Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10200)
Jiri & Petolliset osa 2.
Milloin oli osa 1.???
SanKari. Ei paljon arvailuja. Kari on sankari.
Vierailija kirjoitti:
Kari on myös runk-kari!
Vierailija kirjoitti:
Kari on juntti hirvee juntti.
Se jaksonimi on "Takaikkuna", ei "Taikaikkuna".
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat ovat unohtaneet Mariannan mökin. Sehän olisi täydellinen salapaikka Mariannalle ja Aarolle paneskella kaikessa rauhassa. Paitsi sarjan logiikalla varmaan kaikki olisi sinnekin samaan aikaan tunkemassa. Kuka mistäkin syystä, mutta Joonatanin kanssa hengaili enemmänkin mökille.
Entä jos Eva, Nadja ja Joonatan asuvat siellä mökillä?
Käsittääkseni sarjassa ei ole avattu näiden nykyistä olin paikkaa. Sehän voi olla vaikka Mariannan mökki. Nadja kysynyt jo ikkunaan piirretystä rististäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alex Foley - Amanda Hillsin kyttä. Alex on kyllä väärän värinen. Alex siis selvittää Noelin ja Joannan kuvion. Tästä syntyy se tilanne päällä siellä Axelssonin toimistolla.
Mielenkiintoista. Eilen Telsuun tuotiin jaksojen kuvia mutta nimet tuotiin tänään. Ja ihan kaikkiin nimiin ei ole kuvaa.
Liitetään kuvaa mistä kyse. Taikaikkuna liittyy myös siihen mitä Alex näkee. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16659974.avif
Taikaikkuna? Onko Noel ja Joanna panoilla saunassa ja Alex näkee?
Milloin Anssi Koski saapuu Pihlajakadulle?
Vierailija kirjoitti:
Ainut MIran vääryys/vika syntyi raiskau*desta ja sen takia on Joannalle oikein menettää hänet kuolemalle sen takia oman lapsensa kuolemalle
Kuulostaa ihan Kalervon ajatusmaailmalta. Kalervo syytti Ismoa vaimonsa/Ismon äidin kuolemasta koska tämä kuoli Ismoa synnyttäessään.
Taikaikkuna on siis TAKAIKKUNA. Tuli lukivirhe. Tosin Taikaikkunaa sillä lienee tarkoitettu juonellisesti vaikka onkin Takaikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Taikaikkuna on siis TAKAIKKUNA. Tuli lukivirhe. Tosin Taikaikkunaa sillä lienee tarkoitettu juonellisesti vaikka onkin Takaikkuna.
Tuskin. Takaikkuna voi tarkoittaa vaikka auton takaikkunaa. Näitä tosiaan saa lukea tarkkaan, koska helposti pää kääntää pienet virheet oikeaan muotoon. Suomen kieli on hyvin rikasta ja sillä leikitellään. Niin kuin tuo jakso "Älä mun rakasta rakasta" luultavasti muu kirjoittaisi "Älä rakasta mun rakasta"
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, koska näyttelijällä on hieno ura ja paljon muita töitä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Minna Laurikainen tai Mimosa?
Mielestäni Väyrysellä ei ole mitään oikeutta pyytää Magnusta laittamaan välit poikki Matiakseen. Mitään kovin peruuttamatonta ei ole tapahtunut Matiaksen osalta. Sen sijaan Väyrynen alkoi tahallaan ärsyttämään ja levitteli toisten arkaluontoisia asioita pitkin kahvilaa. Kaiketi pamauttaa maanantaina mustan silmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, koska näyttelijällä on hieno ura ja paljon muita töitä.
Ei kai parin viikon vierailu olisi poissuljettu? Piipahtihan Tommikin Rantabaarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Takaikkuna voi tarkoittaa vaikka auton takaikkunaa. Näitä tosiaan saa lukea tarkkaan, koska helposti pää kääntää pienet virheet oikeaan muotoon. Suomen kieli on hyvin rikasta ja sillä leikitellään. Niin kuin tuo jakso "Älä mun rakasta rakasta" luultavasti muu kirjoittaisi "Älä rakasta mun rakasta"
RAKASAN RAKASAN. JARI ON MUN POIKAYSTÄVÄ!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Väyrysellä ei ole mitään oikeutta pyytää Magnusta laittamaan välit poikki Matiakseen. Mitään kovin peruuttamatonta ei ole tapahtunut Matiaksen osalta. Sen sijaan Väyrynen alkoi tahallaan ärsyttämään ja levitteli toisten arkaluontoisia asioita pitkin kahvilaa. Kaiketi pamauttaa maanantaina mustan silmänkin.
Mätias duunaa sen silmän ite 🤭
Kaahariin ja kaahariin. Hemmetti. Rakastuin mä luuseriin!
Eiköhän Aaro ole antanut Pirittalle tietoon Tatu naamataulun tai vähintään nimen. En jaksa uskoa tuon varjostamisen johtavan kovin pitkälle. Tietääkö Marianna ollenkaan Pirittasta. Mahdollisuus mustasukkaisille tunteille Mariannan osalta, jos saa selville.