Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjaa asua yksin yksiössä.

Vierailija
11.08.2025 |

Kaipaan niin vaan sitä aikaa kun lapset oli pieniä. Nykyään mikään ei kiinnosta eikä kotiin halua panostaa kun ei täällä ketään muita asu. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tylsää. Vanhetessa kaverit katoaa jonnekin ja kaikki.  Ainoa ilo on kävelylenkki ja juttelu kukkasille.  Nuoret pitää tyhmänä ja eivät edes ymmärrä mitä höpiset. 

Vierailija
2/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies on psykiatri kaupungilla. Kysyin, mikä on yleisin asiakaskuntasi. Sanoi, että naiset, jotka masentuneet lasten muutettua omilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis kannattanut erota

Vierailija
4/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa ilo elämässä on jos poika laittaa viestiä. Harvoin sen kanssa puhelimessa puhutaan. 

Vierailija
5/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus ja kohtaa uusia ihmisiä.

Vierailija
6/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikki sanoo mutta mikään ei enää kiinnosta. 

Vierailija
7/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes lapsia. Eikä puolisoa. Mutta mä nautin kyllä yksin asumisesta, asun tosin kaksiossa enkä yksiössä. Ikää 50 v ja nainen. Olen aina asunut yksin, ja siis tottunut. Ihmissuhteita mulla ei ole paitsi vanhenevat vanhemmat, enkä niitä kaipaa.

Vierailija
8/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, ylellisyyttähän se on. Lapset ja varsinkin aviomiehet sotkevat paljon.

Vierailija
9/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun yksiössä ja töiden jälkeen maleksin täällä yksin. Tuutko mun katsoon leffaa ja voidaan myös käydä kåvelyllä ja harrastaa yhdyntää. 

Vierailija
10/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tylsää. Vanhetessa kaverit katoaa jonnekin ja kaikki.  Ainoa ilo on kävelylenkki ja juttelu kukkasille.  Nuoret pitää tyhmänä ja eivät edes ymmärrä mitä höpiset. 

Ne kaverit katoaa jos et itse näe yhtään vaivaa. Jos koskaan mikään tekeminen ei sovi ja aina on vaikeaa, niin ei sellaista ihmistä loputtomiin jaksa mihinkään pyydellä ja ehdotella tapaamista. 

Vierailija
11/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun koko persoona on pelkästään äitinä oleminen. Elämällä on paljon kaikenlaista tarjottavaa, surullista että moni päätyy tuohon jamaan. 

Vierailija
12/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikki sanoo mutta mikään ei enää kiinnosta. 

Mene lääkäriin. 

Vierailija
13/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun koko persoona on pelkästään äitinä oleminen. Elämällä on paljon kaikenlaista tarjottavaa, surullista että moni päätyy tuohon jamaan. 

Oli se 

Vierailija
14/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin mies on psykiatri kaupungilla. Kysyin, mikä on yleisin asiakaskuntasi. Sanoi, että naiset, jotka masentuneet lasten muutettua omilleen. 

Jos naiset alkaisivat elämään 100% omaa elämäänsä välittömästi kun pääsevät eroon lapsista, iso osa näistä lapsista kuolisi tai joutuisi onnettomuuksiin. Naisten kärsimys pitää heitä hengissä.

Kokeilkaa huviksenne jos ette usko.

Vierailija
15/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut eron jälkeen yksiötä, ihan tarkoituksella. Sen aika on vanhana. Kaksio tuntuu enemmän kodilta. 

Vierailija
16/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni muuttivat pois kotoa neljä vuotta sitten. Kaksoset siis. Ensin poika ja sitten vähän perästä tytär. Kyllä täytyy sanoa, että meni pitkään ennen kun opin nauttimaan elämästä. En oikein vieläkään oivalla sitä, että minulla ei ole kiire jumpan jälkeen kotiin, mutta aina lähden sieltä ensimmäisten joukossa pois ;).

Se tyhjyys on valtava. Etenkin, kun on eronnnut. Mutta pikkuhiljaa elämään alkaa tulemaan omat rutiinit jne ja se helpottaa kyllä. Minäkin asun yksiössä ja välillä haaveilen isommasta asunnosta, mutta en halua enää maksaa ns. turhista neliöistä, joten yksiö saa nyt riittää.

Toki minäkin haaveilen vielä parisuhteesta. Välillä kaipaan sitä enemmän ja sitten en taas lainkaan. Loma-aika on sellainen, jossa yksinäisyys vähän korostuu. Mutta siihenkin tottuu. 

Muuta lohdutuksen sanaa ei nyt ole, kuin, että tee asioita joista nautit ja saat iloa. Itselläni näitä ovat opiskelu työn ohella sekä monipuolinen liikunta. Jumpparyhmässä on tullut jumppakavereita, joiden takia jaksaa lähteä sinne jumalle ja on aina joku, jonka kanssa vaihtaa sana tai pari. Etätyöläisenä kun sitä on välillä melko yksinäinen. 

Vierailija
17/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun yksiössä ja töiden jälkeen maleksin täällä yksin. Tuutko mun katsoon leffaa ja voidaan myös käydä kåvelyllä ja harrastaa yhdyntää. 

Mahtavaa kun miehet esittävät toverillista ja ystävällistä päästäkseen siittämään.

Miesten kanssa vuorovaikutusessa on aina sellaiset 5min ihan mukavaa ja sitten kiskaistaan penis esiin ja kaikki on pilalla. 

Harmi, ettette ole ihmisiä. Olisitte voineet sopia maailmaan, mutta valitettavasti ei näytä onnistuvan.

Vierailija
18/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapseni muuttivat pois kotoa neljä vuotta sitten. Kaksoset siis. Ensin poika ja sitten vähän perästä tytär. Kyllä täytyy sanoa, että meni pitkään ennen kun opin nauttimaan elämästä. En oikein vieläkään oivalla sitä, että minulla ei ole kiire jumpan jälkeen kotiin, mutta aina lähden sieltä ensimmäisten joukossa pois ;).

Se tyhjyys on valtava. Etenkin, kun on eronnnut. Mutta pikkuhiljaa elämään alkaa tulemaan omat rutiinit jne ja se helpottaa kyllä. Minäkin asun yksiössä ja välillä haaveilen isommasta asunnosta, mutta en halua enää maksaa ns. turhista neliöistä, joten yksiö saa nyt riittää.

Toki minäkin haaveilen vielä parisuhteesta. Välillä kaipaan sitä enemmän ja sitten en taas lainkaan. Loma-aika on sellainen, jossa yksinäisyys vähän korostuu. Mutta siihenkin tottuu. 

Muuta lohdutuksen sanaa ei nyt ole, kuin, että tee asioita joista nautit ja saat iloa. Itselläni näitä ovat opiskelu työn oh

Kannattaa ylläpitää niitä kaverisuhteita niin ei päädy tuohon jamaan. 

Vierailija
19/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset alkaisivat elämään 100% omaa elämäänsä välittömästi kun pääsevät eroon lapsista, iso osa näistä lapsista kuolisi tai joutuisi onnettomuuksiin. Naisten kärsimys pitää heitä hengissä.

Kokeilkaa huviksenne jos ette usko.

Yleensä lapsilla on myös isä, mikä h elvetin ajatusmaailma tuo on, että lapset on vaan joku naisten projekti samalla kun aikuiset ukot on jotain vapaamatkustajia. En ihmettele että moni nainen valitsee lapsettomuuden. 

Vierailija
20/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sekin kyllä vaikuttaa että mun toinen lapsi menehtyi ja hän olisi vasta 14 niin mun ei tavallaan kuuluisi olla vielä yksin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi