Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17503)
Sanoiko Mikko kaipaavansa enemmän säpinää kuin Iina tarjoaa? Yleinen tapa peittää oman seksuaalisuutensa laimeus. Ei voi kuvitellakaan flegua Mikkoa innostamassa Iinaa mihinkäään, saati aktiin! Charmikaan ei riitä...
Vierailija kirjoitti:
Siis minä en ymmärrä, miksi Mikko ei olisi kiinnostunut Iinasta parisuhdemielessä? Iina on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mikon kuuluisi olla tyytyväinen iinaan. Parempaa naista kuin Iina on vaikeaa löytää.
Minä en ymmärrä sinun ymmärtämöttymyyttä. Jos toinen ei kiinnosta, niin EI KIINNOSTA! Surullista tyytyä johonkin, mieluummin on sinkkuna.
Ei nykyaikana tarvi alkaa parisuhteeseen vain parisuhteen tai yhteiskunnan vaatimusten vuoksi. Oli mies tai nainen, niin itsekseenkin pärjää, voi hankkia haluamansa kodin ja elämän, myös lapsen, jos sellaista haluaa. Parisuhde on vanhanaikaista, siksihän sinkkujen määrä vain kasvaa, vaikka väkiluku pienenee, eli suhteessa sinkkuja on paljon enemmän, kuin esim. 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kummastutti Mikon puheet Iinaan tyytymisestä. Iinahan on kaunis, itsestään huolta pitävä ja tunneälykäs ja muutenkin älykäs nainen. Iinalle taas miehen ulkonäkö ei tunnu olevan se tärkein juttu joten tykästyi Mikkoon luonteen vuoksi. Mikon pitäisi olla tyytyväinen, että Iina on noin avoin tutustumaan häneen ja rakastumaan.
En usko, että Mikko löytäisi Tinderistä, baarista tms yhtä tasokasta ja fiksua seuraa kuin Iina. En usko, että Mikon tyyppisellä miehellä on vientiä nyky deittimaailmassa. Hän on ehkä liian omalaatuinen sinne markkinoille..Eli turha haikailla ns paremmasta, koska Iina on hänen tyyppiselle miehelle kuin lottovoitto.
Samaa mieltä. Vaikkei Iinaa nyt ihan lottovoitoksi voi ulkonäöllisesti sanoa (aika ylipainoinen noin nuoreksi), niin on kyllä Mikon tasoon nähden selkeästi muutaman napsun ylös. Tinderissä tuollaisella kave
Mä kyllä käsitin, että Mikko tarkoitti, että Iina voisi löytää häntä paremman. Kulman takaa tulee komeampi ja tulisempi eikä Iina enää tyydykään häneen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Mikko kaipaavansa enemmän säpinää kuin Iina tarjoaa? Yleinen tapa peittää oman seksuaalisuutensa laimeus. Ei voi kuvitellakaan flegua Mikkoa innostamassa Iinaa mihinkäään, saati aktiin! Charmikaan ei riitä...
Mielestäni tuo pätee myös Mattiin, mutta sitähän täällä ei saanut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä siihen oli ihan tekniset syyt, että kuvissa tuli olla liikkumatta ja totisen ilmeen pito on helpompaa kuin luonnolliselta näyttävän tekohymyn."
"Eikä ollut. Kyllä meillä isovanhemmat piti ihan ihmeellisenä, kun sekkuni hymyili rippikuvassa 1985, kun tekniikassa ei ollut mitään epätarkkuuksia. Kuvautettiin uudet kuvat."
Kuka puhuu entisajasta, kun puhuu 80-luvusta 🤣 Laakafilmi ei taida olla tuttu käsite
Hmmm. Nyt et pystynyt seuraamaan. Varmasti nämä isovanhemmat tiesivät, että teknisesti onnistuu, mutta heidän elämässä oli opittu, että noin kallista toimitusta kunnioitetaan, eikä hymyillä eli "riehuta".
Täällä on suhteellisen usein äkkinäisiä kommentteja, jotka paljastaa, että lukija ei ole ihan ymmärtänyt mistä puhutaan. Mutta kommentoidaan kuitenkin ennen kuin ollaan ajateltu loppuun asti.
