Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hùolestutti Iinan ja Mikon ilmeet sohvalla, kun tapasivat nyt viimeksi, television mukaan katsottuna, asiantuntijat. Iina oli alussa surullisen ja pettyneen oloinen. Kuitenkin sanoivat jatkavansa. Mitä tästä tuumitte ?
On ihan selvää ettei Mikkoa kauheasti kiinnosta. Lisäksi tuskin Mikko haluaa lasta ja se on dealbreaker Iinalle.
Jaa, itse kyllä tiedän, ettei asia ole noin kun kuvailet. Iina ja Mikko lähinnä naureskellut tuolle televisiossa näytetylle, kun ohjelma on niin tarkoituksenhakuisesti leikattu.
Ja silti lähes vuosittain katsojat ovat nähneet tilanteen jo etukäteen, leikkauksesta viis. Nämä jatkavat, mutta suhde päättyy noin vuoden, ehkä parin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Joko ihana Matti - ihan paras mies Suomessa - on valinnut siitä pitkäksi muodostuneesta puolisoehdokasjonosta itselleen puolison upeaan tulevaisuuteen?
Oon ymmärtänyt että kaikki rakastaa Mattia nyt. 🤔
Se, että Elisan käytöstä kritisoidaan, ei tarkoita samaa kuin kaikki rakastaa Mattia. Itse en ole Matista oikein mitään mieltä, mutta Elisan tapa puhua hänestä häiritsee.
Juu-uu on niin mahtavaa, että nainen on suora kuin ratakisko, siihenhän yleensä vedotaan, että se on niin kunnioitettavan tinkimätöntä sanoa kaikki suoraan. Onko se?! Kunnioitettavaa se on siinä tapauksessa, että suorat mielipiteet esitetään myötätuntoisesti ja toista kunnioittaen, eikä tahallisen loukkaavasti piilovi**uillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa on liian monimutkainen persoona
No jaa, Elisan ongelma on mun mielestä liiallinen mailan puristaminen. Ja lisäksi jotenkin kauheen vanha tyyli, miten nelikymppinen voi näyttää tollaiselta? Nyt pitäs höllätä ja rentoutua, saattas sitten se kalapuikkoviiksimieskin löytyä!
Juuri se tekee Elisan persoonasta monimutkaisen. Kun hän on toisaalta boheemi ja impulsiivinenkin hippi, toisaalta konservatiivinen mailanpuristaja. Hänen käyttäytymisensä tv:ssä tekee persoonaltaan epävakaan vaikutelman tai sitten kirjolla olevan. Jälkimmäistä puoltaisi se, että hän on äärimmäisen suora ja aivan pihalla, täysin kykenemätön näkemään asioita muiden näkökulmasta. Eipä nuo sulje toisiaan edes pois eli voi olla molempiakin. Itseäni viehätti Elisassa aluk
Mä olen nepsy (adhd) ja olen kuitenkin empaattinen, oikeudenmukainen, herkkä. Välillä olen aivan liian suora, olen usein liian kriittinen ja tarkkakin (tyypillinen neitsyt-horoskooppi), en tajua että aina ei voi kaikkea päästää suustaan. Mutta en ole todellakaan noin julma, vaativa, päällepäsmäri, ilkeä ja ennen kaikkea osaan miettiä toimintaani ja osaan pyytää anteeksi! Saan välillä vaikka harvoin melttareita (mm. ihmisten tyhmyys tai rajaton auktoriteettiusko välillä raivostuttaa), mutta siltikin olen tässä todellisuudessa. Annan aina hirveästi positiivista palautetta kaikille, tuntemattomillekin, jos löytyy syytä, rakentavan palautteen lisäksi.
Elisa on siitä outo, että hänestä ei ole löytynyt tai näkynyt juurikaan itsekritiikkiä, yksi anteeksipyyntö nuotiolla ja sekin aivan raivopäisen kuuloisena ja käskevänä. Ja se ilkeys ja toisen halveksunta on kyllä surullista. Toisen lyttäys. Ja ennen kaikkea Elisa on aina kiinnostunut vain omasta itsestään, vain omista tunteistaan ja vaatimuksistaan.
Elisalla on aivan hirveästi opittavaa. Ja tuosta egosta olisi syytä oikeasti vähän päästää irti. Täällä maailmassa on muitakin kuin Elisa, ja on muitakin oikeita ja hyviä tapoja olla kuin Elisa tai Elisan vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hùolestutti Iinan ja Mikon ilmeet sohvalla, kun tapasivat nyt viimeksi, television mukaan katsottuna, asiantuntijat. Iina oli alussa surullisen ja pettyneen oloinen. Kuitenkin sanoivat jatkavansa. Mitä tästä tuumitte ?
On ihan selvää ettei Mikkoa kauheasti kiinnosta. Lisäksi tuskin Mikko haluaa lasta ja se on dealbreaker Iinalle.
Jaa, itse kyllä tiedän, ettei asia ole noin kun kuvailet. Iina ja Mikko lähinnä naureskellut tuolle televisiossa näytetylle, kun ohjelma on niin tarkoituksenhakuisesti leikattu.
Ja silti lähes vuosittain katsojat ovat nähneet tilanteen jo etukäteen, leikkauksesta viis. Nämä jatkavat, mutta suhde päättyy noin vuoden, ehkä parin sisään.
Kai se on pakko uskoa, kun vauvapalstalla niin sanotaan.
