Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset on raskaana ja synnyttää, miehillä on maanpuolustusvelvollisuus

Vierailija
22.08.2025 |

Naisena olen uhrannut jo ansiotuloa ja urakehitystä kahden lapsen raskauteen, äitiys- ja hoitavapaaseen. Paljon enemmän mitä miehet menettää armeijan tai sivarin takia. Olisi aivan liikaa vaadittu, jos vielä näiden lisäksi pitäisi jotain maanpuolustushommia hoitaa. Suoraan sanottuna en ymmärrä miksi tästä edes puhutaan. 

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että naiset kylvää ympärilleen elämää ja miehet kuolemaa? 

Tiesitkö ettei homo sapiens naaras voi sietä neitseellisesti

Vierailija
122/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ry SS än run kuttajien hyökkäys tämä on. Nämä lukemattomat saman kaltaiset aloitukset. Nehän pelkäävät yli kaiken suomalaisia miehiä. Joten yrittävät vaikuttaa tyhmempien nuorten miesten asenteisiin, että on muka suuri vääryys asevelvollisuus ja pitää kieltäytyä, koska naisetkaan ei joudu ja on se niin väärin, nyyh.

Minua ei henkilökohtaisesti edes kiinnosta tässä asiassa tasa-arvo tai mikään moraalinen kysymys. Fakta vaan on se, että nuorelle ihmisellä ei ole tässä paskavaltiossa mitään puolustettavaa.

Mutta Ve näjässä sitten on, vai rahastako vaan vietät aikaasi täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erohan on tuossa vapaaehtoisuudessa, lapsia ei ole pakko tehdä, osa saattaa lähteä vaikkapa Ibizalle vuodeksi ihan vain juhlimaan, kun nuoret miehet lähtevät metsään harjoittelemaan tappamista.

Kuka ja millä rahalla sinne Ibizalle vuodeksi lähtee bilettämään? Päättyykö varusmiespalvelus miehen alapään repeytymiseen ikinä? Armeijan voi kyllä välttää, vapautuksen saa helpolla eli kyllä säkin sinne Ibizalle voisit lähteä.

Varusmiehiähän on kuollu palveluksessa lukuisia

Vierailija
124/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä en koskaan tule raskaaksi enkä synnyttämään! Eikä mun tarvitse mennä armeijaan. Hähää!

Aseksuaali nainen 

Taas noita keksittyjä seksuaalisuuksia. 

Vierailija
125/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta, mutta en nyt sanoisi, että kylvän ympärilleni elämää 😂

Vierailija
126/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ry SS än run kuttajien hyökkäys tämä on. Nämä lukemattomat saman kaltaiset aloitukset. Nehän pelkäävät yli kaiken suomalaisia miehiä. Joten yrittävät vaikuttaa tyhmempien nuorten miesten asenteisiin, että on muka suuri vääryys asevelvollisuus ja pitää kieltäytyä, koska naisetkaan ei joudu ja on se niin väärin, nyyh.

Minua ei henkilökohtaisesti edes kiinnosta tässä asiassa tasa-arvo tai mikään moraalinen kysymys. Fakta vaan on se, että nuorelle ihmisellä ei ole tässä paskavaltiossa mitään puolustettavaa.

Mä vietän täällä aikaa, kunnes DI-opinnot on käyty ja työpaikka löytyy muualta Euroopasta.

Vierailija
127/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari faktaa:

Naiset saavat vanhempainrahakaudesta hyvän tulotason lisäksi ENEMMÄN eläkekarttumaa kuin jos olisivat tehneet normaalist työtään. Ja saavat olla lapsen kanssa vapaasti kotosalla ilman että työt stressaa tai pomo huutaa pää punaisena painostaen.

Lapsen saaminen ja pienen kehityksessä mukana olo on myös elämässä niitä harvoja hienoja hetkiä. Joku vi**n intti taas ei sitä todellakaan ole, vaan sama kuin kasa sitä itseään kaadettaisiin niskaasi ja joutuisit siinä rämpimään sen 6-12kk ilman mitään vapauksia tai mahdollisuutta ansiotuloihin.

Naiset eivät pääsääntöisesti myöskään nykyisin ole raskaana tai hoida perhettä. Päinvastoin, nekin hommat on yritetty lyödä niille harvoille miehille joilla perhe vielä on.

Vierailija
128/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vietän täällä aikaa, kunnes DI-opinnot on käyty ja työpaikka löytyy muualta Euroopasta.

Ei sua sinne palkata. Ja saat turpaas siellä paikallisilta ku tuut sinne viemään niiden naisia ja työpaikkoja.

