Oletko ajatellut kääntyä ja tehdä parannuksen?
Kommentit (54)
Kas, kun ei minun tarvitse mihinkään kääntyä. Minulla on suora yhteys Taivaan Isään ,joka on runsain mitoin auttanut minua ja on turvani joka päivä.
"Heititkö sinä juuri ensimmäisen kiven? Näetkö rikan minun silmässä, mutta et malkaa omassa? Eikö se ole jumalan yksinoikeus tuomita ja sanoa kuka meistä on syntinen, ei se ole ihmisten asia tuomita toisia."
Enhän minä väittänyt olevani synnitön. Sanoin että kaikki tekevät syntiä, myös minä. Minä pyydän syntejäni anteeksi Jumalalta ja yritän tehdä parannusta niistä, sinä sanot olevasi synnitön, niinkuin Jeesus oli.
Mä olen ollut vuosia uskova, mutta on ihana tehdä parannusta uskovanakin, koska takkiin tarttuu arkipäivän aikana ties mitä likaa. Kovuutta, vääriä ajattelumalleja tms.
On ihana tulla Jeesuksen luo joka päivä. Siinä puhdistuu sydän ja saa ilon ja rauhan.
Mulla on elämässä paljon hyviä asioita: perhe, kavereita, terveys, työ jne, mutta en vaihtaisi Jeesusta ja pelastusta mihinkään <3
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaksinaamainen ja tekopyhä, suorastaan kulttimaisen mielisairas uskonto ei ole uskoineen sen arvoista että maksaisi vaivaa uhrata sille edes ajatustakaan.
Korkkaamme ystäväporukan kanssa punkkupullon ja nostamme Ouija -laudan pöydälle.
Katsotaan keneen tällä kertaa yhteyden saamme.
Kuulostaa siltä että yhteys sinulla jo onkin omaan jumalaasi, mutta tiedätkö itsekään kenelle olet elämäsi antanut?
Vierailija kirjoitti:
Käännyin oikealle ja eksyin. Pian käännän pihvit pannulla!
Vasemmalle kääntyen et eksy. Hyvää ruokahalua
Hihhulilta loppuneet aivopestävät kun täytyy epätoivoisesti yrittää väen vängällä jopa täältä palstalta saada värvättyä kulttiinsa porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaksinaamainen ja tekopyhä, suorastaan kulttimaisen mielisairas uskonto ei ole uskoineen sen arvoista että maksaisi vaivaa uhrata sille edes ajatustakaan.
Korkkaamme ystäväporukan kanssa punkkupullon ja nostamme Ouija -laudan pöydälle.
Katsotaan keneen tällä kertaa yhteyden saamme.
Kuulostaa siltä että yhteys sinulla jo onkin omaan jumalaasi, mutta tiedätkö itsekään kenelle olet elämäsi antanut?
Älä sinä anna sen kaivella prsettäsi. Ei kuulu sinulle pätkän vertaa.
Jeesus on oikeasti olemassa. Itselläni se ei enää ole uskoa, vaan tietoa. Hän on ihana. :)
Rukoile Jeesusta elämääsi ja tee parannus, et tule katumaan valintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo todistus on ikuinen elämä. Se on Jumalan lahja meille, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jos sinulla on Poika, sinulla on elämä. Jos sinulla ei ole Jumalan Poikaa, sinulla ei ole elämää. (1. Joh. 5:1112)
Ikuinen elämä, kauheaa ajatuksenakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo todistus on ikuinen elämä. Se on Jumalan lahja meille, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jos sinulla on Poika, sinulla on elämä. Jos sinulla ei ole Jumalan Poikaa, sinulla ei ole elämää. (1. Joh. 5:1112)
Ikuinen elämä, kauheaa ajatuksenakin!
Eikä pelkästään ikuinen elämä vaan sen ikuisen elämänsä joutuu viettään noiden päästään sekojen yksioikoisten ja tasapaksujen pölkkypäiden seurassa... juu ei todellakaan!!!
Vierailija kirjoitti:
On niin äärettömän huvittavaa ja samalla surullista, että ihminen luulee olevansa täällä yksin, vaikka on maailmankaikkeudessa vain atomiakin pienempi. Uhoaa muka kaikkivoipaisuudessaan.
Moni eläissään ateisti löytää kuolinvuoteella itsestään halun kysellä Jumalaa. Silloin kun on iankaikkisuuden edessä, ei auta kaverien seura, ei varallisuus, ei status.
Paskat ala kysellä Jumalaa. Lopeta tuo harhoissa eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on oikeasti olemassa. Itselläni se ei enää ole uskoa, vaan tietoa. Hän on ihana. :)
No en todellakaan rukoile mitään satuolentoa elämääni. Mikä hitto teitä uskovaisia oikein vaivaa? Miksi ette voi vain olla uskossa ja keskittyä siihen ja jättää muut rauhaan? Mulle on aivan vitu n sama onko joku uskossa vai ei. Anna säkin mun ihan itse päättää olenko uskossa vai en. Vaikutatte lähinnä vähä-älyisiltä noiden teidän juttujenne kanssa, kun lässytetään rukoile ja tee parannus. Ei jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu mies nimeltä Jeesus. On ihan mukava juu, kuulemma muutti suomeen perheensä kanssa kun oli vasta vauva.
Kyse ei ole siitä miten ihmiset sinut näkee. Jokainen ihminen on syntinen, samalla tapaa uskovat ja uskomattomat. Kyse on siitä missä sinä vietät ikuisuutesi? Haluatko ottaa vastaan Jeesuksen sovitusveren sinun syntiesi puolesta? Se on tarjolla kaikille. Siitä on kysymys. Tämä meidän ruumis täällä on turmeltunut ja on menossa multiin jokainen. Tässä ajassa meistä kenestäkään ei tule synnitöntä eikä uskossa ole ollenkaan kyse siitä että kilpailisimme siitä kuka täällä on toistaan hurskaampi. Kyse on sinun henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen, minun henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen.
Toki, kun Pyhä Henki tulee asumaan ihmiseen, se ei kenestäkään pahempaa tee mitä alkujaan oli. Kuitenkaan kukaan ei tekojen kautta taivaaseen ole menossa.