Elisa haki käsittääkseni tämmöistä vanhanajan "pönötyskuvaa", mutta se idea hukkui jonnekin hössöttämisen ja määräilyn taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata väheksyä. Tuollaiset Mikot ovat yleensä aika petoja vuoteessa. Himot ne on hiirelläkin 🐭💕
Mikko muistuttaa ulkoisesti vähän erästä Miltoa, tietäjät tietää.
Millainenhan Elisa olisi ollut äitinä ? Olisiko ollut hellä ja ymmärtäväinen vai kova äkseerääjä ?
Vierailija kirjoitti:
Millainenhan Elisa olisi ollut äitinä ? Olisiko ollut hellä ja ymmärtäväinen vai kova äkseerääjä ?
Sähän voit ilmoittautua hänen vauvakseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis minä en ymmärrä, miksi Mikko ei olisi kiinnostunut Iinasta parisuhdemielessä? Iina on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mikon kuuluisi olla tyytyväinen iinaan. Parempaa naista kuin Iina on vaikeaa löytää.
En tiedä millainen miehen pitäisi palstamammoille olla, mutta itse en ole sen kummoisempi mies kuin Matti tai Mikko ja kyllä minä Tinderistä ja lavoilta seuraa löydän. Olen rauhallinen, riidanhaluton ja hiljainenkin, jos ei mitään oikeaa tai hyvää sanottavaa ole. Nuorena en ollut tyttöjen suosikki, koska kaljuunnuin nuorena, mutta näin keski-iässä naisseuraa riittää ja ovat ihan yhtä hoikkia kuin minäkin. Eli puheet siitä, että Mikon pitäisi tyytyä Iinaan kuulostaa kyllä oudolta, kyllä hän hoikempaa seuraa löytää, jos haluaa. Tietenkään ulkonäkö ei mitenkään korreloi sisimmän kans, mutta kyllä se oikeassa elämässä rajaa sitä, keihin haluaa tutustua. Miksi tyytyä johonkin, kun voi tyytyä samalla vaivalla olemaan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko analysoi koko ajan, että meneekö kaikki varmasti oikein ja oppien mukaan. Siksi ei taida olla valmis spontaanille saunalauttaretkelle. Tuntuu että Iina olisi räiskyvämpi, jos Mikko ei olisi niin kankea uusille ideoille. Valitettavasti itse ikävystyisin nipottajan kanssa. En nyt itsekään koko ajan tykkää olla menossa sinne ja tänne, mutta kai nyt edes joskus voi irrotella muullakin kuin kahvimerkkiä vaihtamalla. Käykääpä muuten Mikkelissä käydessänne Kirjalan kahvipaahtimossa, siellä kävi tämä pariskunta kesällä.
Mullekin jäi mieleen, kun Iinan vanhemmat sanoivat, että Iina on paljon normaalia seesteisempi ja rauhallisempi. Mietin vain, onko välttämättä hyvä merkki, jos mies ''maadoittaa'' liikaa.
Iinan vanhemmat on tosi vanhoja. Luulin, että olivat hänen mummi ja ukki. Ehkä Iina on kasvatettu vanhanaikaisesti olemaan hieman pidättyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä sinun ymmärtämöttymyyttä. Jos toinen ei kiinnosta, niin EI KIINNOSTA! Surullista tyytyä johonkin, mieluummin on sinkkuna.
Ei nykyaikana tarvi alkaa parisuhteeseen vain parisuhteen tai yhteiskunnan vaatimusten vuoksi. Oli mies tai nainen, niin itsekseenkin pärjää, voi hankkia haluamansa kodin ja elämän, myös lapsen, jos sellaista haluaa. Parisuhde on vanhanaikaista, siksihän sinkkujen määrä vain kasvaa, vaikka väkiluku pienenee, eli suhteessa sinkkuja on paljon enemmän, kuin esim. 60-luvulla.
