Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.

Vierailija
23.08.2025 |

Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.

Kommentit (267)

Vierailija
61/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ensimmäinen itseensä ottanut ilmoittautui :D

Miksi ottaisin spemaviemärin kommentista ja valheista itseeni? Huomautan vain miesvihastanne.

Sinuun uppoaa ja iskee syvälle sieluun kaikki miehiä kritisoiva, koska mies ei voi sinun mielestäsi koskaan tehdä mitään väärin. Olisiko aika tulla jo kaapista?

Mikä tarve tälle aloitukselle oli? Kerro toki omin sanoin.

Minä en tehnyt aloitusta. Mutta sinun ei kannata loukkaantua, jos naiset kertovat omista kokemuksistaan, jos ne eivät sinua koske. Tosin epäilen, että koskevat, sen verran ärhäkkäästi kävit jälleen kerran nais

Edelleen, mitä tällä ketjulla haettiin sinusta?

Miksi et vastaa? Harmittaako kun tiedän vastauksen?

Vierailija
62/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten kestävät naiset jos tulevat torjutuksi miehen taholta? Ei moni kovin hyvin.

En tiedä kun en ole tuollaiseen törmännyt.

Vaikuttaa jo teemana erikoiselta: nainen kinuaa mieheltä seksiä ja mies kieltäytyy. Onko joku muu joskus nähnyt tuollaista tapahtuvan?

N

Olen kieltäytynyt jopa vaimoni kinutessa. Mikä ongelma?

Ja nainen ei muuten ota hyvin asiaa.

Ei kai mies kieltäydy, jos vielä itse joskus haluaa saada seksiä?

Niinkö? Meinaatko tosiaan että naiset ottaa asian noin huonosti?? Se selittäisi miksi ei ole kysellyt pariin vuoteen vaan itkeskelee yksin pimeässä välillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Miksi ottaisin spemaviemärin kommentista ja valheista itseeni? Huomautan vain miesvihastanne.

Sinuun uppoaa ja iskee syvälle sieluun kaikki miehiä kritisoiva, koska mies ei voi sinun mielestäsi koskaan tehdä mitään väärin. Olisiko aika tulla jo kaapista?

Minä en tehnyt aloitusta. Mutta sinun ei kannata loukkaantua, jos naiset kertovat omista kokemuksistaan, jos ne eivät sinua koske. Tosin epäilen, että koskevat, sen verran ärhäkkäästi kävit jälleen kerran nais

Joo se on kyllä jännä, että naiset kertovat omia kokemuksiaan niin aletaan haukkumaan. Miksi ei saisi kertoa omia huonoja kokemuksia miehistä? En mä ainakaan ole koskaan yleistänyt, että kaikki miehet ovat sellaisia.

N46

Vierailija
64/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten kestävät naiset jos tulevat torjutuksi miehen taholta? Ei moni kovin hyvin.

En tiedä kun en ole tuollaiseen törmännyt.

Vaikuttaa jo teemana erikoiselta: nainen kinuaa mieheltä seksiä ja mies kieltäytyy. Onko joku muu joskus nähnyt tuollaista tapahtuvan?

N

Eivät meinaa uskoa, mutta eivät ala herjata hottismiestä tai muuten vainota. Useampi nainen näin yhdelle tehnyt.

Vierailija
65/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole "hirveä numero" kun nainen menee pakit saatuaan valehtelemaan portsarille tai miespuoliselle tutulle pakit antaneen lähentelystä, ihan vain jotta miehen kävisi huonosti?

Melkoista... Tyypillistä spermaviemäreille, ei teitä auta edes mainostamasi terapia.

Ei ole iso numero koska sellaista ei todistettavasti ole tapahtunut. Sinun sanasi ei ihan riitä kun olet taipuvainen vakehteluun.

Sen sijaan on tilastoja ja tutkimuksia miesten taipumuksista käyttää jopa väkivaltaa, myös seksuaalista, jopa ta p p aa, vähäpätöisestä syystä eli pakeista. Käytännössä ruiskauksethan ovat näitä tapauksia, ja miehet tekee niistä lähes 100%.

Vierailija
66/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen minäkin ottanut itseeni, jos esim baarista joku manaatti ei ole joskus lähtenyt jatkoille. Jo on kovat luulot itsestään, jos luulee tasonsa riittävän korkeampaan. Minullekin on kuitenkin selkeä alariman nainen, mutta voin nussıa sillä hetkellä paremman puutteessa. Saisi olla pikemminkin otettu ja kovastikin limput levällään.

Kuinka heikko on itsetunto, kun suuttuu halveksimansa naisen antaessa pakit?  Kumpikin todellisuudessa voitti.

Vierailija
67/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kestävät torjutuksi tulemista niin huonosti etteivät uskalla lainkaan tehdä aloitteita.

Ei se torjutuksi tulemisen pelko vaan pelko siitä että saa huornan maineen (kyllä, noin olemattomasta syystä) tai se mies onkin (seksuaalisesti) väkivaltainen ja siitä syytetään sitten naista koska tämä lähestyi ensin.

LOL

Vierailija
68/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Minä en tehnyt aloitusta. Mutta sinun ei kannata loukkaantua, jos naiset kertovat omista kokemuksistaan, jos ne ei

Se on nyt varmaan ihan sama mitä mä sulle vastaan, sä et tajua silti.

Mä en ole miesvihaaja. Olen tämän täällä kertonut aiemminkin. Ei mulla ole mitään syytä olla miesvihaaja. Jos jotakin ihmistä vihaan, niin vihaan häntä hänen tekojensa vuoksi, en sukupuolen. Missään en ole yleistänyt. Se on vain sun kuvitelmaa.

Tämä on keskustelupalsta ja ihmisillä nyt on tapana kertoa omia kokemuksiaan. Mitä ihmeellistä siinä muka on? Miksi sulle meni tämä aloitus noin kovasti tunteisiin ja miksi syyttelet naisia miesvihaajaksi edes tuntematta heitä? Kai sä ymmärrät, että tuollainen käytös ei ole oikein tervettä?

N46

Vierailija
69/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Minä en tehnyt aloitusta. Mutta sinun ei kannata loukkaantua,

Se on nyt varmaan ihan sama mitä mä sulle vastaan, sä et tajua silti.

Mä en ole miesvihaaja. Olen tämän täällä kertonut aiemminkin. Ei mulla ole mitään syytä olla miesvihaaja. Jos jotakin ihmistä vihaan, niin vihaan häntä hänen tekojensa vuoksi, en sukupuolen. Missään en ole yleistänyt. Se on vain sun kuvitelmaa.

Tämä on keskustelupalsta ja ihmisillä nyt on tapana kertoa omia kokemuksiaan. Mitä ihmeellistä siinä muka on? Miksi sulle meni tämä aloitus noin kovasti tunteisiin ja miksi syyttelet naisia miesvihaajaksi edes tuntematta heitä? Kai sä ymmärrät, että tuollainen käytös ei ole oikein tervettä?

N46

Kultapieni, ei se rasis tikaan koe olevansa rasi sti.

En syytä ketään, totean faktat.

Vierailija
70/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee maailmansota niin nämä palstaulit lähetetään rintamalle ja ruski räjäyttää niille uudet persreiät dronella. Sitten tarvitsee vain voittaa Putin niin Suomi on taas hieno maa.

Suomalaisille naisille käy kuten Berliinissä 1945 ja mä nautin siitä.

Pääasia että sinä olet kuollut. Kidut viimeiset hetkesi ruskin ruiskatessa persettäsi etkä nauti mistään enää koskaan.

Vierailija
71/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat herkkiä. Minäkin oon menny aivan rikki joskus epäsuoristakin torjumisista, mutta koskaan en alkanu väittämään vastaan.

Vierailija
72/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole "hirveä numero" kun nainen menee pakit saatuaan valehtelemaan portsarille tai miespuoliselle tutulle pakit antaneen lähentelystä, ihan vain jotta miehen kävisi huonosti?

Melkoista... Tyypillistä spermaviemäreille, ei teitä auta edes mainostamasi terapia.

Ei ole iso numero koska sellaista ei todistettavasti ole tapahtunut. Sinun sanasi ei ihan riitä kun olet taipuvainen vakehteluun.

Sen sijaan on tilastoja ja tutkimuksia miesten taipumuksista käyttää jopa väkivaltaa, myös seksuaalista, jopa ta p p aa, vähäpätöisestä syystä eli pakeista. Käytännössä ruiskauksethan ovat näitä tapauksia, ja miehet tekee niistä lähes 100%.

Ja kuitenkin kun kenellä tahansa on ihmisoikeus koskemattomuuteen. Kieltäytyä missä vaiheessa tahansa seksistä. 

Vierailija
73/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt aikuinen ihminen. Sä et voi todeta yhtään mitään faktoja tuntemattomista ihmisistä. Jos mä olisin miesvihaaja, niin enhän mä olisi koskaan ollutkaan parisuhteessa miesten kanssa. En olisi koskaan mennyt naimisiin, en olisi koskaan saanut lasta miehen kanssa jne. En olisi tällä hetkellä seksisuhteessa miehen kanssa, jos olisin miesvihaaja. 

