Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tekee exceliä treffailuistaan vuosien ajan? Ainakin Lauri on tehnyt. Kuka haluaa olla yksi numero Laurin excelissä nostaa käden ylös.
Pimee tyyppi.
Mieshän kirjoittaa ihan kivasti. Eihän tuo "Vääränlainen mies" mikään Finlandia-palkintoehdokas ole, mutta varsin helposti luettavaa tekstiä. En ehtinyt lukea kuin pätkän, mutta alku herätti kiinnostuksen (kirjaa kohtaan), ja aion lukea loppuun, kun on paremmin aikaa.
Silti tässä tulee vanhempana sinkkunaisena, joka ei ole koskaan ollut missään deittisovelluksissa, mieleen, että voiko olla, että miehet etsivät tosi nopeasti seksiä? En voisi itse ajatella, että hyppäisin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä, toisilla tai viikon tai parin jälkeen, en välttämättä vielä kuukaudenkaan tapailun jälkeen. Haluaisin tutustua ensin ihan kunnolla ja ystävystyä, sitten vasta edes ajatella mitään fyysistä kanssakäymistä.
En ehkä uskaltaisi deittailla miehen kanssa, joka yrittäisi saada seksiä ja toisi sen selvästi tiettäväksi. Jos menisin treffeille jonkun kanssa, niin torjuisin tyypin ihan vain siksi, jos hän ottaisi seksin puheeksi, saati että yrittäisi jotain. Jos mies juttelisi ja haluaisi aidosti tutustua, sanoisin uusintatreffikutsuun "kyllä".
Vierailija kirjoitti:
Lauri tykkää kaljoitella? Vai miten on tollanen maha, epäterveellinen ruokavalio? Olen Laurille muutenkin liian vanha, mutta isovatsaiset ukot ei toimi mulle erilaisten elämäntyylien vuoksi. En juo alkoholia, syön terveellisesti ja liikun aika paljon. En usko, että näillä isovatsa-laureilla olisi kivaa mun kanssa. Ja mua yököttäis sohvalla makaava pizza-ahmatti.
Laurin kannattais käydä parturissa ja vaatekaupassa myös, vähän pappamainen tyyli.
Laurihan taitaa olla absolutisti.
Aloittanut nettideittailun 25-vuotiaana eli takana 13 vuoden "ura" useissa eri nettipalveluissa. Ruikuttaa 178cm pituuttaan niin kuin se olisi siitä jäänyt kiinni. Tuskin on. Huokuu epätoivoa ja jotain epämiellyttävää, jonka naiset huomaavat tapaamisessa. Jos kaljoittelu ja hiilaridieetti aiheuttaa pahaa hajua, mutta mimmit ei kehtaa sanoa?
Kaikki mahikset menee näillä lehtiruikutuksilla, kun treffikumppani googlaa nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri tykkää kaljoitella? Vai miten on tollanen maha, epäterveellinen ruokavalio? Olen Laurille muutenkin liian vanha, mutta isovatsaiset ukot ei toimi mulle erilaisten elämäntyylien vuoksi. En juo alkoholia, syön terveellisesti ja liikun aika paljon. En usko, että näillä isovatsa-laureilla olisi kivaa mun kanssa. Ja mua yököttäis sohvalla makaava pizza-ahmatti.
Laurin kannattais käydä parturissa ja vaatekaupassa myös, vähän pappamainen tyyli.
Ai, mä en näe koko juttua. Syömälläkö sai tuon mahan?
Vierailija kirjoitti:
Aloittanut nettideittailun 25-vuotiaana eli takana 13 vuoden "ura" useissa eri nettipalveluissa. Ruikuttaa 178cm pituuttaan niin kuin se olisi siitä jäänyt kiinni. Tuskin on. Huokuu epätoivoa ja jotain epämiellyttävää, jonka naiset huomaavat tapaamisessa. Jos kaljoittelu ja hiilaridieetti aiheuttaa pahaa hajua, mutta mimmit ei kehtaa sanoa?
Kaikki mahikset menee näillä lehtiruikutuksilla, kun treffikumppani googlaa nimen.
