Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8581/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin muistelen kuinka hohhoijaa olin niistä vara-Ainoista ja montako vuotta siitäkin ollaan menty eteenpäin. Surkea saippua jatkuu edelleen 🥱

Turha kai niistä on olla "hohhoijaa" kun kaksi ensimmäistä versiota paikkasi Jasminin yllättävää sairauslomaa.

Kertoo vain kuinka laadukas tuotanto on jos joku näyttelijä joutuisi olemaan yhtäkkiä pois kun mitään ei voi siirtää vaan se huono käsikirjoitus on pakko toteuttaa ja jatkaa sitä maailman tappiin. Aivan kamalan nopealla tahdilla kuvataan satoja roskiksen pohjalle kuuluvia jaksoja. Heittämällä 1000 jaksoa varmasti suurimmalta osin täyttä paskaa.

Kyllä kuvauksia tarvittaessa voidaan siirtää, mutta tässä tapauksessa sairaslomat olivat pidempiä kuin kaksi viikkoa. Ei mitään ole pakko toteuttaa. Onhan Ullan ja Dahlian kirjoittaminen sivuun näyte siitä. Yhtä hyvin Karilla oli vara-Kari kun mursi jalkansa.

Vierailija
8582/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uudelleen sen kuvan, jossa Iisa ja oletettavasti Kalle ovat Iisalla. Kallella taitaa olla musta huppari. Eiköhän Kalle ja Petri rakastu ja aio karata yhdessä mutta asiat eivät mene sillä tavalla kuin pitäisi. Petri jää kiinni. Tähän liittyy kesäkuun jaksot "Kalle ja Kolumbye" ja "Pihlajakadun Eskobar". Ismolle ja Iisalle tulee siitä riitaa ja välejä selvitellään vielä pitkään. Luultavasti myös Tatu menettää kiinnostuksensa ainakin hetkellisesti, koska vaikuttaisi kuvauksissa tälläkin hetkellä Sampo ja Tatu olevan yhdessä. Sillä vain leikitellään Lindan ja Karin tavoin tasaisesti, että nyt toivottu pari saisi toisensa mutta häähää eivät saakaan.

Sampo ja Tatu ovat siinä mielessä turha/tylsä "pariskunta", ettei heidän tapailulla ole sinänsä mitään isompaa merkitystä sarjan kannalta. Tässä toistetaan samaa kuviota kuin hetkeä aiemmin Magnuksen, Matiaksen ja Paavon kanssa. Itse veikkaan Sampon myöhemmin kärähtävän omista rötöksistään, jonka seurauksena Sampon ja Tatun tiet erkanevat lopullisesti ja Kalle ja Tatu päätyvät vihdoin yhteen. Kenties Tatu on myös lopulta se joka pistää Petrin linnaan. Ehkäpä tämän myötä Ismokin alkaisi vihdoin suhtautumaan Tatuun suopeammin. 

Samaa mieltä. Täysin sivuosan pariskunta tai tapailupari, jonka omaa elämää ei näytetä ollenkaan. Ei yhden yhtiä treffejä tai mitään muutakaan läheisyyttä tai viitteitä, että olisivat olleet tekemisissä. Enemmän Tatu on laitoksella tai peiteroolissa Pirittan kanssa. Yleensä myös Kalle ympätään kuvioon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8583/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂 

Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂 

Vierailija
8584/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa toi Henrikin yliramaattinen asenne. Miten olis oma kämppä jos haluaa olla rauhassa. Jotenkin ärsyttävä kuvio kehitteillä. Toiseksi, salkkareissa on asiat juurikin aina päinvastoin. Jos hahmo sanoo että ei aio retkahtaa, hahmo nimenomaan retkahtaa. 

Koska Kertun äidin hautajaiset vai kerrotaanko niiden jo olleen ja Kerttu tulee tummissa vaatteissa muka niistä kotiin. 

Vierailija
8585/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Salonius ole ikinä nähnyt Kallea aiemmin missään? 

Vierailija
8586/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oli piirteet bileet Magnuksella. 😁 

Sarjassa näitä peruskäänteitä. Matias sanoo Magnukselle että sä taas ärsyttävä, seuraava lause onkin sitten jo anteeksi. Sitten päästääkin jo Verttiin ja Olliin. Anteeksi sitä, anteeksi tätä. Ja hoh hoi.. 🥱 

 

Sitten hieman "lohtulepäilyä sängyssä" 🤣 

En näe mitään syytä että Väyrynen jatkaisi sarjassa jos sille ei ole tulossa ketään homopoikaa kaveriksi, kuten Kaspian. Mutta olisko se jo vähän liian nuori sille. 

Ehkä Olli löytää oikean identiteettinsä lopulta ja btm mieltymyksen. 🙃 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8587/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Salonius ole ikinä nähnyt Kallea aiemmin missään? 

