Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatu: kyllä tota vartaloa kehtaa esitellä 🤭😂
Kalle: mä en ole ollenkaan mustasukkainen 🤭😂
Voi kun lapsellista lässytstä noi Tatun ja Kallen ajatuksen ääneen lukemiset😡👎
Vähän huumoria elämään 🤣
Tuo ei ole edes huumoria. Boooriing.
Vierailija kirjoitti:
Pahiksia on lähes p u o l e t hahmoista. Sit loput sateenkaariporukkaa.
Normi hahmoja ...vain pari - kolme.
Eivät silti kiinnosta pätkääkään. Ovat sateenkaarihahmojen top-listan pohjalla kaikelta ajalta. Repe Suorsat ja muut oli legendaarisia. Ehkä Melvin saattaa erottua mutta muissa ei mitään potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Huomisessa jaksossa on outo aikajana. Lasse, Jiri, Jutta, Gunnar ja Dahlia menevät ravintolaan ja istuvat paikoilleen. Myös Magnus ja Matias ovat tulossa, mutta todellisuudessa he ovat edelleen Moosessa. Jopa Lasse soittaa heille ja käskee pyytää Ollinkin messiin. Taisivat alkaa vielä kippistelemään kaverijengin kanssa ennen kuin lähtivät illalliselle. Ollin vaatteet oli vaihtuneet välissä. Todellisuudessa viisikon olisi pitänyt odotella ravintolassa aika hemmetin kauan.
Miten Gunnar voi mennä ravintolaan? Senhän pitäisi olla korkeintaan enää letkuruokinnassa.
Ootteko huomannut että englannin käyttö on lisääntynyt sarjassa. Siis sellaisia pieniä heittoja tai lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomisessa jaksossa on outo aikajana. Lasse, Jiri, Jutta, Gunnar ja Dahlia menevät ravintolaan ja istuvat paikoilleen. Myös Magnus ja Matias ovat tulossa, mutta todellisuudessa he ovat edelleen Moosessa. Jopa Lasse soittaa heille ja käskee pyytää Ollinkin messiin. Taisivat alkaa vielä kippistelemään kaverijengin kanssa ennen kuin lähtivät illalliselle. Ollin vaatteet oli vaihtuneet välissä. Todellisuudessa viisikon olisi pitänyt odotella ravintolassa aika hemmetin kauan.
Miten Gunnar voi mennä ravintolaan? Senhän pitäisi olla korkeintaan enää letkuruokinnassa.
Minne Kunnarin muistisairaus on kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että englannin käyttö on lisääntynyt sarjassa. Siis sellaisia pieniä heittoja tai lauseita.
Miksei Dahlia ole sitten puhunut kielillä joita Inkeri osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.
Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan.
Mua ei kiinnosta yhtään. Ne nähtiin jo tarpeeksi silloin aikanaan. Pepillä ei olisi mitään järkevää roolia. Ei ollut Alissallakaan mitään syytä tulla takas. Akin roolikin on pelkkää täytettä vaikka hahmo vois olla kiinnostava hyvällä käsikirjoituksella.
En sanonutkaan että Peppi palaisi pysyvästi vaan voisi vierailla sarjassa jos hahmoa johonkin tarvittaisiin. En usko että Sara haluaisi enää palata pysyvästi sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Peppi oli vastuuton äiti. Ei hoitanut Taigaa vaan akan piti päästä bilettämään baareihin. Petti Sergeitä esiintyen Ilonana.
Sagasta tulee Taigan äitipuoli.
Kyllä Peppi ja Sergei kuuluvat yhteen.
Niin kuuluu. Enkä usko että näistä kumpikaan tosissaan palaisi sarjaan.
Sara on kyllä joskus puhunut että voisi harkita edes vierailevansa sarjassa jos Peppiä välttämättä tarvittaisiin. Kiinnostaisi nähdä millaiset välit Pepillä olisi tänä päivänä esimerkiksi Sampoon ja Mariannaan.
