Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?
Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi, nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.
Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tinderissä olen muutamalta pienen tai ison lapsen vuoroviikkoisältä kysynyt, että käykö hänelle aikuisten välinen parisuhde, jossa ei vietetä porukalla aikaa hänen lastensa kanssa, olen saanut vastauksen, että ei käy, että tulevan naisystävän tulee viettää aikaa hänen lastensa kanssa.
No ite en halua että nainen edes tapais mun teinejä ennenko ovat muuttaneet omilleen. Miksi sen naisen pitäis olla lasten kanssa tekemisissä?
Olen samaa mieltä kanssasi. Ehkä jotkut isät haluavat leikkiä ydinperhettä uuden kumppanin kanssa.
Ovat joko tyhmiä ja/tai uus nainen haluaa perheen. Lapset pilaa suhteen ko suhteen.
Tämä on totta. Monet umpirakastuneet ja keskenään onnelliset alkavat lasten jälkeen suorastaan vihata toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Haittapuolia:
- kustannukset. Jos kumppani ei ole todella hyvä palkkainen, voisi olla että joutuisin jossain määrin maksamaan lasten elatusta vaikkakin välillisesti (kumppanin rahat menevät lapsiensa juttuihin ja minä elättäisin kumppania) tai pitäisi ostaa isompi asunto, jota ei ilman lapsia tarvittaisi.
- joku muu on aina ykkönen kumppanilleni ja menee kaikessa minun ohi. Ja jos kumppanin lapsi ei olisi hänelle tärkein, hänessä olisi jotain vikaa. En voisi kunnioittaa henkilöä, joka pystyy hylkäämään lapsensa.
- lapseen ei välttämättä synny tunnesidettä ja lapsen vierailuista voisi tulla epämiellyttäviä. Pitäisikö aina olla viikonloppu tai vuoroviikko jossain muualla omasta kodistaan?
No mun miesserkku haksahti kahden alakouluikäisen lapsen vuoroviikkoäitiin ja on nykyään naimisissa. Hänellä on toteutunut juuri
Saa käytännössä kaikki vanhemman vastuut ja ikävät puolet riesakseen mutta mitään ei saa itse kuitenkaan päättää tai pyytää. Hienoa.
Itseäni ihmetyttää tämä ajatus, että jos ihastuu johonkin henkilöön, on pakko alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan. Ei ole mikään pakko - varsinkaan, jos suhteella ei ole hyvät mahdollisuudet onnistua (esim. toisen lapset, liian pitkä välimatka, liian erilaiset arvomaailmat tms.).
Ja vastaus aloitukseen: Olen vela, joten en halua kumppania, jolla on yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Haittapuolia:
- kustannukset. Jos kumppani ei ole todella hyvä palkkainen, voisi olla että joutuisin jossain määrin maksamaan lasten elatusta vaikkakin välillisesti (kumppanin rahat menevät lapsiensa juttuihin ja minä elättäisin kumppania) tai pitäisi ostaa isompi asunto, jota ei ilman lapsia tarvittaisi.
- joku muu on aina ykkönen kumppanilleni ja menee kaikessa minun ohi. Ja jos kumppanin lapsi ei olisi hänelle tärkein, hänessä olisi jotain vikaa. En voisi kunnioittaa henkilöä, joka pystyy hylkäämään lapsensa.
- lapseen ei välttämättä synny tunnesidettä ja lapsen vierailuista voisi tulla epämiellyttäviä. Pitäisikö aina olla viikonloppu tai vuoroviikko jossain muualla omasta kodistaan?
No mun miesserkku haksahti kahden alakouluikäisen lapsen vuoroviikkoäitiin ja on nykyään naimisissa. Hänellä on toteutunut juuri
Kuka on niin tyhmä että menee panon kanssa naimisiin
En, ei saa olla yhtään lasta. Koiran /kissan kelpuutan. En pidä lapsista eikä niitä ole itselläkään. Kaikilta poika/miesystäviltäni kysynyt heti onko lapsia.
Aivan kauheaa uusperhe rumbaa se on. En olisi ikinä lähtenyt jos oisin tiennyt mitä tulevaisuus on. Nyt on rahat yhteistä ja tulee vaan tappiota jos talo myydään.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitää olla lapseton kaunotar, kaunispainoinen, 10+ tai 20+, pitkillä naisellisissa hiuksilla ja pilaamattomalla iholla varustettu. / M1957
Lapseton sekä kotieläimetön. Naisen kotieläin on naiselle paljon tärkeämpi kuin parisuhdekumppani, siitäkin huolimatta että nainen tyypillisesti järjestää niin että parisuhdekumppani hoitaa/huoltaa naisen eläimen, kuten koiran ulkoiluttaminen yms. Mies ehkä saa nukkua samassa sängyssä naisen kanssa, mutta koira nukkuu sekä haisee siinä miehen ja naisen välissä.
Yksikin lapsi on liikaa. Miten yh-jäte ei tätä tajua?