Muistaakseni Kalle ja Piritta tuntevat toisensa vain nimellisesti. 

Vierailija
8588/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta Salonius on pilalla näiden Tatu-juonien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8589/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃 

Vierailija
8590/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piritta Salonius on pilalla näiden Tatu-juonien takia.

Oikeastaan, näin miehenä. Piritta Salonius on oikeastaan hyvin viehättävä. Viehättävä nainen ihan oikeana persoonanakin. 😍 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8591/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃 

Marianna taisi tulla sieltä porraskäytävästä jossa jäi kerran jumiin hissiin ja jonne Sampo aiheutti vahingossa palohälytyksen. 

Vierailija
8592/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaspianin hahmon näyttelijä mukana RAXX puffet pitsa mainoksessa. 

Eli mainostajat ovat tajunneet salkkarit hahmojen voiman mainostamiseen, mutta nuorempien. Kertun hahmo on ollut jo pitkään Valion mainoksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8593/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen Amandan peliluolan tilanne on? Se oli aikoinaan iso juttu, kunnes unohtui? Ilmeisesti Aki kävi kerran Lindan kanssa paneskelemassa siellä kun tulivat sieltä lokerikosta ulos, mutta muuten heikosti hoidettu. Sama pätee Sergein kämpän entiseen salahuoneeseen. Kenen asunto se nykyään onkaan?

Vierailija
8594/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että Marianna tulee jostain takahuoneen sivuovesta tai komerosta. Eihän siellä pitäisi olla mitään tuollaista reittiä. Ainostaan peliluolaan pääsee jotain toista kautta porrastilasta. Ja eikö Henrik huomaa, että sen juomapullo on jo korjattu. Ja totta hemmetissä Henrikkiä väsyttää ja sen pitää mennä heti ottaa energiajuomaa. Nyt kyseinen pullo oikein sihahti kun Henrik avasi sen vaikka se oli jo korkattu. 🤭🙃 

Marianna taisi tulla sieltä porraskäytävästä jossa jäi kerran jumiin hissiin ja jonne Sampo aiheutti vahingossa palohälytyksen. 

Silloin sen olisi pitänyt tulla peliluolan kautta ja sieltä pukukaapin kautta. Eikä tuollaista tilaa ollut aikoinaan Moosen takahuoneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8595/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen Amandan peliluolan tilanne on? Se oli aikoinaan iso juttu, kunnes unohtui? Ilmeisesti Aki kävi kerran Lindan kanssa paneskelemassa siellä kun tulivat sieltä lokerikosta ulos, mutta muuten heikosti hoidettu. Sama pätee Sergein kämpän entiseen salahuoneeseen. Kenen asunto se nykyään onkaan?

Peliluola on ilmeisesti yhä siellä mutta peliluola oli ja meni. Hassu juttu tulee mieleen. Kun Akilla oli Beigen menetyksen jälkeen todella tiukkaa rahan kanssa, piti jopa sohva myydä, miksi se ei turvautunut Henrikin kanssa peliluolaan? Tai miksi herra rikosliigan pomo ei jatkanut rikosbisneksiään vaan kärvisteli köyhyydessä? Hox Hox logiikka. 

Vierailija
8596/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen Amandan peliluolan tilanne on? Se oli aikoinaan iso juttu, kunnes unohtui? Ilmeisesti Aki kävi kerran Lindan kanssa paneskelemassa siellä kun tulivat sieltä lokerikosta ulos, mutta muuten heikosti hoidettu. Sama pätee Sergein kämpän entiseen salahuoneeseen. Kenen asunto se nykyään onkaan?

Muistaakseni siinä Sergein vanhassa asunnossa asuu nykyään Laila. 

Vierailija
8597/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä todella jos Rantabaarin 7. kautta varten oli käsikirjoituskin jo valmiina, mutta kautta ei kuitenkaan koskaan kuvattu talousvaikeuksista johtuen. Nightmare 3:stakin oli tehty käsis valmiiksi, muttei sekään koskaan päätynyt tuotantoon. Toivottavasti Rabaa joskus jatketaan vaikka sitten elokuvan muodossa. 

Vierailija
8598/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Vertti poistuu huomenna ja Matias keskiviikkona, Laila jää yksin. Uskon että Lailan ja Ollin välit kirjataan sekunnissa, Olli muuttaa Lailan luokse, kämppiksenä, ei poikaystävänä. Mutta sitten sinne tulee myöhemmin Maija hii, Maija Who. Ja sitten saadaan uusi kolmen hahmon draama. 

Vierailija
8599/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4961. Pummisetä 16.6.

Vierailija
8600/11008 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta heittää koko ajan ronskimpaa flirttiä. Kohta ei enää riitä pelkkä jutustelu, jos hänestä tahtoo saada mitään irti. Toisaalta mitä muutakaan voi odottaa, kun psykiatri paneskelee jopa potilaitaan.