Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri 38v ei kelpaa naisille

Kommentit (966)

Vierailija
821/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.

Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.

Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.

Onko ulkonäkö ainoa tai todellinen syy pakeille?  

Vierailija
822/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ehto on olla jännä.

Hyvä olisi jos mies osaisi lukea ja kirjoittaa äidinkieltään, huolehtisi siisteydestään ja olisi terve.

Sinä, kuten muutkin pienet naistenvihaajaincelit, podette kliinistä  depressiota, joka entisestäänkin surkastuttaa aivoja.

Ei sulla olis varaa siihen.

Lauri luultavasti osaa ainakin kirjoittaa, koska on kirjailija.

Vääränlainen mies, omakustanne.

Vierailija
824/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso vai pieni muna? Jos ei ole iso, niin syy voi olla siinä.

Vierailija
825/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lihava ja tylsä mies. Ei jatkoon. 

Vierailija
826/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lauri mulle ulkonäkönsä puolesta kelpais, jos miestä olisin vailla. Ihan tavisten kanssa mun kaveritkin on pariutuneet. 

Mitä Lauri itse vaatii naisilta? Olisiko liian korkeat vaatimukset? Kyvyttömyys ottaa toiset huomioon? Muuten vaan vaikea luonne? Epämiellyttävä tuoksu?

Vierailija
827/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mul kukkaan soittele. Tv.Lauri.

Vierailija
828/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.

Jep. Varmasti tekee muista ihmisistä parempia, jos laihduttaa...

Vierailija
829/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.

Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.

Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.

Onko ulkonäkö ainoa tai todellinen syy pakeille?  

Se riittää. Joka kerta.

Vierailija
830/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kaljamahalta näyttää, naaman turpeus kertoo myös siltä että kalja ja rasvahiilari dieetti on ollut jo pari vuotta käynnissä. Itsellä oli samanlainen tilanne. Työ oli niin stressaavaa että piti iltaisin tissutella ja syödä mitä sattuu. Loppui kyllä naisten mielenkiinto vaikka nuorempana ollut eri tilanne. Nyt kun lopetin työt ja olen saanut elämäntapoja paranneltua niin huomaan että naisten mielenkiinto on vähän kasvanut. Se kannustaa jatkamaan terveellisiä elämäntapoja. En itsekkään halua naista joka elää liian epäterveellisesti ja ynmärrän täysin jos musta ei kiinnostuta kaljamahan takia. Mutta nämä asiat voi muuttaa.

Vierailija
831/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, lihava ja tylsä mies. Ei jatkoon. 

Jep. Hän ansaitsee parempaa...

Vierailija
832/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lauri mulle ulkonäkönsä puolesta kelpais, jos miestä olisin vailla. Ihan tavisten kanssa mun kaveritkin on pariutuneet. 

Mitä Lauri itse vaatii naisilta? Olisiko liian korkeat vaatimukset? Kyvyttömyys ottaa toiset huomioon? Muuten vaan vaikea luonne? Epämiellyttävä tuoksu?

Itse ainakin "vaadin" sitä, että minut nähdään ihmisenä. Sekin on useimmilta liikaa vaadittu. Mutta tekosyyt on monet.

Vierailija
833/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Toisaalta vaikka kummankin ulkonäkökriteerit täyttyisi, niin se yksinään ei ole mikään tae suhteesta. Vaikka kaikki muutkin mahdolliset kriteerit täyttyisi, niin sekään ei ole mikään tae suhteesta. Vaikka kaksikko sattuisi kohtaamaan, niin kummassakin täytyy herätä kiinnostus toista kohtaan.

Vierailija
834/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.

Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷

Kelpaahan Latelan Laurikin. Puuttuuko tästä vinku-Laurista särmää ? Tai havittelee liian korkelle.

Vierailija
835/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin "vaadin" sitä, että minut nähdään ihmisenä. Sekin on useimmilta liikaa vaadittu. Mutta tekosyyt on monet.

Sama täällä. Oksettaa nämä puheet mm "markkina arvosta", iästä, ulkonäöstä, statuksesta, rahasta.

Vierailija
836/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tekee exceliä treffailuistaan vuosien ajan? Ainakin Lauri on tehnyt. Kuka haluaa olla yksi numero Laurin excelissä nostaa käden ylös.

Vierailija
837/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään alle nelikymppiset on kyllä täysiä kakaroita. Niiden ajatusmaailma pyörii siellä yläasteajoissa.

M52

Vierailija
838/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ihan kaikkea lukea, joten pahoittelut jos tämä on jo tänne laitettu. Mutta löysin hänestä lehtijutun parin vuoden takaa. Kertoo olevansa vapaaehtoisesti lapseton ja etsii kumppania joka ei halua omia lapsia ja jolla ei lapsia myöskään ennestään ole.

https://www.pkank.fi/uutiset/harvalla-tarkkoja-ulkonakokriteereita-6.19…

Vierailija
839/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut ihan kaikkea lukea, joten pahoittelut jos tämä on jo tänne laitettu. Mutta löysin hänestä lehtijutun parin vuoden takaa. Kertoo olevansa vapaaehtoisesti lapseton ja etsii kumppania joka ei halua omia lapsia ja jolla ei lapsia myöskään ennestään ole.

https://www.pkank.fi/uutiset/harvalla-tarkkoja-ulkonakokriteereita-6.19…

Lateksin tilanne 3 vuotta sitten  "vapaaehtoisesti lapseton, eikä hän ole koskaan kokenut haluavansa isäksi. Tämä tekee hänestä monelle naiselle epäkiinnostavan kumppaniehdokkaan. Hän haluaa kuitenkin olla rehellinen ja siksi kertoo heti profiilissaan, ettei toivo lapsia tai kumppania, jolla on lapsia"  3 vuodessa hymy kadonnut, naama turvonnut, ja vali-vali. Oikein unelmakumppani. Taitaa lehtijutut olla puffeja perustamalleen deittipalvelulle. Sarjadeittaaja.

Vierailija
840/966 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on semmonen uhkaaja- ehkä kaljamaha?