Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (9435)

Vierailija
9421/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette asettaneet Matti-pojun päälle sädekehän, jota vielä kirkastaa se, että saatte ikään kuin hoivata häntä poloista lyömällä verbaalisesti naista, johon saatte purkaa negaatiotanne. Tämä vaikutelma tulee kun näitä kirjoituksia lukee.

Vierailija
9422/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan gallupiin: ottaa päähän, että en ole tavannut sinitukkaa itse. Veetuttaa, että tommoinen kiukutteleva xxx sai hänet. Toivon kuitenkin, että hän olisi selittänyt minulle jos etenee kädestäpitämiseen ym. vasta joskus myöhemmin. Mikko myös ihan kultaa, luonne. 

Arttu oli näistä komein, mutta nyt selvinnyt asioita, mm. että puhuu vaikka on pyydetty rauhaa, niin ei hän.

Matti näyttää nyt komeimmalta ja plussaa siitä, että on niin nuoren näköinen, hoikka ja lapset jo tehtynä. Ihan timantti. <3 Hermot kanssa timanttia. 

Kiitos alapeukusta, mutta sorry Arttu, käytös menee ulkonäön edellen sitten kuitenkin jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette asettaneet Matti-pojun päälle sädekehän, jota vielä kirkastaa se, että saatte ikään kuin hoivata häntä poloista lyömällä verbaalisesti naista, johon saatte purkaa negaatiotanne. Tämä vaikutelma tulee kun näitä kirjoituksia lukee.

Hohhoijaa.🥱

Vierailija
9424/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet on niin juntteja, että jos ne oikeasti haluaa jonkun naisen itselleen niin kannattaako alkaa arvostelemaan niiden ulkonäköä päin naamaa. Nyt Arttu haukkui Julian hiustenvärin, tatuoinnit, pituuden, hartiat ja no mut luonne oli kuitenkin ihastuttava vaikka ulkoisesti oli pettymys. 

Vierailija
9425/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monillakin aikuisilla naisilla tuollaisia poikakuvakokoelmia kuin Elisalla? Nuohan ovat hyvin samasta puusta veistettyjä. Eli hänellä im aivan tietynlainen miesmaku, josta ei hänen toimintatapansa tuntien varmaankan kykene yhtään joustamaan.

Mietin ihan samaa. En tiedä ketään aikuista naista, jolla olisi tällaisia kuvakokoelmia tai ylipäätään noin eksakti miesmaku. (Moni noista kuvista on omaan silmääni liian herutteleva, liian käsitelty ja/tai jotenkin vähän ällö, mutta se on tietysti makuasia.)

Vierailija
9426/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monillakin aikuisilla naisilla tuollaisia poikakuvakokoelmia kuin Elisalla? Nuohan ovat hyvin samasta puusta veistettyjä. Eli hänellä im aivan tietynlainen miesmaku, josta ei hänen toimintatapansa tuntien varmaankan kykene yhtään joustamaan.

Voi tulla pitkä odotus.

Vierailija
9427/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Elisa kanssa linjoilla. Sorry, että sanoin sinusta xxxx, oletin että olet pohjimmiltasi tolkun nainen, etkä suutu palstan höpinöistä.

Vierailija
9428/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet on niin juntteja, että jos ne oikeasti haluaa jonkun naisen itselleen niin kannattaako alkaa arvostelemaan niiden ulkonäköä päin naamaa. Nyt Arttu haukkui Julian hiustenvärin, tatuoinnit, pituuden, hartiat ja no mut luonne oli kuitenkin ihastuttava vaikka ulkoisesti oli pettymys. 

Eikös Arttu sanonut, että Julia on kaunis sisältä ja ulkoa? Ja oli kovin ihastunut. Ei vaikuttanut Juliaan pettyneeltä, vaan pahoitteli väärinymmärryksiä.

Ei olla kuultu suoraan Artun suusta näitä "haukkumisia", vaan Julia näistä kertoo. Eli ovat hänen tulkintojaan.

Miksi joku melko perus ihan sievä nuori nainen olettaa, että hänen tulisi olla virheettömän täydellinen miehen silmissä? 

Vierailija
9429/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/

Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.

Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin. 

