Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10200)
Jälleen arvattu. Eilen vielä päätöksessä Mariannan ilme oli jopa uhmakas Joannan suuntaan mutta tänään oli jo toinen. 🤣
Ärsyttää toi kun Ollin sanavarastossa ruualle ja syömiselle ei ole muuta sanavarastoa kuin Safka tai Safkaaminen. Oikeasti nykynuoriso ei puhu enää (aikoihin) safkasta. Nuorten suussa syöminen on MÄTTÖÄ TAI MÄTTÄÄMISTÄ.
Joku "milleniaali" laatinut tuon. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jälleen arvattu. Eilen vielä päätöksessä Mariannan ilme oli jopa uhmakas Joannan suuntaan mutta tänään oli jo toinen. 🤣
Mistä Joanna ja Marianna ylipäänsä tuntevat toisensa?
Tyypillistä naista että salaisuudet paljastetaan etuliitteellä "älä sitten kerro kenellekään". Tässä kohdin sarja vastaa todellisuutta. Sitten toi, "mä panin Noelia". Noel olisi voinut yhtä hyvin voinut olla jollekin kertomassa "mä panin Joannaa". Eli kyllä se oli k7in, "me pantiin Noelin kanssa". Tässä on haluttu esittää, että Joannalla oli naisena se valta. Mä panin Noelia. 🤣
Marianna sanoi Joannalle, että aina sä voi sanoa Noelille että mä kerron Danielalle. Joanna.. Vanha kieroilija ei siinä yhteydessä tajunnut että ihan samalla tavalla Marianna, vanha uusi ikuinen kieroilija pääsee tarvittaessa kiristää sitä tai Noelia. 🥱
Salla. Mitens olikaan noi yksityispuhelut työaikana?
Että toi Sallan ja Sampon suklaa touhu oli... Lapsellista. Ihan kuin Jutta ja Dahlia mutta siinä oli hieman enemmän, tyyliä.
Nyt tota Sampon videota puhelimessa esitetään tietysti vähän väliä mutta koskaa se ei lähde mihinkään. Tietysti Sampo on klassinen typerys, videosta ei ole kopioita vaan se yksi ja ainoa joka tuhoutuu jossain vaiheessa.
Miksi video ylipäänsä pitää lähettää Sallalle. Eikö olisi helpompaa ja tehokkaampaa laittaa se anonyymistä liittymästä nettiin?
Silloin se on siellä ja pysyy. Tulee viraalihitti Tiktokkiin? 😁
Vierailija kirjoitti:
Että toi Sallan ja Sampon suklaa touhu oli... Lapsellista. Ihan kuin Jutta ja Dahlia mutta siinä oli hieman enemmän, tyyliä.
Nyt tota Sampon videota puhelimessa esitetään tietysti vähän väliä mutta koskaa se ei lähde mihinkään. Tietysti Sampo on klassinen typerys, videosta ei ole kopioita vaan se yksi ja ainoa joka tuhoutuu jossain vaiheessa.
Miksi video ylipäänsä pitää lähettää Sallalle. Eikö olisi helpompaa ja tehokkaampaa laittaa se anonyymistä liittymästä nettiin?
Silloin se on siellä ja pysyy. Tulee viraalihitti Tiktokkiin? 😁
Varmaan olisi fiksua siis silloin, kun sarja alkaa pyöriä telkkarissa. Silloin Sallasta ja Karista tulee julkkiksia. Aikoinaan epäilin että Sampo myy kaikki mehukkaat juorut Sallasta ja Gunnarista lehteen.
Sallan ja Sampon hahmoista paistaa ainakin yksi samanlaisuus, kummatkin ovat aika klassisia työpaikkakiusaajia.
Sallasta mä olen jo monen monta kertaa todennut, omaksui täydellisesti Camilla Mustavaaran henkilösuhdejohtamisen! 🤣
Sampon videossa on sekin, että on editoitu versio. Moni tarkkasilmäinen varmasti huomaisi asian heti.
Vierailija kirjoitti:
Sallan ja Sampon hahmoista paistaa ainakin yksi samanlaisuus, kummatkin ovat aika klassisia työpaikkakiusaajia.
Sallasta mä olen jo monen monta kertaa todennut, omaksui täydellisesti Camilla Mustavaaran henkilösuhdejohtamisen! 🤣
Sampo on perus pikkunilkki ollut aina. Onko siitä koskaan ollut mitään järkevää puolta olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sallalle on myös klassinen tapa "potkaista munille" Karia tai Gunnarin, teki ne mitä tai ei kun sillä itellä on huono päivä.
Ärsyttää toi Karin alituinen tapa korjata itseään tai selittää sanomisiaan Sallan edessä. Noin käyttäytyy koira joka haluaa välttää että sen isäntä ei potkaise sitä, jälleen.
