Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (966)

Vierailija
1/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.

Vierailija
2/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri😍😍😍

Vierailija
4/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja vatsa.

Vierailija
5/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hetken päästä saadaan taas Allujankkaaja linjoille😆😆

Vierailija
6/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Vierailija
7/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.

Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷

Vierailija
8/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Vierailija
9/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta

Vierailija
10/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän julistaa epätoivoisuuttaan lehdessä?

Vierailija
11/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä juttelisi.

Vierailija
12/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.

Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42

Vierailija
13/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viettänyt pidennettyä nuoruutta ja vasta nyt on päättänyt aloittaa pesänrakennuksen? Omanikäiset naiset ovat jo perheensä tehneet tai ovat kokonaan tekemättä, joten pitää etsiä 10v nuorempaa, ja ei kukaan senikäinen halua noin "ikäloppua" kun omanikäisiäkin on tarjolla.

Vierailija
14/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin tulevaisuus on kaunis poikarakkaus.

Vierailija
15/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.

Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷

Rokaine ja turkin hius siirrot.

Vierailija
16/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.

Vierailija
17/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.

Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42

Hyvin luonnehdittu.

Vierailija
18/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat tai Thaimaa? Yhdistääkö kiinnostus tai harrastus.

Vierailija
19/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta

Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.

Vierailija
20/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaha ja turpea naama sekä huono ryhti kielivät huonoista ja epäterveellisistä elämäntavoista. Ja onhan nuo vaatteetkin todella kulahtaneet ja epäsiistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan