Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?

Vierailija
27.08.2025 |

Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi,  nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.

Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan seurustelisi miehen kanssa, jolla on enemmän kun 0 lasta. En pidä lapsista enkä halua niitä elämääni.

Miksi ne lapset tulis sun elämään?

Koska he ovat seurustelukumppanin lapsia. Tulisiko heille antaa lähestymiskielto vai kuinka aiot varmistaa sen etteivät he vaikuta parisuhteeseen?

Tapaatte vain lapsivapailla tietenkin

Vierailija
142/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ei tarvitse olla yhtään lasta, koska en pidä lapsista.

Miten se estää tapailemasta lapsen saanutta?

Haluatko itse lastesi isä-/äitihahmoksi ihmistä joka ei pidä lapsista?

Haluan tapailukumppanilta seksiä, en mitää hahmoa lapsille.

Aloituksessa puhuttiin seurustelukumppanista. Ymmärrätkö mitä seurustelu tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joillain outo käsitys parisuhteesta. Ei se tarkota yhdessä asumista ja 24/7 iholla olemista. Sillon ko olin parikymppinen lapseton niin ei kellään mun naisystävistä asunu mun kanssa eikä nähty aina edes viikottain. Miksi nyt kun mulla on lapset vuoroviikoin pitäisi naisen muuttaa mun kanssa yhteen ja olla lasteni kanssa tekemisissä?

Lapset ovat silti mukana elämässä. Olivat he paikalla tai eivät.

Ei ole. Kun tiputan lapset toiselle niin sillo he ovat siellä ja olen lapsivapaalla viikon.

Vierailija
144/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi seurustella kenenkään kanssa jolla on lapsia. Itselläni ei ole. 

Vierailija
145/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin seurustelukumppanista. Ymmärrätkö mitä seurustelu tarkoittaa?

Ymmärrätkö sinä?

Yhdessä olemista ja tekemistä sekä seksiä.

Vierailija
146/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joillain outo käsitys parisuhteesta. Ei se tarkota yhdessä asumista ja 24/7 iholla olemista. Sillon ko olin parikymppinen lapseton niin ei kellään mun naisystävistä asunu mun kanssa eikä nähty aina edes viikottain. Miksi nyt kun mulla on lapset vuoroviikoin pitäisi naisen muuttaa mun kanssa yhteen ja olla lasteni kanssa tekemisissä?

Lapset ovat silti mukana elämässä. Olivat he paikalla tai eivät.

Ei ole. Kun tiputan lapset toiselle niin sillo he ovat siellä ja olen lapsivapaalla viikon.

Silti sinä joudut aikatauluttamaan elämääsi lapsien mukaan. Samalla seurustelukumppanisi joutuu tekemään samoin.

Vierailija
147/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Silti sinä haluat seurustelukumppaniltasi vain seksiä. Mihin jäi yhdessäolo ja yhdessä tekeminen? 

Vierailija
148/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ton ikäisten 3 lapsen isä maksaisi vain 500 eur/kk elareita? Mistä ihmeestä vedit luvun?

Veljelläni on kaksostytöt, jotka on puolet ajasta hänellä (3 -vuotiaat) ja hän maksaa silti 600 euroa/kk, vaikka heistä ei mene edes päivähoitomaksuja. Lisäksi tienaa saman verran kuin lähihuoltajakin. Minusta tämä ei kuulosta reilulta, mutta veljeni onkin nössö ja joo joo -mies.

Mitä tulee tuohon seukkaamiseen niin tutustuisin ensin paremmin ja kauttarantain selvittäisin, että pyöriikö hänen koko elämänsä vain maksellessa jälkipolvensa kuluja vai jääkö hänellä käteen myös omaa elämää varten. Jos ei jää niin en lähtisi tällaisen miehen matkaan. 

Vierailija
149/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Silti sinä haluat seurustelukumppaniltasi vain seksiä. Mihin jäi yhdessäolo ja yhdessä tekeminen? 

Miten niin mihin jäi, siinähä ne samalla tapaamisella hoituu kuin seksikin. Vai onko sulla nämä jotenkin eritelty? On yhdessäolo treffejä ja seksitreffejä muttei koskaan yhtäaikaa?

Vierailija
150/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Silti sinä haluat seurustelukumppaniltasi vain seksiä. Mihin jäi y

Miten niin mihin jäi, siinähä ne samalla tapaamisella hoituu kuin seksikin. Vai onko sulla nämä jotenkin eritelty? On yhdessäolo treffejä ja seksitreffejä muttei koskaan yhtäaikaa?

Minkäikäinen sinä olet? Aikuisten seurusteluun kuuluu yhdessäoloa ja yhdessä tekemistä myös ilman seksiä.

