Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.
Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.
Kommentit (267)
Suhtautuminen pettymyksiin opitaan kotona, kuten myös suhtautuminen naisiin. Prinssikohtelun kotona saanut poikalapsi, joka on oppinut vähättelemään naisia, suhtautuu aggressiivisesti torjutuksi tulemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen pettymyksiin opitaan kotona, kuten myös suhtautuminen naisiin. Prinssikohtelun kotona saanut poikalapsi, joka on oppinut vähättelemään naisia, suhtautuu aggressiivisesti torjutuksi tulemiseen.
Hyi helvetti, kuulostaa tavalliselta naiselta tuollainen mies.
Facen sinkkuryhmissä miehet ihmettelee miksi naiset vastaa kun laitetaan viestiä Facen kautta. No suurin osa ei vastaa sen takia, kun ei kiinnosta eikä tiedä mikä on vastaanotto, kun ilmoittaa ettei kiinnosta. Mä olen pari kertaa erehtynyt vastaamaan ja haukut on tullut vastaukseksi. Ihan asiallisesti kuitenkin olen kiittänyt viestistä ja kertonut, että en etsi seuraa jne. Mulla on noiden sinkkuryhmien profiilissa, että en hae seuraa ja ne ryhmät on mulle ajanvietettä. Miehet ei joko lue noita profiileja tai sitten luulevat olevansa se erityinen josta mä kiinnostun.
N46
Jos torjut kohteliaalla ja asiallisella tavalla, mutta toinen silti raivostuu, olet väistänyt luodin.
Jos tulet torjutuksi epäkohteliaalla ja epäasiallisella tavalla, vaikka olet itse käyttäytynyt hyvin, olet samaten väistänyt luodin.
Näettekö? Pitkällä tähtäimellä parempi näin, vaikka tuossa hetkessä ikävää.
Tämä on yksi monista syistä, miksi olen varovainen olemaan yhteydessä miehiin. Jos et enää haluakaan olla yhteydessä, ei voi mitenkään ennakoida miten mies reagoi. Usein ei kauhean kypsästi.
Tästä syystä nainen ghoastaa tai vihjailee että ei ole kiinnostunut. Koska pelkää pettyneen miehen reaktiota.
Oletteko koskaan nähneet kuinka nainen käyttäytyy saatuaan pakit?
Menevät esimerkiksi ravintolassa valehtelemaan portsarille miehen kähmineen heitä, jotta se lentäisi pihalle tai päätyisi yöksi selliin.
Niin kypsiä ja fiksuja naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Menevät esimerkiksi ravintolassa valehtelemaan portsarille miehen kähmineen heitä, jotta se lentäisi pihalle tai päätyisi yöksi selliin.
Koskaan en ole tehnyt noin enkä tule tekemään. Todella lapsellista ja typerää yleistää.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole tehnyt noin enkä tule tekemään. Todella lapsellista ja typerää yleistää.
N46
Ensimmäinen itseensä ottanut ilmoittautui :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet kylläkin kestävät sen paljon paremmin kuin naiset, koska ovat siihen tottuneempia. Voin sanoa kokemuksesta, että nainen esimerkiksi usein uhkaa tap paa itsensä, kun mies kehtaakin jättää. Tyhjiä uhkauksia lähes aina toki.
Mitä ihmettä taas. Kaikki sukupuolet saa pakkeja yhtälailla, vain miehet tekee siitä hirveän numeron joka kerta kuin eivät tottuisi siihen ikinä. Kummassakin sukupuolessa on parisuhteen päättymiseen liittyen uhkailijoita, mutta lisäksi siinä on enemmän tunnelatausta taustalla. Jos sinä saat pakit joltain ja reagoit siihen mylvimällä ja räyhäämällä, on reaktiosi ultimaattisen ylimitoitettu, koska et tunne naista kovin syvällisesti eikä hän sinua, hän ei ole sinulle mitään velkaa, eikä yksipuolisessa ihastumisessa kuuluisi edes olla sellaista tunnelatausta.
Menkää terapiaan käsittelemään epävakaata tunne-elämäänne älkääkä syyttäkö siitäkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyysi kun olet itse saanut pakit kähmittyäsi. Se perus en ois halunnukaan tyhmä huorna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Miksi ottaisin spemaviemärin kommentista ja valheista itseeni? Huomautan vain miesvihastanne.