Ja kirjoittanut kirjan siitä, ettei kelpaa kenellekään. Kyllä siinä olisi nainen varmaan tosi ylpeä miehestään🥴
Jos sama hemmo olisi Ex-NHL kiekkoilija tai Formula kuski, kirjoittaisi juorulehti hänestä näin:
Lauri "late" bongatiin odottamassa naisystäväänsä fitnessalin alakerrassa. Meille vinkattiin myös vanhan viiman haisseen. Late on seurustellut viimeisen vuoden taannoisen Miss-Suomen kanssa. Latella on lapsi aikaisemmasta suhteesta some-kaunotar Iines Ankan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään juttua näe. Selailin linkitettyä kirjaa, jossa kertoo absolutismistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään juttua näe. Selailin linkitettyä kirjaa, jossa kertoo absolutismistaan.
Eli toisin sanoen on juuri vasta alkanut absolutistiksi, koska kalja on turvottanut, eikä pääkään enää kestä juomista. Ja täten vaatii, ettei nainenkaan saa juoda pisaraakaan, ettei hän itse vaan lankea uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää vodkaa ... no selittää osaltaan kyllä tuo lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tekee exceliä treffailuistaan vuosien ajan? Ainakin Lauri on tehnyt. Kuka haluaa olla yksi numero Laurin excelissä nostaa käden ylös.
Ehkä Lauri on voimakkaasti An kirjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä Late ei käy ihan täysillä, tai sitten tämäkin juttu on perssuomalaisten trollitehtaan tuotoksia.
Ei kai nyt kukaan täysjärkinen tule Iltalehteen oman kuvansa ja nimensä kera valittamaan, että mikä minussa on vikana, samalla korosten sitä suurinta ulkonäkövikaa laittamalla kuvaan kireä paidan päälle, eikä edes yritä vetää mahaansa sisään, vaan jopa tietoisesti korostaa pallomahansa pömpötystä.
Tämä juttuhan on vain kirjan markkinointia.
Vasemmistolaisen nörtin ja futisfanin jolla ei käy flaksi (ainakaan haluamallaan tavalla), mutta kappas että tähän joku sai persut sotkettua.
Mistä tämä vasemmistolaisuus tuli? Mainittiinko jutussa, että hän on vasemmistolainen?
Joku oli lukenut hänen kirjaansa, jossa kertoi tuon kuten myös absolutisminsa ja sen ettei halua lapsia eikä kumppanillakaan saa olla lapsia ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Lauri on voimakkaasti An kirjolla?
Totta kai se on. Niin kuin kaikki palstan ulimiehet. Kun ei ymmärrä normaalia vuorovaikutusta, niin vaikeaa on sosiaalisten suhteiden kanssa.
Olin nelikymppisenä siisti, tyylikäs hyvä toimeentulo, hauska, monessa asiassa taitava. Mutta se ylipaino. Ei oikein flaksi käynyt. Sitten - 15 kg, ja jonoa oli. Yllättävää oli myös muiden ihmisten suhtautuminen, sain kaupassa parempaa palvelua, samaa sukupuoltakin olevat tarjosivat baarissa, mielipiteitäni kuunneltiin ihan erilailla. Nyt 60+, pieni ylipaino, onnellinen, avioliitossa.
L voisi alkaa huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoittanut kirjan siitä, ettei kelpaa kenellekään. Kyllä siinä olisi nainen varmaan tosi ylpeä miehestään🥴
Niin, tosi kiva olla Suomen ainoa nainen, jolle Late kelpasi ;)
Kasvoissa on runsaan oluenjuonnin tuomaa pöhötystä ja kaksoisleuka.
Vierailija kirjoitti:
Stressistä tuollainen kessi tulee.
Jos mies valittaa deittailusta, etsitään kissojen ja koirien kanssa syytä miksi mies ei kelpaa: sovinisti, persu, alkoholisti, autisti, kaljuus, lihavuus, vääränlaiset vaatteet / kengät jne. Kohta joku kertoo että Laurilla on mikropenis.
Jos nainen valittaa deittailusta, syytetään miehiä nirsoudesta, pinnallisuudesta. Miehet ei vaan arvosta vahvaa, itsenäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään alle nelikymppiset on kyllä täysiä kakaroita. Niiden ajatusmaailma pyörii siellä yläasteajoissa.
M52
Myös moni yli 40 vuotiaat tuntuu olevan teinimäisiä, sen huomaa työyhteisössä, kiukutellaan kuin uhmaikäiset, on kuppikuntia, selän takana puhumista... Ja lista jatkuu.. M