Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17338)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outo konsepti. Ihan kuin ihastuminen voisi tapahtua niin, että alusta saakka vatvotaan itseä ja toista ja parisuhdetta edes takas psykologin kanssa.
Oikea ihastuminen on kuplivaa ja ihanaa, eikä tarvitse jatkuvaa itsensä tutkiskelua. En ymmärrä, miksi ihmiset hakevat tähän ohjelmaan. Miksei vaan voi mennä terapiaan hoitamaan itsensä kuntoon ja sitten vasta haku päälle.
Tässä pitäisi olla enemmän toiminnallisia treffejä, kuten karting-autoilla ajelu, huvipuistossa käynti, laskuvarjohyppy tai muuta extremeä. Sellainen puuha, jossa toimitaan jotain kunnolla eikä vain vatvota tunteissa.
Uusinta yritys:
Minusta taas ADHD -naiset ovat usein hyvin empaattisia ja lämpöisiä ja huumorintajuisia, siis jopa enemmän kuin neurotyypilliset ihmiset / naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outo konsepti. Ihan kuin ihastuminen voisi tapahtua niin, että alusta saakka vatvotaan itseä ja toista ja parisuhdetta edes takas psykologin kanssa.
Oikea ihastuminen on kuplivaa ja ihanaa, eikä tarvitse jatkuvaa itsensä tutkiskelua. En ymmärrä, miksi ihmiset hakevat tähän ohjelmaan. Miksei vaan voi mennä terapiaan hoitamaan itsensä kuntoon ja sitten vasta haku päälle.
Tässä pitäisi olla enemmän toiminnallisia treffejä, kuten karting-autoilla ajelu, huvipuistossa käynti, laskuvarjohyppy tai muuta extremeä. Sellainen puuha, jossa toimitaan jotain kunnolla eikä vain vatvota tunteissa.
No ei nyt ihan tuollaista extremeä, että pitäisi laskuvarjolla hypellä, kun jo pelkkä kylpylään meno tai kanoottimelonta on monelle liikaa:D
Mutta sikäli olet oikeassa, että lisää tekemistä voisi olla, mutta sitten jos kumppaniksi sattuu sellainen jota ei kiinnosta mikään, niin eipä siitä tekemisestä mitään hyötyä ainakaan tutustumisen suhteen ole, jos sitten toinen joutuu yksin ne tekemiset tekemään ja toinen jää möllöttämään sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
han normaalilta ja itsestään hyvin huoltapitävältä hän näyttää. Nykyään ihmiset on niin lihavia että käsitys normaalipainoisesta on aivan vääristynyt.
Katsokaapa kuvia 70-luvulta ihmisistä uimarannalla ja kaduilla niin selviää että aikuisten keskipaino oli varmaan 10 kg alempi kuin nyt.
Mitä ihmettä, ainakin 20 kg on nyt keskimäärin enemmän, ellei enemmänkin.
10 kg ei välttämättä edes huomaa, ja oikeasti eron huomaa nyt selvästi.
No ei ole 20 kg, ei mitenkään. 10 kg on aika lähellä totuutta.
Aivan...ei 70-luvun keskiverto 75-kiloinen mies mitenkään voi painaa nyt keskimäärin 95 kiloa.. Y
Totta et 20 kg muuttaa ihmisen ulkonäköä totaalisesti. Sinusta ihmiset eivät näytä lihavilta nykyisin?
Itse painoin pitkään 55 kiloa, vuosien myötä on tullut 10 kg lisää eli painan nyt 65 kg. Toki se jossain näkyy, mutta edelleen olen normipainon puolella, ja vaatetuksella pystyn aika hyvin piilottamaan, eli näytän jopa hoikalta tietyissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Katri keksi tekemistä Jannelle kun hän tuli ensimmäistä kertaa hänen luokseen. Piti alkaa takapihalle kantamaan multasäkkejä ja toisena päivänä nurmikon leikkuuta.
Sitten ihmetellään kun mies ei oikein lämpene naiselle. Olisi keksinyt jotain oikeasti mielekästä tekemistä MOLEMMILLE. Ei pelkkää renkityötä.
Aiemminkin on nähty näitä naisia jotka miehen saadessaan kotiinsa alkaa käyttämään sitä tilannetta jonain talkkariapuna, remonttia, huonekalujen kokoamista, puutarhahommia. Ajatelkaa mikä kauhistelu alkaisi jos mies tekisi samoin, nainen tulee miehen kotiin ja siellä odottelee valmiiksi mietittyä aktiviteettia kuten verhojen ripustamista, kauluspaitojen silitystä ja liian pitkien farkkujen lyhennystä.