Vierailija
129/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sitten se opiskelupaikkakin sieltä Moskovasta, äläkä kuluta veronmaksajien rahoja jos et itse tuo mitään pöytään. Kiitos.

Vierailija
130/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä en koskaan tule raskaaksi enkä synnyttämään! Eikä mun tarvitse mennä armeijaan. Hähää!

Aseksuaali nainen 

Aseksuaali ei ole keksittyä, vtun urpo. Kaikkia ei vain kiinnosta seksi.

Vierailija
131/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sitten se opiskelupaikkakin sieltä Moskovasta, äläkä kuluta veronmaksajien rahoja jos et itse tuo mitään pöytään. Kiitos.

Mä olen tälle valtiolle jo maksanut niin paljon veroja, että omat opinnot on niillä kuitattu. Älä nyt suutu, jos joku ei näe omaa tulevaisuuttaan Suomessa. Sinä saat kyllä jäädä tänne näivettymään. :) 

Vierailija
132/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Minä olen reserviistä eronnut ja kylvän vain ympärilleni talouspaperi tuppoja.

Vierailija
133/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erohan on tuossa vapaaehtoisuudessa, lapsia ei ole pakko tehdä, osa saattaa lähteä vaikkapa Ibizalle vuodeksi ihan vain juhlimaan, kun nuoret miehet lähtevät metsään harjoittelemaan tappamista.

Kuka ja millä rahalla sinne Ibizalle vuodeksi lähtee bilettämään? Päättyykö varusmiespalvelus miehen alapään repeytymiseen ikinä? Armeijan voi kyllä välttää, vapautuksen saa helpolla eli kyllä säkin sinne Ibizalle voisit lähteä.

Liikenneonnettomuuksia ja itsemurhia tapahtuu niin varusmiespalveluksen kuin raskaudenkin aikana, mutta raskaus rai synnytys saattaa itsessään tappaa naisen.

Vierailija
134/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari faktaa:

Naiset saavat vanhempainrahakaudesta hyvän tulotason lisäksi ENEMMÄN eläkekarttumaa kuin jos olisivat tehneet normaalist työtään. Ja saavat olla lapsen kanssa vapaasti kotosalla ilman että työt stressaa tai pomo huutaa pää punaisena painostaen.

Lapsen saaminen ja pienen kehityksessä mukana olo on myös elämässä niitä harvoja hienoja hetkiä. Joku vi**n intti taas ei sitä todellakaan ole, vaan sama kuin kasa sitä itseään kaadettaisiin niskaasi ja joutuisit siinä rämpimään sen 6-12kk ilman mitään vapauksia tai mahdollisuutta ansiotuloihin.

Naiset eivät pääsääntöisesti myöskään nykyisin ole raskaana tai hoida perhettä. Päinvastoin, nekin hommat on yritetty lyödä niille harvoille miehille joilla perhe vielä on.

Harvoja hienoja hetkiä. Reps! Luulisi, että miehet oikein kilpailis äitien kanssa kuka saa jäädä kotiin hoitamaan lasta, mutta näinhän se ei jostain syystä ole. 

Vierailija
135/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari faktaa:

"Naiset eivät pääsääntöisesti myöskään nykyisin ole raskaana." Nyt on peruskoulu jäänyt käymättä 😂 Biologiasta 4- ja suomen kieli 6 🤣 

Vierailija
136/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikenneonnettomuuksia ja itsemurhia tapahtuu niin varusmiespalveluksen kuin raskaudenkin aikana, mutta raskaus rai synnytys saattaa itsessään tappaa naisen.

Jos sä kuolet tasoristeysonnettomuudessa varusmiespalveluksessa niin kyllä se on puolustusvoimien syy

Vierailija
137/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali nainen 

Aseksuaali ei ole keksittyä, vtun urpo. Kaikkia ei vain kiinnosta seksi.

Mitä sitten vaikka ei ole kiinnostunut? Testosteroni vajeesta kärsivät ovat siis ns. aseksuaaleja? Olen grtknlhgb-seksiaali koska minua kiinnostaa vain tietyt asennot tms. Vi*un urpo. 

Vierailija
138/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslain mukaan jokainen suomalainen on maanpuolustusvelvollinen.

Vierailija
139/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sydämessäni että minä en ole.

Vierailija
140/208 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sydämessäni että minä en ole.

Sitä ei kysytä mitä tunnet sydämessäsi. Jos sota syttyy, olet velvollinen puolustamaan Suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä