Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8601/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃 

Marianna taisi tulla sieltä porraskäytävästä jossa jäi kerran jumiin hissiin ja jonne Sampo aiheutti vahingossa palohälytyksen. 

Silloin sen olisi pitänyt tulla peliluolan kautta ja sieltä pukukaapin kautta. Eikä tuollaista tilaa ollut aikoinaan Moosen takahuoneessa. 

Kyseinen ovi on ollut aina Moosessa. Jo Damdamin aikaan se oli käytössä.

Vierailija
8602/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen Amandan peliluolan tilanne on? Se oli aikoinaan iso juttu, kunnes unohtui? Ilmeisesti Aki kävi kerran Lindan kanssa paneskelemassa siellä kun tulivat sieltä lokerikosta ulos, mutta muuten heikosti hoidettu. Sama pätee Sergein kämpän entiseen salahuoneeseen. Kenen asunto se nykyään onkaan?

Eihän Amandassa mitään pelihuonetta ole ollut. Moosessa oli, mutta ei ole enää. Sergein kämppä on se teinien kämppä.

Vierailija
8604/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtava ylilääkäri taitelijoiden mallina? Tatu ja Naku. Tuo Kalle on kyllä jo nolo. Salatut elämät on huumorisarja.

Vierailija
8605/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.

Ettekö muista

Vierailija
8606/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aito Katariina Mäkelän näyttelijällä palaa sarjaan? Oli aikoinaan outo kun näyttelijä lopetti lennosta.

Tämä Katariinan näyttelijänvaihdoshan johtui aikoinaan samasta syystä kuin minkä takia myös Cindyn ja Isabellan näyttelijät pistettiin pihalle sarjasta. Cindyn, Katariinan ja Isabellan näyttelijät perustivat keskenään firman jonka heidät pystyi buukkaamaan mm. näyttelijöiksi, juontajiksi, jne.. Ilmeisesti tämä oli jollain tapaa ristiriidassa sarjan työsopimuksen ehtojen kanssa ja kaikki kolme saivat sarjasta lähtöpassit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8607/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Vertti ja Matiab tulee takas sarjaan. Olen alkanut tykätä heistä. Mutta ärsyttää jos sitä Iisan mieshahmoa venytetään kuten sarjassa on tapana juoneja venyttää. Onko se ukko Iisan asunnossa Petri? Pitkä mies selvästi ja Esko Eerikäinen on melko pitkä.

Vierailija
8608/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtava ylilääkäri taitelijoiden mallina? Tatu ja Naku. Tuo Kalle on kyllä jo nolo. Salatut elämät on huumorisarja.

Mistä niitä saa  ostettua  Laitelan ja Gunnarin alastonmalli kuvia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8609/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariinan aito oli super näyttelemään, mutta se korvaava ei. Sääli kyllä se kun Isabellakin lähti.

Vierailija
8610/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaspian ja Paavo liekö alkaa tapailla vielä, vai löytääköhän Olli lopulta todellisen luonteensa 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8611/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃 

No onhan tuommoisessa jo pakostikin oltava toinen ovi/hätäpoistumistie. Ja jostainhan ne pihalle pääsi sillonku hissi oli pudonnut alas. 

Vierailija
8612/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän 5000. jaksossa tapahtuu? Osa on veikannut Ismon poistuvan sarjasta kyseisessä jaksossa ehkä jopa yhdessä Iisan kanssa. Eikös siinä tammikuun pressitilaisuudessa puhuttu että 5000. jakso kuvataan kevään aikana? Pihlajakadulla järjestettäisiin Ismolle läksiäisjuhlat ja muisteltaisiin kaikkia Ismon tähtihetkiä Pihlajakadulla/sarjassa ja jakson päätteeksi Ismo pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja muuttaa Iisan kanssa vaikkapa Enoon asumaan. Jaksossa voisi piipahtaa Ismon läheisiä, kuten Ulla, Seppo, Ressu, Hani. Ehkä jopa Siru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8613/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti 16.06. klo 19.30 - 20.01. Pummisetä. 

Vierailija
8614/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän tämä Mariannan kosto Akille niin, että siinä kostetaan koko ajan käytännössä Henrikille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8615/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru Honkanen tulee Venla Salon kanssa takas Helsinkiin. Ovat asuneet Liisan kanssa ulkomailla.

Vierailija
8616/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari tulee takaisin Harri Åkerbergin esittämän hahmon kanssa.

Vierailija
8617/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo alkaa temuttaa ja koko kämppä on pian täyn kaikkea kiinalaista sontaa. Ja Ismo innostuu uudistamaan makkaravoileipäateriaan niin että sen kanssa nautitaan aina paulalehmäjogurttia.. samalla muistellen Paula Sievistä.

Vierailija
8618/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajat, siis Kässärit,  he menkööt koulutukseen  > kuinka  tehdään  nykytasolla oleva  juoneltaan 

e t e n e v ä    sarja.

Salkkarien juonet   ovat   "edenneet"   joissakin  juonikuvioissa   viimeiset 10vuotta  noin  10minuuttia kuukaudessa.

Ja  joissakin juonikuvioissa  ( Aaro, Noel, Linda [tiedon pimittäjä] , Marianna, Kalle, Sampo, Petri)    juoni on    j u n n a n n u t     täysin paikallaan  3vuotta !  Täysin  tapittaa kohdassa 2023 ! 

Onks Kässärit  pakkolomalla ? Kun  junnaaminen junnaaminen junnaaminen junnaaminen on junnaamista.

Vierailija
8619/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Vierailija
8620/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.

Sagasta tulee Taigan äitipuoli.