Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17337)
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Julia on moneen kertaan käsitelty lopettanut pari. On kyllä väärin, että ei näytetä niitä pätkiä mihin viitataan. Se on aina vain toisen näkemys.
Annettaisiinko jo olla. Tuosta ei ole näyttöä, mutta siitä on, että Arttu on ollut epärehellinen edellisessä kumppaninhakuohjelmassa ja siitä on selvä näyttö ja siitäkin pitää täällä vääntää. Millään ei uskota, että Arttu nyt vaan teki ruman tempun.
Ja tässäkin ohjelmassa Arttu itsekin myönsi, että tuli höpistyä kaikenlaista tatuoinneista ja muusta. Mutta joo, annetaan jo olla. Kaikki on aiheeseen kyllästyneet ja pari poistunut näyttämöltä.
Ja vaikka Arttu ei olisi puhunut mitään, ei hartioista, ei hiuksista , ei tatuoinneista, niin eihän tuosta olisi mitään tullut.
Tuo on niin mahdoton asetelma, ettei mitään rajaa. Täytyisi olla niin mielettömän rakastuntu, että jättäisi kaiken, oman työpaikan, läiheiset, ystävät, kaiken toiselle puolelle Suomea ja muutaisi kahden pienen lapsen isän luo pienelle paikkakunnalle, jossa ei olis varmaan työllistymistä, ei ystäviä ja mies surffailisi viikonloput ja varmaan lomatkin lastensa luona ja jos pariskunnalle syntyisi oma lapsi, olisi miehellä lapsia jo kolmessa eri osoitteessa.
Lapset tulee myös kalliiksi joten harvalla niitä Suomessa on varaa tehdä sinne ja tänne.
Ei pienten lasten isiä mukaan tähän ohjelmaan. Alle kouluikäiset lapset varsinkin on ihan nou nou. Tuossa kohtaa voi ihan keskittyä lapsiinsa.
Pitkät välimatkat voi unohtaa jatkossa, yksikään 300-500 km välimatkalla varustettu suhde ei ole kestänyt. Vaikka ihmiset tapaisi toisensa normaalissskin elämässä niin helposti se suhde väljenee ja jää syntymättä, kun välissä on monia satoja kilometrejä.
Se kupliva tunne voi olla myös niin sanottu Strohfeuer, joka syttyy yhtääkkiä ja sammuu ihan yhtä nopeasti - tämä olkipalo, tiettyjen tähtien yhteen sattuessa pariskunnalla. Kestävissä ihmisuhteissa tulee jupiter apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Julia on moneen kertaan käsitelty lopettanut pari. On kyllä väärin, että ei näytetä niitä pätkiä mihin viitataan. Se on aina vain toisen näkemys.
Annettaisiinko jo olla. Tuosta ei ole näyttöä, mutta siitä on, että Arttu on ollut epärehellinen edellisessä kumppaninhakuohjelmassa ja siitä on selvä näyttö ja siitäkin pitää täällä vääntää. Millään ei uskota, että Arttu nyt vaan teki ruman tempun.
Ja tässäkin ohjelmassa Arttu itsekin myönsi, että tuli höpistyä kaikenlaista tatuoinneista ja muusta. Mutta joo, annetaan jo olla. Kaikki on aiheeseen kyllästyneet ja pari poistunut näyttämöltä.
Ja vaikka Arttu ei olisi puhunut mitään, ei hartioista, ei hiuksista , ei tatuoinneista, niin eihän tuosta olisi mitään tullut.
Tuo on niin mahdoton asetelma, ettei mitään rajaa. Täytyisi olla niin mielettö
Katselen telkun tahtiin ja ymmärtääkseni tulevissa jaksoissa nähdään vielä Arttu ja Julia. Siksi on ymmärrettävää heistä vielä keskustelun. Vasta kauden päätyttyä voi jättää keskustelut kunnes uusi kausi taas alkaa.
Mitä tulee etäisyyksiin ja oman elämän muokkaamiseen niin onhan ihmiset liikkuneet rakkauden ja työn perässä ennenkin. Jopa toiseen maahan asti. Etäsuhteen ylläpitäminen on nykyään helppoa videopuheluilla. Kyllä kaikki onnistuu jos on halua. Suurin syy tämän parin päättymiseen kesken kaiken oli Julian ehdottomuus päättää tutustuminen heti häämatkan jälkeen. Aiemmillakin kausilla on nähty pareja jotka eivät jatka parina, ovat kuitenkin tehneet yhdessä asioita ohjelman ajan ja sen jälkeen hei hei. Eivät ole edes asuneet toisen kanssa vaan kuvauksien ajan ovat tulleet omista kodeistaan.
Mielestäni keskustelun ulkopuolelle voi jättää maajussit, lapset ja äidit. Niistä ei ole ohjelmassa kukaan puhunut.
Jotain ristiritaa tuossa Julia ja arttu jutussa on. Arttu sanoi olleen hieman pettynyt itseensä ja möläytyksiin. Ja siihen ettei Julia halua tutustua kuin kaverina. Julia taas sanoi asiantuntijalle ettei koe haluavansa tutustua edes kaverina. Ei ole ihme jos arttu on pihalla missä mennään kun julia sanonut eri jutut hänelle ja eri jutut asiantuntijalle.
Vierailija kirjoitti:
Elisa esiintyy aina itsestään puhuessaan leikkimielisenä, vilkkaana ja uteliaana ilopillerinä, mutta mietin onkohan hänellä ihan realistinen kuva omasta persoonastaan jos hän muuttuu noin nopeasti tylyttäväksi riivinraudaksi. Alun esittelyjaksossa ja kavereiden kanssa ollessaan hän vaikuttaa mielestäni sellaiselta ihan ok:lta perustyypiltä jolla on ajoittain huumorintajuakin, mutta en ole oikein missään kuvatussa materiaalissa havainnut asioita jota hän itse kuvailee "edustavansa". Ehkä hänen ideaaliminänsä on tuollainen lapsekkaan avoin ja pirskahteleva henkilö, kun hän on joskus huomannut että sellaisista tykätään.
Tämä oli hyvä analyysi!
Vierailija kirjoitti:
Se takavuosien ruokakaupassa käynti oli paljon kiinnostavampaa katsottavaa kuin mitkään ohjatut harrasteet, extremellä tai ilman. Sinne hevi- ja lihaosastolle vietynä tuoreet puolisot olivat ns. omien taitojensa varassa ja siinä nähtiin monesti hyvinkin paljastavia juttuja kommunikoinnista arkipäivän tilanteessa.
Minun mielestäni pitäisi myös olla enemmän arkisia toimia. Niissähän normaalimässäkin eletään. Nuo melonnat sun muut seikkailupuistot on jo niin nähty. Kun ei ole kyseessä ns. normaali seurusteluvaihe vaan ovat menneet suoriltaan yhteen niin nopeamin pitää testata arkielämän yhteensopivuus. Koska erosta tai jatkosta joutuu päättämään nopeasti.
Tosiaan ruokakupassakäyntiä, yhteistä ruuanlaittoa, myös ehkä jossain rautakaupassa tms. Pientä kotinikkarointia. Mielenkiintoista olisi käydä kirjastossa ja valita yhdessä molemmille luettavaa. Kumpikin voisi kertoa itseään kiinnostavista kirjoista. Enemmän pehmeämpiä ja henkisempiä tekemisiä kuin toiminnallisia. Silloin syntyy paremmin keskusteluja ja saa toisesta selvää. Kotonahan ollaan enemmän kuin jossain toimintajjutuissa.
Matti herättää sympatiani.
Toisin kuin Elisa. Kovin on tyly ja ottaa oikeuksia sanoa miltä tuntuu ihan vapaalla tyylillä. Kokee varmasti olevansa avoin ja vilpitön.
Opettavaa oli että tunnistin pari Elisan lausetta omasta suustani. Hyvä niin, joten voi poistaa ne, sillä minäkin olen vilpitön, mutta joskus tulee tarpeettoman voimakkaasti ulos.
Katrilla on aika hauskoja sanoja välillä. Tässä kohtaa nähtyjen perusteella en yhtään ihmettele sitä alussa nähtyä koomista hanaahuonetta. Minäkin kuulin Katrin sanoneen ensimmäisellä kerralla hanaahuone.
Myöhemmin kun olivat multaa ostamassa sanoi "mää en ookaan niin järjestyksellinen" eihän se ole mikään sana. Järjestelmällinen olisi ollut tuohon lauseeseen sopiva sana. Muitakin vastaavia tullut joka jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Julkisen hellyydenosoituksen aika on NYT!
Täällä on joku tunnistanut itsessään Elisaan, ja just nyt syttyi lamppu minullakin, apuva :D
Olen kärsimätön, ja voin hyvin kuvitella, että jos olen ensinnäkin ahdistunut siitä, että toinen ei halua m
Elisasta näkee, kuinka irvistelynsä ja ilmeilynsä on lisännyt ryppyjä, jotka kertovat karua kieltään luonteenstaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin mahdoton asetelma,
Voihan ne Artun naiset kierrättää keskenään vauvan-ja lastenvaatteita ym, niin ei tule kovin kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen kokenut, että vahva seksuaalisuuteni on miehille yllätys tai jopa uhka. Olen fiksu, akateeminen, kiltti, tunnollinen ja muut huomioiva nainen. Ehkä miehet odottavat, että olisin sängyssä "helppo" lähetyssaarnaajatyyppi, mutta kun olenkin kissapeto, joka haluaa erilaisia leikkejä, he eivät kestä sitä. Moni mies on sängyssä aika laiska ja mielikuvitukseton, koska heidän on helppo saada tyydytys pelkällä edestakaisella lantion liikkeellä. Onneksi nykyinen kumppani tykkää pitkistä esileikeistä, suuseksistä ja peppuseksistä.
Kiitti tiedosta.
Ole hyvä ;)
Eipä meitä miehiäkään aina onnista ton seksin suhteen, tollaisiakin aarteita löytyy, että antaa oikein peppureikääkin. Useimman on tyydyttävä pelkkään vaniljaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Eihän Elisa ja Janne ole parina, tuskin tulevat olemaankaan.
Tästä yhteiskokoontumisesta terapeuttien kanssa nousi muutama ajatus.
Elisa ei ole realiteeteissa itsensä suhteen. Kuvailee myös persoonallisuushäiriöiselle tyypillistä tapaa, että toinen ihminen muuttuu salamaniskusta valkoisesta mustaksi ja se oli sitten siinä. Johtuu siitä, että henkilö luo valheellisen ihannekuvan ja kun siihen ilmestyy särö, joskus vaikka kumppanin lihominen 5 kg tai joku väärä lause tai hiusmallin muuttaminen, se riittää. Mistään vakavammasta puhumattakaan.
Elisan mielestä mihinkään traumakäytökseen ei vielä päästy, koska heidän suhteensa ei ole sillä tasolla. Mutta eihän tämä mitään muuta ole ollutkaan koko yhdessäolo kuin hänen traumakäytöstään, joka estää kaiken normaalin kanssakäymisen.
Oliko se Matilta piilovit***lua, että sanoi ketun kusevan siilin päälle. Kun ei voi suoraan räjähtää, ilmaisee mielipiteensä edes jotenkin.
Minä en luota Janneen. En ole seurannut tätä ketjua muutamiin päiviin, mutta on kehuttu, miten Janne on parantanut. Minulle tuli olo, että parannus johtuu ihan vain tuosta yhteisestä tapaamisesta ja jos sitä ei olisi tullut, olisi meno jatkunut ennallaan. Mutta on sen verran fiksu ja haluaa suojella imagoaan, että tajusi tarpeen skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ristiritaa tuossa Julia ja arttu jutussa on. Arttu sanoi olleen hieman pettynyt itseensä ja möläytyksiin. Ja siihen ettei Julia halua tutustua kuin kaverina. Julia taas sanoi asiantuntijalle ettei koe haluavansa tutustua edes kaverina. Ei ole ihme jos arttu on pihalla missä mennään kun julia sanonut eri jutut hänelle ja eri jutut asiantuntijalle.
EI minullakaan olisi mitään halua tutustua kaverina klovnihymyiseen ihmiseen, joka laukoo epäasiallisia ja loukkaavia asioita.
Tämä ohjelmaformaatti on vanhentunut. Vuosi vuodelta parit ovat vähemmän sitoutuneita yrittämään tosissaan ja vuosi vuodelta paritukset ovat paskempia.
On ihan yhtä paska.ei oo asiantuntijat taas kysyneet oikeita asioita.tuhansia hakijoita ohjelmaan ja näin paskat parit.
Mitä ihmettä nämä tällaiset kuin elisa ,arttu ja janne hakevat tähän ohjelmaan. Janne on kuin kiukutteleva pikku kakara,haluaa olla omissa oloissa ja kärsii kun ei voi olla oma itsensä.
Herranen aika, millainen hän silloin olisi??
NIIN TYMPEE NAAMA etten katselis yhtään.
Toivottavasti katri tajusi jättää.
Elisasta nyt puhumattakaan.tympee nainen
Arttu narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arttu jahtaa Juliaa vaikka on kommentoinut ikävästi hänen "miesmäisyydestään" "leveistä hartioista" ja tatuoinneista... vai esittääkö vain että ohjelmaan saisi jotain sisältöä ja draamaa. On kyllä vaivaannuttavaa katsottavaa.
Kommentoinut on, mutta onko ikävästi?
Mua ärsyttää suunnattomasti, ettei meille ole näytetty yhtään tätä asiaa. Tiedän että jotain on sanottu ilman kameroita, mutta nyt menee aivan liian höttöiseksi spekuloinniksi. Onko oikeasti sanonut ikävästi, vai onko Juliasta vain toisen sanat tuntunut ikävältä? Kaksi eri asiaa.
Ihan ilman Artun möläytyksiä koko lähtötilanne on Julian kannalta mahdoton. Hänelle annettu puolisoksi mies toiselta puolelta Suomea, pieneltä muuttotappiopaikkakunnalta. Lisäksi miehellä kaksi lasta eri n
Mutta Arttuhan haaveili muutosta takaisin länsirannikolle. Minusta hyvin tehty paritus.
Tässä pitäisi olla enemmän toiminnallisia treffejä, kuten karting-autoilla ajelu, huvipuistossa käynti, laskuvarjohyppy tai muuta extremeä. Sellainen puuha, jossa toimitaan jotain kunnolla eikä vain vatvota tunteissa.
EI EI EI....
jos halutaan ns. kontenttia ja oletetaan että sitä on tarkoitus saada, pitäisi parit ehdottomasti heti alkuun asuttaa kahdeksi viikoksi johonkin erämaamökkiin ja paikan pitäisi olla sellainen ettei siellä niin vain pääse eroon toisen naamasta. Olen varma että sitten sitä KONTENTTIA alkaisi olemaan. Ei mitään ravintoloita vaan jääkaappi täynnä ruoka-aineita joista pitää tehdä itse sapuska. ::99
Sinne voisi ohjata ne edellisen kauden insinöörit ja opettajat jotka eivät jatkaneet pariensa kanssa.