En vihaa miehiä. Mä saatan vihata ihmisten tekoja, riippumatta heidän sukupuolestaan. En vihaa isääni, veljeäni tai muita miespuolisia sukulaisia. 

N46

Vierailija
74/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylläpito ei poista tätä miesvihaketjua?

Tämä on jo muuttunut naisvihan ketjuksi kun miehet taas kerran pääsivät avautumaan väkivaltaisista fantasioistaan. Ptyi 🤬🧌🧟

Vierailija
75/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee maailmansota niin nämä palstaulit lähetetään rintamalle ja ruski räjäyttää niille uudet persreiät dronella. Sitten tarvitsee vain voittaa Putin niin Suomi on taas hieno maa.

Pääasia että sinä olet kuollut. Kidut viimeiset hetkesi ruskin ruiskatessa persettäsi etkä nauti mistään enää koskaan.

Kyllä kyllä, muista tuo kun seitsemän vuotiasta joukkoraiskataan vieressäsi

Aa, olet siis pedofiili myös. Siinä tapauksessa omat ampuu sinut ns. vahingossa.

Vierailija
76/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ei ollut mitään miesvihaa vaan ihmettelyä miesten käytöksestä. Tämä ketju on täynnä sairasta naisvihaa. Moni kertonut omia kokemuksiaan eikä ole mitään yleistetty niin aletaan typeräsi huutamaan miesvihasta. Miksi naiset ei saisi kertoa omia kokemuksiaan vaan pitäisi olla hiljaa?

N46

Vierailija
77/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sanomamedian edustajat ovat mukana keskustelussa. Pitää saada vähän vipinää lauantain kunniaksi.

Vierailija
78/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt aikuinen ihminen. Sä et voi todeta yhtään mitään faktoja tuntemattomista ihmisistä. Jos mä olisin miesvihaaja, niin enhän mä olisi koskaan ollutkaan parisuhteessa miesten kanssa. En olisi koskaan mennyt naimisiin, en olisi koskaan saanut lasta miehen kanssa jne. En olisi tällä hetkellä seksisuhteessa miehen kanssa, jos olisin miesvihaaja. 

En vihaa miehiä. Mä saatan vihata ihmisten tekoja, riippumatta heidän sukupuolestaan. En vihaa isääni, veljeäni tai muita miespuolisia sukulaisia. 

N46

Niin, eihän naisvihaaja ole naimisissa ja hakkaa vaimoaan kännissä joka viikonloppu. Ei se ottaisi vaimoaan vaikka väkisin... Eikö totta?

Sä vihaat miehiä, sen näkee teksteistäsi ja käytöksestäsi palstalla.

Ka

Mene nyt jo hoitoo noiden sun harhojen kanssa. Siellä voisit samalla opetella luetun ymmärtämistä.

N46

Vierailija
79/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi vihaat miehiä? Rais kasiko eno liian usein? Pitikö isäsi sinua samalla kiinni?"

Myönnät siis, että miehissä on väkivaltaisia hirviöitä, mutta heistä ei saisi puhua?

Tietysti on, siinä missä naisissakin.

Naisissa jopa enemmän.

Mikä tarve sulla on keksiä niistä juttua?

Edelleen, kerro omin sanoin. Onko joku tietty mies josta nyt haluat keskustella vai miksi jauhat "miehistä" ?

Väität siis, että naisten kokemukset tämän ketjun puheena olevista miehistä, jotka eivät kestä pakkeja alkamatta solvaamaan ovat keksittyjä? No oletko koskaan antanut miehelle pakit? Onko sinulla omakohtaista kokemusta? Miksi aihe käy sinulle noin kovasti tunteisiin? Ja lopuksi: haluatko oikeasti, että julkaisen niiden miesten nimet tähän, jotka ovat olleet suunnattoman rasittavia saatuaan pakit?

Olet vt*un sairas. Kirjoita nimesi tähän, niin voimme tehdä huoli-ilmoituksen.

Vierailija
80/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä, muista tuo kun seitsemän vuotiasta joukkoraiskataan vieressäsi

Aa, olet siis pedofiili myös. Siinä tapauksessa omat ampuu sinut ns. vahingossa.

Ei, noin te venäläiset toimitte viimeksi

Venäjä on toki myös pro pedo, mutta ikävä kyllä Suomeenkin on pesiytynyt teitä pedofiili ruiskaajia jotka pitää listiä.