Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille sattunut asioita, jonka takia ette ikinä halua tulla kuuluisaksi, koska sitten joku kaivaa ne esille, ennemmin tai myöhemmin?

Vierailija
29.04.2024 |

Tuntematon tavis voi salata nolot asiat.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi. KAIVAKOOT KAIKEN ESILLE. Vaikka senkin että minusta on tullut mielisairas hullu. Oikeastaan melkein toivoisin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5564144/ilmoitin-stalkattavalleni-etta-…

Ilmoitin stalkattavalleni että olen kertonut elämästäni täällä ja  kysyin onko tämä(kin) nyt sitten poliisiasia? Tietty Prepaidillä? Lataukset tietysti käteisellä että pankkitilin kautta ei syyllinen löydy. Mutta rikollinen tekee aina jonkun virheen. Tässä virhe että helppo yhdistää muihin numeroihin jotka ovat julkisia. Toivotin sitten että KLARA VAPPEN! Mitä mieltä?

Vierailija
2/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi olla kuuluisa, ihan riippumatta siitä mitä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta joskus.

Vierailija
4/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

Vierailija
5/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
6/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tarvetta olla kuuluisa.

Vierailija
7/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan alkuoletus on, että kaikki haluavat olla kuuluisia. Kaikki eivät halua. 

Vierailija
8/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi. KAIVAKOOT KAIKEN ESILLE. Vaikka senkin että minusta on tullut mielisairas hullu. Oikeastaan melkein toivoisin.

Ilmoitin stalkattavalleni että olen kertonut elämästäni täällä ja  kysyin onko tämä(kin) nyt sitten poliisiasia? Tietty Prepaidillä? Lataukset tietysti käteisellä että pankkitilin kautta ei syyllinen löydy. Mutta rikollinen tekee aina jonkun virheen. Tässä virhe että helppo yhdistää muihin numeroihin jotka ovat julkisia. Toivotin sitten että KLARA VAPPEN! Mitä mieltä?

Mitä ihmettä selität?

Vierailija
9/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaan en lähde, enkä kuuluisuutta kaipaa, mutta toki jos piirtämisellä, kirjoittamisella, tai musiikilla tulisin tunnetuksi, ei varsinaisesti harmittaisi. Erityisesti politiikan saralla menneisyydestäni löytyisi arveluttavaa matskua, muusikon uraa ne jutut tuskin haittaisivat.

Taidan jäädä tuntemattomaksi. Hyvä niin.

Vierailija
10/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päässähän mulla on ollut vikaa jo aika nuoresta, mutta se on sairaus se. En ole tehnyt mitään rikollista. Ehkä hölmöjä juttuja muuten. 

Vierailija
11/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päässähän mulla on ollut vikaa jo aika nuoresta, mutta se on sairaus se. En ole tehnyt mitään rikollista. Ehkä hölmöjä juttuja muuten. 

Uskon vakaasti, että minusta tulee kuuluisa joku päivä työni takia 😄

Vierailija
12/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietäisi onko ne jutut totta vai ei?

Vierailija
13/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität?

Tämähän selittää just mitä se on tehnyt. Entäs jos sen stalkattava on jopa 'jossain määrin' jonkunlainen julkisuuden henkilö?

Vierailija
14/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan tietäisi onko ne jutut totta vai ei?

No riippuu varmaan jutuista

Vierailija
15/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen taviksen pää kestäisi politiikkaa. Jos olet "väärää" mieltä, seuraa paskamyrsky.

Turha ihmetellä, että ovat useimmiten aika kovia.

Vierailija
16/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen taviksen pää kestäisi politiikkaa. Jos olet "väärää" mieltä, seuraa paskamyrsky.

Turha ihmetellä, että ovat useimmiten aika kovia.

Missä tässä politiikasta puhuttiin? Kyse oli julkisuudesta ja sinne voi päätyä monella tapaa.

Vierailija
17/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa tuli sekoiltua sen verran rankasti, että ei mitään halua tulla julkkikseksi.

Vierailija
18/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on kuuluisa ja pelkään aina sitä milloin onkivat minut esille. Elämäni on oikea likasanko johon ei kannata koskea. Katkaisin välit veljeeni noin kuusi vuotta sitten ja ei hän ole onneksi tainnut minusta pahemmiten mainita niin että toimittajat edes kiinnostuisi:D

Vierailija
19/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität?

Tämähän selittää just mitä se on tehnyt. Entäs jos sen stalkattava on jopa 'jossain määrin' jonkunlainen julkisuuden henkilö?

Jaa-a, vaikea sanoa kun en asiasta mitään tiedä. Sinä sitten tiedät että tämä joka kirjoittaa stalkattavasta, stalkkaa jotain julkisuuden henkilöä. Eli stalkkaat stalkkaajaa vai oletko sama kirjoittaja?

Vierailija
20/26 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tosi rattoisaa, jos oma kaappi avattais kaikelle kansalle. Häpeä ilman julkisuuttakin kova.