Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8541/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla palaa sarjaan ja Satu oli pelkkää unta.

Vierailija
8542/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eila Aarnos on uusi Salkkarit-tähti - Esittää legendaarisen sivuhahmon siskoa: "En ole näytellyt aikaisemmin päivääkään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatun peiteoperaatio  ON  naurettava ! 

Siis haloo !   M i t ä    Tatu   pystyisi edes parhaassa mahdollisessa  tilaisuudessa  

saada selville  samalla AAROSTA ! 

Noinko tyhmät operaatiot käsikirjoittajat  oikeesti keksivät.  Kuin alakoulun näytelmästä.

Kyllä ne muut keinot ovat jopa poliiseilla nykyään käytössä 😂.

On netti, seuranta ja puhelinjäljitykset ja  todisteiden kaiveleminen jo  Gunnari pakkohoito laitoksesta.  Hoitolaitoksen henkilökuntaa   v o i    kuulustella ,  kertomatta oikeaa syytä. Ilman että se psykiatri liittyisi  "muka"  asiaan mitenkään.

Vierailija
8544/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on todella  vastenmielinen  hahmo.

Siis oksettavin ikinä.

Vierailija
8545/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatun peiteoperaatio  ON  naurettava ! 

Siis haloo !   M i t ä    Tatu   pystyisi edes parhaassa mahdollisessa  tilaisuudessa  

saada selville  samalla AAROSTA ! 

Noinko tyhmät operaatiot käsikirjoittajat  oikeesti keksivät.  Kuin alakoulun näytelmästä.

Kyllä ne muut keinot ovat jopa poliiseilla nykyään käytössä 😂.

On netti, seuranta ja puhelinjäljitykset ja  todisteiden kaiveleminen jo  Gunnari pakkohoito laitoksesta.  Hoitolaitoksen henkilökuntaa   v o i    kuulustella ,  kertomatta oikeaa syytä. Ilman että se psykiatri liittyisi  "muka"  asiaan mitenkään.

Ajattele se vaikka siten, ettei poliisi voi tietää asioiden oikeata laitaa. :)

Mut se huumaaminen ainakin liittyy Aaroon ja Gunnariin jota Tatu tutkii. 

Vierailija
8546/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua häiritsee, että peiteroolissa oleva poliisi muka tekee töitä asemalla ja istuu partioautossa. On vain ajan kysymys koska sattuisi vahingossa Piritta näkemään jotain enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8547/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö poliisi edes että Kalle kirjoitti Gunnarille todistuksen ja on ollut Pirittaan yhteydessä sen tiimoilta? Tatu kutsuu vain naiseksi. Nimeä ei mainita. Kalle ja Piritta eivät tiedä toisiaan ulkonäöltä mutta nimeltä kylläkin. Jos Piritta jostain syystä saa selville että tämä kummallinen alastomalli joka karkasi puolialasti paikalta on Laitela niin saattaa jopa kellot alkaa soimaan.

Aaro lupasi tuolloin vanhimman tyttärensä rientävän apuun jos tapauksesta tulee poliisitutkinta. Eipä taida Lindasta enää tulla apua kuin korkeintaan Aarolle. Piritta jää näistä kiinni ja joutuu vankilaan. Näin jaksonimetkin antavat olettaa. Huonossa tapauksessa Aaro pelaa Luukon murhan Piritta harteille.

Vierailija
8548/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisen näköinen tuo lokaatio missä olivat viikolla kuvanneet. Mahdollisesti joku värikäs baari/ravintola? Ainakin Akin, Karin, Mariannan, Lindan ja Joannan näyttelijät ollut paikalla. Uotilan Samin instasta löytyypi tuo postaus!

Näyttäisi olevan NoName Kalevankadulla. Näyttää mustakin kivalta. Ensi viikon Sievis-porukan ravintolakohtaukset olivat Iso-Roballa Jackiessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8549/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisen näköinen tuo lokaatio missä olivat viikolla kuvanneet. Mahdollisesti joku värikäs baari/ravintola? Ainakin Akin, Karin, Mariannan, Lindan ja Joannan näyttelijät ollut paikalla. Uotilan Samin instasta löytyypi tuo postaus!