Vierailija
151/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyttömimpiä tapauksia on naiset jotka haluis että heti pitää laittaa hänen lapset ja mun lapset asumaan yhteen. Siis mitä vattua? Miks ees se nainen asuis meiän kanssa saati hänen lapset.

Luulisi, että kun toisella tai molemmilla on alaikäisiä lapsia, niin on käytännössä vaikea järjestää sopivia tapaamisaikoja uuden miesystävän / naisystävän kanssa. Tarkkaan suunniteltuja tapaamispäiviä kellon aikoineen. Onnistuuko joltakin "läheisyys" näissä kuvioissa? Onko monilla kyky tuntea halua täsmälleen sillä hetkellä, kun onnistutaan tapaamaan kaksistaan? Itsellä se ei onnistuisi.

Ei ollenkaa oo vaikiaa. Molemmilla lapset parillisilla viikoilla ja lapsivapaat parittomilla.

Ahaa,

Ei ole kaikilla säätämistä, esimerkiksi mun lasten ja miesystävän lasten viikot rullasi varsin säntillisesti. Joustetiin tarvittaessa jos tuli jotain poikkeavaa, kuten työmatkaa, sairastumista tms, mutta näitä tuli harvoin. Samoin juhlapyhät vaihdeltiin joka vuosi niin, että molemmilla vanhemmilla joka toinen lapsivapaa vuosi ko pyhä. 

Vierailija
152/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Silti sinä halua

Minkäikäinen sinä olet? Aikuisten seurusteluun kuuluu yhdessäoloa ja yhdessä tekemistä myös ilman seksiä.

Aika nuori olen vielä, vasta 55 on mittarissa.

Vierailija
153/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Yhdessä olemista ja tekemistä sekä

Aika nuori olen vielä, vasta 55 on mittarissa.

Eli olet jäänyt teinin asteelle. Ikävä juttu. Nauti kuitenkin elämästäsi.

Vierailija
154/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö si

Eli olet jäänyt teinin asteelle. Ikävä juttu. Nauti kuitenkin elämästäsi.

Kyllä teinivuodet on jo kaukana takana mutta nautin elämästä ja varsinkin seksistä.

Vierailija
155/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Silti sinä halua

Itse taidat olla vasta alakoulussa kun tuo luetun ymmärtäminen on vasta haussa

Vierailija
156/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kanssa ei haluta asua yhdessä, mutta minä haluan perinteisen parisuhteen yhdessä asumisineen ja yhteisen arjen. Sekään ei tarkoita 24/7 iholla olemista.

Mutta itse en tosiaan lähtisi mihinkään etä/panosuhteeseen, joka sinulle tuntuu olevan paras vaihtoehto. 

Vierailija
157/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tämäkin riipu ihmisestä. Ei taida olla mitään yleistä tapaa. Vielä on meitäkin jotka haluavat suhteeseen rakkaudesta. Ei silloin pennejä lasketa. Sinulle taas ulkoiset arvot ja näyttäytyminen kuten ulkona syöminen on tärkeää ja silloin löytyy kunppani sen mukaan. 

No ei siitä tule helvettiäkään, jos keskituloinen, keskiöuokkaista elämää elävä henkilö alkaa seurustella köyhän kanssa. Alkaa kärsiä se, kun toisella ei ikinä ole varaa tehdä mitään kivaa yhdessä.

Onhan, se toinen maksaa myös toisen. Kun ei se työnantaja ainakaan maksa ja ei ole maksanut kymmeniin vuosiin.

Vierailija
158/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan seurustelisi miehen kanssa, jolla on enemmän kun 0 lasta. En pidä lapsista enkä halua niitä elämääni.

Miksi ne lapset tulis sun elämään?

Koska he ovat seurustelukumppanin lapsia. Tulisiko heille antaa lähestymiskielto vai kuinka aiot varmistaa sen etteivät he vaikuta parisuhteeseen?

Tapaatte vain lapsivapailla tietenkin

Silloinhan se vaikuttaa molempien elämään. Tekemiset tulee järjestää lapsien mukaan.

Vierailija
159/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä?

Yhdessä olemista ja tekemistä sekä

Itse taidat olla vasta alakoulussa kun tuo luetun ymmärtäminen on vasta haussa

Tarkenna mitä en ymmärtänyt.

Vierailija
160/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kanssa ei haluta asua yhdessä, mutta minä haluan perinteisen parisuhteen yhdessä asumisineen ja yhteisen arjen. Sekään ei tarkoita 24/7 iholla olemista.

Mutta itse en tosiaan lähtisi mihinkään etä/panosuhteeseen, joka sinulle tuntuu olevan paras vaihtoehto. 

Ei se muiden halusta oo kiinni vaan siitä että minä en halua kenenkään asuvan mun kodissa enkä minä halua muuttaa täältä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi