Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (6387)

Vierailija
6081/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekseen voi myös puhua. Miksi turhaan olettaa sen kumppanin haluavan puhua kanssasi?

Tapa se on tuokin ilmaista, että kapasiteetti ei vain riitä ymmärtämään, miten ihmissuhden muodostuu ja miksi tämä eivät vielä ole parisuhteessa. Aika turha jatkaa kanssasi vänkäämistä, kun heittäydyt tahallasi tyhmemmäksi kuin olet. 

Ei minusta osoita kovin hyvää ymmärrystä ihmissuhteista jos pitää masturbointia suoraan toisen ihmisen kanssa rakastelun korvikkeena. Siitä tässä oli kysymys.

Nämä "ainahan voit vetää käteen" heitot eivät juuri kunnioita niitä läheisyyden ja henkisen yhteyden tunteita joita seksillä kuitenkin useimmille edelleen on.

Mitäpä jos opettelisit lukemaan? Se voisi auttaa sinua tämänkin asian hahmottamisessa 

Vierailija
6082/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kanssa tuota Elisan puhetta ja mietin häiritsisikö häntä itseään hammasasia niin paljon, että jotenkin oudosti vääntelee kasvojaan ja suutaan puhuessaan. Silloin kannattaisi ilman muuta korjauttaa. Se on ihan pikkujuttu kuitenkin.

Hlvetinkö väliä jollain hampaalla on jos suurin korjaaminen olis käytöksessä!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannea haukuttu ties kuinka, mutta hän sentään sinnittelee mukana kuten Mattikin, vaikka molemmat voisi ihan yhtä lailla todeta, ettei heille valitut parisuhteet oletkaan sitä mitä ennakkoon odottivat.

Mä en ymmärrä, miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin. Katri on kuitenkin mukava, fiksu turvallinen ja kivannäköinen. Parempaa kumppania Janne tuskin löytää.

0/5 Monettako kertaa laitoit tämän tismalleen saman kommentin?

Vierailija
6084/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kanssa tuota Elisan puhetta ja mietin häiritsisikö häntä itseään hammasasia niin paljon, että jotenkin oudosti vääntelee kasvojaan ja suutaan puhuessaan. Silloin kannattaisi ilman muuta korjauttaa. Se on ihan pikkujuttu kuitenkin.

Se saattaa vaikuttaa itsetuntoon ja sitä myötä myös käytökseen.

Vierailija
6085/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekseen voi myös puhua. Miksi turhaan olettaa sen kumppanin haluavan puhua kanssasi?

Tapa se on tuokin ilmaista, että kapasiteetti ei vain riitä ymmärtämään, miten ihmissuhden muodostuu ja miksi tämä eivät vielä ole parisuhteessa. Aika turha jatkaa kanssasi vänkäämistä, kun heittäydyt tahallasi tyhmemmäksi kuin olet. 

Ei minusta osoita kovin hyvää ymmärrystä ihmissuhteista jos pitää masturbointia suoraan toisen ihmisen kanssa rakastelun korvikkeena. Siitä tässä oli kysymys.

Nämä "ainahan voit vetää käteen" heitot eivät juuri kunnioita niitä läheisyyden ja henkisen yhteyden tunteita joita seksillä kuitenkin useimmille edelleen on.

Meinaatko, että pitäisi r'skata, jos toinen ei parin päivän jälkeen suostu kanssasi sänkyyn? Silläkö se yhteys muodostetaaan, että pakotetaan toinen panemaan, vaikka hän ei vielä ole siihen valmis? Huomaa edelleen, että tässä on tunnettu vasta ALLE VIIKKO. 

Vierailija
6086/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iina saisi melkein kenet miehen vaan jos laihduttaisi 15-20 kiloa

Joo sehän on jokaisen naisen haave saada mies, jolle kelpaa 15-20 kiloa hoikempana. 

Tuota.. nyt on pakko ylipainoisena tähän tarttua.

Kelpaako sulle mies jonka hampaat on mädät ja puolet irronneet?

Entä jos se mies olisi muuten kaikinpuolin sopiva ja mukava?

Mites sitten kun se korjauttaa ne hampaansa?

Ajattele kun se mies sitten ymmärtää että kelpasi sulle vasta kun korjasi hampaansa..

Ei se että viehättyy jostain ulkonäöstä ja toisesta ei, ole sentään mikään rikos! Kuinka heikko itsetunto teillä kaiken maailman juulioilla ynnä muilla on ettette te pysty tän faktan kanssa elämään? Mulla on kymmenisen kiloa ylipainoa ja todellakin ymmärrän, ettei sillä päästä tavoitelluimpien naisten joukkoon. Onneksi me rakastuttiin jo ennen kuin tuo ylipaino kertyi. Ja vakituisesta suhteesta huolimatta koitan todellakin saada kroppaani ja kuntoani hallintaan koska rakastan kumppaniani ja haluan että hän pitää mua viehättävänä kaikin puolin.

Vierailija
6087/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kai ne asiantuntijatkin ohjelmasta näkevät, että nyt livahti kaheli läpi seulan. Tuskin valintaprosessi edes on kovin kummoinen. "

Luulen että valintaprosessin suurin vika on siinä että perusoletus on että hakijat ovat vilpittömin mielin liikkeellä ja vastaavat siksi totuudenmukaisesti ja itsekriittisesti niihin kysymyksiin jotta heille löytyisi sopivin mahdollinen pari.

Todellisuudessa ihmisten ensisijainen tavoite testeissä on tulla valituksi ohjelmaan ja vastauksille yritetään maksimoida mahdollisuutta siihen. 

Vierailija
6088/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa revit pelihousujasi.  Juu, kaikki eivät pidä seksistä, mutta on se nyt silti vaan fakta, että suurimmassa osassa parisuhteita seksiä harrastetaan. Eikä se nyt ihmisestä mitään nymfomaania tee. 

En revi pelihousujani: Miksi tekisin niin? Eihän tässä ole kyse muusta kuin siitä, että sinä et tajua noiden olevan toisilleen käytännössä tuntemattomia ihmisiä. He tapasivat alle viikko sitten. Ei heillä ole vielä mitään parisuhdetta, vaan he vasta tutustuvat toisiinsa. Puhut kuin parit olisivat olleet jo vuosia yhdessä. Mutta oikeasti he ovat samassa tilanteessa kuin treffien kautta tutustuvat ovat ensimmäisten tai korkeintaan toisten treffien jälkeen. Ei siinä vielä tarvitse panikoida, jos ei peitto ole heilunut. Sen aika on sitten, kun ensin otetaan edes selvää, mikä on toisen nimi ja mistä hän tykkää. 

Kyllä mä panikoisin. Mutta

Sinä oletkin pikkutenava. Ei aikuiset välttämättä vielä ensitreffeillä sänkyyn hyppää ja silti parisuhteesta voi tulla loppuelämän mittainen. Fyysinen yhteys ei kaikilla toimi samoin kuin sinulla, jolla pippeli pättää parinvalinnasta aivojen sijaan 

Vierailija
6089/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arttu ei varsinaisesti ilkeä ole"

Se ei varsinaisesti ole mikään hyvä puolustus jos se toinen kuitenkin loukkaantuu. Tekoja pitää arvioida myös lopputuloksen kautta, ei vain motiivien.

Pata kattilaa soimaa. Musta kylki kummallakin. He nyt ovat vaan erilaiset. Syitä molemmissa, tarkoittaa tuo ensimmäinen vanha viisaus.

Vierailija
6090/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iina saisi melkein kenet miehen vaan jos laihduttaisi 15-20 kiloa

Joo sehän on jokaisen naisen haave saada mies, jolle kelpaa 15-20 kiloa hoikempana. 

Tulee siinä laihduttamisessa muutakin hyviä puolia mukana terveydestä puhumattakaan.

Muita. Ei muitakin. Olen itse laihtunut paljon, eikä ole vain yksi tai kaksi aiemmin tylysti suhtautunutta herrasmiestä ottanut yhteyttä. En tiedä kuinka tyhmäksi oikein luulevat. Sama ilmiö mitä tapahtuu julkisuuden henkilöille. Yhtäkkiä kaikki ikivahat puolitutut ovatkin mielestään aina olleet parhaita frendejä ja tosi kiinnostuneita elämästäsi. 

Vierailija
6091/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että tämä on yhden hampaan varassa.

Vierailija
6092/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meinaatko, että pitäisi r'skata, jos toinen ei parin päivän jälkeen suostu kanssasi sänkyyn?"

Sanoinko niin. Olen vain yrittänyt sanoa että seksin haluamisessa aika pian ei ole mitään pahaa. Se on ihan yhtä luonnollista ja sallittua kuin se että ei halua heti.

"Huomaa edelleen, että tässä on tunnettu vasta ALLE VIIKKO."

Kyllä mutta siitä on vietetty suurin osa todella tiiviisti yhdessä. Ei siis ihan vastaa paria tavallista treffi-iltaa.

Mutta se ei ole se pointti. Treffeilläkin aika iso osa ihmisistä haluaa tuntea kohtuu nopeasti sitä vetovoimaa ja myös vastakaikua sille että on haluttu. Sen ei tarvitse tarkoittaa suoraan seksiä mutta ainakin epäsuoraa viittausta siihen että kelpaa silläkin saralla.

Sitten on toki niitä jotka vaativat pitkän lämmittelyn. He vain eivät sitten sovi yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka on nopeasti valmis. Parempi kun samanlaiset ihmiset menevät yhteen niin ei tarvitse väkisin sovitella ihan erilaisia ihmisiä yhteen. 

Vierailija
6093/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä panikoisin. Mutta et sä taida ymmärtää, mitä aito panemisen halu on, jos et ole sellaista kokenut. Joten voisitko sä yrittää edes ymmärtää, että sen vetovoiman olemassaolon/puutteen tuntee ihan heti. Eikä se tule päivienkään päästä. Ja tämä on siis minun elämääni. Sinun elämäsi on erilainen.

Miksi yrität taas kääntää puheen minun seksielämään? Koeta nyt hyvä lapsi ymmärtää, että kaikki eivät näissä asiossa ole samanlaisia kuin sinä. Se on hirmu hienoa, jos sinulla penis napsahtaa pystyyn nappia painamalla. Mutta kaikkien elämä ei ole sinun elämääsi. Meillä muilla aito panemisen halu vaatii sitä, että tietää toisesta jotain muutakin kuin etunimen. Ja nyt vasta uutispommi tulee: aitoa panemisen halua voi olla, vaikka panemista ei ole toteutettu heti. Jännää, eikö? 

Vierailija
6094/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että tämä on yhden hampaan varassa.

Tällä kyseisellä Elisalla vaikuttaa olevan niin huono itsetunto, että jopa yksi hammas saattaisi olla askel parempaan.

Vierailija
6095/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa revit pelihousujasi.  Juu, kaikki eivät pidä seksistä, mutta on se nyt silti vaan fakta, että suurimmassa osassa parisuhteita seksiä harrastetaan. Eikä se nyt ihmisestä mitään nymfomaania tee. 

En revi pelihousujani: Miksi tekisin niin? Eihän tässä ole kyse muusta kuin siitä, että sinä et tajua noiden olevan toisilleen käytännössä tuntemattomia ihmisiä. He tapasivat alle viikko sitten. Ei heillä ole vielä mitään parisuhdetta, vaan he vasta tutustuvat toisiinsa. Puhut kuin parit olisivat olleet jo vuosia yhdessä. Mutta oikeasti he ovat samassa tilanteessa kuin treffien kautta tutustuvat ovat ensimmäisten tai korkeintaan toisten treffien jälkeen. Ei siinä vielä tarvitse panikoida, jos ei peitto ole heilunut. Sen aika on sitten, kun ensin otetaan edes selvää, mikä on toisen nimi ja mistä hän tykkää. 