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa uusperhe rumbaa se on. En olisi ikinä lähtenyt jos oisin tiennyt mitä tulevaisuus on. Nyt on rahat yhteistä ja tulee vaan tappiota jos talo myydään.
Paljon riippuu minkä ikäisistä lapsista puhutaan ja ollaanko muuttamassa yhteen. Itsellä ei ole mitään aikomusta muuttaa kenenkään kanssa yhteen, niin kauan kuin jommallakummalla on vanhemman kanssa asuvia lapsia. Toisaalta karta kaikkia kenellä on pieniä lapsia, koska omani ovat jo aikuistumassa lähivuosina. Nykyään olen tosin niin huono treffailemaan, että ei erityisemmin tarvitse ketään karttaan.
En. Yksikin lapsi on liikaa. M49
Vierailija kirjoitti:
Miten valtaosa yyhoista kuitenkin pariutuu eron jälkeen uudestaan?
Joo ei kiitos on tälläisellä naisella jo toosa sen verta avara että ei auta kuin metrin halko enää tyydytykseen sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa roikkuu tinderissä, vauvassa, yms palveluissa, pieni hoikka osa jolla on tatuoinneilla pilaamaton iho pääsee toiselle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on aisureita, jotka tyytyvät seksin toivossa. Eihän yh-äideillä ole muuta tarjottavaa, toki joku uusperhehelvetti varmaan sopii jollekin.
Sinkun ei kannata lähteä suhteeseen kenenkään kanssa jolla lapsia. Toisen lapsia ei vaan kestä. Lapsia tehty, erottu. Ensimmäisessäkin suhteessa ollut rakastunut jne. jne. ihanaa ja tehty lapset. Näillä eronneilla sama kuvio toistuu. Miksi lähtisit tuollaisen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
En, jos niillä lapsilla on jotain kirjaimia, jotka määrittää mitä ne on. Jos ne on normaaleja niin voisin harkita.
M52
Eiköhän sinultakin jotain kirjaimia löydy, esimerkiksi veriryhmäsi. Toope.
Olin 19v lähi-äitipuoli, ei mitään pahaa sanottavaa, joten kyllä voisin.
Minä en ymmärrä mitä sillä edes käytännössä tarkoitetaan kun moni niin tarmolla hokee sitä että lapset ovat ykkösiä. Kaikki tehdään niiden ehdoilla ja muut saavat alistua?
En ymmärrä kyllä sitäkään kun osa taas tekee persaukisena lapsia ja lohduttaa itseään sillä miten lapsi ei muista materiaa vaan sen yhdessäolon ja miten sitä olikaan niin hieno läsnäoleva vanhempi. Taatusti muistaa sen miten aina istua napotettiin vaan kotona ja kaikki oli aina muiden vanhaa ja käyttämää eikä ikinä saanut ihan vaan itselleen jotain.
Tai se kun tehdään mitä ihmeellisempiä ratkaisuja elämässä koska kyllähän lapset nyt sopeutuu. Mitä muutakaan ne voi yrittää kuin sopeutua? Mamma jos ilmoittaa että on tavannut tämmösen pertin ja nyt muutetaan toiselle puolelle suomea pertin pieneen erämökkiin asumaan niin minkä ne lapset sille voi? Tai isukki pakottaa muuttamaan lissun kanssa samaan huusholliin jossa asuu myös lissun viisi lasta. Tottukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mitä sillä edes käytännössä tarkoitetaan kun moni niin tarmolla hokee sitä että lapset ovat ykkösiä. Kaikki tehdään niiden ehdoilla ja muut saavat alistua?
En ymmärrä kyllä sitäkään kun osa taas tekee persaukisena lapsia ja lohduttaa itseään sillä miten lapsi ei muista materiaa vaan sen yhdessäolon ja miten sitä olikaan niin hieno läsnäoleva vanhempi. Taatusti muistaa sen miten aina istua napotettiin vaan kotona ja kaikki oli aina muiden vanhaa ja käyttämää eikä ikinä saanut ihan vaan itselleen jotain.
Tai se kun tehdään mitä ihmeellisempiä ratkaisuja elämässä koska kyllähän lapset nyt sopeutuu. Mitä muutakaan ne voi yrittää kuin sopeutua? Mamma jos ilmoittaa että on tavannut tämmösen pertin ja nyt muutetaan toiselle puolelle suomea pertin pieneen erämökkiin asumaan niin minkä ne lapset sille voi? Tai isukki pakottaa muuttamaan lissun kanssa samaan huusholliin jossa asuu myös lissun viisi lasta.
Käytännössä se just tarkoittaa sitä, että jonkun Pertin takia ei lapsia raahata mihinkään erämaamökkiin. Ja sitä, että en katselisi hetkeäkään miestä joka vaikka käyttäytyisi huonosti lapsiani kohtaan
En nyt ehkä etukäteen kieltäytyisi, mistäs sitä tietää kehen ihastuu. Mutta luulen että olisimme ehkä liian erilaisia toimivaan suhteeseen, enkä siksi lähestyisi naista jolla on lapsia.
M27