Mua ei kiinnosta yhtään. Ne nähtiin jo tarpeeksi silloin aikanaan. Pepillä ei olisi mitään järkevää roolia. Ei ollut Alissallakaan mitään syytä tulla takas. Akin roolikin on pelkkää täytettä vaikka hahmo vois olla kiinnostava hyvällä käsikirjoituksella.
En sanonutkaan että Peppi palaisi pysyvästi vaan voisi vierailla sarjassa jos hahmoa johonkin tarvittaisiin. En usko että Sara haluaisi enää palata pysyvästi sarjaan.
Ei tarvitakaan jos ei laatu parane. Peppi vois tulla jos saataisi sen ajalta hahmoja enemmän takas ja mielenkiintoisia kuviota. Alissakin toistaa samaa väsynyttä juonta ennen Rantabaaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että englannin käyttö on lisääntynyt sarjassa. Siis sellaisia pieniä heittoja tai lauseita.
Miksei Dahlia ole sitten puhunut kielillä joita Inkeri osaa?
Kielilläpuhuminen tarkoittaa hurmostilassa tapahtuvaa, yleensä käsittämättömistä tavuista koostuvaa puhetta. Ottakaa vaan, kun Daalia siirtyy hurmostilaan. Tuota Daalian kielilläpuhumista esitetään sitten seuraavissa 10 jaksossa.
Juu eiköhän tähän tuu tilanne, jossa Tatun on pakko panna Pirittaa. Ois tietysti hauskaa, jos Tatu yrittäisi ensin kysyä lupaa Sampolta :D Suostuisiko Sampo? Tai sitten Tatu päätyy vain ahdistuneena hakemaan vertaistukea Kallesta, koska jostain syystä tässä annetaan käsitys ettei Sampo varsinaisesti tiedä Tatun olevan yhä tekemisissä Pirittan kanssa. Jos se tapahtuu tulee kuitenkin taas samanlainen tilanne kuin joskus aiemmin, jossa joku näistä hahmoista ajatteli toista kesken seksin ja se kuvattiin kahden hahmon kanssa "sängyssä". En muista enää kuka. Eikö Jiri ainakin vasta vähän aikaa sitten pannut Anniinaa ja yhtäkkiä Eva oli muka samassa sängyssä.
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Vierailija kirjoitti:
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Asko Erkkilä on sen firman johtaja.
Antti Jääskeläinen on nykyisin vakavasti sairas mies ja Tanja on jatkamassa Rakkavaaran toimintaa Sagan ja Ossin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Tila pystyssä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Tila pystyssä 🤣
Sairasta että jopa Ismo Laitela on ollut omistaja ja että työntekijöinä on ollut puolet pihlajakadun asukkaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Vainio on nykyisin Siru Honkasen kanssa pariskunta. Heillä on yhteinen rohdoskasvattamo.
Tila pystyssä 🤣
Sairasta että jopa Ismo Laitela on ollut omistaja ja että työntekijöinä on ollut puolet pihlajakadun asukkaista
Sairasta että sitä jatkettin vielä Camillan jälkeen. Hullu eukko kailottanut monta vuotta.
Mitä tällä viikolla tapahtuu? Vertti ja Matias magnus,Jiri lähtee siis? Kerttu ja Henrik koittaa sopua,? Kerttu käskee Henrikin painua? Kaipa se Petri on myös nyt siellä iisan asunnossa
Huomisessa jaksossa on outo aikajana. Lasse, Jiri, Jutta, Gunnar ja Dahlia menevät ravintolaan ja istuvat paikoilleen. Myös Magnus ja Matias ovat tulossa, mutta todellisuudessa he ovat edelleen Moosessa. Jopa Lasse soittaa heille ja käskee pyytää Ollinkin messiin. Taisivat alkaa vielä kippistelemään kaverijengin kanssa ennen kuin lähtivät illalliselle. Ollin vaatteet oli vaihtuneet välissä. Todellisuudessa viisikon olisi pitänyt odotella ravintolassa aika hemmetin kauan.