Magnus ja Matias-Tie Pohjoiseen jaksonimi ei suoraan kerro, että lähteekö ne sinne parina vai ystävinä, vaikka molempien nimet siinä mainitaankin ja voi saada kuvan, että lähtevät parina, mutta totuus voikin olla muuta. Magnuksen on puhuttu menevän sivariin ja Matiaksen armeijaan ellei sitten jommankumman suunnitelmat muutu lennosta ja Matiaskin haluaa sivariin, esimerkiksi. Toki Magnukselle ja Paavolle saattaa tulla bänät ja pojista tulee pari juuri ennen kuin poistuvat..
Vierailija kirjoitti:
Magnus ja Matias-Tie Pohjoiseen jaksonimi ei suoraan kerro, että lähteekö ne sinne parina vai ystävinä, vaikka molempien nimet siinä mainitaankin ja voi saada kuvan, että lähtevät parina, mutta totuus voikin olla muuta. Magnuksen on puhuttu menevän sivariin ja Matiaksen armeijaan ellei sitten jommankumman suunnitelmat muutu lennosta ja Matiaskin haluaa sivariin, esimerkiksi. Toki Magnukselle ja Paavolle saattaa tulla bänät ja pojista tulee pari juuri ennen kuin poistuvat..
Ehkäpä Matias suorittaa asepalveluksensa Rovaniemellä kuten Kallekin (loput ajasta). Vaikea kuvitella että pitkään jatkunut suhdejuoni yhtäkkiä työnnettäisi kokonaan romukoppaan ja lähtisivät vain ystävinä pois. Onnellinen loppu, lähtevät yhdessä ja Väyrynen jää sarjaan surkuttelemaan.
Lähtiskö Jiri työmatkalle Kanadaan? Lainaus toki on Kummeli-sketsistä.
Miksi Magnuksesta ja Matiaksesta ei koskaan saa puhua ilman että heti peukutellaan alas? Jotenkin sitä tekee tosi tarkkoja havaintoja että tietyt hahmot on sellaisia jotka saa alapeukkua jos koittaa mitään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Magnuksesta ja Matiaksesta ei koskaan saa puhua ilman että heti peukutellaan alas? Jotenkin sitä tekee tosi tarkkoja havaintoja että tietyt hahmot on sellaisia jotka saa alapeukkua jos koittaa mitään sanoa.
Tatu on toinen tällainen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Joanna ja Marianna ylipäänsä tuntevat toisensa?
Tyypillistä naista että salaisuudet paljastetaan etuliitteellä "älä sitten kerro kenellekään". Tässä kohdin sarja vastaa todellisuutta. Sitten toi, "mä panin Noelia". Noel olisi voinut yhtä hyvin voinut olla jollekin kertomassa "mä panin Joannaa". Eli kyllä se oli k7in, "me pantiin Noelin kanssa". Tässä on haluttu esittää, että Joannalla oli naisena se valta. Mä panin Noelia. 🤣
Marianna sanoi Joannalle, että aina sä voi sanoa Noelille että mä kerron Danielalle. Joanna.. Vanha kieroilija ei siinä yhteydessä tajunnut että ihan samalla tavalla Marianna, vanha uusi ikuinen kieroilija pääsee tarvittaessa kiristää sitä tai Noelia. 🥱
Joanna ja Marianna ovat paitsi ystäviä, myös entisiä kämppiksiä ja työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Kallen-Kallela. Tatu ottaa Kallen mukaan malliksi sinne maalauskurssille.
Tatu ja naku. Eli Kalle on Tatun malli ja sitten siinä tapahtuu... Parittelu.
Jonnet ja Veetit eivät enää muista, että Kalle oli teininä taiteellisesti lahjakas. Tosin nämä piirrokset vihkossa taisi olla lähinnä lihaksikkaita miesten ylävartaloita. Sääli, että Kallen taiteellisuus unohdettiin. Enkä ihmettelisi vaikka ne olisi ollut näyttelijän itsensä piirtämiä. Onhan ihan hyvä mm. maalaamaan. Myyrässä ainakin kun taas JP:n näyttelijä Miska sai aikaan lähinnä tikku-ukkoja kyseisessä tehtävässä. :D
Musta tuntuu, että hissiin astuu täysin random ihminen. Kevään kuvauksessa sanottiin, että joskus on hyvä lopettaa juonittelu ennen kuin tapahtuu jotain peruuttamatonta. Marianna ja Aaro syyllistyvät yhdessä uuteen murhaan. Henrikin näyttelijä taisi postata Moosen edestä silloin tuon tapahtuman aikaan. Lähinnä siksi epäilen, kun kuvissa näkyi osittain Aaron autoa. Eli Henrik ei hissiin pitäisi jäädä. Varmaan viedään muu heidän nenän edestä ja juhlivat kunnes Henrik ilmaantuu perässä ulos ja karu totuus iskee päin kasvoja.
Rakasin rakasin