Näyttäisi olevan NoName Kalevankadulla. Näyttää mustakin kivalta. Ensi viikon Sievis-porukan ravintolakohtaukset olivat Iso-Roballa Jackiessa. 

Ei nosta sarjan laatua mitenkään vaikka kuvauksiin olis saatu pääministeri ja presidentti.

En mä sellaista ole väittänytkään. On vain kiva, että oikeasti ollaan muuallakin kuin Amandassa tai Moosessa.

Vierailija
8550/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen omaksi huviksi muistiinpanoja ennakoista ja jaan ekaa kertaa nyt tännekin.

- Marianna tiesi Henrikin energiajuomasta? Ajatustenlukija?
- Titanic-viittaus, Tatu miettii kimmoisaa pakaraa :D
- Vertti ja Olli sovinnossa. Olli nukkui käsi Vertin ympärillä.
- Henrik loistava esittämään nistiä!
- Dahlia kaipaa sangriaa ja inhoaa turisteja.
- Lasse on pitää kaksimielisen puheen.
- Noel ja Daniela remppaa kotia. Tietysti muutto Amandaan. Kuinka muutenkaan?
- Petri is back! Petri nojaa seinään. Petri on kamoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8551/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt toimitusjohtaja muuttaa Amandan pahvikoppiin 🥱

Vierailija
8552/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa Rajalan näyttelijä postasi Instagram storyynsa kuvan Huvilakadulta eli Pihlajakadulta poliisiautosta Tatun näyttelijän kanssa. Tuo kohtaus tulee oletettavasti muutaman viikon päästä jaksoissa.

Veikkaukseni on, että kyttäkaksikko on todellisuudessa menossa tervehtimään Lindaa työn lomassa, mutta samaan aikaan Iisa tai Petri roikkuu ikkunassa hermostuneena, koska luulee poliisin olevan tulossa pian hakemaan hänet tai tutkimaan asuntoa. 

Toinen teoriani on, että poliisi saa nyt vihjeen Petrin Helsingissä olosta, kun on keskellä kirkasta päivää raahautunut ihmisten ilmoille ja vieläpä paikalliselle piritorille. Poliisi pitää näitä paikkoja kyllä silmällä. Ovat menossa kysymään Kallelta, onko miestä näkynyt tai ollut yhteydessä. Samalla Iisa on Ismon luona ja korvat höröllä kuuntelee.

Voisiko tämä olla vapun ennakoiden Nainen ikkunassa ja Nainen ovella? Iisa näkee ikkunastaan poliisit menossa Pihlajakadulle ja ryntää kiireellä Ismon oven taakse. Petri ei toden totta taida olla kuin maksimissaan päätösjaksoon asti. Luulisi kaiken selviävän pian. Turha vitkutella kuka Iisan luona on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8553/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenna varmaan luulee, että Kristian on miehiinkin päin kun Kalle kommentoi viimeiseksi Kristianin olevan erinomainen suutelija ja jatkoi ostoksiaan. Jenna jäi vain ihmettelemään hyllyjen väliin. Tuskin Kristian oli siinä suudelmassa mitenkään erityisesti mukana ja Kalle oli totaalisen umpikännissä. Mainitsi kyllä suhteet Evaan ja Nellaan ennen sitä, ettei sentään täysin väärää kuvaa mutta ehkä kuva, että Kristian säätää molempiin suuntiin.

Jenna varmaan luulee, että Kristian on miehiinkin päin kun Kalle kommentoi viimeiseksi Kristianin olevan erinomainen suutelija ja jatkoi ostoksiaan. 

Jennalle ei siis tullut mieleen kysyä, mistä Kalle niin päättelee, että Kristian on erinomainen suutelija? Eikä Kristian suudellut Kallea vaan Kalle Kristiania joka ei kylläkään vastannut suudelmaan, joten omituinen toi Kallen väite. 

