Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6911)

Vierailija
6841/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti ettei Pahvi-Amandan käytävää ja paria huonetta tapetoitu uusiksi vaikka sviitti remontoitiin. Niistä ei olisi ollut paljon tapettia.

Nykyään kai kesälläkin kuvataan muita sarjoja studiolla, jonka takia koskaan ei ole aikaa kunnolla remontoida.

Vierailija
6842/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Pirren kanssa kulkevan kuvaajan Instagramissa oli kuva, jossa Sievisten ovessa oli Sievinen, Korhonen ja kolmas nimi, mutta asiallisesti peitetty. Muuttaakohan se Olli myöhemmin Sievisille kuitenkin vai joku muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti ettei Pahvi-Amandan käytävää ja paria huonetta tapetoitu uusiksi vaikka sviitti remontoitiin. Niistä ei olisi ollut paljon tapettia.

Nykyään kai kesälläkin kuvataan muita sarjoja studiolla, jonka takia koskaan ei ole aikaa kunnolla remontoida.

Tappiinsa tehostettu studion käyttö. Salkkareissa ikuiset lavasteet eivät liikahda enää mihinkään. Toista oli alkuvuosina. Silloin tuli ja meni Geelit ja Snowteamit. Nyt vaan tapellaan pahvikoppien omistajuudesta 🥱

Vierailija
6844/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen Pirren kanssa kulkevan kuvaajan Instagramissa oli kuva, jossa Sievisten ovessa oli Sievinen, Korhonen ja kolmas nimi, mutta asiallisesti peitetty. Muuttaakohan se Olli myöhemmin Sievisille kuitenkin vai joku muu?

Eiköhän se Olli muuta sinne lopulta. 

Vierailija
6845/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappiinsa tehostettu studion käyttö. Salkkareissa ikuiset lavasteet eivät liikahda enää mihinkään. Toista oli alkuvuosina. Silloin tuli ja meni Geelit ja Snowteamit. Nyt vaan tapellaan pahvikoppien omistajuudesta 🥱

Mä ymmärrän ja samaan aikaan en ymmärrä, kun jostain 20-25 vuotta vanhoja asioita nostellaan esiin. Totta kai maailma muuttuu ihan kaikessa.

Vierailija
6846/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara on Sagan uusi sihteeri. Noelilta putoaa sopimuspaperit.

Vierailija
6847/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo Axelsson Companyn johtokin siirtyä palaveeraamaan entisestään sviittiin ettei tarvitse toimistosta maksaa. Ihan perus päätelmä.

Vierailija
6848/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuo Axelsson Companyn johtokin siirtyä palaveeraamaan entisestään sviittiin ettei tarvitse toimistosta maksaa. Ihan perus päätelmä.

Olen jo kauan ihmetellut miksi Iisan keksijät maksavat toimistosta. Ulkolavastekin on suurelle yleisölle kelvannut.

Vierailija
6849/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan ihmetellut miksi Iisan keksijät maksavat toimistosta. Ulkolavastekin on suurelle yleisölle kelvannut.

Kaikki eivät seuraa Salkkareita niin tosissaan, että jaksaisi välittää kaikesta. Se on pelkkää kevyttä hömppää.

Vierailija
6850/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ja samaan aikaan en ymmärrä, kun jostain 20-25 vuotta vanhoja asioita nostellaan esiin. Totta kai maailma muuttuu ihan kaikessa.

En oikein ymmärrä miksi Salkkareita jatketaan ja jatketaan jos ei siihen laatuun voida samalla tavalla panostaa. Rantabaari onnistui siinä joten ei se voi olla mahdotonta.

Vierailija
6851/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät seuraa Salkkareita niin tosissaan, että jaksaisi välittää kaikesta. Se on pelkkää kevyttä hömppää.

Minä välitän jos alkuperäisestä tyylistä on jämähdetty jankkaavan huonoon läppään. Salkkareissa on jaksoja niin paljon että miksi ei sitten vanhoja laiteta uudestaan nähtäville jos parempaan ei muka pystytä? Yks hailee tuottaa sellaisia uusia jaksoja joita ex-katsoja ei pysty enää katsomaan.

Vierailija
6852/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis lopetettu sarja helikopterin putoamiseen ja heitetty ulkolavaste menemään.

Vierailija
6853/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lopetus. 

Vierailija
6854/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo ennen helikopteria 🤣

Vierailija
6855/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa ettei kyseinen pahvimajatalo hävinnyt kokonaan.

Kieltämättä isompi kasvojen kohotus olisi ollut paikallaan. Lavaste on ollut ikuisuuden.

Vierailija
6856/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaari-Olavin olisin ihan mielellään ottanutkin Pihlajakadulle. Ei sillä, että toisessa Olavissa vikaa, mutta hahmona oli jotenkin niin Salkkarimainen.

Vierailija
6857/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantabaari-Olavin olisin ihan mielellään ottanutkin Pihlajakadulle. Ei sillä, että toisessa Olavissa vikaa, mutta hahmona oli jotenkin niin Salkkarimainen.

Kuka toinen? Olavi Oksa vai? Näistä teineistä en koskaan tykännyt. Rantabaarissa oli paljon hyviä hahmoja. Noelin tilalle Patrik ja yhdeksi hulluksi Sofia.

Vierailija
6858/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mahtava video. Mutta onko se Lauri jonka äänen Aaro kuulee? 

Vierailija
6859/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toinen? Olavi Oksa vai? Näistä teineistä en koskaan tykännyt. Rantabaarissa oli paljon hyviä hahmoja. Noelin tilalle Patrik ja yhdeksi hulluksi Sofia.

Oon monesti sun kanssa samaa mieltä, mutta sitten periaatteessa taas en ole koska aidosti tykkään Salkkareista ja inhoan kun pitäisi ns. valita koko ajan puoli Salkkareiden ja Rantabaarin välillä. Olavi Oksa joo mutta teini ei.

Vierailija
6860/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ennen helikopteria 🤣

Lassen putoaminen oli todella epäuskottava ja ismon putoaminen olisi ollut oikeasti ihan mahdotonta. 🤢