Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Jos nainen oikeasti sanoo tuollaista, on hän treffannut ainoastaan itseään tällääviä narsisteja ja epävakaita.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Laurin kannattaa suosiolla himmata hieman deittailun suhteen.
Itse nostin kädet pystyyn vuosia sitten huonojen parisuhdekokemuksien jälkeen(pettämistä, henkistä väkivaltaa, taloudellista hyväksikäyttöä ym). Suhteiden jälkeen kokeilin deittiäppejä vuoden verran, ja totesin ettei ne ole minua varten.
Perhehaaveista luopuminen oli hyvin raskasta, ja vei aikaa hyväksyä ettei minusta tule isää, mutta ajan kanssa helpottui. Oma yritys, harrastuksia ja erinäisiä pieniä projekteja saa ajan kulumaan ja aivot pysymään virkeänä.
Ja nyt kun on rento mieli, saatatpa helpommin tavata ihan sattumalta jonkun sopivan naisen. Munkin mies oli jo ihan aikamiespoikaantunut vaille nelikymppinen ja kymmenen vuotta selibaattia takana, kunnes sitten tapasi mut ihan sattumalta.
Parin kaverin mielestä tuo Lauri on ihan mukiinmenevä. Voisivat molemmat mennä treffeille.
Toivottavasti Lauri ymmärsi käydä Ultra Bran keikalla, siellähän niitä vassari-vela-vegaani-absolutisteja ja kaikki Kallion Vihreät naiset oli paikalla runsain joukoin.
Vierailija kirjoitti:
Lauri tietysti on lähestynyt ainoastaan missejä ja fittnesstyttöjä. Pullerot ja tavikset eivät kelpaa.
Kuvitteletko että Lauri olisi päässyt treffeille 95 missin ja fitnesstytön kanssa? :'D
Hypergamiastahan tämä johtuu. Jännä nähdä, että tuleeko se yhä pahenemaan, kun nyt vielä nuoret naiset siirtyvät toiselle ja kolmannelle kierrokselle taistelemaan nuorten naisten kanssa alfoista. Mennään malliin, jossa yksi johtava ylilääkäri saa paljon lapsia, eikä edes tavalliselle lääkärille lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Hypergamiastahan tämä johtuu. Jännä nähdä, että tuleeko se yhä pahenemaan, kun nyt vielä nuoret naiset siirtyvät toiselle ja kolmannelle kierrokselle taistelemaan nuorten naisten kanssa alfoista. Mennään malliin, jossa yksi johtava ylilääkäri saa paljon lapsia, eikä edes tavalliselle lääkärille lohkea.
Ei lääkärit kiinnosta. Pitää olla univormu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten beetat puolustavat alfaa ja tämän lapsia kolmannessa maailmansodassa. Alfa painaa lääkärinhommiaan sota-aikanakin ja elättää neljää perhettään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Laurin kannattaa suosiolla himmata hieman deittailun suhteen.
Itse nostin kädet pystyyn vuosia sitten huonojen parisuhdekokemuksien jälkeen(pettämistä, henkistä väkivaltaa, taloudellista hyväksikäyttöä ym). Suhteiden jälkeen kokeilin deittiäppejä vuoden verran, ja totesin ettei ne ole minua varten.
Perhehaaveista luopuminen oli hyvin raskasta, ja vei aikaa hyväksyä ettei minusta tule isää, mutta ajan kanssa helpottui. Oma yritys, harrastuksia ja erinäisiä pieniä projekteja saa ajan kulumaan ja aivot pysymään virkeänä.
Kokeilitko Valoa?
Valo ei tainnut olla olemassa vielä silloin, viimeksi käynyt treffeillä ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upseeri, poliisi tai palomies, mutta ne on kaikki varattuja.
Sotilashäät olisi kivat, mutta upseerit on kaikki varattuja.
Olen itse lähes päivittäin urheileva samanikäinen mies. Vastaavan näköinen mitä yleisurheilukisoissa näkee. Vaan minullekin kasvoi lähes vastaava pömppömaha kuukauden kostean ja ravinteikkaan kesäloman jälkeen. Tuon saa kyllä hetkessä katoamaan jos haluaa, tuo mies ei ole mitenkään lihava. Laiska ja välinpitämätön saattaa ollakin.
Treenillä saisi kaiken kuntoon, ilme kirkastuisi ja toivottavasti vaatekauppaan menee. Vaatteet istuvat treenatussa kropassa aivan eri tavalla. Sääli jos tuo mies ei tajua potentiaaliaan, minäkin oivalsin sen turhan myöhään.
Hauskaa seuraa = ns. naisten naurattaja
Joo, kiva kaveri ja seuramies, mutta kumppanina... öh... 😬
Makuasioita tietenkin.
luuleeko lerppa kulli tosiaan tyydyttävänsä oikean naisen parempi vaan kun runkkaa vanhojen anttilan kuvastojen kera peri kunnan riihessä
laurihan tarjoaa kiima järvellä soutelua jos ees saisi sormella koittaa siitä kun on jo aikaa kun äitiä pesi.
Hyvin otetuilla kuvilla ja fiksulla viestittelyllä on saattanut treffata myös nuorempia ja kauniita naisia. Muistan vieläkin kun viereiseen pöytään kahvilassa istahti aivan viimeisen päälle tyylikäs, urheilullinen, fiksun oloinen ja kaunis 25-30 v nainen sellaisen lähemmäs nelikymppisen resupekan kanssa. Todella ihmetytti, mutta mies taisi olla pitkähkö ja tummapiirteinen. Oli varmaan laittanut kuvan itsestään nuorempana jossa parhaat puolet korostuivat.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Taitaa alkoholi maistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tavallisen näköisenä en havittele itseäni paremman näköistä. Tajuaako tämä nelikymppinen Lauri minkä näköinen on realistisesti?
Naisille on kyllä ihan realistista löytää itseä paremman näköinen, miehille ei niinkään.
Johtuisikohan ihan siitä että miehet pitävät tavallisen näköisinä Sara Sieppiä, Victoria's Secretin alusvaatemalleja ym. Miss Suomi -finalisteja pidettiin tänä vuonna rumina. Eipä ihme jos ei kaunista naista löydy.
Jos nämä on miesten mielestä tavallisen näköisiä niin mikähän minä sitten olen
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen puolesta sanoisin, että Lauri on suomalaisnaisten mielestä kiinnostavampi kuin 80-85 % suomalaismiehistä. Koska aika harva suomalaismies treffaa vähintään 6,5 uutta naista vuodessa ja pääsee noin joka kolmannen kanssa toisille treffeille.
Mitä lähipiiristä tiedän miehiä niin ei lihaksikkaat ja hyväryhtiser palomiehetkään tapaa deittisovellusten kautta kuin 5-10 naista vuodessa. Ja muuta kautta eivät yhtään.
Mutta tässä unohtuu se että noi palomiehet saattaa pitää rimaa korkealla ketä suostuvat tapaamaan ja siinä tapauksessa on ihan totta ettei määrät mitään kovin suuria välttämättä ole.
Lauri on väittämänsä mukaan treffannut aika paljon naisia, mutta todennäköisesti tehnyt deittailusta harrastuksen/ajanvietteen. Samaa tekee moni sinkkunainen, heittämällä vähintään puolet noista treffeistä selittyy sillä että naiset kaivanneet jotain uutta säpinää viikoksi tai kahdeksi tai renkaita potkien käydään katsastamassa löytyisikö uusi panokaveri.
Kokeilitko Valoa?