Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.
Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli se on "miesvihaa" kun kertoo miten on miehiä jotka oikeasti eivät vain osaa ottaa pakkeja asiallisesti ja aikuismaisesti, vaan erittäin vahvana henkilökohtaisena iskuna? "
Ihan samalla tavalla kuin on naisvihaa, jos kertoo, että naiset eivät osaa yhtä hyvin taskuparkkeerata kuin miehet. Sanotaan joku negatiivinen väite ja yleistetään se koskemaan kaikkia miehiä tai naisia.
Ja jos tuo em. väite ei ole naisvihaa, ei ole ketjun aihekaan miesvihaa. Samat säännöt koskee molempia sukupuolia.
Lue aloitus uudelleen. Ei siinä yleistetä asiaa koskemaan KAIKKIA miehiä. Mitä tuollainen tahallaan väärinymmärtäminen on?
No oikeasti kyllä yleistetään. Lisäksi siinä annetaan ymmärtää että se oikeastaan koskee kaikkia asioita, ei ainoastaan pakkeja naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ketju. Ei tällaista asioista voi keskustella rakentavasti tällä roskapalstalla.
Näitä samoja sekopäitä on Facen sinkkuryhmissä ihan omalla naamalla ja nimellä. Usein näkee miesten tekemiä julkaisuja missä ulistaan naiset sitä, tätä ja tuota. Harvemmin tuollaisia näkee naisilta. Sitten jos näille sankareille kertoo totuuksia, niin sitten tulee paskaa niskaan.
N46
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä tämäkin ketjussa riehuvat "miehet" ihmettelee kun eivät saa naista edes yhdeksi yöksi. Kuka hitto tuollaisi hulluja haluaa vaivoikseen?!?
Ei, tämä ei ole miesvihaa. Tämä on vihaa niitä paskiaisia kohtaan jotka ovat pilanneet tämän palstan ulinallaan. Normaalit miehet ei ole tuollaisia kuin te ylilaudan paskaläjät.
Huh tosiaan, millaisia kommentteja täällä miehiltä. Eikä aloitus ollut edes hyökkäävä. Aidosti pelottavaa porukkaa täällä kirjoittelee. :(
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
Oi voi. Eikö pikki tissiposki kestä sitä, että naiset keskustelevat kokemuksistaan? Tosin tulit rääkymään niin äänekkäästi, että kokemukset jäivät kuulematta. Narsistipsykomiehillä on tapana yrittää vaientaa naiset. Ei onnistu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ketju. Ei tällaista asioista voi keskustella rakentavasti tällä roskapalstalla.
Näitä samoja sekopäitä on Facen sinkkuryhmissä ihan omalla naamalla ja nimellä. Usein näkee miesten tekemiä julkaisuja missä ulistaan naiset sitä, tätä ja tuota. Harvemmin tuollaisia näkee naisilta. Sitten jos näille sankareille kertoo totuuksia, niin sitten tulee paskaa niskaan.
N46
Et taida kuulua rentoon feministiryhmään?
Miksi ihmeessä haluaisin kuulua tuollaiseen ryhmään? Mä kirjoitin nyt sinkkuryhmistä eli miten tuo feministiryhmä tähän liittyi?
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli se on "miesvihaa" kun kertoo miten on miehiä jotka oikeasti eivät vain osaa ottaa pakkeja asiallisesti ja aikuismaisesti, vaan erittäin vahvana henkilökohtaisena iskuna? "
Ihan samalla tavalla kuin on naisvihaa, jos kertoo, että naiset eivät osaa yhtä hyvin taskuparkkeerata kuin miehet. Sanotaan joku negatiivinen väite ja yleistetään se koskemaan kaikkia miehiä tai naisia.
Ja jos tuo em. väite ei ole naisvihaa, ei ole ketjun aihekaan miesvihaa. Samat säännöt koskee molempia sukupuolia.
Lue aloitus uudelleen. Ei siinä yleistetä asiaa koskemaan KAIKKIA miehiä. Mitä tuollainen tahallaan väärinymmärtäminen on?
No oikeasti kyllä yleistetään. Lisäksi siinä annetaan ymmärtää että se oikeastaan koskee kaikkia asioita, ei ainoastaan pakkeja naisilta.
Sellaista se on, kun vainoharhainen lukee kaikesta asioita, mitä asiassa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä tämäkin ketjussa riehuvat "miehet" ihmettelee kun eivät saa naista edes yhdeksi yöksi. Kuka hitto tuollaisi hulluja haluaa vaivoikseen?!?
Ei, tämä ei ole miesvihaa. Tämä on vihaa niitä paskiaisia kohtaan jotka ovat pilanneet tämän palstan ulinallaan. Normaalit miehet ei ole tuollaisia kuin te ylilaudan paskaläjät.
Huh tosiaan, millaisia kommentteja täällä miehiltä. Eikä aloitus ollut edes hyökkäävä. Aidosti pelottavaa porukkaa täällä kirjoittelee. :(
Sinusta ei ole hyökkäävää väittää että jokin negatiivinen piirre koskee kaikkia miehiä, asiassa kuin asiassa?
Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Miksi ihmeessä haluaisin kuulua tuollaiseen ryhmään? Mä kirjoitin nyt sinkkuryhmistä eli miten tuo feministiryhmä tähän liittyi?
N46
Miksi et haluaisi? Tiedätkö siis kuinka naiset, omalla nimellään ja naamallaan, puhuvat miehistä? Ulistaan miehet sitä, miehet tätä, miehet tuota.
Vaikka sanot että harvemmin tuollaisia näkee naisilta?
Oletko kokeillut kertoa noille naisille totuuksia? Arvaatko kuinka käy?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun viestit todistaa aloituksen pointin. Miehet ovat niin huonoja ottamaan pakkeja että suivaantuvat jopa toisten miesten puolesta heidän saamien pakkien takia.
He tuntevat empatiaa toista miestä kohtaan, vaikka eivät välttämättä edes tiedä mistä oli kyse vai oliko mistään. Mutta kun mies on UHRI ja brotherhood vaatii apuun. Ettei kunnia mene reppanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Miksi et haluaisi? Tiedätkö siis kuinka naiset, omalla nimellään ja naamallaan, puhuv
Miksi mun pitäisi haluta olla tuollaisessa ryhmässä? Ei kiinnosta pätkääkään. Edelleen, mä olen kirjoittanut sinkkuryhmistä joten lopeta tuo jankutus. Mä en ole vastuussa muiden kirjoitteluista.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Miksi et haluaisi? Tiedätkö siis ku
Niin ja lisään vielä, että jos näen jonkun naisen kirjoittavan typerästi ja lapsellisesti yleistäen, niin kyllä puutun myös siihen.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Meneekö nämä ulisemaan sinnekin tästä Time well spent.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Miksi et haluaisi? Tiedätkö siis ku
Miksi mun pitäisi haluta olla tuollaisessa ryhmässä? Ei kiinnosta pätkääkään. Edelleen, mä olen kirjoittanut sinkkuryhmistä joten lopeta tuo jankutus. Mä en ole vastuussa muiden kirjoitteluista.
N46
Mutta menet baariin pokattavaksi ja kaikki miehet haukkuu sut huoraksi siellä antaessasi pakit?
Melkoista
Tuota... oletko ajatellut koskaan ettei paikat joissa viihdyt ole välttämättä kovinkaan kovatasoisia? Tarkoitan... 46v ikisinkku fb:n sinkkuryhmissä... ei kovin vahvaa suorittamista jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Incelit pitää t a p p a a.
Näinhän naiset ajattelevat.
Kaikki naiset.
Lisäksi naiset pitävät oikeutetaan päättää kuka on incel
Mutta menet baariin pokattavaksi ja kaikki miehet haukkuu sut huoraksi siellä antaessasi pakit?
Melkoista
Tuota... oletko ajatellut koskaan ettei paikat joissa viihdyt ole välttämättä kovinkaan kovatasoisia? Tarkoitan... 46v ikisinkku fb:n sinkkuryhmissä... ei kovin vahvaa suorittamista jos minulta kysytään.
Siis mitä ihmettä sä sekoilet? Mä en ole missään kirjoittanut mistään tuollaisesta. Mikä sua oikein vaivaa, että pitää keksiä tuollaisia? Mä en edelleenkään ole yleistänyt yhtään missään. Mä kerroin mun kokemuksista siitä kun olen Facessa saanut viestejä, vastannut parille asiallisesti, että ei kiitos ja haukut sain niskaani. Siksi en enää vastaa kenellekään.
Facen sinkkuryhmissä on monen ikäistä väkeä. Mä en niistä etsi seuraa kuten kerroin jo aiemmin tässä ketjussa. Ne on mulle vain ajanvietettä. Mä en etsi parisuhdetta tai seksiseuraa. Mulla on jo seksisuhde ja se riittää mulle.
Sulla ei tässä ny ole kyllä lainkaan vahvaa suorittamista noiden sun sekoiluiden kanssa. Mikä tarve sulla on keksiä valheita täysin tuntemattomasta ihmisestä?
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Niin ja lisään vielä, että jos näen jonkun naisen kirjoittavan typerästi ja lapsellisesti yleistäen, niin kyllä puutun myös siihen.
N46
Oletko puuttunut tässä ketjussa? Kas kun en huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun viestit todistaa aloituksen pointin. Miehet ovat niin huonoja ottamaan pakkeja että suivaantuvat jopa toisten miesten puolesta heidän saamien pakkien takia.
Näinkin väärin spermaviemäri voi tulkita asiat.
Ei yllätä suomalaisen naisen taso.
Oma tasosihan on todella korkea, kun pitää tuota spermaviemäriä jankata koko ajan. Yritä nyt vähän vielä. Ehkä keksit jonkun vielä mukavamman sanan, jolle voit hihitellä itseksesi. Tuo ei enää säväytä.
Ei ole tarkoitus säväyttää tai hihitellä. Se on vastine incelille jota heittelette keskusteluissa kenelle tahansa.
Inceliys on todellinen ilmiö, jota on tutkittu. Jopa incelit itse myöntävät olevansa inceleitä. Keskustelun aloitus ei kuitenkaan koskenut inceleitä, vaan halusit ottaa sen itse esiin. Miksi? Oletko incel?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että onnellisissa parisuhteissa olevat naiset ovat taas viettämässä laatuaikaa palstalla
Naiset keskustelivat täysin asiallisesti tässä ketjussa, mutta sekopäät tulivat häiriköimään, kun meni taas tunteisiin, että miehistä sanotaan mitään poikkipuolista. Ei edes yleistetty mitään vaan kerrottiin kokemuksia. Sehän ei joillekin miehille käy vaan pitää alkaa ulista miesvihasta.
Onko täällä yhtäkään tervettä miestä paikalla? Kirjoitteletteko tänne jostain suljetulta/vankilasta? Niin pimeää on...
Sinulla on selkeästi luetunymmärtämisen haasteita edelleen.