Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.

Vierailija
23.08.2025 |

Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Varmaan vaikea elää uhrimentaliteetissa 24/7

En usko. Usein nämä herkkänahkaiset narsistit nauttivat siitä marttyyrifiiliksestä, johon pakonomaisesti lietsovat itsensä päivittäin. Se on eräänlaista seksuaalimasokismia. 

Vierailija
42/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelle elämä on kilpailu, kunnes se ei enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facen sinkkuryhmissä miehet ihmettelee miksi naiset vastaa kun laitetaan viestiä Facen kautta. No suurin osa ei vastaa sen takia, kun ei kiinnosta eikä tiedä mikä on vastaanotto, kun ilmoittaa ettei kiinnosta. Mä olen pari kertaa erehtynyt vastaamaan ja haukut on tullut vastaukseksi. Ihan asiallisesti kuitenkin olen kiittänyt viestistä ja kertonut, että en etsi seuraa jne. Mulla on noiden sinkkuryhmien profiilissa, että en hae seuraa ja ne ryhmät on mulle ajanvietettä. Miehet ei joko lue noita profiileja tai sitten luulevat olevansa se erityinen josta mä kiinnostun. 

N46

Facen sinkkuryhmissä on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Ja lisäksi ne miehet on yleensä huomattavasti "janoisempia" ja epätoivoisempia. 

Tämän takia naiset vastaanottavat noissa ryhmissä todella paljon viestejä. Miksi ihmeessä ne naiset vastaisivat kaikille? Naiset valitsevat ne p

Ei kaikki noissa ryhmissä etsi seuraa. Ihan sama mikä miehen ulkonäkö on, mutta jos laittaa viestiä mulle niin ilman vastausta jää. En etsi seuraa enkä halua yhteydenottoja joiltakin randomeilta. Varsinkin kun viestit on tyyliä moi eikä edes kerrota mistä on mut bongannut.

N46

Vierailija
44/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten kestävät naiset jos tulevat torjutuksi miehen taholta? Ei moni kovin hyvin.

En tiedä kun en ole tuollaiseen törmännyt.

Vaikuttaa jo teemana erikoiselta: nainen kinuaa mieheltä seksiä ja mies kieltäytyy. Onko joku muu joskus nähnyt tuollaista tapahtuvan?

N

Vierailija
45/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten kestävät naiset jos tulevat torjutuksi miehen taholta? Ei moni kovin hyvin.

Henkilökohtaisesti en tiedä. En ole koskaan saanut pakkeja. Muiden naisten puolesta en osaa sanoa. Mutta miehet tosiaan alkavat tässäkin ketjussa nähtävän haukkumisen (spermaviemäri), agressiisviset väkivaltafantasiat (kunnian palautus) ja hyökkäämisen (käenpoikaset ja vauvojen t a p o t).  

Kypsää käytöstä, palstamiehet.

Vierailija
46/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kestävät torjutuksi tulemista niin huonosti etteivät uskalla lainkaan tehdä aloitteita.

Voi miten kamalaa olis saada pakit esim. sinulta. Itkisin itseni uneen :D Just tuon takia sulle ei niitä aloitteita tehdä. Murjotat ja näytät naistenvihaajalta, joten.

Vierailija
47/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ensimmäinen itseensä ottanut ilmoittautui :D

Aina kun teet aloituksen, jonka aihe on luetella negatiiviseen sävyyn, että miehet sitä ja miehet tätä, kannattaa kysyä itseltään yksi kysymys: Voisiko joku tehdä vastaavan ketjun naisesta, ja se olisi asiallinen ja aiheellinen ketju? Jos vastaus on ei, niin ei pidä tehdä sitä miehistäkään. 

Miks tää pätee vain näin päin? Palstalla päivittäin satoja aloituksia naiset sitä naiset tätä, ja ennen kaikkea suomalaiset naiset sitä tätä tota rumia ja lihavia - vaikka ovat ihan samaa geeniperimää suomalaisten miesten kanssa. 

Vierailija
48/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisin tapaus oli mies 30v joka valitti minulle siitä että naiset antaa aina pakit ja kertoo poliisille sinun seksuaalisesti häiritsevän saadakseen sinut linnaan tai muutoin pilatakseen elämäsi. Kun sitten kysyin montako naista hän oli elämässään lähestynyt? 0. Montako kertaa häntä oli syytetty seksuaalisesta häirinnästä ja heitetty vankilaan? 0 ja 0. Kirsikkana kakun päällä, olimme jonkinlaisessa nettisuhteessa tuolloin, hänen ensimmäisessä, enkä minä ollut tehnyt noista mitään hänelle.

Se suhde ei kestänyt kuukauttakaan. Vaikeaa olla sellaisen miehen kanssa joka ajattelee että naiset ovat jotain demoneita jotka ovat täällä vain hommaamassa sinut linnaan ilman mitään syytä.

Vierailija
49/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa jo teemana erikoiselta: nainen kinuaa mieheltä seksiä ja mies kieltäytyy. Onko joku muu joskus nähnyt tuollaista tapahtuvan?

N

Ennemmin helvettti jäätyy.

