Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksoissa nää artun väärät kommentit on tulleet?
Minusta näitä ei ole suoraan näytetty. Eli tilanne on vähän "he said - she said" -meininkiä. Onkohan oikeasti sanottu yhtään mitään?
Julian reaktio ääniviestiin aivan selkeästi osoittaa, että hän reagoi ja loukkaantuu täysin aiheettomasti. Lisäksi vaatii toista muuttamaan puhetyyliään/käyttäytymistään/käytännössä koko persoonaansa täysin oman mielensä mukaiseksi sen sijaan, että pysähtyisi miettimään, miten voisi itse muuttaa omaa ajatteluaan ja suhtautumistaan muihin, ettei heti loukkaannu, kuten niin Mikko kuin Iinakin kertoivat opetelleensa tekemään, kun heitäkin sanojensa mukaan esim. juurikin toisen puheliaisuus on aiemmin häiri
"Kyllähän hän loukkaantui, kun totesi heti ihan ääneen sitä kuunnellessaan, ettei niin saisi sanoa. Vaikka siinä viestissä ei ihan aikuisten oikeasti ollut mitään sellaista, jota ei olisi saanut sanoa, niin Julia kuitenkin koki, että hänelle olisi pitänyt puhua toisin, esim. häntä ei olisi edes leikillään saanut kutsua rakkaaksi vaimoksi."
Ahaa, eli Artun puheet on vaan leikkiä, ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Mutta Julian sanat syynätään tarkkaan ja kun se sanoo "ettei noin saa sanoa" niin sehän tarkoittaa sitä kirjaimellisesti ja haluaa kontrolloida toista ja määrätä miten toinen puhuu ja toimii!! Arttu taas kun käskee toista muuttamaan Imatralle niin sehän on vaan vitsiä... Just just...
Vierailija kirjoitti:
Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi?
En missään nimessä ottaisi ketään noista miehistä.
-N36 (sinkku, ja pysynkin sinkkuna koko loppuelämäni jos tollaset on vaihtoehdot)
Voi Hyvänen aika näitä perusteita Henkiselle väkivallalle.
Henkinen väkivalta on tuomittavaa ja se on usein paljon satuttavampaa kuin fyysinen väkivalta. Se jättää hoitamattomana myös monille traumoja.
Mutta se jos Erttu on sanonut että Julialle sopii hänen mielestään paremmin ruskeat hiukset, ei ole henkistä väkivaltaa, vaan Artun mieltymys ja sen ilmaiseminen. Se onko se tekona kohteliasta tai hienotunteista-siitä voi olla eri mieltä.
Tällä "Henkisellä väkivallalla" Arttuun leiman lyömistä, voidaan oikeutetusti kysyä, kuka itseasiassa onkaan henkisen väkivallan käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta mies kysyisi millaisesta seksistä tykkään, se olisi luiskalla heti. Minua ei kiinnosta tuollainen sivuseikka. Voisin valita miehen joka haluaisi täydellisen selibaatin, kunhan on vain hauska, fiksu ja eläinrakas.
Ja minä taas en voisi kuvitella suhdetta miehen kanssa, joka ei kykene keskustelemaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/
Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.
Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin.
Tämä Elisahan alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän erikoistapaukselta, eikä hyvällä lailla. Antoi alkuun kuvan, että on taiteellinen, ja etsii persoonallista ja erikoista puolisoa, mutta tosiasiassa haluaisi mallimiehen suoraan kuvastosta. Kuinka kaukana hän on realiteeteista?! Ei tuolla habituksella, eikä varsinkaan luonteella, saa tuollasia miehiä, jos ketään. Naurettavaa, että edes kehtaa tällaisia mieskiiltokuvakokoelmia esitellä netissä, kun oma peilikuva, varsinkin henkinen sellainen, on mitä on.
Arttu tarkoitin, kirjoitusvirhe Erttu
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle Artun logiikkaa siinä maajussi-gatessa kun en vain ymmärrä. Jos nainen etsii telkkarissa sulhoa ja nainen sanoo siinä jo ennakkoon ihan suoraan, että en halua miestä jolla on jo lapsia, vaan lapsettomuus on ehdoton vaatimukseni. Niin miksi, oi miksi joku mies jolla on jo lapsia kirjoittaa tälle naiselle ja hakeutuu sen naisen sulhasehdokkaaksi? Luuliko hän ettei lapsiasia tulisi koskaan ilmi? Vai mikä logiikka ja pointti?
Siis eihän siinä logiikkaa ole. Joskus kun oon naisena laittanut deitti-ilmoituksen ja siihen selkeästi että etsin lapsetonta miestä joka ei haluakaan lapsia, niin tulee vaan vastauksia "mä muuten sovin kuvailuusi mitä etsit mutta mulla on pari lasta" ja noita viestejä tulee PALJON, eli se on yleistä miesten tyrkyttää itseään vaikka on jo sanottu että sinunlaista en halua. Eivät vaan usko mitä nainen sanoo, tai kuvittelevat että voivat kääntää tämän pään. Miehet ei ole vieläkään oppineet että "Ei" tarkoittaa "Ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on niin juntteja, että jos ne oikeasti haluaa jonkun naisen itselleen niin kannattaako alkaa arvostelemaan niiden ulkonäköä päin naamaa. Nyt Arttu haukkui Julian hiustenvärin, tatuoinnit, pituuden, hartiat ja no mut luonne oli kuitenkin ihastuttava vaikka ulkoisesti oli pettymys.
Eikös Arttu sanonut, että Julia on kaunis sisältä ja ulkoa? Ja oli kovin ihastunut. Ei vaikuttanut Juliaan pettyneeltä, vaan pahoitteli väärinymmärryksiä.
Ei olla kuultu suoraan Artun suusta näitä "haukkumisia", vaan Julia näistä kertoo. Eli ovat hänen tulkintojaan.
Miksi joku melko perus ihan sievä nuori nainen olettaa, että hänen tulisi olla virheettömän täydellinen miehen silmissä?
Pointti on siinä, että mies sanoo jo suhteen alkumetreillä jotain negatiivista ulkonäöstä. Kyllä minullakin menisi maku tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen väkivalta on tuomittavaa ja se on usein paljon satuttavampaa kuin fyysinen väkivalta. Se jättää hoitamattomana myös monille traumoja.
Mutta se jos Erttu on sanonut että Julialle sopii hänen mielestään paremmin ruskeat hiukset, ei ole henkistä väkivaltaa, vaan Artun mieltymys ja sen ilmaiseminen. Se onko se tekona kohteliasta tai hienotunteista-siitä voi olla eri mieltä.
Tällä "Henkisellä väkivallalla" Arttuun leiman lyömistä, voidaan oikeutetusti kysyä, kuka itseasiassa onkaan henkisen väkivallan käyttäjä.
Totta. Asiat lähtevät täällä melkoiselle laukalle. Vaikka Arttu olisikin möläytellyt Julialle harkitsemattomia ulkonäkökommentteja, on tämä kaukana henkisestä väkivallasta. Kohta Arttu varmaan on naisten hakkaaja. Ei Arttu sellainen luultavammin ole, vaan hieman kömpelö ja toki hänestä on evidenssiä tarkoitushakuisesta valehtelusta. Itselläni on toki kokemus, että tuollainen valehtelu voi olla yhteydessä laajemminkin manipulointiin ja henkiseen väkivaltaan. Mutta tuskin Julia kehuisi Arttua kauniisti hyväksi tyypiksi, jos väkivallan rajapinta olisi ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesmäiseksi sanominen on melkoinen loukkaus ja osuu herkkään alueeseen, naiseuteen. Tuo on juuri semminen kommentti, joka jää takaraivoon kummittelemaan ja syö itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle Artun logiikkaa siinä maajussi-gatessa kun en vain ymmärrä. Jos nainen etsii telkkarissa sulhoa ja nainen sanoo siinä jo ennakkoon ihan suoraan, että en halua miestä jolla on jo lapsia, vaan lapsettomuus on ehdoton vaatimukseni. Niin miksi, oi miksi joku mies jolla on jo lapsia kirjoittaa tälle naiselle ja hakeutuu sen naisen sulhasehdokkaaksi? Luuliko hän ettei lapsiasia tulisi koskaan ilmi? Vai mikä logiikka ja pointti?
Siis eihän siinä logiikkaa ole. Joskus kun oon naisena laittanut deitti-ilmoituksen ja siihen selkeästi että etsin lapsetonta miestä joka ei haluakaan lapsia, niin tulee vaan vastauksia "mä muuten sovin kuvailuusi mitä etsit mutta mulla on pari lasta" ja noita viestejä tulee PALJON, eli se on yleistä miesten tyrkyttää itseään vaikka on jo sanottu että sinunlaista en halua. Eivät vaan usko mitä nainen sanoo, tai kuvittelevat että voi
Sama, kun olen tehnyt ikärajauksen deittiprofiilissa, esim. 40 - 50 vuotiaat, niin 58-v mies tyrkyttää itseään.
En vaan ymmärrä kysymystä, Seksi kuin seksi, miten erilaista siinä voi olla ja miksi se pitää kysyä erikseen?
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä kysymystä, Seksi kuin seksi, miten erilaista siinä voi olla ja miksi se pitää kysyä erikseen?
Et taida olla kovin aistillinen etkä tunnetasolla kohtaava.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia ja tykkää eri asioista, seksissäkin.
Ensitreffit alttarilla ohjelman kautta tulee ennemminkin esiin se miksi ainakin jotkut heistä ovat jääneet yksin.
Jos on vaikka jotain fetissejå tai tykkää bdsm:stä tms, niin kyllä silloin on ihan tapana etukäteen vähän kysellä toiselta, että millaisesta seksistä sinä tykkäät. Jotta saa selville ollaanko yhtään samalla levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän siinä logiikkaa ole. Joskus kun oon naisena laittanut deitti-ilmoituksen ja siihen selkeästi että etsin lapsetonta miestä joka ei haluakaan lapsia, niin tulee vaan vastauksia "mä muuten sovin kuvailuusi mitä etsit mutta mulla on pari lasta" ja noita viestejä tulee PALJON, eli se on yleistä miesten tyrkyttää itseään vaikka on jo sanottu että sinunlaista en halua. Eivät vaan usko mitä nainen sanoo, tai kuvittelevat että voi
Mutta tuo on vähän eri asia. Sinun kohdalla miehet kysyy suoraan, että kelpaisinko sinulle silti vaikka minulla nyt onkin tämä asia X (lapsi) jota et halunnut. Arttu sen sijaan salasi sen asian X (lapsi) jota nainen ei halunnut ja päätti suoraan valehdella siitä.
En vain keskustelisi joutavista asioista.
Ohjelmaa en ole katsonut, mutta kun vain vilkaisin kuvia Matista ja Elisasta, näin jo heti niistä, että mies on selvästi herkkä ja kiltin oloinen pohdiskeleva kaveri, nainen kova, vaativa ja piikikkään näköinen, jota on mahdoton miellyttää. Olen tavannut tällaisia naisia, joiden kanssa ei voi olla rento ja tuntuu että oma minuus tuhoutuu.
Matille sanoisin kuin mies miehelle, että JUOKSE!!!!!
No sittenhän olisi tärkeää kertoa miehelle, että et juuri pidä seksistä?