Eikös tässä sarjassa kohta Ismoa, Lassea, Gunnaria ja Karia lukuun ottamatta kaikki ole miehiin päin? 🙄 

Vierailija
8554/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan genretietoisuutta on selvästi laajennettu tietoisesti Magnuksen hahmon ilmaantumisen yhteydessä. Tietty kyllä mitä tarkoitan? Vähän sama kuin Euroviisuja alkaa olla enää mahdoton voittaa jos esittäjä on hetero mies. 

Mistä syystä? Lisäksi nämä uudet hahmot ovat persoonattomia tai käsikirjoitus ja kaikki saa aikaan sen miten huono sarja Salkkarit nykyään on. Aikaisemmat homo- ja lesboparit olivat parempia. Nykyiset eivät kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8555/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertti lähtee muuten pois tiistain jaksossa ja Magnus, Matias ja Jiri keskiviikon jaksossa. 

Vierailija
8556/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

to 30.04. klo 19.30 - 20.00. Lumiukko. Viikon päättävässä jaksossa esiintyy vasta Petri. Petri on näes "lumiukko". 

Vierailija
8557/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma 04.05. klo 19.30 - 20.00. Jalat risti konttoristi. Jaksossa Kalle kohtaa Petrin. 

Vierailija
8558/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Nainen ikkunassa, eli Daniela, näkee ensin kun Alex parittelee Alissaa ja sitten myöhemmin kun Noel parittelee Joannaa. Daniela romahtaa ja sortuu alkoholismiin. 

Vierailija
8559/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli aikakin päästä eroon sadjan historian mitättömimmästä nuorisokaartista. Laila ja Olli jäivät jäljelle? Nuo YO-juhlatkin todella heikot. Ja tottakai pöytäliina päässä Paavo paikalla. Miksi näitä avopaikkoja tuhlataan? Missä Kerttu ja missä Henrik sieltä juhlista? Laila/Henrik olisi edelleen paljon kiinnostavampi kuvio kuin nuo ainaiset homojen kriisit. Kerttua ei ole nähty muiden nuorten kanssa kertaakaan missään kohtauksessa sen jälkeen kun kiristys tuli ilmi. Tuo on niin laiskaa. Mutta kun ruutuaikaa tarvitaan siihen että voidaan vielä pari kohtausta miettiä mitä Matias ja Magnus meinaa? Yhtä surkeaa ettei Henrik ole vieläkään noteerannut Martin Alexin paluuta. Kaveri aiheutti Henrikille valtavan kriisin mutta nyt eivät edes tiedä toisistaan.

Silloin kun Severi viimeksi palasi hetkeksi niin Henrikin kanssa osuivat jossain random-kohtauksessa rappuun. Siinä ei ollut käytännössä mitään kanssakäymistä. Silloin kun Severi lähti niin olivat hyviä kavereita.

Miksi Henrik olisi ollut siellä juhlissa? Henrik on edellistä teiniporukkaa ja jotain 25v.

Totta kai Henrik olisi sinne kuulunut. Siellä oli tyyliin vain neljä vierasta. Henrik seurustelee Kertun kanssa ja ollut Lailan unelma. Lisäksi sillä piti olla työvuoro. Heikosti hoidettu.

Ihan turhaan joku Olli ja Vertti mitään sopivat ja hokevat frendiyttään. Verttiä ei nähdä sarjassa enää koskaan kun lähtee inttiin, eivätkä näe Ollin kanssa enää. Varmaan kukaan noista ei tule koskaan enää esim lomille.

Mutta vihdoin, siis vihdoin, päästään noista karmeista Magnuksen ja Matiaksen turhanpäiväisistä kohtauksista eroon.

Henrik ja Kerttu ovat kylläkin eronneet. 

Vierailija
8560/11008 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt vie Joannalta hengen ja Tamara saa sihteerin paikan.

https://www.mtv.fi/lyhyet/4c857c897f41e365e03c/video-tamara-kiittaa-ja-…