Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9435)
Arttu luuli ettei maajussitar välitä että lapsia on sitten, kun on ihastunut Arttuun.
Nyt Arttu sit ajatteli ettei Julia välitä vaikka joutuisi muuttamaan Imatralle ja juostuis äitipuoleksi, koska ihastuisi kuitenkin Arttuun.
Vierailija kirjoitti:
Arttu luuli ettei maajussitar välitä että lapsia on sitten, kun on ihastunut Arttuun.
Nyt Arttu sit ajatteli ettei Julia välitä vaikka joutuisi muuttamaan Imatralle ja juostuis äitipuoleksi, koska ihastuisi kuitenkin Arttuun.
No kuitenkin maajussissa sai huomata, että luulo ei ole tiedon väärti, maajussitarta haittasi lapset vaikka hän ihastui arttuun. Ei arttu sitten oppinut siitä mitään, siis tulevia tositv-ohjelmia silmällä pitäen?
Hyvä juttu linkin takana muistutuksena kaikille, joille on ongelma, että ihminen saa erota, vaikka kumppani ei haluaisi. Muistutus myös siitä, että piinaaja haluaa roikkua kynsin hampain uhrissaan.
Timo ei hyväksy sitä, että hän ja Anna ovat eronneet.
Anna on tehnyt miehelleen kaikin tavoin selväksi, ettei halua nähdä tätä enää. Anna on piileskellyt Timolta nyt lähes neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/
Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.
Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin saanut tuntemattomalta sellaisen ääniviestin mitä Julia Artulta, niin olisin minäkin sitä viestiä kavahtanut. Jos ääniviestissä kutsuu tuntematonta rakkaaksi vaimoksi, niin ainakin minulle tulisi heti olo, että tuo tyyppi haluaa vain itselleen jonkun parisuhteen, ihan sama kenen kanssa. Että minulla henkilönä ei tule olemaan sille tyypille mitään väliä. Siis millainen ihminen olen. Eikä hän halua juuri edes tutustua persoonaani, ajattelutapaani, elämääni, toiveisiini. Vaan hän haluaa minun rooliksi vain sen, että olen joku nainen, jonka kanssa hänellä on parisuhde. Minun rooli on olla Vaimo hänelle. Tahdoton, persoonaton vaimo. Ja että kyseinen tyyppi rakastuu rakkauteen. Hän rakastuu ajatukseen siitä, että hänellä on parisuhde. Hän ei tule rakastumaan minuun. Vaikka rakkauttaan minulle vakuuttelisikin. Näin minä reagoisin tuollaiseen viestiin.
Ymmärrän pointin. Toisaalta jotkut voivat käyttää sanaa rakas ihan vain hyväntahtoisesti. Esimerkiksi kutsua jotain kaveriaan "rakas Leena". Eikä sillä tarkoiteta sellaista yksilöllistä, kiihkeää ja ainutlaatuista rakkautta, joka on pitkäaikaisessa rakkaussuhteessa.
Kieltämättä Arttu kyllä vaikuttaa ihastuneen jotenkin Julian reaktioista huolimatta. Tulkitsee Juliaa vähintäänkin optimistisesti, jopa sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.
Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin.
Todellakin. Pinnallinen.
Tämä voisi olla jonkun homopojan leikekirjasta.
On kyllä aivan selvää, että turkulainen nainen ei muuta Imatralle miehen perään. Oletteko käyneet Imatralla viime aikoina? Siellä ei varsinaisesti tuoksu tulevaisuus ja hehku hyvinvoivan kaupungin aura.
Vastaan gallupiin: ottaa päähän, että en ole tavannut sinitukkaa itse. Veetuttaa, että tommoinen kiukutteleva xxx sai hänet. Toivon kuitenkin, että hän olisi selittänyt minulle jos etenee kädestäpitämiseen ym. vasta joskus myöhemmin. Mikko myös ihan kultaa, luonne.
Arttu oli näistä komein, mutta nyt selvinnyt asioita, mm. että puhuu vaikka on pyydetty rauhaa, niin ei hän.
Matti näyttää nyt komeimmalta ja plussaa siitä, että on niin nuoren näköinen, hoikka ja lapset jo tehtynä. Ihan timantti. <3 Hermot kanssa timanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lapsellinen, vai haluaako hän näpäyttää jotakuta tällä kollaasilla?
Minä ottaisin miehistä Mikon (jos olisin 20 vuotta nuorempi). Olen aina viehättynyt nörttimäisistä ja älyllisistä miehistä, olen itsekin saman tyyppinen nainen. Lisäksi Mikko vaikuttaa huomaavaiselta ja kohteliaalta, on eläinrakas ja osaa ottaa muut ihmiset huomioon.
Onko monillakin aikuisilla naisilla tuollaisia poikakuvakokoelmia kuin Elisalla? Nuohan ovat hyvin samasta puusta veistettyjä. Eli hänellä im aivan tietynlainen miesmaku, josta ei hänen toimintatapansa tuntien varmaankan kykene yhtään joustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Pinnallinen.
Tämä voisi olla jonkun homopojan leikekirjasta.
Nuo mallit ei edes sopisi Elisan maailmaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sellainen unelmakartta? Jotkuthan tekee näitä. Kuin aarrekartta, jonka tehtävänä on rakentaa tie kohti haluamiensa asioiden saamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo näpäyttäminen tuli minunkin mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sellainen unelmakartta? Jotkuthan tekee näitä. Kuin aarrekartta, jonka tehtävänä on rakentaa tie kohti haluamiensa asioiden saamista.
No Elisa on nyt fokusoinut manifestointinsa niihin asioihin, joita EI halua.....
Katsooko miehet tätä ohjelmaa?
Jotenkin särästi myös korvaani se kun Arttu sanoi kaverilleen ihastuneensa Julian luonteeseen eikä ulkokuoreen, kuten kuulemma yleensä ihastuu naisessa ensin ulkokuoreen. Sekin oli minusta väärin muotoiltu lause. Minulle tulisi mieleeni tuosta etten näytä viehättävältä. Ihme kommentteja Artulta tuli kokoajan. Julia on kaunis nuori nainen.
Voisiko plussan tahdissa katsovat tehdä tänne muutaman juonipaljastuksen! Kiinnostaisi! Voihan siihen alkuun laittaa varoituksen, että juonipaljastuksia, niin ne jotka ei halua tietää ei sitten lue.
No ihania on tuollaiset ei etaan kuitenkaan päädy eivätkä tyydy yhteen naiseen ellei sitten ole nainen mallikaunotar