri taitelijoiden mallina? Tatu ja Naku. Tuo Kalle on kyllä jo nolo. Salatut elämät on huumorisarja.
Mistä niitä saa ostettua Laitelan ja Gunnarin alastonmalli kuvia.
Katariinan aito oli super näyttelemään, mutta se korvaava ei. Sääli kyllä se kun Isabellakin lähti.
Kaspian ja Paavo liekö alkaa tapailla vielä, vai löytääköhän Olli lopulta todellisen luonteensa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃
No onhan tuommoisessa jo pakostikin oltava toinen ovi/hätäpoistumistie. Ja jostainhan ne pihalle pääsi sillonku hissi oli pudonnut alas.
Mitähän 5000. jaksossa tapahtuu? Osa on veikannut Ismon poistuvan sarjasta kyseisessä jaksossa ehkä jopa yhdessä Iisan kanssa. Eikös siinä tammikuun pressitilaisuudessa puhuttu että 5000. jakso kuvataan kevään aikana? Pihlajakadulla järjestettäisiin Ismolle läksiäisjuhlat ja muisteltaisiin kaikkia Ismon tähtihetkiä Pihlajakadulla/sarjassa ja jakson päätteeksi Ismo pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja muuttaa Iisan kanssa vaikkapa Enoon asumaan. Jaksossa voisi piipahtaa Ismon läheisiä, kuten Ulla, Seppo, Ressu, Hani. Ehkä jopa Siru.
Ti 16.06. klo 19.30 - 20.01. Pummisetä.
Meneeköhän tämä Mariannan kosto Akille niin, että siinä kostetaan koko ajan käytännössä Henrikille?
Siru Honkanen tulee Venla Salon kanssa takas Helsinkiin. Ovat asuneet Liisan kanssa ulkomailla.
Lari tulee takaisin Harri Åkerbergin esittämän hahmon kanssa.
Ismo alkaa temuttaa ja koko kämppä on pian täyn kaikkea kiinalaista sontaa. Ja Ismo innostuu uudistamaan makkaravoileipäateriaan niin että sen kanssa nautitaan aina paulalehmäjogurttia.. samalla muistellen Paula Sievistä.
Käsikirjoittajat, siis Kässärit, he menkööt koulutukseen > kuinka tehdään nykytasolla oleva juoneltaan
e t e n e v ä sarja.
Salkkarien juonet ovat "edenneet" joissakin juonikuvioissa viimeiset 10vuotta noin 10minuuttia kuukaudessa.
Ja joissakin juonikuvioissa ( Aaro, Noel, Linda [tiedon pimittäjä] , Marianna, Kalle, Sampo, Petri) juoni on j u n n a n n u t täysin paikallaan 3vuotta ! Täysin tapittaa kohdassa 2023 !
Onks Kässärit pakkolomalla ? Kun junnaaminen junnaaminen junnaaminen junnaaminen on junnaamista.
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyseinen ovi on ollut aina Moosessa. Jo Damdamin aikaan se oli käytössä.