Miksi kilahdit tästä? Etkö näe, että tämä on "parempaa naista kuin" -hullun teksti? Hän on 2kk tukkinut tätä keskustelua tällä ja J on eronnut pikkulapsiaikana -lätinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Täältä hävisi kommentti liittyen siihen, että kaikki eivät myöskään kaipaa parisuhteelta mitään erikoista ilotulitusta ja säpinää, vaan ihan tavallista arkea. Kommentoija viittasi myös ison ikäeron suhteisiin.
Olin kommentoimassa, että jos itsekin haluaisin nyt parisuhteen, haluaisin ihan tavallisen, fiksun, luotettavan ja mukavan miehen. En kaipaa arjelta tai parisuhteelta mitään ihme säpinää mihin Mikko viittasi. Mulle riittäis petipuuhatkin vaikka vaan kerran kuussa. Tämmöiselle naiselle ei kyllä taida juuri ottajia olla, onneksi viihdyn hyvin ilman parisuhdettakin.
Juu ei sitä enää aikuisena jaksaisi samanlaista draamaa suhteessa ja elämässä mitä oli joskus parikymppisenä. Kiva tavallinen arki on sitä parasta.
Olet vain tyytynyt siihen, kyllä naiset hakee draamaa ja kipinää, sitten kun lapset on lentänyt pesästä ja osa jo vähän aiemmin.. tämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. Yliopistolla on paljon Mikon tyyppisiä proffia ja tyttöopiskelijat ovat jonossa luokseen, kun pitävät heitä hottiksina. Kunpa tietäisitte, mitä esim oikisessa tapahtuu. Kunnon orgioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilahdit tästä? Etkö näe, että tämä on "parempaa
Kuka nyt näistä kilahtaisi, nämähän on provoja kaikki 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tohon kipinän puutteeseen ne sellaiset suhteet sitten kaatuvatkin, kun toiselle tulee vastaan joku tyyppi jonka kanssa sitten kipinöikin.
Mä oon naimisissa ja viime kesänä kipinöi todella kovasti erään vieraan miehen kanssa, ainut mikä pelasti oli se, että myös rakkaani kanssa on kipinää ja se vaan piti kaivaa esiin sieltä lapsiperhesekoilun ja vanhempien roolin alta. Mut mikäli olisi meillä ollut tuollainen kädenlämpöinen tyytymissuhde, ero ja rikkinäinen perhehän siitä olisi tullut.
Enemmän kuollessaan harmittelee sitä, ettei elänyt ja kokenut, kuin että eli ja koki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo pätee myös Mattiin, mutta sitähän täällä ei saanut sanoa.
Matti paritettiin sarjassa naiselle, jota kohtaan hänellä ei syntynyt mitään romanttisia tunteita - vaikea tehdä sen perusteella johtopäätöksiä hänen libidostaan. Lisäksi hän sanoi, ettei halua edetä nopeasti läheisyyden (ja seksin) saralla mutta pitää kyllä läheisyydestä oikean ihmisen kanssa. Olisi ollut kiinnostavaa nähdä hänet jonkun herkemmän ja positiivisemman naisen kanssa.
Jotenkin hùolestutti Iinan ja Mikon ilmeet sohvalla, kun tapasivat nyt viimeksi, television mukaan katsottuna, asiantuntijat. Iina oli alussa surullisen ja pettyneen oloinen. Kuitenkin sanoivat jatkavansa. Mitä tästä tuumitte ?
Voi, voi. Yliopistolla on paljon Mikon tyyppisiä proffia ja tyttöopiskelijat ovat jonossa luokseen, kun pitävät heitä hottiksina. Kunpa tietäisitte, mitä esim oikisessa tapahtuu. Kunnon orgioita.
Juu, mutta sinä et kirjoituksestasi päätellen ole luultavasti edes avannut yliopiston ovea. Sen verran lapsellista tekstiä.."orgiat" :)))
Mitä itse tiedän yliopistoelämästä niin porukka yrittää vauhdilla runnoa tutkintoja, ei se ole mitään "orgiaa". Ennemminkin valitellaan että pitää tehdä osa-aikatyötä samaan aikaan että tulee toimeen.
Näin se on ja siinä pohdinnassa itsekin juuri mitä tehdä. Lapset onneksi ihan juuri aikuisia niin voidaan lähteä rouvan kanssa eri teille hyvillä mielin.