Katrikin totesi yhdessä jaksossa Jannelle Elisan ja Matin energioista, vihjaten että joku mättää siinä. On ne muutkin siellä tajunneet tilanteen paikan päällä.
Puuttuuko Elisalta hammas alarivistä alhaalta? Mua häiritasee kun se näyttää hampaattomalta vanhalta akalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. Yliopistolla on paljon Mikon tyyppisiä proffia ja tyttöopiskelijat ovat jonossa luokseen, kun pitävät heitä hottiksina. Kunpa tietäisitte, mitä esim oikisessa tapahtuu. Kunnon orgioita.
Juu, mutta sinä et kirjoituksestasi päätellen ole luultavasti edes avannut yliopiston ovea. Sen verran lapsellista tekstiä.."orgiat" :)))
Mitä itse tiedän yliopistoelämästä niin porukka yrittää vauhdilla runnoa tutkintoja, ei se ole mitään "orgiaa". Ennemminkin valitellaan että pitää tehdä osa-aikatyötä samaan aikaan että tulee toimeen.
Avasin Helsingin yliopiston oikeustieteeellisen tiedekunnan oven kylläkin jo vuonna 1968. Nyt tänä syksynä siellä viimeksi taas käyneenä, todistin samanlaista menoa, kun charmikas ystäväproffani antoi opintokirjoihin merkintöjään. Mutta, oi niitä aikoja. Sääli ettet ole saanut niitä kokea. Ehkä se selittääkin kitkeränkatkeran kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko Elisalta hammas alarivistä alhaalta? Mua häiritasee kun se näyttää hampaattomalta vanhalta akalta.
Pultsarumummolta ja ystävättärensä Paivi vappunaamarilta.
Avasin Helsingin yliopiston oikeustieteeellisen tiedekunnan oven kylläkin jo vuonna 1968. Nyt tänä syksynä siellä viimeksi taas käyneenä, todistin samanlaista menoa, kun charmikas ystäväproffani antoi opintokirjoihin merkintöjään. Mutta, oi niitä aikoja. Sääli ettet ole saanut niitä kokea. Ehkä se selittääkin kitkeränkatkeran kommenttisi.
Haha...kas kun nyt 77-vuotiaana "avasit" taas oven ja oli jälleen "orgiat" menossa ja lyhyenläntien, kaljujen ja hintelien proffien luo oli jonossa tyttöjä. Lopeta jo, muistisairaus toki voi oireilla myös tällaisten kirjoitusten muodossa, mutta alkuvaiheessa siihen voidaan lääkityksellä vaikuttaa.
Katsos, onko joukossamme "vanhan" valtaaja ajalta kun Neuvostoliitto oli tuon porukan ihannevaltio. Täähän menee mielenkiintoiseksi.
Voi, voi. Yliopistolla on paljon Mikon tyyppisiä proffia ja tyttöopiskelijat ovat jonossa luokseen, kun pitävät heitä hottiksina. Kunpa tietäisitte, mitä esim oikisessa tapahtuu. Kunnon orgioita.
Mummo muistelee vuotta -68.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että vanha änäritähti on Elisalle hyvä. Nekin on usein hampaattomia! 😀
Hah, hah. Opintokirjoja ei ole ollut yliopistossa käytössä pitkään aikaan, vaan suoritukset menevät sähköiseen opintosuoritusjärjestelmään. Ystäväproffa taisi jaella niitä merkintojä mielikuvitustaivaassa, eikä todellisuudessa.
Meinaatko että nykyaikana opiskelijat jonottaa naamatusten jotain opintomerkintöjään.Hei, lopeta jo. LOLOLOL....
Vierailija kirjoitti:
Hah, hah. Opintokirjoja ei ole ollut yliopistossa käytössä pitkään aikaan, vaan suoritukset menevät sähköiseen opintosuoritusjärjestelmään. Ystäväproffa taisi jaella niitä merkintojä mielikuvitustaivaassa, eikä todellisuudessa.
Touchè`.
Taitaa olla niitä seksitarinoitsijoita, joita tuo seksi-aihealue vilisee :D Eksynyt vaan hiukan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touchè`.
Nyt on taas niin mielenkiintoiset aksentit, että kannattaisi jättää ranskankieliset termit niille, jotka kieltä osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niitä seksitarinoitsijoita, joita tuo seksi-aihealue vilisee :D Eksynyt vaan hiukan
Mummo heräsi päikkäreiltä ja hetken aikaa oli taru ja todellisuus sekaisin.
Olen seurannut sarjaa satunnaisesti. Kovia nämä naiset analysoimaan ja pohtimaan ns. asiantuntijoiden valitsemia puolisoita. Eipä valinnat osuneet kohdilleen. Kieltämättä minullakin olisi tullut voimaton olo sen sinitukkaisen miehen kanssa. Aikuinen mies kuitenkin. Mistä jäänyt vaille nuorempana???
Kallista huuhaata tämä parittaminen! Valintakriteerit huonot vai ne ihmiset, jotka epätoivossaan hakevat loppuelämän ajalle parisuhdetta/puolisoa?
MTV3:lla ei ole tiukkaa kun tätä ja Maajussi-ohjelmaa kustannetaan?
Tehkäähän johtopäätökset kannattavuudesta!
Jännä. Lemmy oli bändinsä kanssa aktiivinen 70-vuotiaaksi, mutta Elisalla ei saa olla Motörheadin paitaa 40 veenä? Ookkei av!!😀