Toinen N

Vierailija
50/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minäkin ottanut itseeni, jos esim baarista joku manaatti ei ole joskus lähtenyt jatkoille. Jo on kovat luulot itsestään, jos luulee tasonsa riittävän korkeampaan. Minullekin on kuitenkin selkeä alariman nainen, mutta voin nussıa sillä hetkellä paremman puutteessa. Saisi olla pikemminkin otettu ja kovastikin limput levällään.

Vierailija
51/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet kylläkin kestävät sen paljon paremmin kuin naiset, koska ovat siihen tottuneempia. Voin sanoa kokemuksesta, että nainen esimerkiksi usein uhkaa tap paa itsensä, kun mies kehtaakin jättää. Tyhjiä uhkauksia lähes aina toki. 

Miehet uhkaavat ihan samalla tahalla itsemurhalla. Monesti nähty! Ja tyhjiä uhkauksia nämäkin. 

Vierailija
52/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehelle elämä on kilpailu, kunnes se ei enää ole.

Vierailija
53/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en tiedä. En ole koskaan saanut pakkeja. Muiden naisten puolesta en osaa sanoa. Mutta miehet tosiaan alkavat tässäkin ketjussa nähtävän haukkumisen (spermaviemäri), agressiisviset väkivaltafantasiat (kunnian palautus) ja hyökkäämisen (käenpoikaset ja vauvojen t a p o t).  

Kypsää käytöstä, palstamiehet.

Jep. Tuo naisten solvaaminen alkoi noin neljännestä kommentista, jonka pyysin poistamaan samoin kuin kyseisen ip:n koko tuotannon. Syy: kliininen, psykoottistasoinen naisviha, kyvyttömyys ihmismoiseen käytökseen ja pakonomainen solvaava puhe. Jännä juttu, että niin sairas mies ei ole lääkärin hoidossa. Liekö paranoidinen skitsofreenikko? Se vaiva tuppaa ikävästi vain pahenemaan koko loppuelämän, ellei sitä heti alkuun hoideta kunnolla ja intensiivisesti.

Naisia spermaviemäreiksi nimittelevä, kroonisesti uhriutuva ja miehiä rakastava (homo) mies tuskin on miestenkään mielestä mikään alfa vaan aika supersäälittävä ja sairas. Useimmat homot on terveitä ja fiksuja mutta tuollaiseksi tulee kun elää kaapissa jonka on lukinnut sisäpuolelta ihan itse.

Vierailija
54/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Julkkismiehille jokapäiväistä. Eikö olekin mielenkiintoista?

Vierailija
55/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Olen kieltäytynyt jopa vaimoni kinutessa. Mikä ongelma?

Ja nainen ei muuten ota hyvin asiaa.

Vierailija
56/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen minäkin ottanut itseeni, jos esim baarista joku manaatti ei ole joskus lähtenyt jatkoille. Jo on kovat luulot itsestään, jos luulee tasonsa riittävän korkeampaan. Minullekin on kuitenkin selkeä alariman nainen, mutta voin nussıa sillä hetkellä paremman puutteessa. Saisi olla pikemminkin otettu ja kovastikin limput levällään.

Mä olen ylipainoinen nainen ja sinkku. Olen ihminen enkä mikään manaatti, mursu, lehmä tms. Mä päätän itse kenen kanssa mulla on seksiä ja mitään itsekästä känniääliötä en todellakaan huoli. Kyllä mulla silti on seksiä säännöllisesti, mutta luotettavan, asiallisen, seksikkään ja hyvän miehen kanssa. 

Vierailija
57/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Miksi ottaisin spemaviemärin kommentista ja valheista itseeni? Huomautan vain miesvihastanne.

Sinuun uppoaa ja iskee syvälle sieluun kaikki miehiä kritisoiva, koska mies ei voi sinun mielestäsi koskaan tehdä mitään väärin. Olisiko aika tulla jo kaapista?

Mikä tarve tälle aloitukselle oli? Kerro toki omin sanoin.

Vierailija
58/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kestävät torjutuksi tulemista niin huonosti etteivät uskalla lainkaan tehdä aloitteita.

Ei se torjutuksi tulemisen pelko vaan pelko siitä että saa huornan maineen (kyllä, noin olemattomasta syystä) tai se mies onkin (seksuaalisesti) väkivaltainen ja siitä syytetään sitten naista koska tämä lähestyi ensin.

Vierailija
59/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Miksi ottaisin spemaviemärin kommentista ja valheista itseeni? Huomautan vain miesvihastanne.

Sinuun uppoaa ja iskee syvälle sieluun kaikki miehiä kritisoiva, koska mies ei voi sinun mielestäsi koskaan tehdä mitään väärin. Olisiko aika tulla jo kaapista?

Mikä tarve tälle aloitukselle oli? Kerro toki omin sanoin.

Minä en tehnyt aloitusta. Mutta sinun ei kannata loukkaantua, jos naiset kertovat omista kokemuksistaan, jos ne eivät sinua koske. Tosin epäilen, että koskevat, sen verran ärhäkkäästi kävit jälleen kerran naisten kimppuun. Olet ilmeisesti juuri niitä miehiä, joista ketjussa puhutaan.

Vierailija
60/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Olen kieltäytynyt jopa vaimoni kinutessa. Mikä ongelma?

Ja nainen ei muuten ota hyvin asiaa.

Ei kai mies kieltäydy, jos vielä itse joskus haluaa saada seksiä?