No siis aiemmin täällä mietin, että hän varmasti haluaa semmosen MIESTEN MIEHEN, joka miehekkäänä kantaa hänet puunhaaraan kuin apinamies. En ollut kauhean väärässä :D

Vierailija
9430/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuollaisia kuvakollaaseja nuorten lehdistä joskus 14-vuotiaana enää ei tulis mieleenkään..

Vierailija
9431/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/

Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.

Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin. 

No siis aiemmin täällä mietin, että hän varmasti haluaa semmosen MIESTEN MIEHEN, joka miehekkäänä kantaa hänet puunhaaraan kuin apinamies. En ollut kauhean väärässä :D

Nämä on ihan helmiä välillä nämä kommentit. :D haara.... oikea jalka oikealle oksalle ja sitä rataa

Vierailija
9432/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin löytää miehen joka tuijottais Mikon lailla, lähestyisi mua Mikon lailla ja olisi kuin Mikko

Vierailija
9433/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Matti oli alussa kiinnostunut Elisasta. Elisa vain pilasi jutun käytöksellään ja luonteellaan, ei fyysisellä olemuksellaan.

Elisan ydinolemus on: olen kriittinen. Hän ehkä pitää sitä älykkyytenä tai analyyttiisenä, mutta itse asiassa se on vain piiloaggressiivista, hyökkäävää toisten alas painamista. Tyypillistä monille hyvin epävarmoille ihmisille.

Elisa meni tosi kriittisenä Matin kotiin ja pohti, miitenköhän Matti on sisustanut. Oikein tarkisti asunnon tarkkaan, lampun ja kaikki. Elisan oma asuntohan on hänen mielestään upea, persoonallinen ja taiteellinen.

Jos minun uusi puolisoni olisi määräillyt miten saan meloa ja määräillyt palaamaan rantaan, jos en melo juuri niin kuin hän haluaa. Jos minun puolisoni olisi vittuillut minua viattomasta lausahduksestai tää on raskasta sahatessani (luultavasti hiton tylsä saha), väittänyt että aina valitan (kun en tod. valita) eikä edes tarjoutunut sahaamaan välillä.

Jos minun uusi puolisoni väittäisi, etten minä olisi yhtään valmistautunut ohjelmaan ja että olisin erityisen traumatisoitunut, enkä osaisi vastata mihinkään oikein, missään vaiheessa, vaatisi väkisin kosketusta, olisi koko ajan syvissä vesissä ilman hetkeäkään hauskuutta ja rentoutta.

Niin en helvetissä haluaisi koskea tuollaista ihmistä, lähinnä yrittäisin säilyä henkisesti hengissä ja kokonaisena.

Tässä ei ole kyse mistään kemiasta tai ulkonäöstä vaan yksinkertaisesti siitä, että Elisassa on niin ikäviä piirteitä, että jos ei ole masokisti tai tyhmä, ei voi ihastua noin inhottavaan ihmiseen! Ja jos ei ihastu, ei halua tietenkään koskea.

En silti usko, että Eisa on paha. Tunnistan joitain juttuja itsestänikin (en kyllä noita pahimpia). Jotenkin hän vain on niin pihalla eikä omaa riittävästi impulssikontrollia. Ja on selvästi traumatisoitunut aiemmista epäonnistumisistaan ihmissuhteissa.

Vierailija
9434/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? 

No, jos muut sais shakin, mä voisin ottaa Matin. 

Tarviiko perustella? Mies on komea ja sillä on sana hallussa. Jos ei syty minusta, voidaan hengata muuten vaan.

Vierailija
9435/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa aina kehotetaan puhumaan seksistä ym. No Elisa sitten kysyi Matilta "minkälainen flirttailija sä olet?" Olenko ainoa, jonka mielestä tämmöisistä ei puhuta/ ei ole itua puhua, koska sittenhän se koko flirtti menisi ikään kuin pieleen, jos sen "käsikirjoituksen " on jo etukäteen paljastanut. Seksissä sama homma itsellä.

Toivon aina,  ettei mies kysy "minkälaisesta seksistä sä tykkäät" koska itselleni seksi on se about ainoa aihe jota ei tarvitse analysoida puhki. Seksin alue ei ole sanallista aluetta, vaan toimii vaistojen, tunteiden jne avulla.