Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9435)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tapahtuisi, jos ihmiset uskaltaisivat puhua, niinkuin ihmiset normielämässä tekevät. Esim Matti sanoisi, kuulepas Elisa, kyllä tykkään kosketella vaan annapa aikaa, ja voit tulla tänne kainaloon, harjoitellaan. Ei hätä ole tämän näköinen. Ja Elisa vastaisi, no totta, minäpä tulen siihen. Lämmitellään. Katsotaanko samalla jotain sarjaa vaikka....? Auttaiskohan?? Kun hirveetä suorittamista kaikilla.
No Matti ei halua Elisaa viereensä.
Samaa mieltä, tätä ei vaan voi painottaa liikaa: - - en ymmärrä, miksi täällä moni on niin skeptinen Jannen ja Katrin suhteesta. Miksi Janne ei haluaisi olla parisuhteessa Katrin kanssa? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, tätä ei vaan voi painottaa liikaa: - - en ymmärrä, miksi täällä moni on niin skeptinen Jannen ja Katrin suhteesta. Miksi Janne ei haluaisi olla parisuhteessa Katrin kanssa? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Mitä tässä on ymmärtämistä? Ei Janne ole kiinnostunut. Näkee itsensä tämmöisessä suhteessa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/52ff9322-29c2-4bb4-8e80-b0cef8…
Joku täällä postaa koko ajan tuon saman Katria hehkuttavan viestin. Olen lukenut sen ainakin 10 kertaa, vaikka en edes erityisen tiiviisti palstaile.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä postaa koko ajan tuon saman Katria hehkuttavan viestin. Olen lukenut sen ainakin 10 kertaa, vaikka en edes erityisen tiiviisti palstaile.
Minkä?
Olen lorvinut täällä koko illan eikä ole omaan silmään osunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksoissa nää artun väärät kommentit on tulleet?
Ne on kuultu vain Julian suusta joten voi olla väärinkäsitystäkin
No sitä vähän mietinkin, jaksossa 4 kaikki oli vielä ihan hyvin ja yhtäkkiä vitosessa Arttu on nyt puhunut vaikka ja mitä kamalaa.. en jaksa koko jaksoja katsoa niin ajattelin että mennyt jotain ohi mutta ei näköjään. Artun ja Julian kokemukset ihan erilaiset... Kumpikohan puijaa
Olihan Katri ihan kiltti jä mukava, kun leipoi synttärikakun Jannelle ja osti vielä kallista Diorin after shavea lahjaksi. Maukasta salaattiakin oli valmistanut. Tie miehen sydämeen ...
Katsoin nyt jakson 6. Matti ja Elisa leirinuotiolla ja asiantuntijan kanssa juttelemassa. Elisahan on varsinainen, huh huh! Naama näkkärillä koko ajan latelee totuuksia ja on jotenkin olevinaan Matin yläpuolella. Tuntuu että on tosi joustamaton tyyppi, my way or the highway. Itse olen hidas luottamaan ja syttymään fyysiseen läheisyyteen, ja tollanen painostaminen olis mulle aivan kamalaa.
Jos minä olisin saanut tuntemattomalta sellaisen ääniviestin mitä Julia Artulta, niin olisin minäkin sitä viestiä kavahtanut. Jos ääniviestissä kutsuu tuntematonta rakkaaksi vaimoksi, niin ainakin minulle tulisi heti olo, että tuo tyyppi haluaa vain itselleen jonkun parisuhteen, ihan sama kenen kanssa. Että minulla henkilönä ei tule olemaan sille tyypille mitään väliä. Siis millainen ihminen olen. Eikä hän halua juuri edes tutustua persoonaani, ajattelutapaani, elämääni, toiveisiini. Vaan hän haluaa minun rooliksi vain sen, että olen joku nainen, jonka kanssa hänellä on parisuhde. Minun rooli on olla Vaimo hänelle. Tahdoton, persoonaton vaimo. Ja että kyseinen tyyppi rakastuu rakkauteen. Hän rakastuu ajatukseen siitä, että hänellä on parisuhde. Hän ei tule rakastumaan minuun. Vaikka rakkauttaan minulle vakuuttelisikin. Näin minä reagoisin tuollaiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti täällä toistuu koko ajan.
Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustojen kaivamisella ei ole merkitystä siinä että Julia on epäluotettava ja tympeäkin.
On vastuutonta tunkea itseään tähän ohjelmaan, kun kerran etukäteen tietää ohjelman rakenteen. Siinä sitoudutaan olemaan yhdessä vieraan kumppanin kanssa ohjelman ajan, tutustumaan toiseen, keskustelemaan, ja rakentamaan suhdetta.
Julia on muiden osallistujien tavoin tiennyt että tuleva kumppani on vieras ihminen. Oli tuo ihminen kuinka sopimaton tahansa, sovittu tehtävä on suoritettava loppuun.
Vain väkivalta tai sen uhka voisi olla kelvollinen syy luovuttaa ja lopettaa kesken ohjelman.
Itse en uskaltaisi ottaa tuota Juliana töihin. Sehän lähtee lätkimään heti jos joku työkaveri ei oo ihanteellinen. Sillä hänellä hän on "oikeus" loukkaantua ( mutta ei velvollisuutta antaa/pyytää anteeksi tai rakentaa sovintoa)
Siis ihan hirveää että toinen sanoo, et näytitpä upealta ruskeahiuksisena(kin). Voiko henkinen väkivalta pahemmaksi enää muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi?
Puhtaasti ulkonäöstä Matin. Luonteista on vaikeampi sanoa, ehkä Mikon.
Kun osallistujien kuvat julkaistiin ennen ohjelmaa maikkarin sivuilla, niin reaktioni oli, että ounou tuo sinitukka Matti, hän on kyllä sen näköinen ettei kelpaa kellekään suunnilleen ikäiselleen naiselle. Nyt hän on minusta noista parhaimman näköinen kun olen jaksoja katsonut. Miten olivatkin ottaneet hänestä niin epäedustavan valokuvan. Minäkin valitsisin hänet ulkonäön puolesta ja Mikon luonteen puolesta.
https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/
Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi?
Matti on ihana! Ja Mikko myös! Matti on tosi mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Se riittää minulle. Ja hän on sopivan ikäinen, Mikko olisi ehkä liian nuori
Mikon ottaisin kauden miehistä on toki hälle kuin vanha kuitenkin.
En muista mikä sen huomaamattoman pariskunnan nimi on joissa naiselta kuoli kissa, he ovat ehdottoman suloisia yhdessä ja uskon että voivat jäädä yhteen. Tämän kauden kaikki miehet ovat minusta symppiksiä ja naiset todella negatiivisia, paitsi just tää kissanainen. Elisa on teräväkielinen vaikka mies on söötti eikä tahdo heti käydä kimppuun. Julia on mielensäpahoittaja. Mitä väliä jos mies puhuu tukanväristä, sehän on mitä milloinkin naisilla. Ja entä ne leveät hartiat? Katsoin hääpuvussa että onpa Julialla kapeat hartiat. Miten joku voi nähdä ne leveinä? Näkisittepä minun ladonoveni. Enkä silti tunne olevani miehekäs. Juliassa ei ole mitään miehekästä. Miksi hän on niin epävarma ja järkyttyy jostain kommentista? Sanoisi takaisin että et itsekään ole mikään prince Charming. Ja eikö ajatellut ohjelmaan tullessaan että tulee olemaan vaimo? Ja että joutuu vaihtamaan kaupunkia? Sitten nämä Janne ja Katri, mies on todella sen näköinen että kiinnostus kymmenen.
Voisiko joku selittää minulle Artun logiikkaa siinä maajussi-gatessa kun en vain ymmärrä. Jos nainen etsii telkkarissa sulhoa ja nainen sanoo siinä jo ennakkoon ihan suoraan, että en halua miestä jolla on jo lapsia, vaan lapsettomuus on ehdoton vaatimukseni. Niin miksi, oi miksi joku mies jolla on jo lapsia kirjoittaa tälle naiselle ja hakeutuu sen naisen sulhasehdokkaaksi? Luuliko hän ettei lapsiasia tulisi koskaan ilmi? Vai mikä logiikka ja pointti?
Sorry, siis Karvinen, Elisa Karvinen