Eihän nuo ole ollenkaan verrannollisia. Ei multasäkkien ja kasvulaatikoiden täyttäminen ole mitään miesten hommaa, vaan niitä tekee naiset ihan samalla tavalla. Ei mulle ainakaan mies ole tämän 30 vuoden aikana kantanut yhtään multasäkkiä tai tyhjentänyt niitä kasvualustoille. Noita hommia nyt tekee ihan kaikki, jotka puutarhassa hommailee. Eivät ole kyllä millään lailla sukupuolisidonnaisia.
Mun mielestä Katri sanoi, että Janne on kiinnostunut kasveista ja siksi arveli, että jannea voisi kyseinen homma kiinnostaa. Jannehan on kai maatalon/maatilan kasvatti.
Ja muutenkin, janne ei ollut osoittanut mitään kiinnostusta Katriin ennen tuota Katrilla vierailuakaan. Oikeastaan heillä meni hyvin siellä Katrin luona, kun yhdessä jotakin tekivät.
Jannen luona taisivat istua sohvalla.
Outoa muutenkin ajatella, että jos mies joutuu kantamaan pari multasäkkiä se on sitten siinä. Kiinnostus lopahti heti, kun pitkin tehdä jotkakin, nyyh nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisan hampaat saattaa olla esteettinen haitta, mutta suurempi asia on, että ne romuttavat hänen itsetuntoaan. Peittelee suutaan nauraessaan kädellään ja ehkä juuri siksi ei uskalla olla kasvoiltaan avoin ja kauniisti ilmehtivä.
Huono itsetunto johtaa juuri tuollaiseen erittäin huonoon käytökseen, jota Elisa osoittaa.
Lisäksi kun on vahva alapurenta, alahammasrivi tulee näkyviin selvästi aina puhuessa. Sanna Marinilla sama. Alahampaat on yhtä tärkeät hoitaa oikomisella kauniiksi kuin ylähammasrivi.
Minulla tulee Elisasta mieleen joku ärhäkkä pieni koira kuten snautseri jolla on lisäksi alapurenta. Sellainen hihnassa vetäjä ja reuhaa kaikille vastaantulijoille.
Snautserit on söpöjä, harmaita pikku partaherroja. Elisa on ennemmin tappajahai tai krokotiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Julkisen hellyydenosoituksen aika on NYT!
Täällä on joku tunnistanut itsessään Elisaan, ja just nyt syttyi lamppu minullakin, apuva :D
Olen kärsimätön, ja voin hyvin kuvitella, että jos olen ensinnäkin ahdistunut siitä, että toinen ei halua minua, ja sitten haluaisin selvittää asian ja keskustella ongelman auki, ja toinen ei antaisi nopeasti kunnon vastausta siitä miksi ei minuun koske, niin saattaisin ainakin kokea, et hei camoon, NYT eikä 15.pv!
Mutta sen verran miellyttämishaluinenkin olen, että tuskin kehtaisin vieraalle söpölle miehelle urputtaa, vieläpä kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt käsisivät edes ruokakaupassa. Ostoksista voi päätellä aika paljon ja joustavuudesta toisen valintoihin.
Kävivätkö kaikki samoissa paikoissa kotieläintarhalla ja savipajassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset sinkut ryhmässä FB:ssa oli ennen tätä kautta EA-tuotannon viesti, että hakevat osallistujia ohjelmaan. Ei tainnut monta akateemista ilmoittautua.
Juu, kyllä tämä on enempi tuulilasinvaihtajien draamailuohjelma. Akateemiset ihmiset harvoin kaipaavat white trash -julkisuutta.
Ja nyt menee vielä enemmän ohi aiheen: Kuka akateeminen on FB:ssa saati liittynyt johonkin sinkku- ryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Katri keksi tekemistä Jannelle kun hän tuli ensimmäistä kertaa hänen luokseen. Piti alkaa takapihalle kantamaan multasäkkejä ja toisena päivänä nurmikon leikkuuta.
Sitten ihmetellään kun mies ei oikein lämpene naiselle. Olisi keksinyt jotain oikeasti mielekästä tekemistä MOLEMMILLE. Ei pelkkää renkityötä.
Aiemminkin on nähty näitä naisia jotka miehen saadessaan kotiinsa alkaa käyttämään sitä tilannetta jonain talkkariapuna, remonttia, huonekalujen kokoamista, puutarhahommia. Ajatelkaa mikä kauhistelu alkaisi jos mies tekisi samoin, nainen tulee miehen kotiin ja siellä odottelee valmiiksi mietittyä aktiviteettia kuten verhojen ripustamista, kauluspaitojen silitystä ja liian pitkien farkkujen lyhennystä.
Hyvä pointti.
Takana on ehkä kaksi oletusta:
*mies nauttii kun saa tehdä miehekkäitä palveluksia kumppanilleen, joten pyytävä nainen osoittaa kokevansa toisen miehekkäänä ja saa pyytää imarrellulta mieheltä tehtäviä
*nainen ei halua enää olla kotiorja (historia), joten miehen ei tule pyytää naiselta tällaisia palveluksia, ainakaan näin tuoreessa suhteessa
Näin kun miettii, onhan tässä kaksoisstandaridien makua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Ei hyvä tavaton, jos olisi Elisa ja Janne puistossa, ja Janne tokaisisi, ettei ole mikään kädestä pitelijä eikä pidä julkisista hellyydenosoituksista, niin olisi leimahtanut ilmiriita. Olisikohan Janne uskaltanut mennä edes lusikkaan tai nukkua samassa sängyssä Elisan kanssa.
Julkisen hellyydenosoituksen aika on NYT!
Täällä on joku tunnistanut itsessään Elisaan, ja just nyt syttyi lamppu minullakin, apuva :D
Olen kärsimätön, ja voin hyvin kuvitella, että jos olen ensinnäkin ahdistunut siitä, että toinen ei halua minua, ja sitten haluaisin selvittää asian ja kesku
Mut Elisa ainakin opetti hillitsemään silmien pyöritystä, hämmästyksestä nostettuja kulmakarvoja. Niistä tunnistin itseni niin että nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Skippaan kaikki tyhmät toimintakohtaukset ohi, ei todellakaan kiinnosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset sinkut ryhmässä FB:ssa oli ennen tätä kautta EA-tuotannon viesti, että hakevat osallistujia ohjelmaan. Ei tainnut monta akateemista ilmoittautua.
Juu, kyllä tämä on enempi tuulilasinvaihtajien draamailuohjelma. Akateemiset ihmiset harvoin kaipaavat white trash -julkisuutta.
Ja nyt menee vielä enemmän ohi aiheen: Kuka akateeminen on FB:ssa saati liittynyt johonkin sinkku- ryhmään?
Minulla on iso osa akateemisista tutuista FB:ssa, on meitä ainakin reilu 600 :)
Se takavuosien ruokakaupassa käynti oli paljon kiinnostavampaa katsottavaa kuin mitkään ohjatut harrasteet, extremellä tai ilman. Sinne hevi- ja lihaosastolle vietynä tuoreet puolisot olivat ns. omien taitojensa varassa ja siinä nähtiin monesti hyvinkin paljastavia juttuja kommunikoinnista arkipäivän tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmätyöpäivänä huomasi psykologi Iidalla turhan voimakkaan auran. Selittää kiihkeästi sormet koukussa silmät palaen. Itse en haluaisi psykologin olevan energiaimuri, vaikka ihan ok juttuja muuten selittäisi. Harmonia ja rauhallinen ulosanti miellyttää enemmän.
Vai tekikö hän niin Elisan vuoksi? Ehkä ajatteli, että Elisa kuuntelee paremmin voimakasta ja nopeaa, eloisaa ulosantia. Siinä Iida sanoi jotenkin, ettei oikeassa oleminen ole tärkeintä, vaan rauhoittuminen, jotta kommunikointi toisen kanssa voisi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ole ollenkaan verrannollisia. Ei multasäkkien ja kasvulaatikoiden täyttäminen ole mitään miesten hommaa, vaan niitäkasvualustoille. Noita hommia nyt tekee ihan kaikki, jotka puutarhassa hommailee. Eivät ole kyllä millään lailla sukupuolisidonnaisia.
Mun mielestä Katri sanoi, että Janne on kiinnostunut kasveista ja siksi arveli, että jannea voisi kyseinen homma kiinnostaa. Jannehan on kai maatalon/maatilan kasvatti.
Ja muutenkin, janne ei ollut osoittanut mitään kiinnostusta Katriin ennen tuota Katrilla vierailuakaan. Oikeastaan heillä meni hyvin siellä Katrin luona, kun yhdessä jotakin tekivät.
Jannen luona taisivat istua sohvalla.
Eihän vaatteiden silityskään ole sukupuolisidonnaista hommaa. Luulen kuitenkin ettei vieras nainen syty sellaisesta aktiviteetista. Kuten luulen ettei vieras maatalon mies syty kauluslavoista joihin pitää laittaa 10 säkkiä ostomultaa päivän aktiviteettina.
Jannen luona asuu kaksi lasta ja Janne oli töissä Katrin vieraillessa. On ihan ymmärrettävää ettei ole oikein pystynyt keksimään mitään kovin ihmeellistä arjen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköistä jaksaa katsella kauemmin vaikka haasteita olisikin.
No mut tuohan on totta. Sä voisit hyvin hakea asiantuntijaksi ensi kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se akateemisten sinkkuryhmä kaipaisi lisää porukkaa. On kovin pieni ja hiljainen, suljettu ryhmä.