Sinuun uppoaa ja iskee syvälle sieluun kaikki miehiä kritisoiva, koska mies ei voi sinun mielestäsi koskaan tehdä mitään väärin. Olisiko aika tulla jo kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Itse en suhtaudu kovin pahasti torjumiseen, koska harvoin minut on torjunut nainen, josta olen ollut enemmän kuin vain kevyesti kiinnostunut. Lisäksi tiedän olevani viehättävä mies, joten en kärsi sellaisesta pulasta kuin jotkut miehet. Naisia on miljoonia, eivätkä he yleensä eroa paljonkaan toisistaan. Meressä on siis kaloja.
Lähinnä minua häiritsee, että moni nainen ghostaa tai pahimmillaan lupaa jatkoa, mutta valehteelekin tuosta, syystä jota en ymmärrä. Eli sellainen pelkuruus ja harhaan johdattaminen häiritsee. Jos nainen sanoisi vain suoraa, ettei ole kiinnostunut, kaikki olisi ok. Mutta naiset ovatkin luonteeltaan pelkureita, joten ehkä asia pitää vain sietää ja laittaa biologian piikkiin.
Kerro ettet ymmärtänyt aloitusta.
Mistäpä luulet tämän palstan rikinkatkuisen katkeran miesvihan kumpuavan?
Vierailija kirjoitti:
Facen sinkkuryhmissä miehet ihmettelee miksi naiset vastaa kun laitetaan viestiä Facen kautta. No suurin osa ei vastaa sen takia, kun ei kiinnosta eikä tiedä mikä on vastaanotto, kun ilmoittaa ettei kiinnosta. Mä olen pari kertaa erehtynyt vastaamaan ja haukut on tullut vastaukseksi. Ihan asiallisesti kuitenkin olen kiittänyt viestistä ja kertonut, että en etsi seuraa jne. Mulla on noiden sinkkuryhmien profiilissa, että en hae seuraa ja ne ryhmät on mulle ajanvietettä. Miehet ei joko lue noita profiileja tai sitten luulevat olevansa se erityinen josta mä kiinnostun.
N46
Facen sinkkuryhmissä on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Ja lisäksi ne miehet on yleensä huomattavasti "janoisempia" ja epätoivoisempia.
Tämän takia naiset vastaanottavat noissa ryhmissä todella paljon viestejä. Miksi ihmeessä ne naiset vastaisivat kaikille? Naiset valitsevat ne parhaimman näköiset viestittelijät, ja jatkavat juttua heidän kanssaan, ja rumemmat miehet jäävät sitten ilman vastakaikua.
Koska miehet ei ole oppineet käsittelemään tunteitaan ja vetävät herneen nenään vähimmästäkin. Siksihän ne juuri ovat miesvauvoja.
Mutta miten kestävät naiset jos tulevat torjutuksi miehen taholta? Ei moni kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Eli se on "miesvihaa" kun kertoo miten on miehiä jotka oikeasti eivät vain osaa ottaa pakkeja asiallisesti ja aikuismaisesti, vaan erittäin vahvana henkilökohtaisena iskuna? "
Ihan samalla tavalla kuin on naisvihaa, jos kertoo, että naiset eivät osaa yhtä hyvin taskuparkkeerata kuin miehet. Sanotaan joku negatiivinen väite ja yleistetään se koskemaan kaikkia miehiä tai naisia.
Ja jos tuo em. väite ei ole naisvihaa, ei ole ketjun aihekaan miesvihaa. Samat säännöt koskee molempia sukupuolia.
Ei ole minkäänlaista naisvihaa sanoa että naiset ovat huonompia taskuparkkeerauksessa kuin miehet. Eikä ole miesviha sanoa että jotkut miehet eivät osaa ottaa pakkeja vastaan asiallisesti. Terveisin nainen joka ei osaa taskuparkkeerata.
Naiset kestävät torjutuksi tulemista niin huonosti etteivät uskalla lainkaan tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Ei hyvää päivää. En ottanut itseeni vaan koitan jälleen kerran oikoa typeriä yleistyksiä. Miksi ihmeessä ottaisin itseeni kun edes tee koskaan noin kuten tuossa typerässä yleistyksessä oli?
N46
Jos toisen osapuolen käytös on törppöä ja on menossa muuten pskat ajat, huonosti kestäminen on ymmärrettävää.