Onko linjoilla muita, jonka mies ei koskaan yllätä tai halua tehdä edes pieniä viikonlopun reissuja?
Mieheni haluaa aina olla kotona tai mökillä. Viiteen vuoteen emme ole käyneet missään muualla kahdestaan.
Kommentit (185)
Se on vähän vaikea käydä missään,jos ei rahnaa sen toteuttamiseen. Raha menee arjen pyörittämiseen.
Meillä olisi rahaa. Mies ei vain kaipaa mitään kahdenkeskistä.
ap
Kahdenkeskinen kelepaa aina mutta ikinä en oo tykänny mistään reissuista. Joku viikonlopun miniloma tuntuis hirveältä ajan ja rahan tuhlaukselta.
Meillä oli. Ja mennyt aikamuoto, koska emme ole enää yhdessä.
Yhdessä tehtiin jotain vain jos järjestin. Siinäkin viimeinen niitti oli, kun olin järjestänyt ja odottanut kahdenkeskistä aikaa, niin mies oli sitten edellisenä iltana viipynyt harrastustreeneissään myöhään, ja väsyneenä pilkki jo kun oltiin vasta menossa. Että niin merkityksellistä tämä meidän aika hänelle oli.
Parisuhdetta ei pitää yllä yksinään.
Mietin, että kun en koko elämääni haluaisi kotona ja mökillä viettää että pitäisikö alkaa menemään yksin hotellilomalle. Silloin tällöin. Voisinko kenties paremmin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että kun en koko elämääni haluaisi kotona ja mökillä viettää että pitäisikö alkaa menemään yksin hotellilomalle. Silloin tällöin. Voisinko kenties paremmin?
ap
Mikset menisi? Ite en noista tykkää mutta jos olis puoliso niin ei mua haittais vaikka tämä kävis omissa reissuissa.
Ei meillä tuollaisiin reissuihin ole rahaa. Yhteistä aikaa meillä on esim. siten, että katson illalla telkkua ja mies tulee viereen tekemään töitä, jotta saamme olla yhdessä.
Aloittaja on palstan perusressukkamies, joka tekee naurettavia aloituksia naiseksi tekeytyneenä. Tämä on hänen ainoa keinonsa olla vuorovaikutuksessa naisten kanssa. Kannattaa ilmiantaa nuo paskaviestit heti alkuunsa niin palsta siistiytyy.
Et ehkä numero kahdeksan ymmärtänyt asian pointtia. AP on selkeästi yksinäinen parisuhteessa. Se ei liity rahaan. Sinä et selkäesti ole yksinäinen parishteessa niin miksi kommentoit aivan asian vierestä?
Miksi pitäisi? Opettele itse nauttimaan siitä mitä sinulla jo on
Mietitkö noita matkoja extempore "Hei lähdetään nyt heti viikonlopuksi kylpylään" jne vai otatko puheeksi jo viikkoja aiemmin miten jokin olisi kiva juttu? Itsekkään en pidä mistään yllättävästä, joten en lähtisi nopealla aikataululla minnekkään ei-pakolliseen. Sen sijaan jos siitä on puhuttu vaikka viikkoa aiemmin niin mielelläni lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
ap.
Kurjaa, etkö yksin voi mennä ?
Numero 13. Olen kokeillut molempia keinoja.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Ettekö muka voi alla kahden kotona tai mökillä?
Itsekin viihdyn parhaiten kotona tai mökillä vapaa-ajallani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Opettele itse nauttimaan siitä mitä sinulla jo on
En ole ap, mutta tämä on neuvoista se kurjin jos ongelmana on yksinäisyys parisuhteessa. Kyllä jokainen osaa mennä ja tehdä yksin, ja menee ja tekeekin. Mutta sitten, kun toivoo että olisi puolisonsa silmissä ihminen, jonka kanssa tämä haluaisi viettää aikaa. Että puoliso haluaisi nähdä vähän vaivaa. Jos haluaa tuntea, että ei ole itsestäänselvyys.
Minulla on samanlainen tilanne kuin ap:lla. Olen alkanut ajatella, että kyllä tuo varmaan tekisi jos todella haluaisi. Vaan eipä taida haluta...
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkeskinen kelepaa aina mutta ikinä en oo tykänny mistään reissuista. Joku viikonlopun miniloma tuntuis hirveältä ajan ja rahan tuhlaukselta.
Tämä. Itse aina ihmettelen miten kauheita näiden , jotka ei viihdy kotona, kodit oikein ovat.
Numero 17. Sait tismalleen kiinni ongelmasta,
ap
Sulla on oikeastaan 3 vaihtoehtoa:
1. Elät miehen toiveiden mukaisesti > alistut ja petyt > se erkaannuttaa teidät
2. Suunnittelet ja järjestät yhteisiä reissuja > mies alistuu ja sinä petyt > se erkaannuttaa teidät
3. Suunnittelet ja järjestät omia reissuja > se erkaannuttaa teidät
Ei, olet ainoa. Tässä mitalisi 🏅