Usko nyt jo. Olen 41-vuotias nainen, 24 vuotta parisuhteessa ollut. Yrität väkisin leimata minua tenavaksi ja teiniksi. Mutta juu, mä jätän sun kanssa keskustelun nyt tähän, koska et edes halua ymmärtää mitään muuta. 

Vierailija
6096/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meinaatko, että pitäisi r'skata, jos toinen ei parin päivän jälkeen suostu kanssasi sänkyyn?"

Sanoinko niin. Olen vain yrittänyt sanoa että seksin haluamisessa aika pian ei ole mitään pahaa. Se on ihan yhtä luonnollista ja sallittua kuin se että ei halua heti.

No kovasti olet meuhkannut, että pitää olla jäätävä paniikki päällä, jos ei parissa päivässä ole hypätty sänkyyn. Kyllä se vahvasti siltä kuulostaa, että olet pakottamassa toisen sänkyyn, jos hän ei olekaan samanlainen kuin sinä, joka halut hypätä sänkyyn ennen kuin tiedtä edes toisen ihmisen kotiosoitetta. 

Vierailija
6097/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ilmoittaa olleensa 24 vuotta parisuhteessa, jos mies on vaihtunut välillä. 

Vierailija
6098/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos opettelisit lukemaan? Se voisi auttaa sinua tämänkin asian hahmottamisessa 

Osaan lukea mainiosti. Minä vastasin kirjoitukseen:"Aikuiset ihmiset ovat itse vastuussa tarpeidensa tyydyttämisestä. Sekä syömisen että nussimisen voi hoitaa ilman, että pakottaa tuntemattoman ihmisen osallistumaan siihen vasten tahtoaan. Ihmisillä on kaksi toimivaa kättä. Niillä pääsee pitkälle. "

Ja kyllä, olen samaa mieltä että aikuiset ihmiset ovat itse vastuussa tarpeidensa tyydyttämisestä. Mutta aikuiset ihmiset ovat myös vastuussa asioista joita seuraa siitä että he tekevät tai eivät tee jotain. Jos et yhtään lämpene sellaisen ihmisen tarpeille jolla sellaisia paljon on niin olet omalta osaltasi vastuussa siitä jos toiselle tulee negatiivisia tunteita. Ja tässä "vastuu" ei tarkoita samaa kuin että asia olisi "sinun vikasi". Siinä ei ole mitään arvotusta. Asiasta A seuraa asia B ja niin se menee. Ja se pitää hyväksyä eikä loputtomiin jankata että ei sinun pidä tuntea noin kun ei se seksi niin iso asia ole. No joillekin on ja sille ei mitään voi.

Vierailija
6099/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt jo. Olen 41-vuotias nainen, 24 vuotta parisuhteessa ollut. Yrität väkisin leimata minua tenavaksi ja teiniksi. Mutta juu, mä jätän sun kanssa keskustelun nyt tähän, koska et edes halua ymmärtää mitään muuta. 

Älä kirjoita kuin pikkutenava niin sinua ei leimata pikkutenavaksi. Luulisi jo tuossa iässä ymmärtävän niinkin yksinkertaisen asian kuin sen, että kaikki eivät ole niin kuin sinä. Kaikilla seksihalut ei syty nappia painamalla. Tämän ymmärtää suurin osa teineistäkin. Sinulle täysin ylivoiminen asia ja siksi sinua kutsutaan pennuksi. Varsinkin, kun alat argumentoida tyylillä "et ole tainnut saada miestä" heti, kun argumnettisi loppuvat. Se jos mikä on pennun merkki. 

Vierailija
6100/6387 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan jonkinlainen moderointi aiheellista tällä kanavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme