Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17337)
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Julkisen hellyydenosoituksen aika on NYT!
Katri keksi tekemistä Jannelle kun hän tuli ensimmäistä kertaa hänen luokseen. Piti alkaa takapihalle kantamaan multasäkkejä ja toisena päivänä nurmikon leikkuuta.
Sitten ihmetellään kun mies ei oikein lämpene naiselle. Olisi keksinyt jotain oikeasti mielekästä tekemistä MOLEMMILLE. Ei pelkkää renkityötä.
Aiemminkin on nähty näitä naisia jotka miehen saadessaan kotiinsa alkaa käyttämään sitä tilannetta jonain talkkariapuna, remonttia, huonekalujen kokoamista, puutarhahommia. Ajatelkaa mikä kauhistelu alkaisi jos mies tekisi samoin, nainen tulee miehen kotiin ja siellä odottelee valmiiksi mietittyä aktiviteettia kuten verhojen ripustamista, kauluspaitojen silitystä ja liian pitkien farkkujen lyhennystä.
''Tiedän myös itse tietynlaisia muusikoita, ja kyllä heillä tietynlainen naismaku on. Ei tietenkään kaikilla muusikoilla, jollain Mikko Alatalolla voi olla hyvinkin eri tyylinen maku. Monet kuvittelee, että näille muusikoille kelpaa vähän vähemmänkin kaunis nainen, kun eivät itsekään ole mitään klassisen komeita, mutta se on täysin väärä käsitys. Ja jostain kumman syystä heille näitä nuoria ja kauniita riittää. Tosin se ei yleensä ole pysyvää. ''
Oletan, että kun Matti on tähän ohjelmaan hakenut, niin hänellä ei hakiessa ollut päällimmäisenä mielessä bändärit tai muusikkoihastujat, koska hän ei tarvitsisi enskareita sellaisen saamiseen. Jos hänelle riittäisi, että olisi nuori ja nätti nainen, niin kyllä hän sellaisen muuta kautta saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhmätyöpäivänä huomasi psykologi Iidalla turhan voimakkaan auran. Selittää kiihkeästi sormet koukussa silmät palaen. Itse en haluaisi psykologin olevan energiaimuri, vaikka ihan ok juttuja muuten selittäisi. Harmonia ja rauhallinen ulosanti miellyttää enemmän.
Minunkin makuuni liian innokas ja vilkas omaksi terapeutikseni, mutta tällaiseen tv-ohjelmaan sopii näyttävän ulkonäkönsä kanssa hyvin!
Onko tuo Iida siis näyttävä? Tämä oli kiva kuulla, kun itsellä on tosi samanlainen kroppa. En silti usko kohdallani parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisan hampaat saattaa olla esteettinen haitta, mutta suurempi asia on, että ne romuttavat hänen itsetuntoaan. Peittelee suutaan nauraessaan kädellään ja ehkä juuri siksi ei uskalla olla kasvoiltaan avoin ja kauniisti ilmehtivä.
Huono itsetunto johtaa juuri tuollaiseen erittäin huonoon käytökseen, jota Elisa osoittaa.
Lisäksi kun on vahva alapurenta, alahammasrivi tulee näkyviin selvästi aina puhuessa. Sanna Marinilla sama. Alahampaat on yhtä tärkeät hoitaa oikomisella kauniiksi kuin ylähammasrivi.
Elisa on kuin joku hampaaton, ronskisti kiroileva pulimummo.
Ei pidä paikkaansa ollenkaan.
Juulia ei vain ollut ollenkaan sopiva tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö Katri olisi juuri hyvä puoliso Jannelle, jotta he voisivat laihduttaa yhdessä? Katri on selkeästi kaunis nainen ja miellyttäisi ulkonäöltään varmasti Jannea, jos olisi laihempi. En tosin ole varma haluaako Katri suoraan ryhtyä siihen.
En usko, että joku oikeasti todella sporttinen maratoonari olisi kiinnostunut Jannesta.
Lehtikuvassa oli koko kööri yhteistapaamisessa, seisoivat terassilla. Jannen habitus on kuin cp-vammaisella. Sori nyt vaan.
Cp-vammaiselta eli liikuntarajoitteiselta vai kenties kehitysvammaiselta? Minusta ei kummaltakaan.
Täällä on taas huippumallien kokoontuminen. "Täydellisen virheettömät" arvostelevat brutaalisti toisten ulkonäköä. Laittakaapa oma kuva kommentin mukaan, niin teitäkin voi sitten ruotia samalla tavalla. Vai oisko niin, että ette itsekään pääsisi Miss/Mr Universum kisoihin.
Tämä ohjelma on tavallisista ihmisistä, ei mitään missikisat. Nuo haukkumiset ei tuo sisältöä ohjelmasta puhumiseen.
Itse odotan sitä, kun syksyn kuulumisia kerrotaan. Iina ja Mikko varmaan jatkoivat. Katri ja Jannekin ehkä, mutta kuinka pitkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arttu jahtaa Juliaa vaikka on kommentoinut ikävästi hänen "miesmäisyydestään" "leveistä hartioista" ja tatuoinneista... vai esittääkö vain että ohjelmaan saisi jotain sisältöä ja draamaa. On kyllä vaivaannuttavaa katsottavaa.
Kommentoinut on, mutta onko ikävästi?
Mua ärsyttää suunnattomasti, ettei meille ole näytetty yhtään tätä asiaa. Tiedän että jotain on sanottu ilman kameroita, mutta nyt menee aivan liian höttöiseksi spekuloinniksi. Onko oikeasti sanonut ikävästi, vai onko Juliasta vain toisen sanat tuntunut ikävältä? Kaksi eri asiaa.
Ihan ilman Artun möläytyksiä koko lähtötilanne on Julian kannalta mahdoton. Hänelle annettu puolisoksi mies toiselta puolelta Suomea, pieneltä muuttotappiopaikkakunnalta. Lisäksi miehellä kaksi lasta eri naisen kanssa. Mies myös odottaa naisen muuttavan Imatralle. Kukaan järkevä ihminen ei muuta heikossa työllisyystilanteessa pienelle paikkakunnalle, ainakaan ilman tietoa uudesta työstä. Lisäksi perillä odottaa niin "palkitseva" äitipuolen rooli miehen eri lapsille. Kuinka moni Juliaa arvosteleva olisi itse valmis moiseen?
Sanoisin, että näillä spekseillä kyseessä pitäisi olla vuosisadan rakkaustarina, jotta olisi motivaatiota edes lähteä yrittämään moista.
Artun elämäntilanteeseen liittyvät reunaehdot on sellaisia, että eivät ne tämän ohjelman kuluessa miksikään muutu. Siksi täysin ymmärrettävää, että Julia vihelsi pelin poikka aika varhain. Varsinkin kun Arttu vaikuttaa ihmiseltä, joka ei usko ei-sanaan, vaan jatkaa jankkaamista.
Arttu ja Julia on moneen kertaan käsitelty lopettanut pari. On kyllä väärin, että ei näytetä niitä pätkiä mihin viitataan. Se on aina vain toisen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisan hampaat saattaa olla esteettinen haitta, mutta suurempi asia on, että ne romuttavat hänen itsetuntoaan. Peittelee suutaan nauraessaan kädellään ja ehkä juuri siksi ei uskalla olla kasvoiltaan avoin ja kauniisti ilmehtivä.
Huono itsetunto johtaa juuri tuollaiseen erittäin huonoon käytökseen, jota Elisa osoittaa.
Lisäksi kun on vahva alapurenta, alahammasrivi tulee näkyviin selvästi aina puhuessa. Sanna Marinilla sama. Alahampaat on yhtä tärkeät hoitaa oikomisella kauniiksi kuin ylähammasrivi.
Minulla tulee Elisasta mieleen joku ärhäkkä pieni koira kuten snautseri jolla on lisäksi alapurenta. Sellainen hihnassa vetäjä ja reuhaa kaikille vastaantulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tosi tuskaista katsoa, koska huomaan kaikista tämän vuoden tyypeistä muistuttavani eniten Elisaa.
Elisan tunteidenhallinnan säätely (sen puute) muistuttaa tosi paljon ADHD-ihmisen hermostoa. Hänen hermostuminen/hermoheikkoilu ei ole ihan neurotyypillisen ihmisen toimintaa.
Katri olisi todella kaunis jos pudottaisi painoa. Olen itsekin ylipainoinen mutta en viitsi laihduttaa koska olen liian mukavuudenhaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset sinkut ryhmässä FB:ssa oli ennen tätä kautta EA-tuotannon viesti, että hakevat osallistujia ohjelmaan. Ei tainnut monta akateemista ilmoittautua.
Juu, kyllä tämä on enempi tuulilasinvaihtajien draamailuohjelma. Akateemiset ihmiset harvoin kaipaavat white trash -julkisuutta.
Arttu on söpö. Kunnon emäntä pitäisi Artulle olla, eikä mikään ongelmakimppu. En usko narsismiin tässä tapauksessa lainkaan. Noita lätkiä lätkitään tuntemattomiin ihmisiin todella vastuuttomasti. Hyvännäköistä jaksaa katsella kauemmin vaikka haasteita olisikin. Myös terve itsekkyys toimii tän tyyppisille kavereille, silmille ei hypitä. Julian ei olisi tarvinnut hypätä mihinkään valmiiseen muottiin, olisi rauhassa tutustunut ja opetellut myös joustamista. Mutta meni pupu pöksyyn ja pako rakkaaseen Turkuun ainoa mahdollisuus tälle lissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
han normaalilta ja itsestään hyvin huoltapitävältä hän näyttää. Nykyään ihmiset on niin lihavia että käsitys normaalipainoisesta on aivan vääristynyt.
Katsokaapa kuvia 70-luvulta ihmisistä uimarannalla ja kaduilla niin selviää että aikuisten keskipaino oli varmaan 10 kg alempi kuin nyt.
Mitä ihmettä, ainakin 20 kg on nyt keskimäärin enemmän, ellei enemmänkin.
10 kg ei välttämättä edes huomaa, ja oikeasti eron huomaa nyt selvästi.
No ei ole 20 kg, ei mitenkään. 10 kg on aika lähellä totuutta.
Aivan...ei 70-luvun keskiverto 75-kiloinen mies mitenkään voi painaa nyt keskimäärin 95 kiloa..
70-luvun keskiverto olikin ehkä ennemminkin 65-70 kg kuin enemmän. Oma isäukko oli varmaan silloin 60kg mutta on tosin lyhyen puoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tosi tuskaista katsoa, koska huomaan kaikista tämän vuoden tyypeistä muistuttavani eniten Elisaa. Hävettää.
Upeaa reflektointia sinulta :) Vasta kun tunnistaa itsessään asioita niin että hävettää, voi asioita alkaa työstämään.
Tämä ohjelma on kyllä hyvä siitä, että katsojana tulee myös reflektoitua itseään, ja katsottua itseään peilistä. On hyvin opettavainen ihmissuhdemielessä tämä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Elisa saattaa olla autismin kirjolla?
Elisa luulee voivansa hyvin, mutta käytös paljastaa huonovointisuuden. Tuollainen ihminen ei ole onnellinen, eikä tule olemaan, ellei itse tajua asioita.
Sama oli liikunnan numeron kanssa. Ne jotka urheili ja osasi jo jotakin lajia ennestään. Ne sai 10 arvosanan. Ne ketkä harjoitteli kovasti uusia lajeja vaikka ei ollut koskaan kokeillut niin ne sai 6-7 arvosanan. Se ei todellakaan motivoinut niitä oppilaita joita olisi kannattanut motivoida.